U Vip-u sam pod ugovorom, u paketu mi je i Nokia 3, uzeta pre mesec dana, u roku od 5 dana je crkao displej, uzeli ga na reklamaciju, vratili nazad, sad nece da puni bateriju preko 70 posto! Sta da radim, muka mi je da se ganjam sa njima.
ako taj nisu u stanju da poprave da bude 100% ispravan, problem je sto je njihov servis-podrska ravna nuli, jednostavno ljudi ne zele da saradjuju ili ne umeju da srede uredjaje, i uvek komplikuju kad je u pitanju servis i razvlace se...
Pretpostavljam da si telefon platio onoliko u zavisnosti koji paket si uzeo. Jedino što ti, možda, neće dati telefon koji budeš hteo, s izgovorom da baš `trenutino nemaju taj model`.
Sad bar znam sta mi je ciniti. I da, kroz ugovor placam punu cenu uredjaja, a inace se dva ugovora vode vec i ni dana ne kasnim jer su to i zenin i poslovni broj.
Broj postavljenih tema: 60366. Broj poslatih odgovora: 647106. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.