Ali ovaj put su prevrsili svaku meru i sefa i stanicu,
Asus Prime H510M-K r2.0 sn:S7M0KC021744HPN Intel Core I5-10400F sn:U3U23N1400431
Radilo kod musterije 35 dana prodato 24.12.2024. Ugasio covek noramlano uvece ujutru nije htelo da upali. Covek doneo na servis da vidi sta nece posle mesec dana. Porbao drugi procesor ne radi sa tom plocom. A i ovaj procesor probao sa drugom plocom takodje ne radi. Zakazao kupljene za raklmaciju posle 24 dana su dosli da pokupe robu. Uredno zapkaovano u orinalnim kutijama. Da bi danas stigao odgovor vasa rekalmacija je odbijena uredjaj je fizcki ostecen. Kao prvo ni sta je ostecno samo slika maticne. Navnodo se vidi na slici da je osteceno sto znam da nije a nije mi prvi put a nesto slicno imam sa neposystem servisom. Odgovor sta je sa procesom zasto on ne radi nemaju dogovor. Ovo je drugi procesor u zadnjih 6 meseci kupljen kod istog dobavaljca Jedan i5 10400f drugi Ryzen 5 5600G da ckrava sto mi se nije desilo da vidim jos od serije AMD 2400 koji crkavali od temperature. Sve mogu da verujem ali da neko namerno ostecuje maticnu da se ne uvazi reklamacija to nemogu da verujem. Znam sta sam poslao i kako sam posalao mada i ovo sto oni tvrde bas je i pod znakom pitanja.
I meni pre par meseci nisu uvazili garanciju za 8tb wd black isto zbog fizickog ostecenja iako disk nigde nije ostecen. Disk je bio kod mene nekoliko dana i za to vreme health mu je pao na 9%. Stvarno su bezobrazni i neprofesionalni.
Jbg, ocigledno je to fora. Dodje reklamacija, oni ga ostete pa se ti svadjaj i tuzakaj sa njima, dok ih neko ne zapali ili saceka servisera posle posla i ubije boga u njemu.
Sam stav i pristupup mustereiji je sramotan. Serviser se krije iza call centra nema sefa nema nista. ziva Sramota i i bruka! jednom su Dell laptop zamenili display pa matinznu pa pucanjac a nisu hteli da daju nov laptop jer ni dva meseca nije proslo i na kraju je valsnike firme rekao ostavi taj laptop za nas daj coveku drugi koji on hoce do te sume novca i bili smo prestali da uzimamo ista sto je bilo vezano za neposystem servirs uzmali u ct i kimtec. Granat nesto muljaju kao sto su i tada radili odbijali reklamacije a delove prodavali na KP koje sleduju musterji. To je bio slucaj sa prethodnim postom sto sam postavio.
:: I meni pre par meseci nisu uvazili garanciju za 8tb wd black isto zbog fizickog ostecenja iako disk nigde nije ostecen. Disk je bio kod mene nekoliko dana i za to vreme health mu je pao na 9%. Stvarno su bezobrazni i neprofesionalni :: :: ::
Ма дааај, не претеруј, један малени потез иглом исправља га без икаквог знака да је икада био крив. Само наравно да је особа која то ради иоле мало прецизна у томе и мирне руке...
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: I to toliko da bi ``ispravljanje`` moglo da ga (odmah ili malo posle) dokrajci :: :: ::
Nije problem pin na ploci ispravice se on to je najmanji problem. Ploca je crkla zajedno sa procesorm. O tome se radi . Za procesor su odobrili garanciju. Namerno su iskrivili pin.
Intel Core I5-10400F sn:U3U23N1400431 `Reklamacije.rs | odgovor -
Poštovani/a,
u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Vaša reklamacija je prihvaćena.
Poručen je zamenski uređaj i čim dobijemo isti, bićete obavešteni.`
:: и мени се учинило да је малкице крив на обе слике.. Па исправи га и види да ли ради, ако не ради, рекламирај опет, прегледај сокет :: :: Можда је муштерија случајно искривила, можда си ти.. Они вероватно не смеју да дирају пинове. Не верујем да су неисправни процесори. :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: ::
Niti je musterija niti ja. Koristi zena od 60 godina za knjgovodstvo. A ja nisam sigurno a i ovo nije prvi slucaj da imam probelma sa njihovim servisom. Nisam majmun da prcakam po pinovima a toliki debil nistam niti da okrenem procesor 25 godina sam u ovom poslu bruka bi bila.
:: и мени се учинило да је малкице крив на обе слике.. Па исправи га и види да ли ради, ако не ради, рекламирај опет, прегледај сокет :: :: Можда је муштерија случајно искривила, можда си ти.. Они вероватно не смеју да дирају пинове. Не верујем да су неисправни процесори. :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: ::
Nepo servisi ne prodaje niti uvuzi ploče, namju ništa od toga da namerno oštete išta da bi odbili garanciju ali ih možda tera prodavac ili uvoznik mada ni oni ne gube ništa, prodavac dobije novi od uvoznika ovaj od proizvođača. jedino što je malo više posla za njjh. Tako da se namerno oštećenje ako nije baš pakosno i maliciozno nikme ne isplati sve do proizvođača koji to uzimaju kao priliku da odbiju. Pre nekoliko meseci baš Asus pravio malverzaciju sa nihovim proizvodima pa je bio skandal.
Ryzen R9 7900x. ASrock B650Pro RS. Arctic Liquid Freezer III 360, 2x16GB Kingston 6000MHz, Gigabyte Rx 6600XT, KC 30001TB, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 960 evo (250GB, Adata nvme 1TB,.
:: NEPOSYSTEM je samo servis :: :: Od koga si kupio ploču i procesor :: :: Od prodavca traži novu ploču :: ::
Batali tu pricu ne pije ti vodu. On zavede da je dao u zamenu maticnu plocu. Meni vrati moju pokvarenu, a plocu koju sam ja trebao da dobijem expresno ide na KP po ceni manjoj od stvarne tipa ako vredi 60 eura ode za 40 navodno dobijena u zamenu.... https://www.pcberza.rs/forum/topic.php?topid=57100&forid=9&katid=2 Srbija Brale sta drugo reci nema zakona. Kadija te tuzi kadija ti sudi... A otkud znam da to rade...
:: Nepo servisi ne prodaje niti uvuzi ploče, namju ništa od toga da namerno oštete išta da bi odbili garanciju ali ih možda tera prodavac ili uvoznik mada ni oni ne gube ništa, prodavac dobije novi od uvoznika ovaj od proizvođača. jedino što je malo više posla za njjh. Tako da se namerno oštećenje ako nije baš pakosno i maliciozno nikme ne isplati sve do proizvođača koji to uzimaju kao priliku da odbiju. Pre nekoliko meseci baš Asus pravio malverzaciju sa nihovim proizvodima pa je bio skandal. :: :: Ryzen R9 7900x. ASrock B650Pro RS. Arctic Liquid Freezer III 360, 2x16GB Kingston 6000MHz, Gigabyte Rx 6600XT, KC 30001TB, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 960 evo (250GB, Adata nvme 1TB,. :: :: :: NEPOSYSTEM je samo servis :: :: :: :: Od koga si kupio ploču i procesor :: :: :: :: Od prodavca traži novu ploču :: :: :: ::
EWE u velprodaji? Pa njihov je neposystem i rade servis za onos to oni uvoze? Nekad se nije zvao neposystem i nisi slao neposystemu vec ewe pa se desavalo ovo sto se is sada desava i pobunili se komercijalisti da se servis makne od njih kao zasebna firma da se nebi mi kao prodavci bunili. Tu prodavac navise ispasta zbog budalteina. Ides sa marzom mizeron 5-7 posto. I sad da bi ispao fer prema msuterji das mu drugi deo a ti po dzepu! Kao prodvac nemas pravo da ide za zastitiu potrosaca. A velepordaje su se i tu ogradili u zadnje vreme nemoze kupac da posalje na servis ili ti reklamaciju vec mora prodavac.
Kao sto rekoh Srbija brale. Kadija te tuzi, Kadija ti sudi.....
Не знам шта ће ти рећи, али кажи своју причу. Следећи пут имај у глави да сликаш и направиш видео снимак својих компоненти које се рекламирају, да би имао доказ у каквом су стању биле претходно.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: Batali tu pricu ne pije ti vodu. On zavede da je dao u zamenu maticnu plocu. Meni vrati moju pokvarenu, a plocu koju sam ja trebao da dobijem expresno ide na KP po ceni manjoj od stvarne tipa ako vredi 60 eura ode za 40 navodno dobijena u zamenu... :: https://www.pcberza.rs/forum/topic.php?topid=57100&forid=9&katid= :: Srbija Brale sta drugo reci nema zakona. Kadija te tuzi kadija ti sudi.. :: A otkud znam da to rade.. :: :: :: AMD Ryzen 3600 :: Cooler Master 212 EV :: Motherboard Gigabyte 550 Aoru :: Kingston HyperX 24GB 320 :: MSI GeForce 2070 Supe :: Kingston M@ 512g :: 640+640gb W :: Chiftec CX-05B- :: Chiftec 850 Nit :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Nemozes drug vezane ruke kao prodvac nemozes nsita sem da prestanes da saradjujes sa njima. Al posotji jedan servis gori od njih https://promobi.rs/. Systemone i kimtec zahtevaju da prodvac posalje nemoze kupac. Jedino za sad su normalni CT, DS i Uspon. Imaju svoje servise..
:: ништа, зови инспекцију и консултуј се са њима: https://mit.gov.rs/tekst/sr/701/sektor-za-elektronske-komunikacije-i-postanski-saobracaj-.ph :: :: Не знам шта ће ти рећи, али кажи своју причу. Следећи пут имај у глави да сликаш и направиш видео снимак својих компоненти које се рекламирају, да би имао доказ у каквом су стању биле претходно. :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: :: :: Batali tu pricu ne pije ti vodu. On zavede da je dao u zamenu maticnu plocu. Meni vrati moju pokvarenu, a plocu koju sam ja trebao da dobijem expresno ide na KP po ceni manjoj od stvarne tipa ako vredi 60 eura ode za 40 navodno dobijena u zamenu... :: :: https://www.pcberza.rs/forum/topic.php?topid=57100&forid=9&katid= :: :: Srbija Brale sta drugo reci nema zakona. Kadija te tuzi kadija ti sudi.. :: :: A otkud znam da to rade.. :: :: :: :: :: :: AMD Ryzen 3600 :: :: Cooler Master 212 EV :: :: Motherboard Gigabyte 550 Aoru :: :: Kingston HyperX 24GB 320 :: :: MSI GeForce 2070 Supe :: :: Kingston M@ 512g :: :: 640+640gb W :: :: Chiftec CX-05B- :: :: Chiftec 850 Nit :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Imam slike al moja rece protiv njihove. Kad ti pricas sa sekretericom. Sta da se izdirem na nju. Servisera ili ti sefa to vec nemozes da dobijes. Nisu problem pare kolko ti neko vredja ponos, pravi te glupim. Neki balavi klinac se skriva iza prljavog sistema i misli da te zajebao....
:: ништа, зови инспекцију и консултуј се са њима: https://mit.gov.rs/tekst/sr/701/sektor-za-elektronske-komunikacije-i-postanski-saobracaj-.ph :: :: Не знам шта ће ти рећи, али кажи своју причу. Следећи пут имај у глави да сликаш и направиш видео снимак својих компоненти које се рекламирају, да би имао доказ у каквом су стању биле претходно. :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: :: :: Batali tu pricu ne pije ti vodu. On zavede da je dao u zamenu maticnu plocu. Meni vrati moju pokvarenu, a plocu koju sam ja trebao da dobijem expresno ide na KP po ceni manjoj od stvarne tipa ako vredi 60 eura ode za 40 navodno dobijena u zamenu... :: :: https://www.pcberza.rs/forum/topic.php?topid=57100&forid=9&katid= :: :: Srbija Brale sta drugo reci nema zakona. Kadija te tuzi kadija ti sudi.. :: :: A otkud znam da to rade.. :: :: :: :: :: :: AMD Ryzen 3600 :: :: Cooler Master 212 EV :: :: Motherboard Gigabyte 550 Aoru :: :: Kingston HyperX 24GB 320 :: :: MSI GeForce 2070 Supe :: :: Kingston M@ 512g :: :: 640+640gb W :: :: Chiftec CX-05B- :: :: Chiftec 850 Nit :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
још боље што имаш слике, немој да се расправљаш са њима, ништа то не значи телефоном, контактирај ове што сам ти послао, рећи ће ти вероватно да им пошаљеш мејл, састави то лепо, убаци слике и онда чекаш мало.
Једноставно данас мораш да комуницираш преко мејла и на овај начин се решавају те глупости. Нема више комуникације преко телефона, то не постоји.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: Imam slike al moja rece protiv njihove. Kad ti pricas sa sekretericom. Sta da se izdirem na nju. Servisera ili ti sefa to vec nemozes da dobijes :: Nisu problem pare kolko ti neko vredja ponos, pravi te glupim. Neki balavi klinac se skriva iza prljavog sistema i misli da te zajebao... :: :: AMD Ryzen 3600 :: Cooler Master 212 EV :: Motherboard Gigabyte 550 Aoru :: Kingston HyperX 24GB 320 :: MSI GeForce 2070 Supe :: Kingston M@ 512g :: 640+640gb W :: Chiftec CX-05B- :: Chiftec 850 Nit :: :: :: ништа, зови инспекцију и консултуј се са њима: https://mit.gov.rs/tekst/sr/701/sektor-za-elektronske-komunikacije-i-postanski-saobracaj-.ph :: :: :: :: Не знам шта ће ти рећи, али кажи своју причу. Следећи пут имај у глави да сликаш и направиш видео снимак својих компоненти које се рекламирају, да би имао доказ у каквом су стању биле претходно. :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: Batali tu pricu ne pije ti vodu. On zavede da je dao u zamenu maticnu plocu. Meni vrati moju pokvarenu, a plocu koju sam ja trebao da dobijem expresno ide na KP po ceni manjoj od stvarne tipa ako vredi 60 eura ode za 40 navodno dobijena u zamenu...
: :
Ne mogu oni da dobiju nov ploču dok ne vrate tvoju neispravnu Asusu. Tako da ni ovo tvoje ne pije vodu.
Neki su tek počeli sa Nepo invalidima rada. Ali, neki nauče ranije, neki poslije. Nepo, jedni od najgorih bandita na tržišu Srbije. Kvalitet servisiranja komponenti na nivou djeteta od 12 godina, a prevara na nivou bandita na vlasti. Mnogo jednostavnije vraćati komponente direktno proizvođaču o njihovom trošku, jer dok dokažeš da su u Nepo prevaranti i debili, tebi već napravili problem sa mušterijom. Najjednostavnije svu robu ne kupovati gdje je servis od Ewe Computers(nepo banditi). Prosto.
Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
Kod naših bandita u Srbiji(ovo bandita jer za 30 godina nikoga nisam vidio da je pokrenut prekršaj protiv nestručnog ili pokvarenog servisera ili prodavca), uvijek postoji razlog zašto nešto nije završeno ili reklamirani na vrijeme, a istina je da 70% robe kod nas se uzima sa paleta sa paketom bez garancije ili sa garancijom od 3 mjeseca i prodaje kao novo. Timovi su zaduženi da kupca po principu ako prođe prođe naprave budalom za njegov novac da je komponenta oštećena. Od tada, pa do dana današnjeg svaki put slikam i napravim video za komponente koje šaljem na reklamaciju, a uglavnom matične ploče, procesore, grafičke kartice i posebno monitore, gdje su se, do sada, samo iz Pin-a i nekadašnjeg CT retail-sa, pa KimTeka tj. sada Bazzar-a pokazali kao korektniji u reklamacija a, s tim da im je garantni period robe dosta kraći od regularnog, a cijene su bliže MSR, nego od bilo kog drugog uvoznika, s tim da Bazar je svaštojed i uzima robu za prodaju od malih uvoznika i posrednika, tako da nema govora da je isto kao u doba Com Trade, pa CT retail-sa, pa KimTec-a. Zato je pravilno slikati i napraviti video svake komponente koju reklamiram. Nakon određenog vremena, ne pokušavaju da te muljaju, već ti šalju odmah zamjensku robu iste ili uvećane vrijednosti od one koju si poslao na reklamaciju. To ti isto mogu potvrditi i ostali servisera i prodavci koji su bili korektni tokom godina i nisu uvaljivali neispravne i oštećene stvari distributerima i servisima. Jedino se od Nepo-a ograđujem, koji ni u jednom slučaju, do sada, reklamiranjem se nisu proslavili tj. da su poštovali bilo kakve rokove , čak ni preko 30 dana nakon roka, tako da sam odustao sa daljnjim saradnjom sa njima, osim kada mi neko u radnju ili servis donese robu kupljenu kod njih, pa da ne cimam kupca, ja pošaljem na reklamaciju uz obrazloženje da može trajati reklamacija i 70 dana od trenutka prijema njihove robe u Nepo. Ako im ne odgovara, samo spakujemo komponentu ili računar i uputom ih na Nepo, pa nek se oni jebu sa njima. Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
Pazi kao firma nemas prava da bas na nista sem privatne tuzbe. Kao krajni kupac imas pravo da se obratis za zastitu potrosaca. Nema pravila igre, nema nista, tako da samo mozemo da ih pljujemo po portalima da se ne bi dovali malo u pamet mada cisto sumnjam..
:: Kod naših bandita u Srbiji(ovo bandita jer za 30 godina nikoga nisam vidio da je pokrenut prekršaj protiv nestručnog ili pokvarenog servisera ili prodavca), uvijek postoji razlog zašto nešto nije završeno ili reklamirani na vrijeme, a istina je da 70% robe kod nas se uzima sa paleta sa paketom bez garancije ili sa garancijom od 3 mjeseca i prodaje kao novo. Timovi su zaduženi da kupca po principu ako prođe prođe naprave budalom za njegov novac da je komponenta oštećena. Od tada, pa do dana današnjeg svaki put slikam i napravim video za komponente koje šaljem na reklamaciju, a uglavnom matične ploče, procesore, grafičke kartice i posebno monitore, gdje su se, do sada, samo iz Pin-a i nekadašnjeg CT retail-sa, pa KimTeka tj. sada Bazzar-a pokazali kao korektniji u reklamacija a, s tim da im je garantni period robe dosta kraći od regularnog, a cijene su bliže MSR, nego od bilo kog drugog uvoznika, s tim da Bazar je svaštojed i uzima robu za prodaju od malih uvoznika i posrednika, tako da nema govora da je isto kao u doba Com Trade, pa CT retail-sa, pa KimTec-a :: Zato je pravilno slikati i napraviti video svake komponente koju reklamiram. Nakon određenog vremena, ne pokušavaju da te muljaju, već ti šalju odmah zamjensku robu iste ili uvećane vrijednosti od one koju si poslao na reklamaciju. To ti isto mogu potvrditi i ostali servisera i prodavci koji su bili korektni tokom godina i nisu uvaljivali neispravne i oštećene stvari distributerima i servisima. Jedino se od Nepo-a ograđujem, koji ni u jednom slučaju, do sada, reklamiranjem se nisu proslavili tj. da su poštovali bilo kakve rokove , čak ni preko 30 dana nakon roka, tako da sam odustao sa daljnjim saradnjom sa njima, osim kada mi neko u radnju ili servis donese robu kupljenu kod njih, pa da ne cimam kupca, ja pošaljem na reklamaciju uz obrazloženje da može trajati reklamacija i 70 dana od trenutka prijema njihove robe u Nepo. Ako im ne odgovara, samo spakujemo komponentu ili računar i uputom ih na Nepo, pa nek se oni jebu sa njima :: Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću :: ::
Broj postavljenih tema: 60412. Broj poslatih odgovora: 647571. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.