Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Grafičke i video karte, monitori, ...
`AMD očigledno radi pravu stvar sa svojim Mantle API-jem`
STRANA 1 OD 2  
PhatPhuck `AMD očigledno radi pravu stvar sa svojim Mantle API-jem` 15.07.2014. 08:11 T58139

status: user
broj poruka: 1886
`Na internetu se pojavila update-ovana lista igara koje podržavaju AMD Mantle API pa ova lista sada donosi neke interesantne nastupajuće naslove, uključujući PC verziju Grand Theft Auto V kao i Call of Duty: Advanced Warfare. AMD očigledno radi pravu stvar sa svojim Mantle API-jem i dok neke od igara ne podržavaju Mantle, svi programeri koji su potpisali učešće u AMD beta programu i koji učestvuju u AMD Gaming Evloved programu mogu da računaju na to da će igre na kojima rade podržavati Mantle API. Trenutno na ovoj listi se nalaze naslovi kao što su Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth, Star Citizen, Dragon Age: Inquisition, Battlefield: Hardline i mnoge druge.`

http://www.fudzilla.com/home/item/35200-more-upcoming-games-might-support-amd-mantle-api

`Those who want respect - give respect.` - Anthony J. Soprano
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vuk125 Re: `AMD očigledno radi pravu stvar sa svojim Mantle API-jem` 15.07.2014. 09:44 #557578

status: user
broj poruka: 2929
A sta je to u stvari? Jel nestro kao Physix NVIDA? NEki efekti ?


:: `Na internetu se pojavila update-ovana lista igara koje podržavaju AMD Mantle API pa ova lista sada donosi neke interesantne nastupajuće naslove, uključujući PC verziju Grand Theft Auto V kao i Call of Duty: Advanced Warfare. AMD očigledno radi pravu stvar sa svojim Mantle API-jem i dok neke od igara ne podržavaju Mantle, svi programeri koji su potpisali učešće u AMD beta programu i koji učestvuju u AMD Gaming Evloved programu mogu da računaju na to da će igre na kojima rade podržavati Mantle API. Trenutno na ovoj listi se nalaze naslovi kao što su Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth, Star Citizen, Dragon Age: Inquisition, Battlefield: Hardline i mnoge druge.`
::
:: http://www.fudzilla.com/home/item/35200-more-upcoming-games-might-support-amd-mantle-ap
::
:: `Those who want respect - give respect.` - Anthony J. Soprano
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Bobi4ever Noup. 15.07.2014. 09:50 #557579

status: user
broj poruka: 4866
API je programerski kod.
Da ne pisem istorijat, napisacu ukratko samo da ce iste igre pod Mantle-om bacati i bacaju vise FPS-a nego pod DirectX-om.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vuk125 Re: Noup. 15.07.2014. 10:36 #557583

status: user
broj poruka: 2929
Pa fina stvar. DX mi se smucio sa obaranjem FPS-a
A graficki izgleda isto jel? MIslim nema sada tu nekih efekata i sl.



:: API je programerski kod
:: Da ne pisem istorijat, napisacu ukratko samo da ce iste igre pod Mantle-om bacati i bacaju vise FPS-a nego pod DirectX-om.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Bobi4ever Meni izgleda isto kao i na ostalim AMD grafikama. 15.07.2014. 10:55 #557584

status: user
broj poruka: 4866
Imas i testove po netu sa uporednim prikazom pa sam proceni.
Nema dodatnih efekata itd. Mantle je low level API preko kojeg software -hardware brze saradjuje = bolje iskoriscava HW i sa tim u skladu, bolje su perf. - veci je FPS za razliku od Direct X koji je high level API.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MaliAbner Tri puta HURA za AMDeku !!! 15.07.2014. 12:28 #557593

status: user
broj poruka: 7761

Citat:
`Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicnu
i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...`

Tomato Republic Of Serbia, BRE !!!

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum ... 15.07.2014. 13:34 #557600

status: user
broj poruka: 12785
Ma baš `prava stvar`...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vuk125 Re: Meni izgleda isto kao i na ostalim AMD grafikama. 15.07.2014. 14:50 #557606

status: user
broj poruka: 2929
Premalo igrica koje ovo podrzavaju.


:: Imas i testove po netu sa uporednim prikazom pa sam proceni
:: Nema dodatnih efekata itd. Mantle je low level API preko kojeg software -hardware brze saradjuje = bolje iskoriscava HW i sa tim u skladu, bolje su perf. - veci je FPS za razliku od Direct X koji je high level API.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Bobi4ever Jos uvek je u beta fazi. 15.07.2014. 15:12 #557608

status: user
broj poruka: 4866
Mada BF4 i jos neki poplarni nazivi imaju podrsku, a Crytek je isto najavio da ce implementirati Mantle u svoje buduce naslove.
Videcemo kako ce se razvijati, Microsoft sigurno nece sedeti skrstenih ruku. .)
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC U Thief-u 15.07.2014. 15:12 #557609

status: user
broj poruka: 9388
Sam sa ukljucenim mantle na R9 270x dobio neverovatnih 3 fps.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz
with Retina display
2.5GHz dual-core Intel Core i5
Turbo Boost up to 3.1GHz
8GB 1600MHz memory
128GB flash storage
Intel HD Graphics 4000

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum Re: U Thief-u 15.07.2014. 15:30 #557610

status: user
broj poruka: 12785
Da si imao 10 fpsa u 4K rezoluciji to bi bilo 33% poboljšanje!


:: Sam sa ukljucenim mantle na R9 270x dobio neverovatnih 3 fps
::
:: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
:: MacBook Pro 13-inch: 2.5GH
:: with Retina displa
:: 2.5GHz dual-core Intel Core i
:: Turbo Boost up to 3.1GH
:: 8GB 1600MHz memor
:: 128GB flash storag
:: Intel HD Graphics 400
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC 1920x1200 sve ukljuceno osim SSAA 15.07.2014. 16:08 #557613

status: user
broj poruka: 9388
I5 4670K, 6GB RAM. Oko 60 fps se vrtelo, sta ti ja znam...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz
with Retina display
2.5GHz dual-core Intel Core i5
Turbo Boost up to 3.1GHz
8GB 1600MHz memory
128GB flash storage
Intel HD Graphics 4000

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 @VMARC 15.07.2014. 16:29 #557617

status: user
broj poruka: 17084
Da si imao 6 frejmova vise to je 10%, a ti si imao 3, to mu dodje 5% bolje ti radi.

Razlike izmedju nekih grafickih karti kao sto su recimo bile gtx 670 i gtx 680 su oko tih 5-10%
a razlika u ceni nije bila 5-10% nego debelih 100e.

Samo neka se razvija mantle ili bilo koji drugi api,
nek se vise mikrosoft mrdne sa svoje lenje guzice i sredi /poboljsa sugavi directX,
svi radosni.

Cpu: FX 6300 @4 Ghz
Cooler:CM v8 GTS
GPU:GTX 670 Gigabyte WF x3 OC
Ram:10 Gb Kingston
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Keyboard: Logitech iluminated
Mouse:Mx 518
Screen Dell 22

:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: @VMARC 15.07.2014. 16:38 #557619

status: user
broj poruka: 18941
Nisu njihove guzice lenje ni malo, nego fully loaded i hoce JOS, oni ne zele da poboljsavaju DirectX, jer im se ne isplati, tj. isplati se da to ne rade, a za tim se nadovezuje niz stvari na koje drugi takodje zaradjuju, nase je da trpimo i uzivamo koliko mozemo.. mantle je samo novost u svemu tome, da ne kazem marketing, koji je usput doprineo i napravio neki pomak, super.. sta li ce biti u W9..


