Vlasnik (brat), u čijem odsustvu je laptop koristio otac (stariji čovek) kaže da nije pao, već je jednostavno zatvoren, a pri sledećem pokušaju nije bilo moguće da se ekran otvori. Nakako mi baš nelogično da je tako, al` ajde.
Koliko sam shvatio, ova šarka na strani gde je izlaz za monitor je zaglavila i sada pri pokušaju da se ekran podigne, otvara se cela strana kućišta. A ne može baš normalno i skroz ni da se zatvori ta strana (ne naleže dobro). Sa druge strane je sve u redu. Rekao sam im da ne pokušavaju više da otvaraju, da ne naprave veći karambol.
Može li se ovo popraviti u kući ili mora u servis? Uređaj se nalazi u unutrašnjosti, a najbliži lenovo servis je u Beogradu. Da li ovo podleže garanciji?
Učestao problem sa nekoliko serija Lenovo laptopova. Problem je u tome što se plastika u kojoj je navoj za šraf koji prolazi kroz držač šarke, odvalila. Popravke nema, samo zamena cele donje plastike ili da se provuče novi šraf koji bi prolazio skroz kroz držač šarke i izlazio skroz dole ispod donje plastike, pa se maticom tu fiksirao. Može relativno ok da se odradi ako se radi pažljivo.
ALI, sa obzirom da je laptop u garanciji (pošto pominješ istu), nek` se nosi to na reklamaciju. Jer, iako se kućnoj radinosti problem može popraviti sa ovom metodom koju navedoh, sa obzirom na postojanost garancije, ne vidim potrebu za cimanjem.
Hvala na brzom odgovoru. Znači ipak nije tresnuo kako sam bio ubeđen.
Laptop sam dobio od firme u leto 2014. znači ima oko godinu i po. Rekli su mi da ima garanciju, samo sada ne znam koliko, da li jednu ili dve godine daje Lenovo.
Malo mi je cimanje oko garancije, ali pošto kažeš da je ovo učestao problem, onda ću se malo iscimati. Bio sam ubeđen da je ljosnuo o pod, a za to nema garancije. Ovako je sada barem jasno da može da se reši u okviru garancije.
Uh, bas zeznuto... Sarka zablokirala, najveroavtnije i povuklo se celo kuciste..... Odnesi i moraju da ti priznaju garanciju. Nemoguce je to namerno uraditi ili nekom nepaznjom...Verovatno fabricka greska...
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
Posle nekoliko dana prepucavanja sa gospodom iz K0mtr@de definitivno nece da prihvate da za uredjaj vazi 2 godine garancije (kupljen je juna 2014).
Kazu da ga nisu prodali fizickom vec pravnom licu, da imaju ugovor po kome je garancija 1 godinu i da u ovom slucaju ne vazi Zakon o zastiti potrosaca, koji izgleda predvidja 2 godine garancije (saobraznosti) samo za fizicka lica. Kazu da za pravna lica moze da nema garancije uopste, ako se tako dogovore i ugovorom obavezu.
Uputili me na zvanicni Lenovo servis. Ja zvao, a oni, nemamo deo, treba da narucimo iz inostranstva, ceka se minimum 15 dana da stigne, a onda nekoliko dana za ugradnju, i izadje u najboljem slucaju 20 dana. Naravno, ima da me oderu.
Moze li problem sa pocetka da se resi u nekom servisu na jednostavniji nacin, da se ne ceka dugo i da ne bude bas preskupo?
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647013. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.