E sad cu zatraziti od vas da mi pomognete ako imate iskustva sa ovim stvarima, stvar je vrlo delikatna i komplikovana iako je to sve u mojoj glavi jednostavno, uvoznici i prodavci toliko komplikuju stvar da se njima jezik zaplice, znaci spansku seriju cu da snimim majkemi xD
Prica kaze sledece...
Laptop Y560 je kupljen u PC Practicu u Novom Sadu, radio je solidno, otisla sarka jednom, licno nosio kod uvoznika i servisera PINSOFT takodje u Novom Sadu. Problem su `resili` vrlo koretkno i brzo, 3 dana. kazem `resili` jer je ne tako davno opet isti problem sa latpopom i opet ista sarka, verovatno je nisu ni zamenili nego samo nesto smuljali.
Sarka riknula, ja u Pancevu, leto odmori, pre nego sto cu da odem na more odnesem laptop u PC Practic u Beogradu( onaj u cvijcevoj) i tamo ga predam u nadi da ce biti gotov dok se vratim s mora. Predao sam samo laptop u kutiji bez punjaca i baterije.
vratio se ja sa mora nakon 10-15 dana, par dana je proslo vidim ne zovu, ne javljaju se, okrenem ja njih covek iz cvijceve (pc practic) mi kaze da imaju ponudu za mene, jer je y560 nemoguce popraviti pa mi daju novi laptop, pitam koji? i u pitanju je DELL n5110 sa i3 ili i5 procesorom i gt525 karticom u zavisnosti od toga koji imaju na stanju, ja im kazem da razmislim malo, nakon par procitanih reviewa na netu odlucim se da odem korak dalje, da doplatim 8k za i7 verziju sa istom karticom, cuo sam se sa PINOM i sa covekom iz Practica i oni su se medjusobno dogovorili oko detalja i to je bilo ok.
To je sve dogovoreno u cetvrtak i laptop je trebao najkasnije da stigne u ponedeljak(zajedno sa podacima sa starog hard diska sa lenova y560) Medjutim dodje i ponedeljak, laptop jos nije stigao. U utorak je tek stigao i to je stigao u Servis PC Practica u Beogradu, hm dobro bilo mi je cudno sto im laptop dolazi direktno u Servis iako je njihov licni transport, oni ga nekako prebace u najblizu prodavnicu do tog servisa - PC Practic u TC Veru takodje u Beogradu, i ja odem tamo da pokupim laptop, jer mi je bila hica, isao sam nazad za Novi Sad( krenuo ispitni rok) pokupio sam laptop, dao 8k dinara doplate dao punjac i dao bateriju starog laptopa.
Dosao kuci krenuo da dizem Windows kad nema particija koje su napravili u PIN Servisu gde i gde su trebali da se nalaze moji podaci, reko aj nema veze - mozda nisu stigli da to naprave.
U medjuvremenu pokusao sam da kontaktiram tog servisera koji je bio zaduzen za prebacivanje podataka i za citavu razmenu i nisam uspeo da ga dobijem jer je bio na odmoru.
Pri koriscenju laptopa primetio sam ogromnu kolicinu toplote na levom palm restu o cemu sam pisao i ovde na forumu i raspitivao se, odlucio sam se da vratim laptop jer je krs i ne nikako ne moze da zadovolji ni osnvne ergonomske potrebe ljudskog bica, naime palm rest se greje i do 40 C u normalnom/idle radu, dok ide i do 50 C pri pokretanju zahtevnijih aplikacija ( svi ostali delovi laptopa su normalne temperature)
I nakon nedelju dana zovem ja coveka u BEOGRADU u PC practic-u koji je organizovao zamenu da vratim taj laptop i da uzmem nekog ASUSA ili nesto vec, samo da vratim ovog DELL-a. On mi uz neko izvlacenje i muljanje `obrazlozi` kako tako nesto nikako nije moguce, kako taj racunar nije bio kod njega na stanju stoga ga ne moze vratiti na stanje, satro papiroloske prepreke - te da se obratim uvozniku (PINSOFT Novi Sad) i da to sa njima regulisem. Takodje da dodjem po racun za DELL-a koji je ostao u Cvijcevoj jer nisam mogao fizicki da stignem i njega da pokupim.
