Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Ploče, procesori i memorije
Da li je moguce reklamirati preko serijskog broja???
STRANA 1 OD 1
Millance82 Da li je moguce reklamirati preko serijskog broja??? 21.07.2011. 21:43 T37397

status: user
broj poruka: 578
Ovako drug ima MB MSI P45 i pocela je prvo da restartuje racunar, pa je onda i prestala da radi, kad smo skinuli ono 10-15 izduvenih kondenzatora! E sad kupio je pre godinu dana od nekog lika i sve u svemu nije dobio fisklani i garanciju jer je kao na tom racunu bilo vise komponenti ....da ne duzim, na kutiji ploce pise da je Pakom uvoznik , pa ga sad interesuje da li moze da je reklamira samo sa kutijom bez racuna ili da je servisira , proda ili sta vec???
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC U principu moze, bar kod normalnih firmi... 21.07.2011. 21:51 #346980

status: user
broj poruka: 9421
... ali posto je u pitanju Pakom...

S1000RR

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
mixer93 Izgleda da neces saznati 21.07.2011. 21:55 #346981

status: user
broj poruka: 4187
ukoliko ne pozoves pa pitas. Drugo ti ne gine. I ako kazu ne moze, sta im mozes?

AII x4 640-MSI 770-C45-2x2GB Kingston HyperX BLU-GTX460 1GB TOP-LC6650GP3 V2.3-BenQ 2420HDB


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Vaskev Re: Da li je moguce reklamirati preko serijskog broja??? 21.07.2011. 21:56 #346982

status: user
broj poruka: 1673
Proverite i to napajanje jer je i ono 100% sa naduvenim elektrolitima. Da ne bude iznenađenja posle. Čak šta više garant je ono i uzrok naduvenih elektrolita na ploči, pored lošeg kvaliteta istih.

WOT Nick: Vaske

:: Ovako drug ima MB MSI P45 i pocela je prvo da restartuje racunar, pa je onda i prestala da radi, kad smo skinuli ono 10-15 izduvenih kondenzatora! E sad kupio je pre godinu dana od nekog lika i sve u svemu nije dobio fisklani i garanciju jer je kao na tom racunu bilo vise komponenti ....da ne duzim, na kutiji ploce pise da je Pakom uvoznik , pa ga sad interesuje da li moze da je reklamira samo sa kutijom bez racuna ili da je servisira , proda ili sta vec??
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Millance82 re 21.07.2011. 22:01 #346985

status: user
broj poruka: 578
Pa za divno cudo napajanje je odlicno, nema izduvenih elektrolita , svi naponi uredu, napajanje je uzgred TT 470 W i ako ne gresim, a ovi na oloci deluju bas jeftino mislim da su 4v 680Mu
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Stripy Re: Da li je moguce reklamirati preko serijskog broja??? 21.07.2011. 22:06 #346986

status: user
broj poruka: 4163
Vidi mail

servispc bre

:: Ovako drug ima MB MSI P45 i pocela je prvo da restartuje racunar, pa je onda i prestala da radi, kad smo skinuli ono 10-15 izduvenih kondenzatora! E sad kupio je pre godinu dana od nekog lika i sve u svemu nije dobio fisklani i garanciju jer je kao na tom racunu bilo vise komponenti ....da ne duzim, na kutiji ploce pise da je Pakom uvoznik , pa ga sad interesuje da li moze da je reklamira samo sa kutijom bez racuna ili da je servisira , proda ili sta vec??
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gile23 ... 21.07.2011. 22:41 #346996

status: user
broj poruka: 9121
Meni u Asbisu (uvoznik su tada bili nzm da li su sada) nisu hteli da prihvate Gainward 4850 za reklamaciju jer nisam imao garanciju, a serijski broj nisu hteli da prihvate, tako da ti preostaje jedino da zoves Pakom :).

Srecno i javi sta si uradio :) !

Pozdrav!
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Millance82 re 21.07.2011. 22:48 #347000

status: user
broj poruka: 578



Sta je tu je, probacu sa Pakom-om pa ako ne ide Servis
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
KalifNS Pakom 21.07.2011. 23:33 #347006

status: user
broj poruka: 1017

Nekad je to kod njih moglo.
Vise ne moze.

Zvanicna politika pakoma je da moras da resis to sa radnjom koja ti je prodala.

Iz iskustva, prosle godine sam imao muku da reklamiram grafu koju sam kupio u radnji koja se zatvorila.
Pakom me je uputio na drugi grad u kome radnja postoji.


najidealnije

idealno

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
JE3A moze,probaj.. 22.07.2011. 07:45 #347025

status: user
broj poruka: 913
Pre par meseci (tacnije u februaru) sam zvao servis Pakoma i uvazili su mi reklamaciju na osnovu serijskog broja, iako sam cuo da to retko kada rade (u svakom slucaju pokusaj!).
Evo ti broj telefona njihovog servisa u Nisu: 018/525-116, pa ih nazovi da ti potvrde serijski broj i pitaj gde da odneses u BG-u (dace ti lik adresu, OK su oni tamo u Nisu).
E sad, moraces ici u njihov servis koji se nalazi kod Tosinog bunara pa tamo da im ostavis plocu. Reci da si se cuo sa servisom u Nisu i da su ti rekli da je odneses tu. Sigurno ce te docekati neka nadrndana teta (ako ne budes imao srece) koja ce ti reci da je pitanje da li ce ti uvaziti reklamaciju ali se pravi lud.
Meni su uvazili reklamaciju ploce i dobio sam drugu, doduse samo u kartonskoj kutiji, bez ikakve opreme.
Eto, pa javi sta si uradio.
Nadam se da sam koliko-toliko pomogao.

Pozdrav!


Nije bogat onaj koji ima mnogo, vec onaj kome treba malo!


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Neba Re: Da li je moguce reklamirati preko serijskog broja??? 22.07.2011. 09:33 #347028

status: user
broj poruka: 1197
A što sad ne zove tog lika od koga je kupio, pa da on to rešava pošto je kod njega račun? Ili neka vam sad pošalje račun i garanciju, kad već crkla. Ako nemate podatke od lika koji vam je prodao, onda stvarno nemam reči.


:: Ovako drug ima MB MSI P45 i pocela je prvo da restartuje racunar, pa je onda i prestala da radi, kad smo skinuli ono 10-15 izduvenih kondenzatora! E sad kupio je pre godinu dana od nekog lika i sve u svemu nije dobio fisklani i garanciju jer je kao na tom racunu bilo vise komponenti ....da ne duzim, na kutiji ploce pise da je Pakom uvoznik , pa ga sad interesuje da li moze da je reklamira samo sa kutijom bez racuna ili da je servisira , proda ili sta vec??
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 Ok. 22.07.2011. 10:05 #347030

status: user
broj poruka: 17093
1.Zoves njih direktno i pitas. Ako ne moze,
2.Zovete lika od koga ste kupili
trazite garanciju i racun, odnesete ,
zavrsite posao i vratite liku garanciju i racun.

Trece nema...

Ima,

3.platite popravku ili kupite novo.

Jbg

Aj srecno i javi sta je bilo na kraju.

AMD Phenom II x6 1055
7 Gb Kingston hyperX genesis 1600MHz
470 gtx gigabyte
MSI 760 GM-E51
CoolerMasterElite430
LC power 600w
CpuCooler:Titan Vanesa
Mx518


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ishmerish Brate jednu stvar moras shvatiti 22.07.2011. 15:31 #347083

status: user
broj poruka: 7285
Na jednoj strani imas sve firme u Srbiji a na drugoj golemi Pakom.


Kod tih kauboja nema pravila, ali mi samo nije jasno koji demented likovi uzimaju ista kod njih????

Zar cene ne govore sve????



Lala 4ever!
http://fwd4.me/zCE

`Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran`



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 Sestro jednu stvar moras shvatiti 22.07.2011. 15:36 #347086

status: user
broj poruka: 17093
Sam si sebi odgovorio na pitanje, demented likovi.

AMD Phenom II x6 1055
7 Gb Kingston hyperX genesis 1600MHz
470 gtx gigabyte
MSI 760 GM-E51
CoolerMasterElite430
LC power 600w
CpuCooler:Titan Vanesa
Mx518


::
ali mi samo nije jasno koji demented likovi uzimaju ista kod njih????
::
:: Zar cene ne govore sve???
::
:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
toothless Dokle da vas ispravljam?! 22.07.2011. 15:39 #347087

status: user
broj poruka: 3241
Piše se paTkom, jer uvaljuju patku kupcu!Još uvek sam u fazi reklamacije za onaj rezač od Januara meseca, ali ne odustajem.U ponedeljak ću da okrenem ministarstvo, da ih malo smaram, nisamo se odavno čuli. :)


http://www.youtube.com/watch?v=6wS5xOZ7Rq8
AMD Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - Hynix 2GB DDR3 - Hitachi DeskStar 500GB - Asus 8600GT - LC Power 600H-12 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ishmerish Roodjjo ti nemas nekog rodjenijeg da hebes 22.07.2011. 15:40 #347088

status: user
broj poruka: 7285

Lala 4ever!
http://fwd4.me/zCE

`Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran`



:: Sam si sebi odgovorio na pitanje, demented likovi
::
:: AMD Phenom II x6 105
:: 7 Gb Kingston hyperX genesis 1600MH
:: 470 gtx gigabyte
:: MSI 760 GM-E5
:: CoolerMasterElite43
:: LC power 600
:: CpuCooler:Titan Vanes
:: Mx518
::
:: ::
:: ali mi samo nije jasno koji demented likovi uzimaju ista kod njih???
:: ::
:: :: Zar cene ne govore sve???
:: ::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
OCz re 22.07.2011. 15:46 #347090

status: user
broj poruka: 2900
Prosle godine sam odneo drugarovu XFX 9800GT koja je bila kupljena u Forum Racunarima u Pakom na NBG-u (preko puta Rode) gde je sredjena reklamacija samo na osnovu serijskog broja. Ne znam kakav je sada zakon, ali reklamacija je mogla da se resi samo na osnovu serijskog broja tj. uvoznik je taj koje je bio obavezan da to regulise. Zbog nedostatka racuna ne bi mogao da dobijes povracaj novca ili neku takvu kombinaciju. Da li se nesto od tada u zakonu promenilo ne bih znao.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
toothless Re: Roodjjo ti nemas nekog rodjenijeg da hebes 22.07.2011. 15:48 #347092

status: user
broj poruka: 3241
http://tiny.cc/jcush


http://www.youtube.com/watch?v=6wS5xOZ7Rq8
AMD Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - Hynix 2GB DDR3 - Hitachi DeskStar 500GB - Asus 8600GT - LC Power 600H-12 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL

::
:: Lala 4ever!
:: http://fwd4.me/zC
::
:: `Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran`
::
::
::
:: :: Sam si sebi odgovorio na pitanje, demented likovi
:: ::
:: :: AMD Phenom II x6 105
:: :: 7 Gb Kingston hyperX genesis 1600MH
:: :: 470 gtx gigabyte
:: :: MSI 760 GM-E5
:: :: CoolerMasterElite43
:: :: LC power 600
:: :: CpuCooler:Titan Vanes
:: :: Mx518
:: ::
:: :: ::
:: :: ali mi samo nije jasno koji demented likovi uzimaju ista kod njih???
:: :: ::
:: :: :: Zar cene ne govore sve???
:: :: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Millance82 Re 22.07.2011. 16:21 #347096

status: user
broj poruka: 578
Zvao sam servis i rekli su da bez garantnog lista ne mogu da uvaze garanciju! Kako da se informisem dali mogu nekako da ih tuzim!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
toothless Re: Re 22.07.2011. 16:27 #347097

status: user
broj poruka: 3241
Da ih tužiš, ne možeš nikako, osim da probaš da nađeš prvog vlasnika i da uzmeš račun i garanciju.Po zakonu, ako nemaš garantni list(ne mora račun), možeš da obrišeš dupe sa crknutim proizvodom.Globalna garancija se jednostavno ostvaruje samo u civilizovanim državama.
Jeste da je duga borba pred tobom, ali, možda da probaš da kontaktiraš proizvođača, preko sajta, na customer support.Pošalji im opširan mail sa detaljnim opisom i sa negativnim iskustvom ovlašćenog servisa.


http://www.youtube.com/watch?v=6wS5xOZ7Rq8
AMD Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - Hynix 2GB DDR3 - Hitachi DeskStar 500GB - Asus 8600GT - LC Power 600H-12 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL

:: Zvao sam servis i rekli su da bez garantnog lista ne mogu da uvaze garanciju! Kako da se informisem dali mogu nekako da ih tuzim!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
savatije a bar fotokopija fiskalnog... 22.07.2011. 16:46 #347100

status: user
broj poruka: 1121
ili prodavcu ...j...ti sve po spisku...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
toothless Re: a bar fotokopija fiskalnog... 22.07.2011. 16:52 #347102

status: user
broj poruka: 3241
Čim ga Milanče nije našao do sada, tj. ni prodavca ni račun, može samo da znači 2 stvari:
1. da je čovek izgubio račun ili se on sam izgubio u vidu magle.
2. Da prodavac ima retku polnu bolest: zabole ga k.rac za račun i reklamaciju.


http://www.youtube.com/watch?v=6wS5xOZ7Rq8
AMD Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - Hynix 2GB DDR3 - Hitachi DeskStar 500GB - Asus 8600GT - LC Power 600H-12 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL

:: ili prodavcu ...j...ti sve po spisku..
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
B011 ... 22.07.2011. 17:08 #347106

status: user
broj poruka: 280
Zakon ne kaze da je za reklamaciju potrebna garancija. Stavise, Zakon garanciju (kao dodatnu zastitu za potrosaca) posmatra odvojeno od obaveze ispravnosti (saobraznosti) robe, koja vazi dve godine od trenutka kupovine.

Takodje, Zakonom se ne kaze da je za ostvarivanje reklamacije, kao prigovora na saobraznost, nezavisno od garancije, neophodno da potrosac poseduje racun.

Medjutim, potrebno je da postoji nekakav dokument kojim je moguce dokazati gde je roba kupljena, i kog datuma.

Za pocetak pogledaj Zakon i Pojasnjenje na sledeca dva linka:

http://www.parlament.gov.rs/upload/archive/files/cir/pdf/zakoni/2010/2353-10.zip
http://mpt.gov.rs/postavljen/163/pojasnjenje_saobraznost.pdf

Da sam na tvom mestu, prvo bih pokusao da utvrdim gde je i kada roba kupljena. Ukoliko ne mozes da kontaktiras osobu od koje ste kupili plocu, mozda mozes preko bar koda na kutiji da od uvoznika saznas koja firma je tu karticu prodavala.

Ako uspes da dodjes do prodavnice gde je ploca kupljena, i da onda od njih (a moraju imati u evidenciji) na osnovu bar koda saznas da rok od dve godine nije istekao, mozda i imas neku osnovu da se bunis sto nece da ti uvaze reklamaciju.

Mada, posto Zakon ovu relaciju uredjuje kao odnos izmedju prodavca i potrosaca (pri cemu mislim na prodavca kod koga je kupljena ploca), postoji prilicna sansa da u prodavnici nece hteti da ti izadju u susret ako shvate da ugovor o kupovini (sto je sam cin kupovine) nisi zakljucio ti, vec neko drugo lice.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
toothless Re: U prevodu, kao što sam i rekao ranije... 22.07.2011. 17:15 #347108

status: user
broj poruka: 3241
piši kući da ti šalju novce...no money-no sex.


http://www.youtube.com/watch?v=6wS5xOZ7Rq8
AMD Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - Hynix 2GB DDR3 - Hitachi DeskStar 500GB - Asus 8600GT - LC Power 600H-12 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL

:: Zakon ne kaze da je za reklamaciju potrebna garancija. Stavise, Zakon garanciju (kao dodatnu zastitu za potrosaca) posmatra odvojeno od obaveze ispravnosti (saobraznosti) robe, koja vazi dve godine od trenutka kupovine
::
:: Takodje, Zakonom se ne kaze da je za ostvarivanje reklamacije, kao prigovora na saobraznost, nezavisno od garancije, neophodno da potrosac poseduje racun
::
:: Medjutim, potrebno je da postoji nekakav dokument kojim je moguce dokazati gde je roba kupljena, i kog datuma
::
:: Za pocetak pogledaj Zakon i Pojasnjenje na sledeca dva linka
::
:: http://www.parlament.gov.rs/upload/archive/files/cir/pdf/zakoni/2010/2353-10.zi
:: http://mpt.gov.rs/postavljen/163/pojasnjenje_saobraznost.pdf
::
:: Da sam na tvom mestu, prvo bih pokusao da utvrdim gde je i kada roba kupljena. Ukoliko ne mozes da kontaktiras osobu od koje ste kupili plocu, mozda mozes preko bar koda na kutiji da od uvoznika saznas koja firma je tu karticu prodavala
::
:: Ako uspes da dodjes do prodavnice gde je ploca kupljena, i da onda od njih (a moraju imati u evidenciji) na osnovu bar koda saznas da rok od dve godine nije istekao, mozda i imas neku osnovu da se bunis sto nece da ti uvaze reklamaciju
::
:: Mada, posto Zakon ovu relaciju uredjuje kao odnos izmedju prodavca i potrosaca (pri cemu mislim na prodavca kod koga je kupljena ploca), postoji prilicna sansa da u prodavnici nece hteti da ti izadju u susret ako shvate da ugovor o kupovini (sto je sam cin kupovine) nisi zakljucio ti, vec neko drugo lice
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
B011 Re: Re: U prevodu, kao što sam i rekao ranije... 22.07.2011. 17:32 #347114

status: user
broj poruka: 280
Pa da, ja bih rekao da ce tesko uspeti u svojoj nameri (ili barem ne bez prilicnog cimanja). Ipak je kupio polovnu plocu bez ikakvog papira, a ne zna se ni u kojoj prodavnici je to drugo lice kupilo robu.

Takodje, nije mi jasno zasto nije trazen barem garantni list (koji nema veze sa brojem stvari na fiskalnom racunu), kao i fotokopija fiskalnog.

Problem je naravno i sto bi reklamaciju uputio prvo trgovcu kod koga je kupljena, tako da nisam siguran da ce u prodavnici (cak i da sazna koja je) da se polome da saznaju kada je ploca kupljena, da bi nakon toga dobili reklamaciju, tj prigovor na saobraznost. Bas treba da budu neki mnogo dobri ljudi.

Na stranu sto ce trgovac sigurno da pravi problem ako utvrdi da je robu kupilo neko drugo lice, posto onda ugovor o kupovini, i prateca prava i obaveze, ima u odnosu sa tim licem.



:: piši kući da ti šalju novce...no money-no sex
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60359. Broj poslatih odgovora: 647038.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs