Bez uvrede ali kada god procitam tvoj post on je toliko difuzan i jedva shvatljiv da nemam reci, pa obicno i ne odgovaram...
Verovatno mislis na softverski virtual drive, on daje u device manageru takvu oznaku (Alcohol, Deamon...). Cisto sumnjam da imas SCSI kontroler i SCSI uredjaje, RAID jos i nekakao da svarim.
u device manageru mi javlja da scsi/raid host controller kao nije u funkciji u kvaru i trazi drivere za njegovu instalaciju....i ja ne mogu da pokrenem ni igre ni film..trudim se da budem sto jasniji ali sam laik sto se tice svega toga...!!sta li to moze da bude??dal je to znaci softverski problem??da ga ja ceo ocistim da pa reinstaliram win??
Dal` da te zezam ili ne..... ajd` malo: da nisi kupio komp, ti bi bio čovek bez problema!?!
SCSI/RAID kontroler je ili sata kontroler ili virtual drive kontroler - ko` što reče Machine, alcohol ili daemon ili virtual drive ili virtual cd ili..... truć truć. Kao i svi nervozni laici, možda si pokušao da ih obrišeš a ne da ih deinstaliraš.
Instaliraj sata-raid drajvere sa cd-a koji si dobio uz matičnu ploču. Probaj da instaliraš ponovo alcohol il daemone ili šta si već imao, pa da ih onda pravilno deinstaliraš. Batali sve, i odradi clean install.
Moraces ubuduce da dajes mnogo vise informacija o problemu a ne da probas da objasnis ukratko.
da li ti radi CD-rom (dvd) ? da li ne mozes da gledas filmove koje si sacuvao na kompu ili ni one sa cd media. Ako ti je crkao neki virtual drive, veovatno ti radi cd samo pod drugim imenom drive-a.
Ako je to situacija, uninstaliraj virtual drive program (deamon i sl.) pa ga ponovo instaliraj.
U koliko ti ne radi ni cd rom, probaj da instaliras drivere za plocu.. Zaista je svima problem da ti odgovore kada tako malo informacija dajes. Moramo da `pogadjamo` da ti nisi napravio raid :)))