:: Da si imao 6 frejmova vise to je 10%, a ti si imao 3, to mu dodje 5% bolje ti radi
::
:: Razlike izmedju nekih grafickih karti kao sto su recimo bile gtx 670 i gtx 680 su oko tih 5-10
:: a razlika u ceni nije bila 5-10% nego debelih 100e
::
:: Samo neka se razvija mantle ili bilo koji drugi api,
:: nek se vise mikrosoft mrdne sa svoje lenje guzice i sredi /poboljsa sugavi directX,
:: svi radosni
::
:: Cpu: FX 6300 @4 Ghz
:: Cooler:CM v8 GT
:: GPU:GTX 670 Gigabyte WF x3 O
:: Ram:10 Gb Kingsto
:: MBO:Asus M5A9
:: Case:CM Storm Enforce
:: PSU:Chieftec 650w a8
:: Keyboard: Logitech iluminate
:: Mouse:Mx 51
:: Screen Dell 2
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 15.07.2014. 18:41 #557628

status: user
broj poruka: 4748

Pa i nije neki pomak ovaj Mantle. Kad podelite procenat ubrzanja sa procentom tolikih igara koje ste papreno platili,
i koje cete jos vise kupovati i jos vise placati, stvarno bi moglo bolje.




:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Re: 15.07.2014. 21:52 #557635

status: user
broj poruka: 9388
Ma kakav bre pomak. Na 20 frejmova, dobices 1. To ce da te izvadi... Govorimo o procentima, 5-10 %. Koliko se ja secam, AMD se razbacivao nekim ciframa od 40+% Znas kad... Sutra.

Ali dobro, dzabe je, pa da ne kukamo :D

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz
with Retina display
2.5GHz dual-core Intel Core i5
Turbo Boost up to 3.1GHz
8GB 1600MHz memory
128GB flash storage
Intel HD Graphics 4000

::
:: Pa i nije neki pomak ovaj Mantle. Kad podelite procenat ubrzanja sa procentom tolikih igara koje ste papreno platili,
:: i koje cete jos vise kupovati i jos vise placati, stvarno bi moglo bolje
::
::
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Miskonius Re: Re: 15.07.2014. 22:32 #557637

status: user
broj poruka: 4420

Nije do AMD-a vec do tih sto su pravili igru.
AMD je bio jasan kad je rekao da perfromanse Mantle-a su direktno vezane za develepere i njihovu sposobnost da ga implementiraju.
Kad se setim kako je Thief radio na AMD hardveru odmah posle izlaska, treba da skaces od srece sto Mantle (posle patcha) uopste radi.
Thief je zajebao i Crysis sto se tice zahtevnosti a s druge strane izgleda kao totoalno sranje.
A i gameplay je takav.
Cim Intel hoce da implementira Mantle to dovoljno govori da od njega ima nesto i te kako, problem je kazem do developera koji treba da se nauce da rade s njim.
Mantle u Bf4 nije bio za neku pohavlu kad su ga pustili u opticaj ali cujem (ne igram vise to sranje od igre pa ne znam) da se situacija dosta popravila od tada.

:: Ma kakav bre pomak. Na 20 frejmova, dobices 1. To ce da te izvadi... Govorimo o procentima, 5-10 %. Koliko se ja secam, AMD se razbacivao nekim ciframa od 40+% Znas kad... Sutra
::
:: Ali dobro, dzabe je, pa da ne kukamo :
::
:: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
:: MacBook Pro 13-inch: 2.5GH
:: with Retina displa
:: 2.5GHz dual-core Intel Core i
:: Turbo Boost up to 3.1GH
:: 8GB 1600MHz memor
:: 128GB flash storag
:: Intel HD Graphics 400
::
:: ::
:: :: Pa i nije neki pomak ovaj Mantle. Kad podelite procenat ubrzanja sa procentom tolikih igara koje ste papreno platili,
:: :: i koje cete jos vise kupovati i jos vise placati, stvarno bi moglo bolje
:: ::
:: ::
:: ::
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
maxxio Re: Re: Re: 16.07.2014. 02:31 #557641

status: user
broj poruka: 666
Nije baš tako.

