zakomplikovala se situacija sa zamenom ploce za b3 reviziju... Zovem sada Viphouse i kazu mi da oni to salju ovlacenom servisu (Direct Link) pa cekaju da im oni daju b3 pa tek onda meni... tako da zamena na licu mesta kao nije moguca.. i jos plus mi kazu da nemaju ni oni ni direct link p8p67 pro b3 ploca tako da mi ne mogu to svakako odraditi sada nego za 10tak dana kao... uglavnom da nazovem ja direct link pa da vidim sa njima sta mi mogu pomoci.. zovem ja direct link i kazu isto sto i ovi i uglavnom pri kraju razgovora mi kaze zenica da nije sigurna ali da bi trebao imati pravo traziti povracaj novca u viphouse-u. To bi mi u sustini najvise odgovaralo jer bi odma otisao u drugu prodavnicu i uzeo b3 rev.. Plocu sam uzeo u januaru.. zena kaze da misli da imam pravo 6 meseci da vratim plocu po novom zakonu... da li je to istina? kakvo je vase misljenje ? mozda imate neko resenje za mene? Jos bi i zaradio 10 eura posto sam je tada platio 17620 din, onda bi mi oni trebali vratiti isto toliko dinara a euro je pao :)
Imaš pravo u prvih 7 ili 14 dana i to ako si je kupio daljinski, a ne u radnji. Posle toga samo po uslovima garancije. To je čekanje od najviše 45 radnih dana od dana reklamacije. Čak mogu i da te šetaju jer tebi ništa nije neispravno, već si čuo da će biti neispravno. Mogu ladno i da ti ne prime ploču na servis i VipHouse. Ispravna je. Sve je stvar njihove dobre volje.
:: Imaš pravo u prvih 7 ili 14 dana i to ako si je kupio daljinski, a ne u radnji :: Posle toga samo po uslovima garancije :: To je čekanje od najviše 45 radnih dana od dana reklamacije :: Čak mogu i da te šetaju jer tebi ništa nije neispravno, već si čuo da će biti neispravno. Mogu ladno i da ti ne prime ploču na servis i VipHouse. Ispravna je :: Sve je stvar njihove dobre volje :: :: :: https://www.bambimobil.blogspot.co :: ::
nisam znao da je feler.. uzeo sam je jos dok procesori nisu bili u prodaji.. ne pravi mi nikakvih problema nista... nego ono cisto da mi je mirna dusa da znam da ne moram da razmisljam o tome jbg.. imam samo jedan koji sam zakacio za sata3 port.. jedini problem mi je cold boot iako mi to i nije problem, ali mogu to resiti novijim biosom.. svejedno bi voleo zameniti ako daju i novu garanciju bez ikakve nadoknade.. znate mozda da li postoji neki deadline za zamenu ploca ? vise bi mi odgovaralo da je zamenim za neka 2 meseca kad se vratim sa mora..
Nesto ne razumem, kazes da su ti i u DL-u rekli da nemaju trenutno plocu ali da ce imati? Pa zasto ne sacekas dok ne dobiju plocu, a zatim izvrsis zamenu?
Ili sam nesto propustio?
EDIT: Da objasnim, nije mi jasno zasto ne zoves VIP house ili DL (ako mislis da ce tako ici brze) i ne dogovoris se sa njima da ostavis podatke, a da te oni pozovu nakon sto dobiju plocu, i onda zamenite?
Evo ukratko da ti pomognem, neki koji su to pokusali su bili na dobrom putu neki ni blizu.
Tvoj slucaj je specifican usled cinjenice da je proizvodjac napravio gresku u izradi proizvoda sto za posledicu ima da proizvod ne odgovara specifikaciji , tj ne funkcionise onako kako je propisano - defektan sata kontroler
Po zakonu koji je trenutno na snazi u Srbiji prodavac tebi dokazuje saobraznost proizvoda prvih 6 meseci od kupovine sto znaci da ti imas APSOLUTNO pravo da proizvod vratis, pogotovo sto je proizvodjac javno priznao manu...DAKLE NEISPRAVNOST PROIZVODA SE NE DOKAZUJE - ovo je konkretno za tvoj slucaj, tj slucaj Sandy Bridge ploca
Treba biti svestan dva pojma saobraznos i garancija, odnosono eng. warranty i guarantee. Izguglaj ako ne znas razliku, da ne bi sad i to pisao...
Ti imas pravo da odes u prodavnicu i da im vratis plocu i trasi istu takvu sa ispravljenom greskom ili novac, to je vec stvar dogovora, nema tu nikakvih 15,45,60dana jer je POZNATO DA TAJ PROIZVOD IMA FABRICKU GRESKU!
ne dozvoli da te jebu sirovine i da cekas kad ne moras, ovo sve sto sam ti ja napisao mozes cuti i pozivom na broj drustva za zastitu proizvodjaca...imaju tamo pravnika koji ti sve ovo moze jos jednom ponoviti.
Jos jedna veoma bitna stvar je koje nisu svesni ni oni koji tripuju da znaju nesto vezano za ovu tematiku, TI IMAS UGOVOR SA PRODAVNICOM NE SA UVOZNIKO,SERVISOM,DISTRUBUTEROM ILI NEKIM PETIM...u prevodu bole te kobas za njihove izgovore, neka oni to rese sa uvoznikom TI NE SMES DA TRPIS ZBOG TOGA!!!
Zapreti im da si zvao inspekciju da je prijava zavedena pod tim i tim brojiem i da moze da nestane ako se zavrsi kako ti zelis, ti vidi sta ces da radis, zakon je na tvojoj strani.
kupio plocu Asus Sabretooth p68 u Nova computeru(nebitno za pricu),pre 15 dana pozovem direct link za zamenu,kazu imaju na stanju dodjite,sutadan otisao,devojka pregledala plocu spakovala staru,donela novu,napisala novu garanciju na 3 godine i gotovo.Nisu rec rekli kako,zasto,zbog cega,krajnje korektno i profesionalno.Ne vidim razlog zasto bi u tvom slucaju bilo drugacije.Nemas potrebu da zoves Viphouse,samo ce duze trajati.Dogovori se direktno sa njima.Directlink je preozbiljna firma da bi nekog od nas zaebavala za nesto sto njih nista ne kosta da odrade.A sto se tice te zamene za kesh,to samu o prvih 7 dana,posletoga mozes da sanjas o tome.Moze u Amerikama,kod nas JOK.
@B011 hvala za link, pogledacu sada.. iako je dautovic rekao po meni sto je i realno i tako bi i trebalo da bude... malo je komplikovana situacija zato sto ne studiram u Srbiji, a tu sam do utorka pa mi je zato frka oko ove zamene ... da sam tu ne bi nikakav problem bio sacekati koliko je god potrebno jer mi ploca radi posao savrseno.. @D hvala za trud i korisne informacije, pokusacu to resiti prekosutra posto se sutra ne radi pa cemo da vidimo sta kazu oni na to.. @dorabi1 ma jasno.. sve je to okej i zena sa kojom sam pricao u DL-u preko fona je stvarno super i hoce da izadje u susret, samo je moj problem sto bas tu plocu koju ja imam za zamenu (p8p67 pro) nemaju trenutno i kaze da nece dobijati u narednih 10 dana sigurno.. pa je tu nastao problem... pitam je ja da li je moguce onda odraditi neku doplatu za delux model i ona mi kaze da moram to da vidim sa vip-om... tako da tu sam stao... nisam ih posle mogao dobiti nonstop su zauzeti standardno...
Vidi donekle su i pravu a od nekle nisi... Konkretno imao sam Liteon rezac, crko jedan ja ga zamenio, crko drugi oni kazu nemamo adekvatnu zamenu dajemo vam mogucnost zamene uz doplatu posto je zadnja prodajna cena bila manja od trenutne cene novog ili da vam vratimo novac u pomenutom iznosu poslednje prodajne cene tog modela.
Tomato Republic Of Serbia !!!
:: kupio plocu Asus Sabretooth p68 u Nova computeru(nebitno za pricu),pre 15 dana pozovem direct link za zamenu,kazu imaju na stanju dodjite,sutadan otisao,devojka pregledala plocu spakovala staru,donela novu,napisala novu garanciju na 3 godine i gotovo.Nisu rec rekli kako,zasto,zbog cega,krajnje korektno i profesionalno.Ne vidim razlog zasto bi u tvom slucaju bilo drugacije.Nemas potrebu da zoves Viphouse,samo ce duze trajati.Dogovori se direktno sa njima.Directlink je preozbiljna firma da bi nekog od nas zaebavala za nesto sto njih nista ne kosta da odrade.A sto se tice te zamene za kesh,to samu o prvih 7 dana,posletoga mozes da sanjas o tome.Moze u Amerikama,kod nas JOK :: :: :: http://spedr.com/4rex3 :: ::
evo sad zovem ljude iz direct linka da pitam da li postoji neki datumski rok do kojeg se sve asus maticne ploce moraju zameniti i kaze mi zena da je ona cula za tako nesto ali kao sad ce da proveri... cekam na telefonu minut-2.. i javi se ona kao, evo sad sam pricala sa menadzericom asusa, ona nikad nije cula za taj deadline tako da kao ne bio problem ako bi doneo plocu za 2 meseca, oni bi mi to sve fino zamenili... Pitanje je sta da radim ja u celoj ovoj prici? da li postoji mogucnost da cekam i onda da mi ljudi kazu kao pa prosao ti je rok... tj. da li postoji zapravo taj deadline za zamenu da li iko zna??
Ukoliko i postoji deadline za zamenu, on bi se pre odnosio na distributere/prodavce (tipa maksimalnog roka u kome moraju da rese zahteve korisnika), nego na korisnika, po mom skromnom misljenju, posto je korisnik ostecena strana u citavoj stvari.
U svakom slucaju, ta ploca ce imati nedostatak za dva meseca isto koliko ima i danas (ma koliko taj nedostatak u tvom konkretnom slucaju bio bitan ili ne), i nikakav deadline ne moze tebe kao korisnika da spreci da trazis zamenu ploce koja ima potvrdjen defekt od strane samog proizvodjaca.
Ja obicno praktikujem obavestenja ovog tipa trazim mejlom, kako bi mi ostao pisani trag kada mi odgovore, mada sumnjam da ce DL praviti probleme oko jedne ploce.
Lagano ti idi gde vec treba da ides, pa zameni kada se vratis. To je moje misljenje.
:: evo sad zovem ljude iz direct linka da pitam da li postoji neki datumski rok do kojeg se sve asus maticne ploce moraju zameniti i kaze mi zena da je ona cula za tako nesto ali kao sad ce da proveri... cekam na telefonu minut-2.. i javi se ona kao, evo sad sam pricala sa menadzericom asusa, ona nikad nije cula za taj deadline tako da kao ne bio problem ako bi doneo plocu za 2 meseca, oni bi mi to sve fino zamenili.. :: Pitanje je sta da radim ja u celoj ovoj prici? da li postoji mogucnost da cekam i onda da mi ljudi kazu kao pa prosao ti je rok... tj. da li postoji zapravo taj deadline za zamenu da li iko zna? :: ::
Broj postavljenih tema: 60359. Broj poslatih odgovora: 647038. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.