Laptop se stalno kvari i ide na servis, šta činiti
STRANA 1 OD 1
blackwolf
Laptop se stalno kvari i ide na servis, šta činiti
29.06.2023. 21:42
T69033
status: user broj poruka: 1503
Imam malo čudan problem sa jednim laptopom, mislim da je kriv sam HP-ov firmware, ali mi to ne pomaže u mojoj situaciji. Pa možda neko ima neki savet, i na koja prava bih se možda mogao pozvati. Uglavnom pre 1.5 god sam kupio četri hp 255 g8 Ryzen 3 5000 laptopa, i od prvog dana sam imao problema sa njima. Najgore je to, što je bio problem koji se nije mogao reprodukovati. Uglavnom laptopovi se sami resetuju skroz nasumično, nekada rade nedelju dana bez problema nekada se resetuje 3 puta u toku dana. Dosta ljudi u svetu pati od istog problema, ima dosta tema na hp forumu. Hvala bogu na većini je izgleda jedan od bios update-a rešio problem, pošto mi se kolege nisu žalile dosta dugo.
Ali jedan od njih je skoro od prvog dana manifestovao čudan problem, koji sam mogao reprodukovati, i samim time posalti ga na servis. Uglavnom glavni problem je to što kada se pokuša pristupiti mikrofonu, bilo preko neke aplikacije, ili preko control panela, uređaj se takoreći isključi, ekran se isključi, ne reaguje na nikakvu komandu, ali radi, čuju se ventilatori, moram da ga ubijem držećit aster za gašenje. TAkođe na crnom paternu mogu da se primete sitni grafički artifekti, kao sneg.
Prvi put kada sam ga poslao na servis, to je bilo nekih 2 nedelje nakon kupovine, utvrđeno je da je do ploče koju sam čekao skoro mesec dana, ali mi nije bila frka za laptop tako da mi čekanje nije predstavljalo problem. Kada su zamenili ploču sve bilo je ok, dokle ga opet nisam malo uzeo u ruke posle skoro godinu dana, gde sam priemtio isti problem. Opet sam ga odneo na servis, gde su uradili `hard reset` i očistili kontakte mikrofona. To je bilo pre nekih 3 meseca, i od tada mi je stojao u kutiji možda sam ga upalio 5 puta. Gde sam pre par dana opet primetio isti problem. Sada ga opet šaljem na servis, i rekao sam im da ga detaljnije prostudiraju, ali čisto sumnjam da će to da urade. Ostalo je nekih pola godine garancije, i prilično sam siguran da će ovaj problem ponovo da se desi i nakon ovog servisa, jer je nešto jednostavno falično u HP firmware. Pokušan win10 i win11, na oba se dešava isto. bios najnoviji.
Da li imate ideju šta mi je činiti, pokušaću da se direktno žalim HP-u, nadam se da ću možda izvući besplatno produženu garanciju.
Bitno je da napomenem, da je taj laptop od ovih 1.5 god aktivno korišćen manje od 5 meseci kada se sve sabere , ostatak vremena je bio u kutiji, nego se ja ne nalazim na istoj lokaciji pa nisam imao šanse da ga češće vidim, da ga je neko aktivno koristio od početka, možda bih mogao da odreagujem u prvih par meseci nakon prvih 2-3 intervencije, pa tražim novac nazad i slično, ovako nakon 1.5 god, to ide malo teže.
I jedan sa amd sa 8gb i 256ssd intel ima 16/512 Tehnomanija,80 i nesto hiljada bese
Nijedan problem
Tebi se tako namestilo i guraju ti nazad plocubsa istim problemom. Tako možeš da kukas dok ti ne zapadne dobra i to je to.
Resiti ga sam ne mozes. Jbg.
Kao kod nekih shmunsung televizora, ista serija isti model ista dijagonala 43 pa i neke vece i manje svi isti problem, ocigledno sranje neopevano, dok je garancija promene plocu i posle par meseci radi kao ok pa crkne i bude isti kvar, kroz hdmi direkt u procesor
30 komada video istih i ima mozda 3-4 lika sa tim tv bez problema ijednog i kazu da sam ja lud a ne da je samsung djubre.
