Поздрав свима! Занима ме ваше мишљење у вези са рекламацијом таблета Point Of View Protab26 7` који сам купио у ****. На таблету су се појавиле цртице разних боја по дужини целог екрана док је позадина бела. Клинац каже да га није испустио и на таблету нема ни једне огреботине, како на екрану, тако и на кућишту. Тач ради, чује се звук приликом додиривања екрана. Пре око месец дана сам га послао у сервис да би ме данас звали и рекли да не прихватају гаранцију пошто је екран физички оштећен услед неког нагњечења и сл. Да напоменем да је таблет још око једне године у гаранцији и да је приликом предаје таблета у записнику написано да на таблету нема физичких оштећења. Још да додам да ми траже 5000 дин. за поправку, уколико желим, а нисам луд. Шта ми је чинити?
U zapisniku pise da nema fizickih ostecenja, vrati se tamo i neka menjaju. Napravi kopiju zapisnika, za svaki slucaj, kao i fotografije uredjaja, u slucaju da ga u servisu ostete, da ne bi `priznali` garanciju. U slucaju da i dalje nece da poprave, sa tim fotkama i kopijom zapisnika (originalom ako ti ostave) idi u inspekciju (agencije za zastitu potrosaca), da bi reagovale. Jer oni jedva cekaju da odrobe nekom kaznom u slucaju da se servis ne ponasa u skladu kojim bi trebalo.
Као што сам написао таблет је буквално као нов, без огреботине, ношен у футроли и коришћен за игре и интернет. Имам записник код себе где пише да нема физичких оштећења и да су се на екрану помутиле боје. Која је тачна процедура за даље или да пробам да их позовем па да видим да ли ће ми ипак уважити гаранцију да се не цимам око инспекције?
Каже клинац да се то десило у току играња игре, не верујем да би ме лагао пошто нисам тип који би тукао дете због таквих ствари. Опет да поновим таблет је као нов. Хвала свима, покушаћу да попричам са њима.
sam si sebi odgovorio, ako nema FIZICKIH ostecenja, kako moze biti FIZICKI ostecen?!
:: Поздрав свима! Занима ме ваше мишљење у вези са рекламацијом таблета Point Of View Protab26 7` који сам купио у ***. На таблету су се појавиле цртице разних боја по дужини целог екрана док је позадина бела. Клинац каже да га није испустио и на таблету нема ни једне огреботине, како на екрану, тако и на кућишту. Тач ради, чује се звук приликом додиривања екрана. Пре око месец дана сам га послао у сервис да би ме данас звали и рекли да не прихватају гаранцију пошто је екран физички оштећен услед неког нагњечења и сл. Да напоменем да је таблет још око једне године у гаранцији и да је приликом предаје таблета у записнику написано да на таблету нема физичких оштећења. Још да додам да ми траже 5000 дин. за поправку, уколико желим, а нисам луд. Шта ми је чинити?
Сад сам их звао и кажу да је овлашћени сервис утврдио оштећење на екрану, испод заштитног стакла! На моју примедбу да нисам сигурно отворио таблет, оштетио екран, па га склопио, су ми рекли да им у мејлу изнесем примедбу па ће видети шта даље. Сад ћу да напишем мејл и да им пошаљем па, у зависности од одговора, ћу видети шта и како даље са њима. Нисам могао да замислим да тако велика фирма, ***, може да прави проблем око, за њих, такве ситнице. Поздрав и јављам кад добијем одговор!
nemozes slomiti ekran a da tach ostane ceo !!! beli ekran sa linijama je kvar na lcd-u, lose zalepljen flet na lcd-u ili prdno kontroler unutar lcd - u svakom slucaju lcd je neispravan
jebi im mater
:: Сад сам их звао и кажу да је овлашћени сервис утврдио оштећење на екрану, испод заштитног стакла! На моју примедбу да нисам сигурно отворио таблет, оштетио екран, па га склопио, су ми рекли да им у мејлу изнесем примедбу па ће видети шта даље. Сад ћу да напишем мејл и да им пошаљем па, у зависности од одговора, ћу видети шта и како даље са њима. Нисам могао да замислим да тако велика фирма, може да прави проблем око, за њих, такве ситнице. Поздрав и јављам кад добијем одговор! :: ::
Добио сам мејл где наводе исто што су ми и телефоном рекли, да је `нажалост сервис утврдио физичко оштећење дисплеја, проверићемо детаље са сервисом па ћемо вас обавестити`. Видећемо сутра шта ће одговорити.
Kad ugasis tablet u okrenes ga prema svetlu ako se vid izliv ispod nagenjcen je ako ne onda te farabaju. A cisto sumnjam da bi davao belu sliku sa linjama da nije nagnjecen. trebao si to da proveris pre nego si ga posalo sad mozes samo da places i da kupis drugi. Tu ti ne pomaze ni inspekcija ni motka. Ti displeji su vemoa osetljivi tachn moze da radi ali moguce na tom mestu gde je nagnjecen da ne radi. Trebao si sve da probas pre!
Potpuno tacno. Pravo u inspekciju za zastitu potrosaca, kapiram da ce te docekati sirom otvorenih ruku. Pod uslovom da uredjaj stvarno nije ostecen. Nije im prvi put, tako su (****) coveku oskrnavili graficku da mu ne bi uvazili garanciju, bila je tema ovde.
