thm je kupila ww i emmi, nema tu kumstva, zbogom čačani
09.07.2021. 20:55
#671698
status: user broj poruka: 1018
U tom smislu, preuzeli su sve odgovornosti i obaveze. Ako ti je roba još uvek pod garancijom, ne mogu da te odbiju. Savet: uradi reklamaciju u nekoj (bivšoj) ww radnji, ne u thm
Re: thm je kupila ww i emmi, nema tu kumstva, zbogom čačani
09.07.2021. 21:02
#671699
status: user broj poruka: 583
garancija na ram modul je 120meseci uzet 2018. E sad mene su odbili u poslovnici WW...a na sajtoivma emmi itd u reklamacijama mail je veza za maniju
:: U tom smislu, preuzeli su sve odgovornosti i obaveze :: Ako ti je roba još uvek pod garancijom, ne mogu da te odbiju :: Savet: uradi reklamaciju u nekoj (bivšoj) ww radnji, ne u thm
Preko mail mi je recno da odnesem uredjaj i dokumentaciju u najbizi ww ili maniju ..otisao sam u ww i lik je rekao da ne moze da primi da moram Ctrade da se javim
:: Ti si uradio reklamaciju, pa ti je javljeno da je odbijena :: Ili nisu ni pokušali da je urade :: Malo si nejasan
Idi u drugu poslovnicu. On mora da registruje reklamaciju, pa makar mu ti doneo buđavi paradajz iz `Gomeksa`. A posle njega, služba za reklamacije treba da ustanovi da li imaš sve papire koji su potrebni. Na kraju, ovlašćeni servis utvrđuje ispravnost/ neispravnost spornog uređaja, ako su svi predhodni uslovi zadovoljeni.
Ponavljam: odnesi memoriju neku drugu ww poslovnicu.
Ne vidim zašto ne bi i otišao direktno u ComTrade servis, ako oni već jesu ovlašćeni za tog proizvođača memorije, a bili su i distributer iste u vreme kupovine? Drastično ćeš skratiti vreme reklamacije, jer nećeš čekati da prodaja pošalje memoriju u servis, pa servis da šalje nazad, pa da onda čekaš prodavca da se nakani da te obavesti da je memorija kod njega i da možeš da je preuzmeš (da l` tu ili novu, kako god). Druga stvar, u servisu najčešće dobiješ br. tiketa pod kojim oni to vode u svojoj tiketing alatki, a tome možeš da imaš pristup, pa onda lepo i sam imaš mogućnost da proveravaš status reklamacije iz dana u dan, bez zivkanja telefonom (kada ideš preko prodaje, samo čekaš da se oni jave i to je to).
Nego to `odbijanje` THM-a je iritirajuće. Ne znam po kom osnovu ga odbijaju. Uzgred, i ta vrljava THM koristi sistem tiketinga, tako da se i tu lako prati
:: Ne vidim zašto ne bi i otišao direktno u ComTrade servis, ako oni već jesu ovlašćeni za tog proizvođača memorije, a bili su i distributer iste u vreme kupovine? Drastično ćeš skratiti vreme reklamacije, jer nećeš čekati da prodaja pošalje memoriju u servis, pa servis da šalje nazad, pa da onda čekaš prodavca da se nakani da te obavesti da je memorija kod njega i da možeš da je preuzmeš (da l` tu ili novu, kako god). Druga stvar, u servisu najčešće dobiješ br. tiketa pod kojim oni to vode u svojoj tiketing alatki, a tome možeš da imaš pristup, pa onda lepo i sam imaš mogućnost da proveravaš status reklamacije iz dana u dan, bez zivkanja telefonom (kada ideš preko prodaje, samo čekaš da se oni jave i to je to).
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.