Mantle je zamišljen kao rešenje za situacije u kojima je CPU usko grlo. Jedino sa takvim hardverskim kombinacijama je uz Mantle moguće ostvariti napredak u performansama od više desetina procenata. VMARC je dobio očekivane rezultate s obzirom da je igrao sa 4670k. Da je upario 270x sa nekim ubogim phenomom, onda bi i Mantle više došao do izražaja, a dobitak u fps bio veći.

O svemu tome je opširno bilo pisano još u januaru:

AMD’s Mantle finally emerges: Turns out it’s actually for boosting low-end CPUs, not GPUs

http://tinyurl.com/nxvwfu9

Drugo, ne mogu developeri biti krivi za to što AMD po svom starom običaju agresivno reklamira poluproizvode za koje se na kraju ispostavi da su mesecima i godinama daleko od nekog zaokruženog rešenja. Sama činjenica da se nalazimo nadomak avgusta, a da AMD još nije izbacio drajvere koji bi doneli Mantle optimizaciju i za GCN 1.0 kartice (iako su najavljeni još prošle godine) govori dovoljno sama za sebe.

Treće, Intel jeste tražio uvid u Mantle API, ali ne samo da nije bilo ni reči o implementaciji istog, već je iz Intela vrlo brzo stiglo pojašnjenje kao odgovor AMD-u na istrčavanje u javnost sa takvom informacijom, gde se kaže bukvalno sledeće:

`Intel, for its part, confirmed that it has indeed asked AMD for access to the Mantle technology, for what it referred to as an `experiment`. However, an Intel spokesman said that it remains committed to what it calls open standards like Microsoft`s DirectX API.`

http://tinyurl.com/nk8w4vs

::
:: Nije do AMD-a vec do tih sto su pravili igru
:: AMD je bio jasan kad je rekao da perfromanse Mantle-a su direktno vezane za develepere i njihovu sposobnost da ga implementiraju
:: Kad se setim kako je Thief radio na AMD hardveru odmah posle izlaska, treba da skaces od srece sto Mantle (posle patcha) uopste radi
:: Thief je zajebao i Crysis sto se tice zahtevnosti a s druge strane izgleda kao totoalno sranje
:: A i gameplay je takav
:: Cim Intel hoce da implementira Mantle to dovoljno govori da od njega ima nesto i te kako, problem je kazem do developera koji treba da se nauce da rade s njim
:: Mantle u Bf4 nije bio za neku pohavlu kad su ga pustili u opticaj ali cujem (ne igram vise to sranje od igre pa ne znam) da se situacija dosta popravila od tada
::
:: :: ::
:: :: ::
:: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst 16.07.2014. 20:08 #557683

status: user
broj poruka: 2909

:: Mantle je zamišljen kao rešenje za situacije u kojima je CPU usko grlo. Jedino sa takvim hardverskim kombinacijama je uz Mantle moguće ostvariti napredak u performansama od više desetina procenata.

Baš tako... Mantle je i zamišljen da zaobiđe i rastereti CPU u igrama za razliku od DXa koji iz verzije u verziju sve više crpi sve resurse. Što jači CPU to je manja razlika u performansama između DXa i Mentla.
DX12 će u neku ruku biti kopija Mentla... MS je najavio da će smanjiti zavisnost video igara od procesora sledećom verzijom DX i da će kartice koje su podržavale DX11 dobiti podršku za DX12... Znači ipak može... Samo treba pripretiti dobrom idejom, a Mentl to svakako jeste...

Pored CoD i GTA V najavljeni su i novi naslovi koji će podržavati Mentl:
Star Citizen,
Sims 4,
Rise of the Tomb Rider,
Mass Effect or Star Wars Battlefront, itd
Više o tome:
http://www.guru3d.com/news-story/more-trippe-a-titles-to-support-mantle.html


DaSickSystem
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Netski ... 16.07.2014. 23:36 #557702

status: user
broj poruka: 241
i napokon bi igre pod Mantle-om trebale imati korist od svih CPU jezgara. Nekako je i vreme da se izadje iz `dual-core` ere.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad Re: ... 17.07.2014. 06:05 #557711

status: user
broj poruka: 4748

Mozda ja ne shvatam princip Mantla, ali ispada da je upravo suprotno. Ako je zaista pravi dobitak samo tamo gde je cpu usko grlo, onda ispada da ce dual-core era jos malo da potraje, jer ce slabiji procesori moci jos da se koriste.

Meni ovo lici na akciju `pomozi ugrozenima`.


:: i napokon bi igre pod Mantle-om trebale imati korist od svih CPU jezgara. Nekako je i vreme da se izadje iz `dual-core` ere
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Pisko Re: Re: ... 17.07.2014. 07:34 #557712

status: user
broj poruka: 6643
Ne radi se o pomoći ugroženima, već o nenagrađivanju favorizovanim. AKO neka stvar IPAK može da radi u kombinaciji dvojezgarni procesor, ili slabiji procesor + dobra grafika (gle čuda, baš to proizvodi AMD :-) ), onda je situacija koja sada vlada - klepanje po ušima namerno napravljeno ili neoptimizovano-optimizovano BAŠ za kombinaciju prejak procesor + jaka grafika.
Svinjarija je da nekog benefita u pogledu prikaza, AI-ja, gameplaya uopšte nema, samo se udara porez da li uopšte igra radi ili ne radi ako se ne iskešira maksimum. E, mantle je JASNO pokazao u kolikoj meri se dogovorno klepaju uši. Pare developerima i timovima, pare MS-u za dx, i da vidiš kako baje MORAJU da kupuju x jezgarne i najskuplje procesore da bi uopšte mogli da igraju - uglavnom, sve lošije i sve kraće igre bez šmeka i pravih inovacija i entuzijazma.
Da se razumemo, neće ni Mantle napraviti igre boljim u tom smislu, ALI će moći da se pokreću na APU-ima, tankim laptopovima i tabletima, što je verovatno i bila jedna od namera.
Intel, inače, kenja o otvorenosti u onoj izjavi, jer je Mantle također dostupan svima - kao i dx, za razliku od physics-a, koji će tako i da završi. Otkupljen da bi bio ugušen.

Budale računaju na sreću.

::
:: Mozda ja ne shvatam princip Mantla, ali ispada da je upravo suprotno. Ako je zaista pravi dobitak samo tamo gde je cpu usko grlo, onda ispada da ce dual-core era jos malo da potraje, jer ce slabiji procesori moci jos da se koriste
::
:: Meni ovo lici na akciju `pomozi ugrozenima`
::
::
:: :: i napokon bi igre pod Mantle-om trebale imati korist od svih CPU jezgara. Nekako je i vreme da se izadje iz `dual-core` ere
:: ::
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 17.07.2014. 07:58 #557713

status: user
broj poruka: 4748

Sve ja to razumem, ali ono sto sam ustvari mislio je `zasto sam ja kupio osmojezgarni procesor kad nece da ga siluju jos 5 godina. Zar sam ja favorizovan sto sam doplatio 20 evra sa kvad kora. Smrc. Prokleti Crveni krst sa njihovim humanitarnim idejama, sve mi planove upropastise. Smrc. Favorizuju sirotinju sa tankim laptopovima od 1000 evra. Smrc. Buaaaaa. Neecuu.`
Mama.

