Pre tacno godinu dana kupio sam mobilni telefon Samsung Wave II u radnji Smartphone Shop, pri cemu sam dobio garanciju od 2 godine na sve delove telefona (ekran, zvucnik, mikrofon, hardver, softver,...) osim na bateriju na koju ide 6 meseci. Telefon inace ima Super Clear LCD (SC-LCD) displej od 3.7 inca i 480x800 piksela. Pre neki dan na ekranu se pojavilo 5 mrtvih piksela bele boje, u dva reda, u prvom redu ima 3 piksela, pa ide razmak od 3-4 reda pa onda jos 2 piksela. Svi pikseli su na povrsini od mozda 5x5mm. Nebitno da li su to sada mrtvi, zaglavljeni ili kakvi vec pikseli, bitno je da non stop svetle belo, a jacina te bele boje zavisi od jacine pozadinskog osvetljenja.
Telefon sam juce odneo u ovlasceni servis i tamo mi je receno da je kvar neznatan i da ne utice na rad telefona, pa stoga najverovatnije nece da mu zamene ekran. Insistirao sam da telefon ostane kod njih, pa su rekli da ce da popricaju sa nekakvim Samsung servisom, pa ce da mi jave.
Pretpostavljam da ce odgovor biti negativan i da nece da zamene ekran. Da li je neko imao slicno iskustvo i sta raditi u tom slucaju? Ne netu sam gledao i pise da trzisna inspekcija vise nema ovlascenja nego odgovornost prelazi na nekakva udruzenja za zastitu potrosaca koja takodje nemaju nikakva ovlascenja, bla bla... znaci mrtva kapa...
Da li je moguce da niko nece da menja ekran ako ima par mrtvih piksela? Koliko treba da ih bude? U Originalnoj Samsung garanciji koju sam dobio uz telefon ne pise nista na tu temu.
Ja sam na Tabletu Smart tab 10 uzetom u VIP-u posle 2 meseka koriscenja nasao 4 mrtva piksela. Odneo na reklamaciju. Zamenili smu mi ekran i sve je zavrseno za manje od nedelju dana. Niko nije pravio pitanje oko toga da li je to kvar ili nije. Tako da bi tebi definitivno trebali da izvrse zamenu.
Negde sam ovih dana procitao isto za samsung mob da treba da ima 3 vezana piksela da bi uvazili garanciju. Napisi mail samsungu i pitaj ih koliko treba da bude dead/stuck piksela za garanciju. Nemoj da im kazes da ti imas dok ti ne odgovore. Za toliko komada bi trrebalo da zamene
LG 42LD420, Phenom II x6 1055t, Gigabyte 970A-UD3, ASUS 6870 DirectCU/2DI2S G.Skill Sniper 8GB DDR3 1600, G.Skill Sniper SSD 120GB, Samsung SpinPoint F3 1TB, CFT-600-14CS, NZXT Apollo
:: Pre tacno godinu dana kupio sam mobilni telefon Samsung Wave II u radnji Smartphone Shop, pri cemu sam dobio garanciju od 2 godine na sve delove telefona (ekran, zvucnik, mikrofon, hardver, softver,...) osim na bateriju na koju ide 6 meseci :: Telefon inace ima Super Clear LCD (SC-LCD) displej od 3.7 inca i 480x800 piksela :: Pre neki dan na ekranu se pojavilo 5 mrtvih piksela bele boje, u dva reda, u prvom redu ima 3 piksela, pa ide razmak od 3-4 reda pa onda jos 2 piksela. Svi pikseli su na povrsini od mozda 5x5mm. Nebitno da li su to sada mrtvi, zaglavljeni ili kakvi vec pikseli, bitno je da non stop svetle belo, a jacina te bele boje zavisi od jacine pozadinskog osvetljenja :: :: Telefon sam juce odneo u ovlasceni servis i tamo mi je receno da je kvar neznatan i da ne utice na rad telefona, pa stoga najverovatnije nece da mu zamene ekran. Insistirao sam da telefon ostane kod njih, pa su rekli da ce da popricaju sa nekakvim Samsung servisom, pa ce da mi jave :: :: Pretpostavljam da ce odgovor biti negativan i da nece da zamene ekran :: Da li je neko imao slicno iskustvo i sta raditi u tom slucaju? :: Ne netu sam gledao i pise da trzisna inspekcija vise nema ovlascenja nego odgovornost prelazi na nekakva udruzenja za zastitu potrosaca koja takodje nemaju nikakva ovlascenja, bla bla... znaci mrtva kapa.. :: :: Da li je moguce da niko nece da menja ekran ako ima par mrtvih piksela? Koliko treba da ih bude? U Originalnoj Samsung garanciji koju sam dobio uz telefon ne pise nista na tu temu ::
Poslao sam mail Samsung podrsci na savet Snupija. Ako ne odgovore, pozvacu ih.
