To je odlicna stvar za virtuelne masine ,malo je programa koji su optimizovani za 128 threadova ,tu racunam Cinema4D (imaju test Cinbench ) ,Premiere itd ... Negde sam procitao da ti sa 64 ili 128 trheadova mogu da simuliraju graficku kartu ,ali naravno za prave stvari ipak treba GPU.
:: To je odlicna stvar za virtuelne masine ,malo je programa koji su optimizovani za 128 threadova ,tu racunam Cinema4D (imaju test Cinbench ) ,Premiere itd ..
Aj da ne kažem da apsolutno svi 3D rendering programi mogu bez problema da u fullu iskoriste 128 tridova (i mnogo više) verovatno postoji neki koji ne može ali u 2020. godini je mnoooogo teško naći takvu 3D rendering aplikaciju. Verovatno ne može oktan ili redšift pošto su strogo GPU rendering endžini, ali osim njih trenutno ne mogu da se setim ni jednog više (a da ne guglam). A sinebenč je simulator rendering endžina koji po difoltu koristi blender ako se ne varam, a radi manje više po principu svih CPU rendering endžina, a to je da će istovremeno koristiti 100% svih jezgara koliko god ih ima na raspolaganju dok ne završi računicu. Inače taj procesor je i napravljen da simulira mini render farmu zato ga je Lisa Su na prezentaciji predstavila pod parolom `render anything!`.
CineBench ima Maxon 3D engine, nije nikakva simulacija. Koga interesuje kako radi sa više thread-ova može da namesti neki veliki broj na CB r20 recimo.
:: :: :: To je odlicna stvar za virtuelne masine ,malo je programa koji su optimizovani za 128 threadova ,tu racunam Cinema4D (imaju test Cinbench ) ,Premiere itd .. :: :: Aj da ne kažem da apsolutno svi 3D rendering programi mogu bez problema da u fullu iskoriste 128 tridova (i mnogo više) verovatno postoji neki koji ne može ali u 2020. godini je mnoooogo teško naći takvu 3D rendering aplikaciju. Verovatno ne može oktan ili redšift pošto su strogo GPU rendering endžini, ali osim njih trenutno ne mogu da se setim ni jednog više (a da ne guglam). A sinebenč je simulator rendering endžina koji po difoltu koristi blender ako se ne varam, a radi manje više po principu svih CPU rendering endžina, a to je da će istovremeno koristiti 100% svih jezgara koliko god ih ima na raspolaganju dok ne završi računicu :: Inače taj procesor je i napravljen da simulira mini render farmu zato ga je Lisa Su na prezentaciji predstavila pod parolom `render anything!` :: :: :: DaSickSystem :: ::
Brorsoft video converter do 16 ,Cyberlink Powerdirector je ogranicen isto .DSS pitanje je da li kvantitet napravi kvalitet zato sam napisao koliko su optimizovani.Vidis da i Cinebench menja kriterijume od verzije do verzije.
:: Brorsoft video converter do 16 ,Cyberlink Powerdirector je ogranicen isto .DSS pitanje je da li kvantitet napravi kvalitet zato sam napisao koliko su optimizovani Ni jedna od aplikacija koje si naveo nije 3D rendering endžin već su sve video editing/rendering endžini, velika razlika od onoga o čemu sam ja pisao.
::Vidis da i Cinebench menja kriterijume od verzije do verzije
Ne vidim kako to sinebenč menja kriterijume osim što je sa sse prešao na avx2 instrukcije. A kao što rekoh sinebenč ti je simulator klasičnog 3D rendering endžina koji se koristi kao benčmark zato što koristi univerzalnu scenu za svaku verziju, a 99% 3D rendering endžina se isto tako ponaša pošto koristi 100% svih jezgara dok ne završi računicu tj rendering. Korona render ima svoj benčmark, maksvel render takođe, ali je sinebenč napravio jednostavnu benčmark aplikaciju i neku vrstu bodovanja sa nekom postojećom bazom rezultata popularnih procesora koja služi kao orijentir i zbog te jednostavnosi je postao univrzalni benčmark za 3D rendering aplikacije. Inače 3D rendering endžini su već godinama u nazad optimizovani za mrežni rendering i render farme koje imaju po nekoliko hiljada procesora. To nije ništa novo.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647000. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.