Videcete vi. Pozvacu u pomoc legendarnog heroja, i svog prijatelja, koji krade sirotinju i daje bogatima.
http://goo.gl/EzOTro


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
maxxio Re: Re: Re: ... 17.07.2014. 08:54 #557718

status: user
broj poruka: 666
Praviš prazne generalizacije i preteruješ.
Postoje slučajevi loše optimizacije, ali daleko od toga da je reč o pravilu ili da se radi o nekakvoj zaveri `favorizovanih` protiv gejmera i `jadnog` AMD-a.
Napredak u grafičkom prikazu možda ne ide stopama od 7 milja, ali je primetan iz godine u godinu. Pravi se mnogo đubreta, ali u uslovima ovakve hiperprodukcije je to normalna stvar, kao što je normalno da svega par naslova iz čitave generacije uđe u gejmerski hall of fame.

Neviđena glupost je tvrdnja da je kupovina `najskupljeg` uslov da bi `uopšte moglo da se igra`! Vrh ponude aktuelne generacije igara će za pun doživljaj i tečno igranje na max opcijama uvek zahtevati i vrh ponude aktuelne generacije hardvera, što ne znači da i na slabijem hardveru ne može da se igra sa low-mid podešavanjima. Zbog toga i postoje kategorije kao što su `recommended` i `minimal requirements`, i u tom kontekstu Alradova konstatacija stoji u potpunosti, jer low-level API kao što je Mantle ima zadatak da smanjivanjem CPU/GPU jaza u situacijama u kojima CPU predstavlja usko grlo spusti donju granicu zahtevnosti.

Intel, inače, NE `kenja o otvorenosti u onoj izjavi`, jer iako je Mantle tu i tamo najavljivan kao `open API`, istina je malo drugačija. Citat:

`It is unknown when the Mantle specification and development materials will be released to the public, although AMD`s director of software alliances and developer relations stated in an interview that Mantle may be made public in early 2014, or the year after.[10] As of July 2014, the Mantle specification and development materials remain unavailable to the general public.`

http://tinyurl.com/psfzxcm

I ovo:

`AMD has yet to offer up Mantle source code in a similar fashion to its standard SDK. As it stands right now, Mantle is only given to a group of software developers in the beta program and is specifically tuned for AMD`s GCN graphics hardware.`

http://tinyurl.com/oj68eq9

:: Ne radi se o pomoći ugroženima, već o nenagrađivanju favorizovanim. AKO neka stvar IPAK može da radi u kombinaciji dvojezgarni procesor, ili slabiji procesor + dobra grafika (gle čuda, baš to proizvodi AMD :-) ), onda je situacija koja sada vlada - klepanje po ušima namerno napravljeno ili neoptimizovano-optimizovano BAŠ za kombinaciju prejak procesor + jaka grafika
:: Svinjarija je da nekog benefita u pogledu prikaza, AI-ja, gameplaya uopšte nema, samo se udara porez da li uopšte igra radi ili ne radi ako se ne iskešira maksimum. E, mantle je JASNO pokazao u kolikoj meri se dogovorno klepaju uši. Pare developerima i timovima, pare MS-u za dx, i da vidiš kako baje MORAJU da kupuju x jezgarne i najskuplje procesore da bi uopšte mogli da igraju - uglavnom, sve lošije i sve kraće igre bez šmeka i pravih inovacija i entuzijazma
:: Da se razumemo, neće ni Mantle napraviti igre boljim u tom smislu, ALI će moći da se pokreću na APU-ima, tankim laptopovima i tabletima, što je verovatno i bila jedna od namera
:: Intel, inače, kenja o otvorenosti u onoj izjavi, jer je Mantle također dostupan svima - kao i dx, za razliku od physics-a, koji će tako i da završi. Otkupljen da bi bio ugušen
::
:: Budale računaju na sreću.
::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Pisko Re: Re: Re: Re: ... 17.07.2014. 15:23 #557744

status: user
broj poruka: 6643


Budale računaju na sreću.

:: Praviš prazne generalizacije i preteruješ
:: Postoje slučajevi loše optimizacije, ali daleko od toga da je reč o pravilu ili da se radi o nekakvoj zaveri `favorizovanih` protiv gejmera i `jadnog` AMD-a

- NIJE PROTIV GEJMERA, već za prodaju novih cpu i gpu i to najskupljih. A, jeste protiv AMD jer jedino AMD ima kombinaciju da prodaje u jednom čipu najjaču integrisanu grafiku i CPU. Intel je tu tek posredno interesantan, mada sve više.

:: Napredak u grafičkom prikazu možda ne ide stopama od 7 milja, ali je primetan iz godine u godinu. Pravi se mnogo đubreta, ali u uslovima ovakve hiperprodukcije je to normalna stvar, kao što je normalno da svega par naslova iz čitave generacije uđe u gejmerski hall of fame.

E? Stvarno?
::
:: Neviđena glupost je tvrdnja da je kupovina `najskupljeg` uslov da bi `uopšte moglo da se igra`! Vrh ponude aktuelne generacije igara će za pun doživljaj i tečno igranje na max opcijama uvek zahtevati i vrh ponude aktuelne generacije hardvera, što ne znači da i na slabijem hardveru ne može da se igra sa low-mid podešavanjima. Zbog toga i postoje kategorije kao što su `recommended` i `minimal requirements`, i u tom kontekstu Alradova konstatacija stoji u potpunosti, jer low-level API kao što je Mantle ima zadatak da smanjivanjem CPU/GPU jaza u situacijama u kojima CPU predstavlja usko grlo spusti donju granicu zahtevnosti

Uz malo više pameti, koja se nazire, video bi kako sam sebi proturečiš - mantle je upravo dokaz, da u nekom, ne baš beznačajnom procentu, jedan te isti softver - igra, radi lošije ili bolje na jednom te istom hardveru - ako se koristi mantle ili dx. To je poenta.
::
:: Intel, inače, NE `kenja o otvorenosti u onoj izjavi`, jer iako je Mantle tu i tamo najavljivan kao `open API`, istina je malo drugačija. Citat
::
:: `It is unknown when the Mantle specification and development materials will be released to the public, although AMD`s director of software alliances and developer relations stated in an interview that Mantle may be made public in early 2014, or the year after.[10] As of July 2014, the Mantle specification and development materials remain unavailable to the general public.
::
:: http://tinyurl.com/psfzxc
::
:: I ovo
::
:: `AMD has yet to offer up Mantle source code in a similar fashion to its standard SDK. As it stands right now, Mantle is only given to a group of software developers in the beta program and is specifically tuned for AMD`s GCN graphics hardware.
::
Vidim da ti je engleski problem.
Ono što nisi u stanju da shvatiš u prevodu, pa ovde ispadaš smešan proturečivši sam sebi - to je da postoji razlika između free softvera, i pristupa source-kodu u smislu GPU kao što je npr. linux source code ili open office.... Kada bi to razlikovao, onda bi shvatio da prevod znači kako amd možda hoće a možda i neće objaviti i pokloniti drugima besplatno izvorni kod mantle-a, ali, mešati babe i žabe kako on nije free za sve - budalaština je. U interesu je AMD-a da to bude svima dostupno, a jedini koji su pogođeni u srce ovime su oni koji su, samo zarad igara, kupili više stotina evra teške intel procesore i matične ploče. Niko drugi. Svi, inače, dobijaju, ako ništa drugo, jer se stvar sa dx-om pokrenula sa mrtve tačke na kojoj stoji još od dx8.
:: :: Budale računaju na sreću.
:: ::
:: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
maxxio Re: Re: Re: Re: Re: ... 17.07.2014. 17:55 #557758

status: user
broj poruka: 666
:: ::
:: - NIJE PROTIV GEJMERA, već za prodaju novih cpu i gpu i to najskupljih. A, jeste protiv AMD jer jedino AMD ima kombinaciju da prodaje u jednom čipu najjaču integrisanu grafiku i CPU. Intel je tu tek posredno interesantan, mada sve više
::

Upravo gejmeri su ciljna grupa `za prodaju novih cpu i gpu i to najskupljih`, tako da bi po tvojoj šupljoj `logici` upravo oni najviše bili zakinuti kada bi postojala nepostojeća `zavera` o kojoj haluciniraš.
Što se tiče AMD APU, on je zanimljiv samo u kontekstu sklapanja HTPC ili u najboljem slučaju nekakvih office mašina, u svetu gaminga nema šta da traži.

:: ::
:: E? Stvarno
:

Stvarno.

:: ::
:: Uz malo više pameti, koja se nazire, video bi kako sam sebi proturečiš - mantle je upravo dokaz, da u nekom, ne baš beznačajnom procentu, jedan te isti softver - igra, radi lošije ili bolje na jednom te istom hardveru - ako se koristi mantle ili dx. To je poenta
::

Poenta je u tome da Mantle daje rezultate samo tamo gde je CPU usko grlo (čitaj - tamo gde se koriste Atloni, Fenomi i slični AMD krševi), dok je u iole izbalansiranim konfiguracijama koje kao proc. koriste i3 pa nadalje dobit od njega beznačajna.
Rezultati koje je VMARC dobio sa 4670k govore upravo to.

:: ::
:: Vidim da ti je engleski problem
:: Ono što nisi u stanju da shvatiš u prevodu, pa ovde ispadaš smešan proturečivši sam sebi - to je da postoji razlika između free softvera, i pristupa source-kodu u smislu GPU kao što je npr. linux source code ili open office.... Kada bi to razlikovao, onda bi shvatio da prevod znači kako amd možda hoće a možda i neće objaviti i pokloniti drugima besplatno izvorni kod mantle-a, ali, mešati babe i žabe kako on nije free za sve - budalaština je. U interesu je AMD-a da to bude svima dostupno, a jedini koji su pogođeni u srce ovime su oni koji su, samo zarad igara, kupili više stotina evra teške intel procesore i matične ploče. Niko drugi. Svi, inače, dobijaju, ako ništa drugo, jer se stvar sa dx-om pokrenula sa mrtve tačke na kojoj stoji još od dx8
:
:

Ti izgleda imaš potrebu da diskutuješ sam sa sobom, jer tvoje baljezganje nema veze sa onim što sam ja citirao kao dokaz da Intel `ne kenja`, kao što si prethodno olako lupio.
Da bi Mantle kao API uopšte mogao biti implementiran od strane svakog ko je za to zainteresovan (što u praksi i znači `free API`), AMD prvo mora da javno objavi SDK i prateću dokumentaciju, tačnije ALATE ZA NJEGOVU IMPLEMENTACIJU, što još nije učinjeno, kako i piše u linkovima koje sam naveo.
Zbog toga čitavo naklapanje o `free softveru`, OpenOfisu i sl. nema nikakve veze sa ovom pričom, baš kao što činjenica da se ne može `poklanjati` ono što je besplatno nema veze sa logikom, ali to je već odlika tvojih postova.
Razlog i pravi interes zbog koga je AMD pre vremena istrčao sa galamom o poluproizvodu koji ni dan-danas nije izašao iz beta faze, jeste samo i jedino bedna marketinška kampanja, koja je imala za cilj da pogura prodaju kartica sa GCN arhitekturom. Shodno tome, `pogođeni u srce` mogu biti samo oni koji su na to naseli i niko više, a ti slobodno nastavi da se zaluđuješ sumanutom idejom da se vlasnici i5 i i7 procesora kaju što umesto njih nisu kupili buldožere, fenome, višere i kaverije. :D
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 2  
Broj postavljenih tema: 60279. Broj poslatih odgovora: 646143.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs