Moja gazdarica je ispustila telefon i ekran je oštećen u nepovrat. Sad bi trebalo da pošaljemo aparat na popravku u ovlašćeni servis (telefon je još uvek u garanciji). Pitanje je: Kako da prebacim podatke sa telefona na komp da se ne desi da vraćeni aparat bude formatiran? Hvala
Zamoli ih u servisu da ti sacuvaju podatke, mada posto je zamena ekrana u pitanju, najverovatnije podaci nece biti obrisani, tj. nece resetovati telefon.
Tako sto stave drugi ekran. Ako je crklo jos nesto, ili zahteva restart, onda ni ti ne bi mogao sam da ga bekapujes. Jednostavno, osnovni uslov za bekap podataka na bilo kom telefonu, jeste da imas funkcionalan ekran. Ovo ne vazi jedino kod Apple, ali ukoliko si iPhone vec povezivao sa kompom ranije, i dao sve potrebne dozvole. Za Android ne znam.
Nema potrebe da ista cackaju software, a jos najmanje da urade reset. Pa nabio bi mu ga u bulju da mi tako nesto napravi bez potrebe. Menjao sam ljudima xx puta slomljene ekrane i sta imam da cackam oko podataka... Drugo je da telefon ima softverski problem, ali opet je duzan da ti saopsti da ce da unisti podatke, pa je na tebi da li se slazes ili ne. Za svaki slucaj reci da su ti podaci bitni.
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
Treba danas da ide u servis, ali se ovi iz kurirske službe, koju ovlašćeni servis preporučuje, ne javljaju. Super :) Nadam se da su dovoljno profesionalni da ne prave grube greške...ipak je ovlašćeni servis
Ma nemas brige. Samo moze budala da uradi reset telefona bez konsultovanja sa vlasnikom. Znaci odneses da tu ugrade zastitno staklo i odrade ti hard reset :D Isto je i sa zamenom ekrana, nema potrebe za ikakvim cackanje telefona, sem fizicki zaleptiti novi ekran i cao. Podaci se ne diraju, niti ista vezano za softwer. Za svaki slucaj naglasi da su podaci veoma bitni i da se nista na telefeonu ne radi sem zamene displeja...
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
Pazi, da meni neko donese telefon i da ja gubim jos vreme da mu cackam oko OS-a, nadogradjujem i ostalo? Lud jesam, al ne bas toliko. Zamenim ekran za pola sata, uzmem lovu i dovidjenja fala lepo. AKo bas neko naglasi da hoce i da se malo dotera software onda ok. Telefon mora da mi otkljuca kako bih mogao to odraditi.
Kada je zakljucan ni u servisu nemaju pristup podacima. Mogu samo odraditi HW reset, ne i da pristupe podacima. Ma ko je lud da se upusta u bilo kakvo ceprkanje kada se zna zasto je telefon donesen.
Isto da ti neko donese laptop da promenis ekran, a ti mu formatiras HDD i podignes win 10 umesto win 7 i obrises sve podatke i kazes, evo ga update-ovan je i radi ekran :D :D
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
Nisam imao priliku, niti sam upucen u te ovlascene servise, al nekom, ko se bavi tim stvarima ceo zivot, nekako mi ne ulazi u glavu da se tako mogu poigravati sa tudjim podacima. A svi mi znamo sta se sve moze nalaziti u telefonima, kompovima...bmlga.
Jbt, bar ja, 5x pitam za podatke kad bilo sta radim oko tih drangulije. Otkud znam, cak i kada olako kazu brisi sve, ja im objasnim sta to znaci. Vise puta se dodje do toga da im ipak treba nesto iz tih kompova, telefona, tableta i sl...AL sve zato sto detaljisem i ljudima objasnim sta znaci kada menjaju HDD, brisu sve i instalacija novog OS, recimo. Imao sam situacija kada mi rekose `sve brisi` i onda pitaju gde su mi slike...Idi begaj. Zato sam godinama izradio razne pristupe...da ne ulazim u probleme kad mi ta sranja u zivotu najmanje trebaju, ako me razumes. Procenis korisnika u par pitanja i vidis da li on uopste razume to sto trazi od tebe i to sta ces uopste ti njemu da odradis.