Najveća je fora što više ni ne menjaju ploču, to je bilo samo prvi put. Sada rade `hard reset` šta god to bilo, pitao sam ih koja je procedura, možda mogu sam to da uradim, ali kažu mora da se otvara laptop, i ne mogu to da radim sam inače garancija propada, mada i to mi je čudno, mislim da bi ovi laptopovi trebali da mogu da se otvore iako su `zatvoreni`, jer i dalje imaju dodatni slot za memoriju, m2 ssd i slično gde bi mogao sam da odradiš upgrade? Ne znam koja je situacija kod nas sa ovim `rigt to repair` aktom i kako se tretiraju laptopovi, znam da su nalepnice na kućištima prestale da važe odavno. Black Wolf
:: I jedan sa amd sa 8gb i 256ssd intel ima 16/51 :: Tehnomanija,80 i nesto hiljada bes :: :: Nijedan proble :: :: Tebi se tako namestilo i guraju ti nazad plocubsa istim problemom. Tako možeš da kukas dok ti ne zapadne dobra i to je to. :: :: Resiti ga sam ne mozes. Jbg. :: :: Kao kod nekih shmunsung televizora, ista serija isti model ista dijagonala 43 pa i neke vece i manje svi isti problem, ocigledno sranje neopevano, dok je garancija promene plocu i posle par meseci radi kao ok pa crkne i bude isti kvar, kroz hdmi direkt u procesor :: :: 30 komada video istih i ima mozda 3-4 lika sa tim tv bez problema ijednog i kazu da sam ja lud a ne da je samsung djubre. :: :: ::
To je jasno svakome ko je pre mesec dana poceo da servisira racunare. Popio si je… Sve sto mogu da urade za “hard reset” jeste da izvade bateriju i eventualno bateriju biosa, ako je uopste ima. Kod novijih laptopova njenu ulogu ima baterija napajanja. To si sve mogao i sam da uradis kroz reset biosa na default, nema razlike. Ako ti se to desava kad god pristupis mikrofonu, mora mu se prvo zameniti mikrofon, koji je obicno u sklopu sa kamerom. Ako se problem ponavlja, menja se ploca. To je to. Ono sta ti mozes da uradis jeste da formatiras disk i da probas sa Windows 11, da eliminises eventualno softverski problem. Nesto mi govori da si ga nosio u S1. Ako jesi, nek ti je bog u pomoci.
Nije win, probao sveže da reinstaliram win 10 kao i 11, reset biosa, i update ne pomažu. Ovlašćeni hp servis golum. Palo mi je na pamet da je vađenje baterije u pitanju ali, ne mogu da ga otvaram zbog garancije, neću još da se naprave pametni pa kao kažu otvarao si ga. Black Wolf
:: To je jasno svakome ko je pre mesec dana poceo da servisira racunare. Popio si je :: Sve sto mogu da urade za “hard reset” jeste da izvade bateriju i eventualno bateriju biosa, ako je uopste ima. Kod novijih laptopova njenu ulogu ima baterija napajanja. To si sve mogao i sam da uradis kroz reset biosa na default, nema razlike :: Ako ti se to desava kad god pristupis mikrofonu, mora mu se prvo zameniti mikrofon, koji je obicno u sklopu sa kamerom. Ako se problem ponavlja, menja se ploca. To je to :: Ono sta ti mozes da uradis jeste da formatiras disk i da probas sa Windows 11, da eliminises eventualno softverski problem :: Nesto mi govori da si ga nosio u S1. Ako jesi, nek ti je bog u pomoci :: :: MBP Retina 13` Late 201 :: macOS Catalin :: :: I9-10900K/NZXT Kraken X63/64GB/ROG STRIX Z490/MSI RTX3090/2x512GB 970Pro RAID0/ROG Thor 850W/CM H500-WGNN-S00/Dell S2721DGFA/Logitech K280e/Deathadder v.2/AKG K7 :: ::
Verovatno i ne mogu utvrditi, ali nisamhteo da rizikujem,ionako je sav bagovit, a i da ja uradim taj `hard reset` očigledno nije dugotrajno rešenje, treba njega dobro prostudirati.
Kada smo već kod garancije, registrovao sam laptopm na HP sajtu i sada mi tu piše nekih 3 različitih garancija, nitša mi nije jasno, mislim da svakako ovde u Srbiji ne mogu dobiti ništa preko ovih 2 god. ali da nije neko možda kupovao ikada produženu garanciju i kakva su iskustva.
mozes ti da ga otvaras zbog dodavanja rama i veceg diska
30.06.2023. 16:32
#679591
status: user broj poruka: 1044
ali naravno kad guras u garanciju treba da stavis ono sto je bilo fabricki, da ne izmisle kako si ti ubrljavio laptop jer si ga sam nadogradio
Nemas tu sta da studiras, menjali su ti plocu i dobio si nazad istu sa istim problemom, znaju to oni ne sumnjam
Ili da se otarasis tog laptopa tog modela ili da ih maltretiras dok ti ne daju ispravan, jer kazem ti nekoliko komada istih kao tvoj rade bez greske, svi prezadovoljni. Jutros sam na 1 radi probe stavio win10 i sve ok radi 21h2 ali tebi windows ne resava problem.
Mozes da ga odneses nekome ko radi laptopove ali nema tu neke vajde iskreno
Re: mozes ti da ga otvaras zbog dodavanja rama i veceg diska
30.06.2023. 18:15
#679595
status: user broj poruka: 1503
Pazi nisam namćor, nisam otpisao HP. Nnekih godinu dana kasnije sam kupio par HP laptopova i baš nedavno sam uzeo jedan g9, i svi rade bez problema. Shvatam da mi je zapala falična serija, samo gledam kako da rešim problem. Postovao sam juče na HP support forum za sada se niko nije javio. Black Wolf
:: ali naravno kad guras u garanciju treba da stavis ono sto je bilo fabricki, da ne izmisle kako si ti ubrljavio laptop jer si ga sam nadogradi :: :: Nemas tu sta da studiras, menjali su ti plocu i dobio si nazad istu sa istim problemom, znaju to oni ne sumnja :: :: Ili da se otarasis tog laptopa tog modela ili da ih maltretiras dok ti ne daju ispravan, jer kazem ti nekoliko komada istih kao tvoj rade bez greske, svi prezadovoljni. Jutros sam na 1 radi probe stavio win10 i sve ok radi 21h2 ali tebi windows ne resava problem :: :: Mozes da ga odneses nekome ko radi laptopove ali nema tu neke vajde iskren :: :: ::
Sam si sebi odgovroio. Sa odreženom verzijom BIOS-a problem je riješen na nekim serijama, a pošto se u te najjeftinije modele stavljalo, šta ti zapadne ili ostane, onda je problem teže riješiv i pitanje da li ga neko želi riješiti ili samo ga vući po servisima dok ne istekne garancija. Pokušaj staviti win 21H1 i viditi da li to riješava problem, pošto gomila problema koja me je zadesila, potiče od 22H2. Neki riješivi, a neki ne.
Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
Na žalost već sam poslao laptop na servis, kontaktiram ih u ponedeljak da ne rade ništa, i da mi vrate laptop, možda izvučem neki refund, uvek mogu da pošaljem ponovo nazad.
Uzeo bukvalno 10 laptopa za jednu firmu u Beogradu. Serijski brojevi razlike 1200+ komada. Konkretno, razlike između njih nebo i zemlja u komponentama. Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
Progurao sam neki dijagnostički alat, poslao log, kopije računa i video snimak problema, hp supportu, pa javim šta odgovore, svakako mogu uvek vratiti na servis.
Black Wolf
:: Uzeo bukvalno 10 laptopa za jednu firmu u Beogradu. Serijski brojevi razlike 1200+ komada. Konkretno, razlike između njih nebo i zemlja u komponentama :: Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću :: ::
Malo su me ghostovali, pa sam se opet žalio po forumu, danas me zove +359 broj, na engleskom, kaže da su u kontaktu sa HP partnerima u Srbiji, i da mi traže novi laptop, videćemo šta će biti od ovoga.
Black Wolf
:: BAš da vidim hoće li biti nešto od ovoga : :: :: https://ibb.co/mhXYD5 :: :: Black Wolf :: ::
Nadajmo se pozitivnom riješenju. Čim si dobio poziv iz Bugarske, onda bi trebalo da bude rješeno.
Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
Dobio ponudu za zamenu laptopa, dosta je bolji od ovog, ryzen 5 i 16gb rama, Bugarin odradio posao Tako da barem u slučaju HP vredi žaliti se direktno njima ako imate ovako neki čudan problem
Vjerovatno si `zakačio` laptop od različitih komponenti za koje znaju da su felerični, jer nisu ispravili probleme sa BIOS-om i drajverima. U 99,99% slučajeva Bugari, Mađari i Englezi riješe reklamaciju. Holanđani i Poljaci oko 85%, dok Slovaci, Španci i Moldavci oko 60%. Smatram da su Bugari najkorektniji. E, da. I Rumuni rješavanju brzo, ali su im laptopi lošiji od bugarskih. Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
Samo da javim da sam preuzeo laptop, nisam još stigao da instaliram OS na njemu, ali po sapecifikacijam sam baš zadovoljan sa zamenom Samo su se ovi iz Goluma odmah pokrili, kažu da garancija za ovaj laptop nije kod njih, pošto je prethodni vljda bio commercial/business laptop, a ovaj je consumer, pa on ide kod Nepo sistema na garanciju. Zaboravio sam da pitam u servisu, mada sam poslao mail Bugarinu, kako bi trebalo da funkcioniše garancija za ovaj laptop, dobijam novu od 2god kako je novi uređaj ili se nastavlja samo stara? Black Wolf
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.