Edit: Admin
:: :: nemozes slomiti ekran a da tach ostane ceo !! :: beli ekran sa linijama je kvar na lcd-u, lose zalepljen flet na lcd-u ili prdno kontroler unutar lcd - u svakom slucaju lcd je neisprava :: :: jebi im mate :: :: :: Сад сам их звао и кажу да је овлашћени сервис утврдио оштећење на екрану, испод заштитног стакла! На моју примедбу да нисам сигурно отворио таблет, оштетио екран, па га склопио, су ми рекли да им у мејлу изнесем примедбу па ће видети шта даље. Сад ћу да напишем мејл и да им пошаљем па, у зависности од одговора, ћу видети шта и како даље са њима. Нисам могао да замислим да тако велика фирма, може да прави проблем око, за њих, такве ситнице. Поздрав и јављам кад добијем одговор! :: :: :: ::
Какви су муватори, сад сам добио мејл где пише: `Poštovani, Postoje razni načini da dodje do oštećenja displeja, spoljašni faktor i ogrebotine ne moraju biti uzrok istog`. Сад сам им написао да ми преостаје једино да се жалим организацији за заштиту потрошача. Видећу шта ће даље бити. Да додам да није било никаквог нагњечења и сл., само линије разних боја на белој позадини. Па њихов радник га је 10 минута загледао у радњи да провери стање.
Dobio si revers na kojem pise da nema fizickih ostecenja, sto su oni utvrdili pri preuzimanju tableta. Prema tome, mogu da se zale samo kod radnika koji `nije` video da je fizicki ostecen. A tebi da poprave to ili daju nov.
ASUS M5A99X EVO Phenom II X4 960T@4GHz CM Seidon 120V Kingston HyperX 2x4GB @1600MHz MSI TFIII GTX 660 2GB KINGSTON HyperX 3K 120GB ASUS XONAR DG
Oštećenja da je imao ne bi ga ni primili na servis. Možda te farbaju ti iz servisa, a možda te farba klinac. U svakom slučaju ti neće besplatno popraviti.
Pazi, ako si siguran u klinca da je u radu prestao da radi ja bih lično išao u inspekciju ako ne postoji drugi način. Inače, to što su ti reklli je tačno. Ja ima nexus 7 koji nema nikakvo fizičko oštećenje spolja ali tablet je nagnječen u torbi i iznutra se ekran oštetio tako da mi ne prikazuje 5-8mm s desne strane. Sve radi, jedino mi se skratio ekran. U firmu koja je ovlašćeni servis i zastupnik Asus-a rekli su mi da to može da se poravi ali da to košta 22.000 dinara i da se čeka 30-45 dana. Ej, pa novi cu da kupim za 20.000 a, ako malo dodam eto mi i 2013 verzije. Naravno, neće ići na popravku i tako se koristi. Ali kao što rekoh, da mi se to desilo u ruci dok sam koristio, bila bi druga priča.
:: Какви су муватори, сад сам добио мејл где пише: `Poštovani, Postoje razni načini da dodje do oštećenja displeja, spoljašni faktor i ogrebotine ne moraju biti uzrok istog`. Сад сам им написао да ми преостаје једино да се жалим организацији за заштиту потрошача. Видећу шта ће даље бити. Да додам да није било никаквог нагњечења и сл., само линије разних боја на белој позадини. Па њихов радник га је 10 минута загледао у радњи да провери стање. :: ::
Таблет је плаћен око 8500 динара пре мало више од године, то су ми небитне паре, да знам да је полупан и сл. купио бих други, овај оставио млађем клинцу да се игра и завршио причу. Проблем је што су ми из радње јавили после 6-7 дана да су таблет послали у сервис са захтевом да се поправи због грешке на уређају, а уколико није могућа поправка да се замени за други, да би ми јуче, после око 30 дана, јавили да је пукао дисплеј услед спољњег утицаја и да поправка кошта око 5000 динара. Е, то је проблем.
Nema to mongo muvanja ili bilo cega drugog ako je roba i garancija iz Srbije i ako je uvoznik firma iz Srbije. Sve se to da zavrisiti i reklamirati. Cak mozes sam da reklamiras u firmu dobavaljaca. Ili u ovlasceni servis ako imas fiskalni racun i garanciju. Mozes da uzmes tablet i posaljes ga dirtkno ovalscenom servisu. Imas na pozadini reklmnog lista. U 90% slucajeva je SystemOne ili Neposystem. Jedino ako nisu oni uredjaj dodatno u radnji otvarali. A mozes da ih tuzis ali time nista neces postici.
ti nije vazeci reklmani list. Ovo ti je samo da je uredjaj primljen na servis.Kao sto rekoh bez reklmaciong lista i fisklanog racuna tesko da ces uspeti sta da uradis.
Ti sa ovim listom zavrsavas posao. Imas crno na belo da uredjaj nema vidljivih fizickih ostecenja. Gde god da se pojavis sa tim ti si u pravu. Cuvaj ga kao oci u glavi, napravi par kojpija i svuda prilazi kopiju a original samo na uvid, iz tvoje ruke.
Zajebavaj ih namerno, kapiram da ti nije do para za popravku, koliko je do toga sto te prave budalom. Sa ovim listom cak mozda ne stignes ni do inspekcije. Obican smireni razgovor sa sefom servisa ce uroditi plodom, ili zahtevaj da se vidis sa direktorom firme / servisa.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz with Retina display 2.5GHz dual-core Intel Core i5 Turbo Boost up to 3.1GHz 8GB 1600MHz memory 128GB flash storage Intel HD Graphics 4000
:: Да поновим слику рекламационог листа пошто је претходну админ избрисао због правила форума, што је у реду. :: :: http://goo.gl/FLg5k ::
@Jamire Па имам и фискални рачун као и малопродајни рачун са гаранцијом, овде сам само поставио део слике од рекламационог листа где пише у каквом је стању таблет примљен, наравно да и њега имам. @VMARC Баш то, имам утисак да иду системом ако прође, прође. Видећемо шта ће још бити.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647010. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.