Imao sam svakakve slucajeve, od toga da covek ne zna sta znaci `desktop` do toga da sam mu obrisao facebook kada sam mu instalirao novi OS. Kada sam mu objasnio da to nije moguce, onda je usledilo jos gore - nema pojma ni svoj email ni lozinku ni sta to znaci. :D I onda si brale u problemu, a on to mora da ima. Prodas nekome komp, kuciste...i onda mora da si 24/7/365 dostupan da mu objasnis da mis ima i sredji klik, da mu reklame i guzate kurave izlaze zato sto je on stiso `allow` i zasto mu ne radi gledalica.com i usto otvara jos 5 prozora koje ne zna da ugasi....:D
Mogu o oveme da pisem do prekosutra :D
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
:: Nisam imao priliku, niti sam upucen u te ovlascene servise, al nekom, ko se bavi tim stvarima ceo zivot, nekako mi ne ulazi u glavu da se tako mogu poigravati sa tudjim podacima. :: A svi mi znamo sta se sve moze nalaziti u telefonima, kompovima...bmlga :: :: Jbt, bar ja, 5x pitam za podatke kad bilo sta radim oko tih drangulije. Otkud znam, cak i kada olako kazu brisi sve, ja im objasnim sta to znaci :: Vise puta se dodje do toga da im ipak treba nesto iz tih kompova, telefona, tableta i sl...AL sve zato sto detaljisem i ljudima objasnim sta znaci kada menjaju HDD, brisu sve i instalacija novog OS, recimo :: Imao sam situacija kada mi rekose `sve brisi` i onda pitaju gde su mi slike...Idi begaj :: Zato sam godinama izradio razne pristupe...da ne ulazim u probleme kad mi ta sranja u zivotu najmanje trebaju, ako me razumes :: Procenis korisnika u par pitanja i vidis da li on uopste razume to sto trazi od tebe i to sta ces uopste ti njemu da odradis :: :: :: Imao sam svakakve slucajeve, od toga da covek ne zna sta znaci `desktop` do toga da sam mu obrisao facebook kada sam mu instalirao novi OS :: Kada sam mu objasnio da to nije moguce, onda je usledilo jos gore - nema pojma ni svoj email ni lozinku ni sta to znaci. :D I onda si brale u problemu, a on to mora da ima :: Prodas nekome komp, kuciste...i onda mora da si 24/7/365 dostupan da mu objasnis da mis ima i sredji klik, da mu reklame i guzate kurave izlaze zato sto je on stiso `allow` i zasto mu ne radi gledalica.com i usto otvara jos 5 prozora koje ne zna da ugasi....: :: :: Mogu o oveme da pisem do prekosutra : :: :: - Majstore, da li će ići ili neće ići :: - Hm, mislim da će biti čupavo. :: ::
ahahaha, zato sam i sve ovo batalio i otisao preko u sasvim druge vode. I danas me neki, kad dodjem u BG, pitaju: joj, znas onaj laptop sto sam uzeo od tebe, nesto zeza, koci. Je li bi mogao pogledati (99% naravno misli za dz, valjda podleze garanciji ili im crk’o, a nema ni 7-8 godina da su ga kupili od mene, polovnog)
:: Ovo kao da sam ja pisao : :: :: MBP Retina 13` Late 201 :: macOS Catalin :: :: i9 7920X/MasterLiquid Pro 120/GA-X299 UD4 Pro/32GB/240GB RAIDR/STRIX GTX1080TI O11G GAMING/CM 750W/LG 27MB85Z- :: :: :: Nisam imao priliku, niti sam upucen u te ovlascene servise, al nekom, ko se bavi tim stvarima ceo zivot, nekako mi ne ulazi u glavu da se tako mogu poigravati sa tudjim podacima. :: :: A svi mi znamo sta se sve moze nalaziti u telefonima, kompovima...bmlga :: :: :: :: Jbt, bar ja, 5x pitam za podatke kad bilo sta radim oko tih drangulije. Otkud znam, cak i kada olako kazu brisi sve, ja im objasnim sta to znaci :: :: Vise puta se dodje do toga da im ipak treba nesto iz tih kompova, telefona, tableta i sl...AL sve zato sto detaljisem i ljudima objasnim sta znaci kada menjaju HDD, brisu sve i instalacija novog OS, recimo :: :: Imao sam situacija kada mi rekose `sve brisi` i onda pitaju gde su mi slike...Idi begaj :: :: Zato sam godinama izradio razne pristupe...da ne ulazim u probleme kad mi ta sranja u zivotu najmanje trebaju, ako me razumes :: :: Procenis korisnika u par pitanja i vidis da li on uopste razume to sto trazi od tebe i to sta ces uopste ti njemu da odradis :: :: :: :: :: :: Imao sam svakakve slucajeve, od toga da covek ne zna sta znaci `desktop` do toga da sam mu obrisao facebook kada sam mu instalirao novi OS :: :: Kada sam mu objasnio da to nije moguce, onda je usledilo jos gore - nema pojma ni svoj email ni lozinku ni sta to znaci. :D I onda si brale u problemu, a on to mora da ima :: :: Prodas nekome komp, kuciste...i onda mora da si 24/7/365 dostupan da mu objasnis da mis ima i sredji klik, da mu reklame i guzate kurave izlaze zato sto je on stiso `allow` i zasto mu ne radi gledalica.com i usto otvara jos 5 prozora koje ne zna da ugasi....: :: :: :: :: Mogu o oveme da pisem do prekosutra : :: :: :: :: - Majstore, da li će ići ili neće ići :: :: - Hm, mislim da će biti čupavo. :: :: :: ::
@gilopile:Zato ja uradim backup browsera,firefox ili chrome pa kad dignem nov sistem posle ostanu sve lozinke bokmarkovi itd kao i da nije dizan,ima starijih ljudi nemaju pojma sifre sta su zabelezili itd...
:: Imao sam svakakve slucajeve, od toga da covek ne zna sta znaci `desktop` do toga da sam mu obrisao facebook kada sam mu instalirao novi OS :: Kada sam mu objasnio da to nije moguce, onda je usledilo jos gore - nema pojma ni svoj email ni lozinku ni sta to znaci. :D I onda si brale u problemu, a on to mora da ima :: Prodas nekome komp, kuciste...i onda mora da si 24/7/365 dostupan da mu objasnis da mis ima i sredji klik, da mu reklame i guzate kurave izlaze zato sto je on stiso `allow` i zasto mu ne radi gledalica.com i usto otvara jos 5 prozora koje ne zna da ugasi....: :: :: Mogu o oveme da pisem do prekosutra : :: :: - Majstore, da li će ići ili neće ići :: - Hm, mislim da će biti čupavo. :: ::
Od silnih profesionalaca u ovom poslu, popizdim koliko hoćeš puta. Neću ogovarati, ali mnogi mogu prodavati pljeskavice iz ovog posla i da budu bolji u tom poslu na keca, nego u servisiranju računara. Nekada se u mašinskoj i elektrotehničkoj školi učio ozbiljan posao servisera, a zadnjih 20 godina, proizvede se 5 ozbiljnih servisera u Ns i 5-6 u Bg i to je to. Mnogi se kasnije preorjentišu na druge poslove. Primjer je 2004 godine je bilo u Ns registrovanih 819 servisa i prodavnica za računare, a danas ih nema ni 50, što dovoljno govori kakvi su danas serviseri. Ja samo znam da je od mojih učenika sve i jedan otvorio servis u Sa, Zg, Du, Ns, Bg i Nišu i da se i dan danas ne stidim onoga što su naučili od mene. Što se tiče telefona, malo ih ima koji su serviseri danas. A podatke moraš kada nosiš da kažeš da se bekapuju, ako je to moguće. Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
Broj postavljenih tema: 60366. Broj poslatih odgovora: 647106. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.