U pitanju je ploca msi 770-c45 pa mene zanima kako da odradim update bios-a ? Totalni sam pocetnik,pa mi je svaki savet dobrodosao! Koliko sam skapirao update moze samo da donese poboljsanja,a posto nemam blage koji je trenutno u pitanju voleo bih da ubacim najnoviji...Da li sa njihovog sajta da skinem najnoviju verziju ? Kako ide sam postupak ubacivanja update-a ? Preko bios-a ?
Druze, ne moras da se akas sa ubacivanjem bios-a, ako ti sve normalno radi. Ako imas nekih problema, napisi ovde da vidimo da li ipd. biosa resava taj problem. Samo mozes bez potrebe da umrtvis plocu. Odi na sajt proizvodjaca i vidi sta donosi najnovija verzija.
:: U pitanju je ploca msi 770-c45 pa mene zanima kako da odradim update bios-a :: Totalni sam pocetnik,pa mi je svaki savet dobrodosao! Koliko sam skapirao update moze samo da donese poboljsanja,a posto nemam blage koji je trenutno u pitanju voleo bih da ubacim najnoviji...Da li sa njihovog sajta da skinem najnoviju verziju ? Kako ide sam postupak ubacivanja update-a ? Preko bios-a :: :: Veliko hvala!! ::
http://goo.gl/2Lymw pise: update CPU AGESA code pa reko` sto da ne probam.. ok,poslusacu vas savet..meni sve sljaka savrseno! Imam win7 64bit i nesto me buni sad oko toga..Uz plocu sam dobio cd sa drajverima za zvuk i tako dalje,jel ja moram da instaliram sve to,posto vidim da ja imam i zvuk i sve to funkcionise..kako ne znam..
Napisaše ti gore da ne diraš, sem ako ne menjaš CPU, otključavaš jezgra, klokuješ, overklokuješ, downklokuješ, anderklokuješ, pa te neće, pa neće...
To što se čuje zvuk znači da Win7 ima osnovnu podršku za zvučni čip koji je na matičnoj. Pretpostavljam da njega i koristiš. Bolju kontrolu zvučne karte možeš dobiti instaliranjem drajvera koji su došli na CD-u uz ploču. Najnovije drajvere skidaš sa sajta proizvođača zvučnog čipa, tj, zvučne karte ili ploče .
Pozdrav!
Vlada