Da li neko sa sigurnoscu zna, ukoliko do toga dodje, ako se preko oglasa uzme telefon koji je bio u nekom paketu (MTS, Telenor, VIP) kako se ostvaruje garancija? Da li je potrebno imati neku saglasnost od vlasnika paketa ili mora on licno... koje su sve zezancije i moguci problemi u slucaju reklamacije ili pak da li mogu da ti blokiraju telefon ukoliko on ne isplati paket tj. ne placa racune itd. koje su predostroznosti posto nikad nisam ovo radio a vidim da su telefoni i 50e jeftiniji od onih u radnjam bez poreza?
`Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffer
ako uzmem nov S9 od nekog iz paketa necu imati problema? Samo moram da imam fiskalni racun i garantni list? Ne moze niko da mi iz nekog razloga blokira IMEI telefona na baznim stanicama/mrezi?
Ako se ne uzme sim-free model (zakljucan za Telenor) koliko kosta otkljucavanje telefona i sta taj process sve obuvata
Hvala
`Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffer
:: Ti nemaš nikakvih problema :: MTS, Telenor ili VIP telefon ne zanima, već isključivo pare :: Oni će da tuže onoga ko je sklopio ugovor i da jure pare :: :: Neće MUP da te zove :: :: ::
za naplatu duga, poznajem čoveka koji nije plaćao, ako ne plati u određenom roku blokiraju mu trećinu plate administrativnom zabranomi i tako naplaćuju dug i ostale nabildovane troškove
:: Za ostvarivanje garancije, potrebno je vlasnik racuna da se iscima, tako je bilo ranije, vrv je i sada
Ovo je samo delimično tačno.
Naime, ako ode u MTS, Vip ili Telenor da reklamira telefon, onda jeste tako, ali ako njih preskoči i sa originalnim fiskalnim računom ode direktno u neki od ovlašćenih servisa, zakonski gledano, niko ne može da mu kaže da se okrene i izađe, već moraju da prime uređaj na servisiranje (jer, u suštini, šta njih boli dupe ko je kupio telefon, sve dok je isti kupljen u Srbiji na legalan način).
Postoji samo jedna mala začkoljica u celoj priči, a to je da u ovom slučaju važi samo garancija proizvođača, pa ako ista traje npr. samo 12 meseci, a prošlo je 14 od datuma kupovine, onda proizvođač (odnosno, ovlašćeni serviser) nije dužan da vrši popravku kvara, već mora da se ide preko prodavca (MTS, Vip, Telenor) jer samo on ima zakonsku obavezu da reši problem u trajanju od puna 24 meseca.
Broj postavljenih tema: 60366. Broj poslatih odgovora: 647106. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.