Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Ploče, procesori i memorije
Potrebno menjanje kondenzatora na ploci, BG
STRANA 1 OD 1
Masuka Potrebno menjanje kondenzatora na ploci, BG 16.03.2015. 12:29 T60778

status: user
broj poruka: 360

Ko radi menjanje kondenzatora na ploci molio bih da mi se javi ovde, pozdrav.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire ... 16.03.2015. 13:07 #587199

status: user
broj poruka: 18472
imarkovic voli da lemi i popravlja.
Pitaj njega da li ima vremena i hoce li prihvatiti.
Da zivaca ima, u to sam se uverio :)

Maki8=Milos1975=Gonjavac

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
-ShonE- Lepo dugogodisnje iskustvo 16.03.2015. 15:59 #587222

status: user
broj poruka: 3529
http://f-com.co.rs/


AMD FX-8350 + Noctua NH-D14
MSI 990FXA-GD80
Kingston 16GB 1600MHz Hyper Grey
MSI GTX780 Lightning
Dell U2412M + LG D2343 3D
SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB)
Thermaltake Urban S71 + CM V850
Creative X-Fi Titanium + Z-5500


:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mortificat Re: 16.03.2015. 16:10 #587225

status: user
broj poruka: 3519
Kontaktiraj imarkovic-a.

Intel® i7 4820K | Corsair H55 | Asus X79 Sabertooth | Gigabyte R9 280X & Sapphire 7970 Dual-X | 4x4GB Crucial Ballistix Tactical Tracer | Philips 32PFL3017 32`` | Corsair 600T | Enermax Revolution87+ 850W

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
djape7777 Moses I ... 16.03.2015. 18:36 #587242

status: user
broj poruka: 925



Stripy-ju (nemanji) u nusicevoj imas metar dana bespogovorne garancje...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Masuka .. 16.03.2015. 19:56 #587263

status: user
broj poruka: 360
Vec sam juce pustio mail Stripy-ju ali covek zauzet sigurno pa nisam jos dobio odgovor, u medjuvremenu sam ovde poslusao Shoneta jer volim kada imam broj telefona i odmah se dogovorih sa covekom, za 1200 ce mi zameniti svaki kondenzator koji nadju da ne valja posle merenja tako da mi je to mozda i isplativije na duze staze. Ipak je Dragg bio u pravu u drugoj mojoj temi da mogu za oko 1300 da zamenim poveci broj. Hvala svima a posebno tebi Shone. Pozdrav


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Kutalion Re: ... 16.03.2015. 20:11 #587264

status: user
broj poruka: 2480
On voli da lemi i popravlja, ja volim da lemam i kvarim
Svakom svoje!

i5-4690k @4.5Ghz on Cryorig R1 ultimate | Z97 Sabertooth mk.2 | Asus 280X DC2T | 8gb Crucial Ballistix@1600mhz CL8 | Samsung Evo 840 240gb | WD black 1tb | 750W cft-750-14cs | Cm Storm Stryker

:: imarkovic voli da lemi i popravlja
:: Pitaj njega da li ima vremena i hoce li prihvatiti
:: Da zivaca ima, u to sam se uverio :
::
:: Maki8=Milos1975=Gonjavac
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Stripy Re: .. 16.03.2015. 20:55 #587275

status: user
broj poruka: 4163
Vidi mail


:: Vec sam juce pustio mail Stripy-ju ali covek zauzet sigurno pa nisam jos dobio odgovor, u medjuvremenu sam ovde poslusao Shoneta jer volim kada imam broj telefona i odmah se dogovorih sa covekom, za 1200 ce mi zameniti svaki kondenzator koji nadju da ne valja posle merenja tako da mi je to mozda i isplativije na duze staze. Ipak je Dragg bio u pravu u drugoj mojoj temi da mogu za oko 1300 da zamenim poveci broj. Hvala svima a posebno tebi Shone. Pozdra
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MACHINE F-com 16.03.2015. 22:25 #587279

status: user
broj poruka: 5704
idi bega :DDDD

Znam likove licno, od pre jedno 15 godina

Procitajte ove nebuloz emolim vas: http://f-com.co.rs/list.html

ogradili su se od svega, kao da su Alkatraz.

Smesno


`Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffer

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
-ShonE- Re: F-com 16.03.2015. 23:07 #587280

status: user
broj poruka: 3529
Ne branim nikoga ali zaista ne vidim sta imas protiv njih. Inace licno poznajem gazdu vec dugi niz godina, i ama bas nikada nikakvih problema nisam imao sa njima. Redovno mi servisiraju firmine racunare kada postanu nepopravljivi, odnosno kada neki deo crkne, do sada nekoliko lap topova su mi iz mrtvih povratili(otisli im cipovi, cto mb, sto gpu). Uvek sve bude brzo zavrseno, eventualno ako nemaju neki deo pa mora da se ceka da stigne.

Generalno nista nije garancija da ce popravljena komponenta da radi jos dugi niz godina, ali svakako po nekada je isplativije srediti za 1200din kondenzatore nego kupovati drugu plocu. Inace na zamenu cipa na mb daju urednu garanciju na isti.
Sta znam, ja generalno zadovoljan. Uvek ima ovakvih i onakvih iskustava, pa aj sad.



AMD FX-8350 + Noctua NH-D14
MSI 990FXA-GD80
Kingston 16GB 1600MHz Hyper Grey
MSI GTX780 Lightning
Dell U2412M + LG D2343 3D
SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB)
Thermaltake Urban S71 + CM V850
Creative X-Fi Titanium + Z-5500


:: idi bega :DDD
::
:: Znam likove licno, od pre jedno 15 godin
::
:: Procitajte ove nebuloz emolim vas: http://f-com.co.rs/list.htm
::
:: ogradili su se od svega, kao da su Alkatraz
::
:: Smesn
::
::
:: `Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffe
::
::
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Masuka ... 17.03.2015. 02:59 #587294

status: user
broj poruka: 360

@Stripy

Odgovorio, pozdrav.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
djape7777 Re: Re: F-c*m 17.03.2015. 05:43 #587297

status: user
broj poruka: 925
Kao prvo sto rece `masina` bezi daleko....

`Dijagnostika se naplaćuje samo u slučaju kada se uređaj ne popravlja u našem servisu ili kada ne
postoji mogućnost popravke iz bilo kog razloga a izvršili smo pregled uređaja i konstataciju kvara`


Nigde ne pise da ce vratiti novac ZATO STO ONI NISU MOGLI DA POPRAVE a uredjaj na drugom mestu popravljen... bitno je da naplate kao Petar Kralj u Srecnim Ljudima:)

A o ovome da ne pricam

`Donosilac/vlasnik predmetne opreme je svestan da u procesu otvaranja kućišta računara, monitora i druge opreme koja je predmet Servisne intervencije i/ili na opremi koja je primljena ali nije predmet te servisne intervencije, može doći do nepovratnih fizičkih i/ili estetskih promena ili oštećenja na toj opremi te da F-com neće biti u materijalnoj i/ili bilo kojoj drugoj odgovornosti za te promene i nije dužan da ih o svom trošku vrati u prethodno stanje.`


:: Ne branim nikoga ali zaista ne vidim sta imas protiv njih. Inace licno poznajem gazdu vec dugi niz godina, i ama bas nikada nikakvih problema nisam imao sa njima. Redovno mi servisiraju firmine racunare kada postanu nepopravljivi, odnosno kada neki deo crkne, do sada nekoliko lap topova su mi iz mrtvih povratili(otisli im cipovi, cto mb, sto gpu). Uvek sve bude brzo zavrseno, eventualno ako nemaju neki deo pa mora da se ceka da stigne
::
:: Generalno nista nije garancija da ce popravljena komponenta da radi jos dugi niz godina, ali svakako po nekada je isplativije srediti za 1200din kondenzatore nego kupovati drugu plocu. Inace na zamenu cipa na mb daju urednu garanciju na isti
:: Sta znam, ja generalno zadovoljan. Uvek ima ovakvih i onakvih iskustava, pa aj sad
::
::
::
:: AMD FX-8350 + Noctua NH-D1
:: MSI 990FXA-GD8
:: Kingston 16GB 1600MHz Hyper Gre
:: MSI GTX780 Lightnin
:: Dell U2412M + LG D2343 3
:: SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB
:: Thermaltake Urban S71 + CM V85
:: Creative X-Fi Titanium + Z-5500
::
:: :: idi bega :DDD
:: ::
:: :: Znam likove licno, od pre jedno 15 godin
:: ::
:: :: Procitajte ove nebuloz emolim vas: http://f-com.co.rs/list.htm
:: ::
:: :: ogradili su se od svega, kao da su Alkatraz
:: ::
:: :: Smesn
:: ::
:: ::
:: :: `Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffe
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
codeus Re: Re: Re: F-c*m 17.03.2015. 06:27 #587298

