15 dana od dana kada si je odneo prodavcu, da ti daju odgovor sta je sa plocom i predloze resenje problema ( popravka, zamena ili povracaj para ).Realno ako ne zoves svaki 2 dan prodavnicu oko mesec dana, ako si dosadan i pominjes zakon i udruzenja potrosaca 15 dana.
Moje iskustvo, 03.03. predao grafičku u servis (kupio je oko NG, garancija 3 god), zvao sam ih dva puta, prvi put nakon 15 dana a drugi put nakon 20 dana i oba puta su mi ,,ljubazno` odgovorili da je na testiranju :) Koliki je razuman rok da bih dobio odgovor, odnosno, kada treba početi sa primenom pretnji, potezanja motke i drugih metoda koje se ovde često preporučuju prilikom rešavanja sporova sa radnjama-servisima?
:: Da se maticna ploca vrati iz servisa, tacnije odnio sam plocu u BG na reklamaciju u garantnom roku je jos dve godine :: :: AMD FX 8350 Eight Core 4.5GHz Cooler Master V8 / Gigabyte HD 5870 SOC Arctic Cooling Accelero Xtreme PLUS / KINGSTON 12GB (2X4GB 2x2GB) 1866 DDR3 / ASUS Sabertooth 990FX R2.0 / 2x Samsung F3 Spinpoint 500GB 1x Toshiba 1TB RAID0 / CM Vanguard V700
15 dana, zakonski, moraju da ti odgovore da li je servis, zamena, novac. To sto ti kazu na 20 danu, da je jos uvek na testiranju, mogu macku o rep da okace. Jer su imali 15 dana da je testiraju. Zovi ih opet i kazi im da su zakonski morali da ti kazu sta ce biti sa plocom u roku od 15 dana i da te ne zanima 20 i 30 dan. U suprotnom inspekcija.
_____________________________ P8P67 Pro 3.1, i7 2600K, MSI Lightning 770, SSD HyperX 120 3K, 1TB/3TB SATA , X-Fi xtremeGamer Fatality Pro, CM 690 II Advanced,Toughpower 775W, LG 32LD750, X360 gamepad, Zalman MFC1 Plus, CM TX3 Evo
:: :: Moje iskustvo, 03.03. predao grafičku u servis (kupio je oko NG, garancija 3 god), zvao sam ih dva puta, prvi put nakon 15 dana a drugi put nakon 20 dana i oba puta su mi ,,ljubazno` odgovorili da je na testiranju : :: Koliki je razuman rok da bih dobio odgovor, odnosno, kada treba početi sa primenom pretnji, potezanja motke i drugih metoda koje se ovde često preporučuju prilikom rešavanja sporova sa radnjama-servisima :: :: :: Da se maticna ploca vrati iz servisa, tacnije odnio sam plocu u BG na reklamaciju u garantnom roku je jos dve godine :: :: :: :: AMD FX 8350 Eight Core 4.5GHz Cooler Master V8 / Gigabyte HD 5870 SOC Arctic Cooling Accelero Xtreme PLUS / KINGSTON 12GB (2X4GB 2x2GB) 1866 DDR3 / ASUS Sabertooth 990FX R2.0 / 2x Samsung F3 Spinpoint 500GB 1x Toshiba 1TB RAID0 / CM Vanguard V700
Da li negde piše da moraju da mi daju odgovor za 15 dana, prema kom zakonu-propisu?
:: 15 dana, zakonski, moraju da ti odgovore da li je servis, zamena, novac. To sto ti kazu na 20 danu, da je jos uvek na testiranju, mogu macku o rep da okace. Jer su imali 15 dana da je testiraju. Zovi ih opet i kazi im da su zakonski morali da ti kazu sta ce biti sa plocom u roku od 15 dana i da te ne zanima 20 i 30 dan. U suprotnom inspekcija :: :: ____________________________ :: P8P67 Pro 3.1, i7 2600K, MSI Lightning 770, SSD HyperX 120 3K, 1TB/3TB SATA , X-Fi xtremeGamer Fatality Pro, CM 690 II Advanced,Toughpower 775W, LG 32LD750, X360 gamepad, Zalman MFC1 Plus, CM TX3 Ev :: :: :: :: :: Moje iskustvo, 03.03. predao grafičku u servis (kupio je oko NG, garancija 3 god), zvao sam ih dva puta, prvi put nakon 15 dana a drugi put nakon 20 dana i oba puta su mi ,,ljubazno` odgovorili da je na testiranju : :: :: Koliki je razuman rok da bih dobio odgovor, odnosno, kada treba početi sa primenom pretnji, potezanja motke i drugih metoda koje se ovde često preporučuju prilikom rešavanja sporova sa radnjama-servisima :: :: :: :: :: Da se maticna ploca vrati iz servisa, tacnije odnio sam plocu u BG na reklamaciju u garantnom roku je jos dve godine :: :: :: :: :: :: AMD FX 8350 Eight Core 4.5GHz Cooler Master V8 / Gigabyte HD 5870 SOC Arctic Cooling Accelero Xtreme PLUS / KINGSTON 12GB (2X4GB 2x2GB) 1866 DDR3 / ASUS Sabertooth 990FX R2.0 / 2x Samsung F3 Spinpoint 500GB 1x Toshiba 1TB RAID0 / CM Vanguard V700
Da si samo uradio search u zakonu za koji ti je link dao ICEsd, video bi ovo:
Član 58
Potrošač može da izjavi reklamaciju trgovcu, radi ostvarivanja svojih prava iz člana 54, odnosno člana 56. ovog zakona.
Trgovac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu i predlogom njegovog rešavanja.
:: :: Da li negde piše da moraju da mi daju odgovor za 15 dana, prema kom zakonu-propisu :: :: :: 15 dana, zakonski, moraju da ti odgovore da li je servis, zamena, novac. To sto ti kazu na 20 danu, da je jos uvek na testiranju, mogu macku o rep da okace. Jer su imali 15 dana da je testiraju. Zovi ih opet i kazi im da su zakonski morali da ti kazu sta ce biti sa plocom u roku od 15 dana i da te ne zanima 20 i 30 dan. U suprotnom inspekcija :: :: :: :: ____________________________ :: :: P8P67 Pro 3.1, i7 2600K, MSI Lightning 770, SSD HyperX 120 3K, 1TB/3TB SATA , X-Fi xtremeGamer Fatality Pro, CM 690 II Advanced,Toughpower 775W, LG 32LD750, X360 gamepad, Zalman MFC1 Plus, CM TX3 Ev :: :: :: :: :: :: :: :: Moje iskustvo, 03.03. predao grafičku u servis (kupio je oko NG, garancija 3 god), zvao sam ih dva puta, prvi put nakon 15 dana a drugi put nakon 20 dana i oba puta su mi ,,ljubazno` odgovorili da je na testiranju : :: :: :: Koliki je razuman rok da bih dobio odgovor, odnosno, kada treba početi sa primenom pretnji, potezanja motke i drugih metoda koje se ovde često preporučuju prilikom rešavanja sporova sa radnjama-servisima :: :: :: :: :: :: :: Da se maticna ploca vrati iz servisa, tacnije odnio sam plocu u BG na reklamaciju u garantnom roku je jos dve godine :: :: :: :: :: :: :: :: AMD FX 8350 Eight Core 4.5GHz Cooler Master V8 / Gigabyte HD 5870 SOC Arctic Cooling Accelero Xtreme PLUS / KINGSTON 12GB (2X4GB 2x2GB) 1866 DDR3 / ASUS Sabertooth 990FX R2.0 / 2x Samsung F3 Spinpoint 500GB 1x Toshiba 1TB RAID0 / CM Vanguard V700
Broj postavljenih tema: 60356. Broj poslatih odgovora: 647023. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.