vredi li popravljati i gde? Vrti sve kulere, svetle diode, ali ne prijavljuje ni kad se izvadi graficka ni kad se izvadi memorija, proban reset biosa, nema vajde. Dok je radila ploca je imala normalne temperature, napajano kvalitetnim TT 750W, od prvog dana je kod mene, stara 4 godine . Posto je veoma slaba ponuda kvalitetnih ploca 1155 socket, a ne bih menjao jos uvek i5 2500K, razmisljam da probam servisirati ovu. Vase misljenje, da li da je popravljm(ako uopste moze) i gde? Hvala unapred!
mozda negde u srecnijim krajevima, meni pise 36 meseci, plus sam radio zamenu prve verzije za reviziju B3, originalni racun je 07.02.2011. , a datum zamene je 24.03.2010.???Proverio sam na netu, Sabertooth ima od 36-60 meseci garanciju ( Standard: 3 Years TUF series: 5Years*1 period may differ regionally, please check with your purchase point.) Ima li smisla juriti ovo poznajuci nase prilike. Garanciju je dao D..... L... uvoznik, o njihovom servisu svarno sve najbolje mislim, ali ovo su druge okolnosti o kojima drugi odlucuju. Svaki predlog je dobrodosao.
:: Ako se ne varam sabljarke idu sa 5 godina garancije, tako da reklamiraj :: :: SAMDSUNG!! :: :: Wlada/Classy: STALJIN JE OVAKVE KAO JA STRELJAO JER JE ZNAO DA NE MOZE DA IH DROGIRA :: ::
Asus mi je potvrdio da imam 60 meseci garancije, sledi ` rvanje` sa nasima! Ili mozda sve prodje uz osmeh?! Videcemo u ponedeljak. Hvala ljudi u svakom slucaju na pravoj informaciji !!!
:: Kontaktiraj Asus i objasni situaciju. Trebalo bi da ti izadju u susret :: :: :: The Power of Grayskull :: :: :: ::
Ja ti rekoh. Znam kako to ide a znam i ljude a znaju i oni mene a ja znam vas :D
`Aj sa srecom .)
P.S. Najbolje bi bilo da odes direktno kod uvoznika. Odes u servis i naravno kazes da si se cuo sa ljudima iz Asus. Ne treba ti posrednicka firma.
The Power of Grayskull
:: Asus mi je potvrdio da imam 60 meseci garancije, sledi ` rvanje` sa nasima :: Ili mozda sve prodje uz osmeh?! Videcemo u ponedeljak :: Hvala ljudi u svakom slucaju na pravoj informaciji !! :: :: :: :: Kontaktiraj Asus i objasni situaciju. Trebalo bi da ti izadju u susret :: :: :: :: :: :: The Power of Grayskull :: :: :: :: :: :: :: ::
Hvala! Idem u ponedeljak, bice valjda dobro raspolozeni posle produzenog vikenda i rostiljanja i piva!
:: Ja ti rekoh. Znam kako to ide a znam i ljude a znaju i oni mene a ja znam vas : :: :: `Aj sa srecom . :: :: P.S. Najbolje bi bilo da odes direktno kod uvoznika. Odes u servis i naravno kazes da si se cuo sa ljudima iz Asus. Ne treba ti posrednicka firma :: :: The Power of Grayskull :: :: :: :: :: Asus mi je potvrdio da imam 60 meseci garancije, sledi ` rvanje` sa nasima :: :: Ili mozda sve prodje uz osmeh?! Videcemo u ponedeljak :: :: Hvala ljudi u svakom slucaju na pravoj informaciji !! :: :: :: :: :: :: :: Kontaktiraj Asus i objasni situaciju. Trebalo bi da ti izadju u susret :: :: :: :: :: :: :: :: :: The Power of Grayskull :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Tako su i meni poceli da pisu garantni list 36 meseci za Z97 sabera. Ja ga gledam, reko 60 meseci. Ovaj me gleda zbunjeno, reko pisi 60 meseci je garancija, ovaj kao konsultovao se sa kolegom i napisao 60. :)
Ne bi trebalo da bude ikakav problem, DL je super firma.
SAMDSUNG!!!
Wlada/Classy: STALJIN JE OVAKVE KAO JA STRELJAO JER JE ZNAO DA NE MOZE DA IH DROGIRA
dobijen je Gryphon Z97 Armor Edition, ljudi iz Asus West Balkans, Vladimir i Predrag, su se svojski potrudili oko ove reklamacije, gospodin Misa iz Com.... servisa takodje, hvala berzasima za informaciju oko duzine garancije!
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647005. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.