status: user
broj poruka: 4054

ne razumem sta je tu problem !!! :)

to i jeste 10 bozijih zapovesti u servisiranju, i moramo pravno da se ogradimo o VELIKOM broju vas IDIOT KLIJENATA .. svaka recenica u toj listi je jebeno tacna i vase ismevanje iste samo govori da nemate bas puno poslovnog iskustva

:: Kao prvo sto rece `masina` bezi daleko...
::
:: `Dijagnostika se naplaćuje samo u slučaju kada se uređaj ne popravlja u našem servisu ili kada n
:: postoji mogućnost popravke iz bilo kog razloga a izvršili smo pregled uređaja i konstataciju kvara`
::
:: Nigde ne pise da ce vratiti novac ZATO STO ONI NISU MOGLI DA POPRAVE a uredjaj na drugom mestu popravljen... bitno je da naplate kao Petar Kralj u Srecnim Ljudima:
::
:: A o ovome da ne prica
::
:: `Donosilac/vlasnik predmetne opreme je svestan da u procesu otvaranja kućišta računara, monitora i druge opreme koja je predmet Servisne intervencije i/ili na opremi koja je primljena ali nije predmet te servisne intervencije, može doći do nepovratnih fizičkih i/ili estetskih promena ili oštećenja na toj opremi te da F-com neće biti u materijalnoj i/ili bilo kojoj drugoj odgovornosti za te promene i nije dužan da ih o svom trošku vrati u prethodno stanje.`
::
::
:: :: Ne branim nikoga ali zaista ne vidim sta imas protiv njih. Inace licno poznajem gazdu vec dugi niz godina, i ama bas nikada nikakvih problema nisam imao sa njima. Redovno mi servisiraju firmine racunare kada postanu nepopravljivi, odnosno kada neki deo crkne, do sada nekoliko lap topova su mi iz mrtvih povratili(otisli im cipovi, cto mb, sto gpu). Uvek sve bude brzo zavrseno, eventualno ako nemaju neki deo pa mora da se ceka da stigne
:: ::
:: :: Generalno nista nije garancija da ce popravljena komponenta da radi jos dugi niz godina, ali svakako po nekada je isplativije srediti za 1200din kondenzatore nego kupovati drugu plocu. Inace na zamenu cipa na mb daju urednu garanciju na isti
:: :: Sta znam, ja generalno zadovoljan. Uvek ima ovakvih i onakvih iskustava, pa aj sad
:: ::
:: ::
:: ::
:: :: AMD FX-8350 + Noctua NH-D1
:: :: MSI 990FXA-GD8
:: :: Kingston 16GB 1600MHz Hyper Gre
:: :: MSI GTX780 Lightnin
:: :: Dell U2412M + LG D2343 3
:: :: SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB
:: :: Thermaltake Urban S71 + CM V85
:: :: Creative X-Fi Titanium + Z-5500
:: ::
:: :: :: idi bega :DDD
:: :: ::
:: :: :: Znam likove licno, od pre jedno 15 godin
:: :: ::
:: :: :: Procitajte ove nebuloz emolim vas: http://f-com.co.rs/list.htm
:: :: ::
:: :: :: ogradili su se od svega, kao da su Alkatraz
:: :: ::
:: :: :: Smesn
:: :: ::
:: :: ::
:: :: :: `Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffe
:: :: ::
:: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
-ShonE- Re: Re: Re: Re: F-c*m 17.03.2015. 09:30 #587305

status: user
broj poruka: 3529
Dzabe se objasnjava! Svi bi, sto se kaze u narodu, da se j*bu a da im ne udje!


AMD FX-8350 + Noctua NH-D14
MSI 990FXA-GD80
Kingston 16GB 1600MHz Hyper Grey
MSI GTX780 Lightning
Dell U2412M + LG D2343 3D
SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB)
Thermaltake Urban S71 + CM V850
Creative X-Fi Titanium + Z-5500


::
:: ne razumem sta je tu problem !!! :
::
:: to i jeste 10 bozijih zapovesti u servisiranju, i moramo pravno da se ogradimo o VELIKOM broju vas IDIOT KLIJENATA .. svaka recenica u toj listi je jebeno tacna i vase ismevanje iste samo govori da nemate bas puno poslovnog iskustv
::
:: :: Kao prvo sto rece `masina` bezi daleko...
:: ::
:: :: `Dijagnostika se naplaćuje samo u slučaju kada se uređaj ne popravlja u našem servisu ili kada n
:: :: postoji mogućnost popravke iz bilo kog razloga a izvršili smo pregled uređaja i konstataciju kvara`
:: ::
:: :: Nigde ne pise da ce vratiti novac ZATO STO ONI NISU MOGLI DA POPRAVE a uredjaj na drugom mestu popravljen... bitno je da naplate kao Petar Kralj u Srecnim Ljudima:
:: ::
:: :: A o ovome da ne prica
:: ::
:: :: `Donosilac/vlasnik predmetne opreme je svestan da u procesu otvaranja kućišta računara, monitora i druge opreme koja je predmet Servisne intervencije i/ili na opremi koja je primljena ali nije predmet te servisne intervencije, može doći do nepovratnih fizičkih i/ili estetskih promena ili oštećenja na toj opremi te da F-com neće biti u materijalnoj i/ili bilo kojoj drugoj odgovornosti za te promene i nije dužan da ih o svom trošku vrati u prethodno stanje.`
:: ::
:: ::
:: :: :: Ne branim nikoga ali zaista ne vidim sta imas protiv njih. Inace licno poznajem gazdu vec dugi niz godina, i ama bas nikada nikakvih problema nisam imao sa njima. Redovno mi servisiraju firmine racunare kada postanu nepopravljivi, odnosno kada neki deo crkne, do sada nekoliko lap topova su mi iz mrtvih povratili(otisli im cipovi, cto mb, sto gpu). Uvek sve bude brzo zavrseno, eventualno ako nemaju neki deo pa mora da se ceka da stigne
:: :: ::
:: :: :: Generalno nista nije garancija da ce popravljena komponenta da radi jos dugi niz godina, ali svakako po nekada je isplativije srediti za 1200din kondenzatore nego kupovati drugu plocu. Inace na zamenu cipa na mb daju urednu garanciju na isti
:: :: :: Sta znam, ja generalno zadovoljan. Uvek ima ovakvih i onakvih iskustava, pa aj sad
:: :: ::
:: :: ::
:: :: ::
:: :: :: AMD FX-8350 + Noctua NH-D1
:: :: :: MSI 990FXA-GD8
:: :: :: Kingston 16GB 1600MHz Hyper Gre
:: :: :: MSI GTX780 Lightnin
:: :: :: Dell U2412M + LG D2343 3
:: :: :: SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB
:: :: :: Thermaltake Urban S71 + CM V85
:: :: :: Creative X-Fi Titanium + Z-5500
:: :: ::
:: :: :: :: idi bega :DDD
:: :: :: ::
:: :: :: :: Znam likove licno, od pre jedno 15 godin
:: :: :: ::
:: :: :: :: Procitajte ove nebuloz emolim vas: http://f-com.co.rs/list.htm
:: :: :: ::
:: :: :: :: ogradili su se od svega, kao da su Alkatraz
:: :: :: ::
:: :: :: :: Smesn
:: :: :: ::
:: :: :: ::
:: :: :: :: `Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffe
:: :: :: ::
:: :: :: ::
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
djape7777 Re: Re: Re: Re: Re: F-c*m 17.03.2015. 13:12 #587340

status: user
broj poruka: 925
ocigledno nisi primetio :) kod codeus-a
Da li si ti normalan da ostavim bilo sto njima tipa menja mi tastaturu na lapu a sj*be mi displej ili hdd i pojeo vuk magarca oni nisu odgovorni?!!!
Nedao ti bog da ti nesto zaj*bu pa ces onda shvatiti sta si potpisao...
Pricam iz licnog iskustva jer sam saradnju sa Jegorom i Bobom prekinuo 2004...


:: Dzabe se objasnjava! Svi bi, sto se kaze u narodu, da se j*bu a da im ne udje
::
::
:: AMD FX-8350 + Noctua NH-D1
:: MSI 990FXA-GD8
:: Kingston 16GB 1600MHz Hyper Gre
:: MSI GTX780 Lightnin
:: Dell U2412M + LG D2343 3
:: SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB
:: Thermaltake Urban S71 + CM V85
:: Creative X-Fi Titanium + Z-5500
::
:: ::
:: :: ne razumem sta je tu problem !!! :
:: ::
:: :: to i jeste 10 bozijih zapovesti u servisiranju, i moramo pravno da se ogradimo o VELIKOM broju vas IDIOT KLIJENATA .. svaka recenica u toj listi je jebeno tacna i vase ismevanje iste samo govori da nemate bas puno poslovnog iskustv
:: ::
:: :: :: Kao prvo sto rece `masina` bezi daleko...
:: :: ::
:: :: :: `Dijagnostika se naplaćuje samo u slučaju kada se uređaj ne popravlja u našem servisu ili kada n
:: :: :: postoji mogućnost popravke iz bilo kog razloga a izvršili smo pregled uređaja i konstataciju kvara`
:: :: ::
:: :: :: Nigde ne pise da ce vratiti novac ZATO STO ONI NISU MOGLI DA POPRAVE a uredjaj na drugom mestu popravljen... bitno je da naplate kao Petar Kralj u Srecnim Ljudima:
:: :: ::
:: :: :: A o ovome da ne prica
:: :: ::
:: :: :: `Donosilac/vlasnik predmetne opreme je svestan da u procesu otvaranja kućišta računara, monitora i druge opreme koja je predmet Servisne intervencije i/ili na opremi koja je primljena ali nije predmet te servisne intervencije, može doći do nepovratnih fizičkih i/ili estetskih promena ili oštećenja na toj opremi te da F-com neće biti u materijalnoj i/ili bilo kojoj drugoj odgovornosti za te promene i nije dužan da ih o svom trošku vrati u prethodno stanje.`
:: :: ::
:: :: ::
:: :: :: :: Ne branim nikoga ali zaista ne vidim sta imas protiv njih. Inace licno poznajem gazdu vec dugi niz godina, i ama bas nikada nikakvih problema nisam imao sa njima. Redovno mi servisiraju firmine racunare kada postanu nepopravljivi, odnosno kada neki deo crkne, do sada nekoliko lap topova su mi iz mrtvih povratili(otisli im cipovi, cto mb, sto gpu). Uvek sve bude brzo zavrseno, eventualno ako nemaju neki deo pa mora da se ceka da stigne
:: :: :: ::
:: :: :: :: Generalno nista nije garancija da ce popravljena komponenta da radi jos dugi niz godina, ali svakako po nekada je isplativije srediti za 1200din kondenzatore nego kupovati drugu plocu. Inace na zamenu cipa na mb daju urednu garanciju na isti
:: :: :: :: Sta znam, ja generalno zadovoljan. Uvek ima ovakvih i onakvih iskustava, pa aj sad
:: :: :: ::
:: :: :: ::
:: :: :: ::
:: :: :: :: AMD FX-8350 + Noctua NH-D1
:: :: :: :: MSI 990FXA-GD8
:: :: :: :: Kingston 16GB 1600MHz Hyper Gre
:: :: :: :: MSI GTX780 Lightnin
:: :: :: :: Dell U2412M + LG D2343 3
:: :: :: :: SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB
:: :: :: :: Thermaltake Urban S71 + CM V85
:: :: :: :: Creative X-Fi Titanium + Z-5500
:: :: :: ::
:: :: :: :: :: idi bega :DDD
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: Znam likove licno, od pre jedno 15 godin
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: Procitajte ove nebuloz emolim vas: http://f-com.co.rs/list.htm
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: ogradili su se od svega, kao da su Alkatraz
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: Smesn
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: `Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffe
:: :: :: :: ::
:: :: :: :: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647006.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs