da li neko moze da mi objasni sustinsku razliku izmedju ova dva modela ? ne mogu da poverujem da je razlika u tih 100mhz-a ? zasto bi amd pravio 2 modela procesora,ako je samo ovo razlika ? ovo su pitanja koja me bune,a pritom sam pocetnik! veliko hvala svima :)
Nisu ovo jedina 2 modela koji se razlikuju samo po ovom, imas puno drugih modela, na primer Intel-ova Core 2 Duo E7xxx serija se takodje razlikuje samo po taktovima.
:: da li neko moze da mi objasni sustinsku razliku izmedju ova dva modela :: ne mogu da poverujem da je razlika u tih 100mhz-a :: zasto bi amd pravio 2 modela procesora,ako je samo ovo razlika :: ovo su pitanja koja me bune,a pritom sam pocetnik :: veliko hvala svima : ::
Dva identična procesora, isti firmware(oba su BE), jedina razlika je u nešto većem taktu kod Turbo moda. Ja bih pre išao na 1090t, jer je poznato da AMD čipove sa većim OC potencijalom(probrane čipove) prvo izbacuje na tržište(pa je moguće da ti u 1090t zapadne neki takav), dok kasnije izbacuje fabrički nategnute sa nižim OC potencijalom.
Sigurna razlika je tih 100Hz. Razliku kod ova dva procesora trazi i meri samo kreten. Smisao koji trazis je, da su to procesori dva vremena, koji govore o sazrevanju proizvodnje ili yielda u AMD-ovim fabrikama. Skuplje kupuju anti-overclockeri i budaletine, bez obzira na BE, jer, cela generacija ima freq-volt-wall, koji ne moze da se preskoci... a skuplji procesori su mu najblize.
u sustini ima ljudi koji ga sigurno nece klokovati pa ce se upecati na tih 100MHz vishe, pri tome dobice malo ubrzanje ako se uposle sva jezgra, nije svako spreman da OCuje CPU, sto onda postoji PII980? Covek kupi ubode ili dobije vec uboden CPU i ne dira nista, samo hrani svinje.
:: da li neko moze da mi objasni sustinsku razliku izmedju ova dva modela :: ne mogu da poverujem da je razlika u tih 100mhz-a :: zasto bi amd pravio 2 modela procesora,ako je samo ovo razlika :: ovo su pitanja koja me bune,a pritom sam pocetnik :: veliko hvala svima : ::