Jel neko skoro imao iskustva sa reklamacijama putem trzisne inspekcije? Nisam ih zvao, ali sam citao na netu da po novom zakonu od 1. Januara 2011 imaju smanjena ili nikakava ovlascenja, pa sada zalbe idu nekakvim udruzenjima za zastitu prava potrosaca....?
:: Poslao sam mail Samsung podrsci na savet Snupija. Ako ne odgovore, pozvacu ih. :: :: Jel neko skoro imao iskustva sa reklamacijama putem trzisne inspekcije? :: Nisam ih zvao, ali sam citao na netu da po novom zakonu od 1. Januara 2011 imaju smanjena ili nikakava ovlascenja, pa sada zalbe idu nekakvim udruzenjima za zastitu prava potrosaca.... :: ::
Mrtva piksela je samo teoretski moguće napraviti. Ne gledaju se vezani jedan do drugog, već na maloj površin da imai bar 3 komada. Pošto su svi na površini 5X5 milimetara, imaš pravo na garanciju.
Nebitno ti je da li ti menjaju ceo telefon ili samo ekran. Ne postoji kineska kopija navedenog displeja i sigurno dobijaš original. LCD+tač idu u kompletu i koštaju oko 100 evra, bez ugradnje
Ako nije, nosi u drugi i počni da se čudiš i da se pitaš: `Šta mi je ovo sa ekranom, ljudi?!`. Najbolje je da pokušaš sve sa servisima, pa onda pravac kod gospođe Vere Vide, predsednice Centra za zaštitu potrošača, koja će te jedno 2 godine zavlačiti kao budalu, sve dok ne digneš ruke.Možeš i da probaš sa tržišnom, pogotovo ako imaš nekoga tamo, pa da ode sa tobom u servis i da proba da ih malo `istrese iz gaća` na blef...
@miki069 Hvala za info, samo jos da hoce da ga zamene.
@toothless Taj servis im je jedan jedini na teritoriji Beograda. Imaju nekoliko radnji po BG-u ali jedan servis na Novom BG-u. Nisam telefon uzeo kod operatera, pa da ima vise ovlascenih servisa. Fon sam kupio za kes bez ugovora. Mada sam i za ove mislio da su profi firma, zato sam ga tamo i uzeo, kao original fon, original pakovanje, garancija 2 godine,... pa na kraju djoka.
Ne dozvoljavaj da te za*ebavaju! Taj Samsung ima fabricku garanciju u trajanju od 1 god. a prodavac je bio u zakonskoj obavezi da ti da 2 god. pa sada nece da trosi pare na nov displej posto to vise ne pokriva proizvodjac (proslo godinu dana). Razumljivo s njegove strane, ali slobodno ne mora da se bavi tim poslom ako ne zeli da ispostuje zakon. Ako si procitao sitna slova i nista ne pise za displej/piksele, sedi im na glavi dok ti to ne zamene. Meni pre jedno godinu, dve nisu hteli da uvaze reklamaciju monitora (prilicno skupog!) na 6 osvetljenih piksela i odlucio sam da preuzmem stvar u svoje ruke. Na garantnom listu je lepo pisalo da je garancija na 3+ mrtvih/zaglavljenih/osvetljenih piksela, ali nije bilo naznaceno da treba da budu i spojeni, ili mozda na odredjenom razmaku. Posto su pikseli bili u sred srede, a nemoguce je bilo sta raditi ili pogledati neki film sa 6 belih tackica u samom centru ekrana, otvorio sam monitor i sa zadnje strane matrice izbo iglom jos nekoliko piksela (monitor je bio iskljucen sa el. mreze, naravno). Monitor na kraju jeste zamenjen, ali mene nije mnogo zanimalo da li ce on crci ili ne posto je ionako bio neupotrebljiv (s moje tacke gledista). Cvrsto sam odlucio da mene niko nece da pravi budalom na taj nacin i izgurao svoje. Da mi ovo prvo nije uspelo, dobili bi jos jedan monitor u izlogu, kroz izlog, pa nek vide sta ih skuplje izadje. Il` radi, il` ne radi... kakav bre broj piksela i sl. gluposti... strasno je kol`ko se ljudi ciganisu za par evra vise. Vec postoje uslovi garancije, a i pored toga gledaju da je izbegnu. Ako si nesto platio, to mora i da traje, bez da te ucenjuju kao da si pocinio krivicno delo. Jos jedna bitna stvar! Sa takvim problemima se uvek prvo obratiti nekom menadzeru na visoj poziciji u firmi, pa tek onda inspekcijama i sl. Recimo da ima bar 30% onih kojima ugled firme i dalje nesto znaci.
@luja-88 Uz telefon sam dobio 2 garancije, original Samsung na engleskom i drugu prevedenu na srpski koja je overena. Ni na jednoj ne pise nista vezano za ekran i mrtve piksele, pise samo da se garantuje ispravnost uredjaja u trajanju od 24 meseca i 6 meseci za bateriju i pise pod kojim uslovima se ne priznaje garancija (nestrucno rukovanje, fizicko ostecenje, neovlascene popravke,...)
Sve sam to rekao liku koji radi na prijemu nesipravnih uredjaja u tom njihovom servisu, on je non stop ponavljao istu pricu: da je problem sitan, i ne utice na rad i funkcionalnost uredjaja, da im se ne isplati da menjaju ceo ekran zbog ``sitnice``,... itd Stvarno nisam bio informisan kako to ide sa ekranima mobilnih telefona, zato sam i napravio temu. Cekam da mi jave odluku, pa cu videti sta dalje.
Onda jos bolje za tebe. Samo nek on ponavlja svoju pricu, ponavljaj i ti svoju. Kao sto vec rekoh, kontaktiraj i njihovog menadzera. Ako ne postoji ta mogucnost, zakazi razgovor za posao, tako ces najlakse doci do nekog `autoriteta` (meni je upalilo jednom prilikom). A ako se ispostavi da je neki idiJot, bice ti drago sto si potrosio bar malo njegovog `dragocenog` vremena.
:: @luja-8 :: Uz telefon sam dobio 2 garancije, original Samsung na engleskom i drugu prevedenu na srpski koja je overena. Ni na jednoj ne pise nista vezano za ekran i mrtve piksele, pise samo da se garantuje ispravnost uredjaja u trajanju od 24 meseca i 6 meseci za bateriju i pise pod kojim uslovima se ne priznaje garancija (nestrucno rukovanje, fizicko ostecenje, neovlascene popravke,... :: :: Sve sam to rekao liku koji radi na prijemu nesipravnih uredjaja u tom njihovom servisu, on je non stop ponavljao istu pricu: da je problem sitan, i ne utice na rad i funkcionalnost uredjaja, da im se ne isplati da menjaju ceo ekran zbog ``sitnice``,... it :: Stvarno nisam bio informisan kako to ide sa ekranima mobilnih telefona, zato sam i napravio temu :: Cekam da mi jave odluku, pa cu videti sta dalje :: :: Znaci firma je tuga Bozija: Smartphone Shop :: http://www.smartphone.rs :: :: ::
:: @miki06 :: Hvala za info, samo jos da hoce da ga zamene :: :: @toothles :: Taj servis im je jedan jedini na teritoriji Beograda. Imaju nekoliko radnji po BG-u ali jedan servis na Novom BG-u :: Nisam telefon uzeo kod operatera, pa da ima vise ovlascenih servisa. Fon sam kupio za kes bez ugovora :: Mada sam i za ove mislio da su profi firma, zato sam ga tamo i uzeo, kao original fon, original pakovanje, garancija 2 godine,... pa na kraju djoka. :: :: ::
Kontaktirao sam tehnicku podrsku kompanije Samsung i rekli su mi da se za sva tehnicka pitanja obratim firmi BG Elektronik. Poslao sam mail BG Elektroniku i ljudi su mi odgovorili da Samsung tolerise 1 mrtvi svetli piksel ili 3 tamna mrtva piksela. Posto moj telefon ima 5 belih (svetlih) mrtvih piksela, onda se ekran menja u garanciji. Nemojte kod ovih salabajzera Smartphone Shop nista da kupujete, jer su ocigledno hostapleri, kazu da 5 belih mrtvih piksela ne podleze garanciji.
Znaci ovo je informacija ovlascenog servisa za Samsung mobilne telefone, cisto ako nekome zatreba ne daj Boze, pa da budete informisani
pa jesi li uspeo nesto na kraju sa bgelektronikom?
:: Novi info :: :: Kontaktirao sam tehnicku podrsku kompanije Samsung i rekli su mi da se za sva tehnicka pitanja obratim firmi BG Elektronik :: Poslao sam mail BG Elektroniku i ljudi su mi odgovorili da Samsung tolerise 1 mrtvi svetli piksel ili 3 tamna mrtva piksela. Posto moj telefon ima 5 belih (svetlih) mrtvih piksela, onda se ekran menja u garanciji. :: Nemojte kod ovih salabajzera Smartphone Shop nista da kupujete, jer su ocigledno hostapleri, kazu da 5 belih mrtvih piksela ne podleze garanciji :: :: Znaci ovo je informacija ovlascenog servisa za Samsung mobilne telefone, cisto ako nekome zatreba ne daj Boze, pa da budete informisani ::
@imarkovic Cekam jos uvek ove likove iz Smartphone Shop da mi jave hoce li da menjaju ekran ili ne. Rekli su da nece, ali da ce ipak da provere sa serviserom, pa ce mi javiti.
@Snoopy Preko mejla su ok. Obzirom da ih sam Samsung preporucuje kao ovlascenog servisera za njihove mobilne uredjaje, valjda su ok, nemam pojma
Broj postavljenih tema: 60367. Broj poslatih odgovora: 647112. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.