Dobar dan svima. Pola kompa vec imam, dok mi za ostatak treba savet i pomoc. Takodje ako bi neko mogao da mi otkrije foru za veci fps, jer vidim da po you tubu ima dosta klipova u vezi ovoga, pa me interesuje jel pokusavao neko nesto od toga. Takodje vidim da se dosta njih zali na fps i na neke dropove, gpu usage i tako to, pa sam onda primetio da i taj fps varira od mape do mape itd. Pa eto, ja sam pocetnik ali mi se strasno svidela igrica kod brata i zarazio sam se, pa ako je neko raspolozen da mi kaze neke kljucne stvari koje trebam da znam ja sam zahvalan!
Delove koje imam, fx9590, 990fx ud3 rev4, asus 290 i to je to. Nista vise nemam, sve je novo i neotpakovano, roba iz Madjarske, juce kupljeno!
Pa prvo ti fali kuciste da sve to spakujes, otprilike 8gb rama na 1866mhz, hard disk od 1Tb, obavezno ssd jer tu dobijas sigurno 10 fpsa vise i agregat da imas cistu i jaku struju da sve to lepo radi.
Jos nesto me zanima ljudi, jel stvarno radi bolje na win8.1 nego na win7? Molim vas recite mi koliko igrica iskoriscava jezgra/treda, jer sam zato i uzeo amd zato sto ima vise jezgara, a cuo sam da Battlefield to iskoriscava.
Kutalion, ne razumem na sta si mislio to u vezi trol, ali hvala na savetu, takodje hvala i Simonu. Znam ja da je Intel bolji, ali kupilo se ovo i sta sad da radim. I to iskreno bez mog znanja, trebalo je da bude iznenadjenje i da ne duzim sad. Ako kazes da ce trojka raditi losije nego na intelu, onda pretpostavljam da iskoriscava manje jezgara od cetvorke? Da li onda odmah pazariti cetvorku premium i gotovo, kad je vec ovako ispalo da imam AMD?
Posto mi niko nije rekao ostatak koji da kupim, ja sam se po savetu brata odlucio na ovo i molim vas dok jos nisam kupio recite ako nesto ne valja!