Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Ploče, procesori i memorije
Garancija kod distributera
STRANA 1 OD 1
Guest Garancija kod distributera 09.07.2021. 17:18 T68319

status: user
broj poruka: 583
Posto sam kupio ram modul pre spajanja ww , manija i em u kumstvo ..odbijaju da prihvate garanciju..

Distributer CTrade..
Koji je kontakt ? Moze i mailom pp
Hvala
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
pajsgudgud Kako odbijaju? 09.07.2021. 17:28 #671694

status: user
broj poruka: 3740

support normality

GA B450 Gaming X, AMD Ryzen 2600, Kingston 16GB @3466Mhz r.a.m, Samsung evo 840 120gb, WD 500Gb, RX580, Chieftec modular 750W.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Guest Re: Kako odbijaju? 09.07.2021. 17:34 #671695

status: user
broj poruka: 583

Garantni list je od CTrade sa pecatom Alty..dok je fiskalni i racun Emy

::
:: support normalit
::
:: GA B450 Gaming X, AMD Ryzen 2600, Kingston 16GB @3466Mhz r.a.m, Samsung evo 840 120gb, WD 500Gb, RX580, Chieftec modular 750W.
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
krkub thm je kupila ww i emmi, nema tu kumstva, zbogom čačani 09.07.2021. 20:55 #671698

status: user
broj poruka: 1018
U tom smislu, preuzeli su sve odgovornosti i obaveze.
Ako ti je roba još uvek pod garancijom, ne mogu da te odbiju.
Savet: uradi reklamaciju u nekoj (bivšoj) ww radnji, ne u thm
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Guest Re: thm je kupila ww i emmi, nema tu kumstva, zbogom čačani 09.07.2021. 21:02 #671699

status: user
broj poruka: 583

garancija na ram modul je 120meseci uzet 2018.
E sad mene su odbili u poslovnici WW...a na sajtoivma emmi itd u reklamacijama mail je veza za maniju

:: U tom smislu, preuzeli su sve odgovornosti i obaveze
:: Ako ti je roba još uvek pod garancijom, ne mogu da te odbiju
:: Savet: uradi reklamaciju u nekoj (bivšoj) ww radnji, ne u thm
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
krkub Ček`, ček`... 09.07.2021. 21:19 #671700

status: user
broj poruka: 1018
Ti si uradio reklamaciju, pa ti je javljeno da je odbijena?
Ili nisu ni pokušali da je urade?
Malo si nejasan
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Guest Re: Ček`, ček`... 09.07.2021. 21:25 #671701

status: user
broj poruka: 583
Preko mail mi je recno da odnesem uredjaj i dokumentaciju u najbizi ww ili maniju ..otisao sam u ww i lik je rekao da ne moze da primi da moram Ctrade da se javim


:: Ti si uradio reklamaciju, pa ti je javljeno da je odbijena
:: Ili nisu ni pokušali da je urade
:: Malo si nejasan
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
krkub Natrčao si na `stručnjaka` 09.07.2021. 23:53 #671704

status: user
broj poruka: 1018
Idi u drugu poslovnicu.
On mora da registruje reklamaciju, pa makar mu ti doneo buđavi paradajz iz `Gomeksa`. A posle njega, služba za reklamacije treba da ustanovi da li imaš sve papire koji su potrebni. Na kraju, ovlašćeni servis utvrđuje ispravnost/ neispravnost spornog uređaja, ako su svi predhodni uslovi zadovoljeni.

Ponavljam: odnesi memoriju neku drugu ww poslovnicu.

I nemo` da se nerviraš :)
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
luja-88 Re: Natrčao si na `stručnjaka` 11.07.2021. 12:44 #671724

status: user
broj poruka: 1636
Ne vidim zašto ne bi i otišao direktno u ComTrade servis, ako oni već jesu ovlašćeni za tog proizvođača memorije, a bili su i distributer iste u vreme kupovine? Drastično ćeš skratiti vreme reklamacije, jer nećeš čekati da prodaja pošalje memoriju u servis, pa servis da šalje nazad, pa da onda čekaš prodavca da se nakani da te obavesti da je memorija kod njega i da možeš da je preuzmeš (da l` tu ili novu, kako god). Druga stvar, u servisu najčešće dobiješ br. tiketa pod kojim oni to vode u svojoj tiketing alatki, a tome možeš da imaš pristup, pa onda lepo i sam imaš mogućnost da proveravaš status reklamacije iz dana u dan, bez zivkanja telefonom (kada ideš preko prodaje, samo čekaš da se oni jave i to je to).
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
krkub Re: Re: Natrčao si na `stručnjaka` 11.07.2021. 13:28 #671726

status: user
broj poruka: 1018
Slažem se sa tobom, u potpunosti.

Nego to `odbijanje` THM-a je iritirajuće. Ne znam po kom osnovu ga odbijaju.
Uzgred, i ta vrljava THM koristi sistem tiketinga, tako da se i tu lako prati


:: Ne vidim zašto ne bi i otišao direktno u ComTrade servis, ako oni već jesu ovlašćeni za tog proizvođača memorije, a bili su i distributer iste u vreme kupovine? Drastično ćeš skratiti vreme reklamacije, jer nećeš čekati da prodaja pošalje memoriju u servis, pa servis da šalje nazad, pa da onda čekaš prodavca da se nakani da te obavesti da je memorija kod njega i da možeš da je preuzmeš (da l` tu ili novu, kako god). Druga stvar, u servisu najčešće dobiješ br. tiketa pod kojim oni to vode u svojoj tiketing alatki, a tome možeš da imaš pristup, pa onda lepo i sam imaš mogućnost da proveravaš status reklamacije iz dana u dan, bez zivkanja telefonom (kada ideš preko prodaje, samo čekaš da se oni jave i to je to).
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs