Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Konfiguracije
PDA i SmartPhone
Samsung note 2
STRANA 1 OD 2  
repsi Samsung note 2 26.01.2013. 23:27 T51515

status: user
broj poruka: 1276
Evo jedan okoreli jabuchar zheli probati Shamtzung, pa bi hteo da cujem vase generalno mishljenje o telefonu i da li vredi (kada bi se mogao ochekivati njegov naslednik, 3?)... preshao bih sa 4s na note2.
Znam da Snoopy imash telefon pa bih te molio za koju rech ovde ako moze..

Dakle, potpuni sam laik za Samsung telefone - nikada posedovao, samo sam par puta drzao s2-s3 u ruci i to je to.
Ako ima dobrih ljudi da me upozore na shta trebam obratiti pazhnju prilikom kupovine?

Da li mora biti Simfree ili mozhe biti i kljuchan na mrezhu (da li postoji mogucnost otkljuchavanja i malo vishe detalja o tome)?

Vidim da snopi govori da se kod ulaza za slushalice cesto oseti neki klik (ima lufta-zazora) tako da cu to uzeti u obzir kao normalno (iako mi je vec sama pomisao na to ljigavo malo).

vidim da ima 7100-7105 i mozda josh koji model.. u cemu je kvaka?

da li imate predlog gde bi se moglo kupiti najpovoljnije i najpouzdanije sa shto vecom garancijom (iako mislim da je 2g standard ne?). Ne zhelim uzimati telefon uz bilo kakav ugovor, samo me placanje u gotovini zanima. Kolika mu je cena trenutno na trzistu i da li je realna?

Znam da je note 1 mogli bi reci bio ne uspeh, ali da su note 2 popravili bash bash fino.. pogledao sam dosta review-ova i zadovoljan sam.

Koje su objektivne mane telefona?

Ako imate bilo kakve predloge ili korisne informacije, bio bih vam zahvalan.

Hvala!

`If everything seems under control, you`re just not going fast enough.`
Mario Andretti
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
djokosrb Po 26.01.2013. 23:33 #471135

broj poruka: 6876