Obratim se PC Practic Facebook fan page stranici i tamo pitam za savet, kazu mi da ce mi izaci u susret i da se obratim radnji gde sam kupio laptop.
Obratim se Radnji u Novom Sadu i rekli su mi da donesem laptop sa svom pratecom opremom kako bi proverili da nema fizickih ostecenja na sebi, ja to uradim. e sad caka je sto je racun i dalje bio u PC Practicu u Beogradu a Kutija od laptopa u Pancevu kod mene kuci. Kazu mi da se javim nazad kad nabavim i kutiju i racun, dogovorim se sa njima da ce mi kutija stici sutradan a da oni racun uzmu od svoje prodavnice iz Beograda i da tako resimo taj problem.
Meni stize kutija iz Panceva ali njima ne stize racun iz Beograda.
Dobijam informaciju da racun za tog Della glasi na 0 dinara i da PC Practic u Novom Sadu ne moze tu nista da uradi jer oni tu nisu izdali racun. Vec da se obratim uvozniku (PINSOFT)i da od njih trazim refundaciju, i da se obratim radnji u Beogradu (u cvijcevoj) gde je izdat racun.
Zovek uvoznika, prebacuju me na komercijalistu i komercijalista pocinje da mi prodaje neke svoje price, kako su oni meni izasli u susret i dali mi nov laptop o svom trosku(500E) kako oni nemaju nikakvu podrsku fabrike(lenovo) u pogledu pokvaenih racunara stoga su oni odlucili da mi o svom trosku daju novi laptop (WTF?!), i pride mi kaze da ce videti sa svojim knjigovodjama kako bi to moglo da se izvede, okej. Pritom mu kazem da sam razgovarao sa DELL-ovim Supportom u Americi preko telefona i da sam se raspitao o problemu toplote i da mi je covek iz supporta obrazlozio kako i zasto dolazi do toplote( chipset procesor je okrenut na gore i nije povezan sa glavnim heatsinkovima niti radijatorima, samo ga malo parce metala `hladi` tacnije salje toplotu na palmrest) i amer mi kaze da mogu da vratim laptop ukoliko mi to smeta i da se pozovem na dell service request number ukoliko uvoznik bude pravio problem, na sta mi cenjeni komercijalista iz PIN-a odgovara da to mozda tako funkcionise u Americi i da oni posluju ovde na svoj rizik i o svom trosku, kako nemaju nikakvu podrsku dell-a ( a ja opet WTF).
Sad ovem PC PRACTIC u Beogradu u Cvijcevoj i trazim coveka kom sam predao pokvaren racunar(lenova) i on je trenutno na odmoru. okej daju mi drugog coveka tamo koji je upucen u pricu, pitam ga da li je kod njih baterija punjac garancija racun od starog laptopa i 8k doplate, on mi potvrdjuje, pitam ga da li kod njih postoji neki racun za DELL-a i odgovor je odrican,znaci racun za zamensku masinu ne postoji tj jos nije odkucan.
kazem coveku da mi posalje sve to u PC Practic u Novi Sad kako bi to regulisao sada sa njima i kako bi dobio refundaciju za y560 uzeo svojih 8000 dinara, uvozniku da posalju adapter i bateriju i naravno da vratim dell n5110 koji sam dobio u zamenu.
i sad cekam da se radnja u beogradu i novom sadu dogovore kako sta i koliko, kakva je procedura i ostale gluposti.
Da li neko ima iskustva u tim zamenama laptopova ili hardvera uopste da me malo podobnije uputi jer prodavac me upucuje na uvoznika dok me uvoznik upucuje na prodavca i tako u krug, i jedni i drugi oce da me se otresu al nec` da moze.
Sta raditi, koga dalje pritiskati najvise za te pare? ima li saveta :D
ako nesto nije jasno ili nerazumljivo u ovom ne tako kratkom eseju pojasnicu ako treba :
Ti si se bas upetljao i to gadno, nikada nisam preferirao laptopove, moj savet prodaj taj laptop, kupi jak desktop racunar i ako ti je vec neophodno da nosas komp sa sobom uzmi najjetiniji notebook od 200e i imas obe opcije pokrivene.
Srecno sta god da uradis!
Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.2Ghz Ram:7 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MHz GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-13 MBO:AM3+ Asus M5A97 Case:CoolerMasterElite430 PSU:Chieftec 650w a85 CpuCooler:TitanVanesa Mis: Mx518 Philips 22
Ovo je ne znam koji put da se neko drka samo tako sa PCPracticom i Pinom iz Novog Sada. Znam samo da neću ni kovertu za DVD od 2 dinara da kupim od njih... __________________ Scourge of PCBerza
taj centar bi trebalo da se zove `Centar za zajebavanje potrosaca`.Obratio sam se njima u januaru, za reklamaciju koju je Pakom odbio, a Trzisna inspekcija me uputila na njih.Do jebenog dana danasnjeg, NIKO me nije kontaktirao, iako sam ih ja nekoliko puta zvao na broj na koji se niko nikada ne javlja.Onda sam preko ministarstva dobio broj sluzbe koja mi je prenela da SAMO JEDAN PRAVNIK RADI SVE SLUCAJEVE REKLAMACIJA U BEOGRADU! Sestra ih je skoro zvala, i rekli su joj da je njima u kompjuteru taj slucaj resen!?Onda ih je pitala kako to da je resen a da mene niko nije zvao niti je neko nesto resio, odgovorili su joj da ponovo podnese zahtev!?Posle 9 meseci jebavanja u zdrav mozak, ponovo da podnese i da ponovo ceka... Vidim da ce neki majmun iz PaTkom-a da bude u crnoj hronici.naslov ce biti:`Direktor ubijen DVD rezacem, pocinilac nepoznat`.A posle toga:`Centar za zastitu potrosaca izgoreo do temelja, u isto vreme kao i uprava trzisne inspekcije`... :P
Ja sam ih kontaktirao kad je onom dedi crkla 4870, pitao sam ih vise puta i uvek su mi odgovarali Ali ajde cisto da bude siguran neka posalje i ovima http://www.ceps.rs/kontakt.html I oni su mi odgovarali u roku od nekoliko sati...
Ne preferiram ni ja laptopove ali jbg studiram, stalno se krecem, selim, idem kuci i nazad na fax. Desktop je dobro resenje da imam svoj stan ovde ali ok, tako bi me cimali i za nesto drugo, nebitno sto se radi o laptopu,
Ne znam, ja nisam cuo neka gadna iskustva sa njima - siguran sam da ih ima al jbg, vise ne mozes da se uzdas ni u koga u srbiji sto se toga tice, nego imate li vi neki savet? dal da im bacim rucnu il da plantujem c4 :D
Da li shvatas da kad te ovako uhvate u masinu njihova ce uvek biti poslednja.
Dok god ne pokazes zube bices silovan. U danasnje vreme skoro da nista ne moze da se zavrsi lepim recima. Zalosno ali kad zivimo u vremenu vandalizma to je jedini prepoznatljiv nacin komunikacije.Dok ne zarezis srpski jezik ne razumeju.
Ili da odes direktno u servis pa da budes agresivniji ili lepo da skratis cimanje i objasnis sve inspekciji (a mislim da im je to najbolnija tacka) jer sa tim nece da se cimaju.
inspekcija više nema veze sa tim.Za sve vrste reklamacija je zadužen taj beskorisni centar koji ima uticaj na trgovce isto koliko i Durex kondom na snošaj slonova.Napravili su sve te nove zakone oni govnari koji i drže najveće firme(političari), tako da bi svo đubre mogli da uvale i da nikada više ne vrate robu ni pare.Vide da ne reaguje narod ni na mnogo krupnije stvari(plaćanje nepostojećeg satelita, sajta,...), pa što nas ne bi jebali i ovako?Ko će nešto da promeni?Što je rekao ovaj lik: http://tiny.cc/78e0l , srpski narod treba jebati kada sve trpi i ćuti. Treba i danas jedan ruski ambasador da nas uči da branimo zemlju, i da pita ima li Srba u prostoriji u kojoj su svi naši zvaničnici...A naši pederi traže da nas brane Rusi kad zagusti.A zašto bi nas branili kada nemaju nikakve koristi?Treba da pošalje Rusija svoje vojnike da brani našu zemlju, dok naši sede u BG-u i ćute?Isto je tako za sve ostalo, pa i za ovaj glupi zakon o potrošačima.Koje god govno nama da serviraš-poješćemo ga.Jebi magare dok je u blatu...
:: Da li shvatas da kad te ovako uhvate u masinu njihova ce uvek biti poslednja :: :: Dok god ne pokazes zube bices silovan :: U danasnje vreme skoro da nista ne moze da se zavrsi lepim recima :: Zalosno ali kad zivimo u vremenu vandalizma to je jedini prepoznatljiv nacin komunikacije.Dok ne zarezis srpski jezik ne razumeju :: :: Ili da odes direktno u servis pa da budes agresivniji ili lepo da skratis cimanje i objasnis sve inspekciji (a mislim da im je to najbolnija tacka) jer sa tim nece da se cimaju :: :: Bulldozer -> http://i56.tinypic.com/fbew5h.pn :: FrekFencija :: :: :: :: :: ::
Zalosno ali sve sto si rekao stoji ko dobar dan. No valjda postoji zakon o zastiti potrosaca a inspekcija mora da odreaguje a na kraju krajeva postoji i advokatska kancelarija.. Druga stvar treba zauzeti stav i braniti sebe kao licnost i svoju svojinu. Trazis ono sto tebi po zakonu pripada tj ono sto firma mora da ispostuje. U krajnjem slucaju tu je i ona stara pa ako nece milom onda silom.
By the way ,mene su tako zezalli u Pakom-u pa kad sam dosao u servis i kad su me videli i kad sam dao do znanja da ne mogu da se zezaju samnom bilo je ``Gospodine nemojte da se nervirate,gospodine sad cemo zavrsiti,sve ce biti u redu` a stvarno sam bio u stanju da ih pobacam tamo u servisu! A dok sam sve lepim recima pokusao da zavrsim drndali su me i pravili se ludi..
Ne znam,ali mrzim svaki vid nepravde bilo kome nacinjena!
:: inspekcija više nema veze sa tim.Za sve vrste reklamacija je zadužen taj beskorisni centar koji ima uticaj na trgovce isto koliko i Durex kondom na snošaj slonova.Napravili su sve te nove zakone oni govnari koji i drže najveće firme(političari), tako da bi svo đubre mogli da uvale i da nikada više ne vrate robu ni pare.Vide da ne reaguje narod ni na mnogo krupnije stvari(plaćanje nepostojećeg satelita, sajta,...), pa što nas ne bi jebali i ovako?Ko će nešto da promeni?Što je rekao ovaj lik: http://tiny.cc/78e0l , srpski narod treba jebati kada sve trpi i ćuti :: Treba i danas jedan ruski ambasador da nas uči da branimo zemlju, i da pita ima li Srba u prostoriji u kojoj su svi naši zvaničnici...A naši pederi traže da nas brane Rusi kad zagusti.A zašto bi nas branili kada nemaju nikakve koristi?Treba da pošalje Rusija svoje vojnike da brani našu zemlju, dok naši sede u BG-u i ćute?Isto je tako za sve ostalo, pa i za ovaj glupi zakon o potrošačima.Koje god govno nama da serviraš-poješćemo ga.Jebi magare dok je u blatu.. :: :: https://www.mojdom.rshttp://tiny.cc/msvoj :: Athlon II x3 455 - MSI 770 C45 - Hynix 2GB DDR3 - Hitachi 500GB - Asus 8600GT - LC 600H-12 - Xigmatek Asgard - Philips 222EL LED - Genius Navigator 53 ::
živimo u zemlji u kojoj zakon niko ne poštuje, a pogotovo oni koji su učestvovali u pravljenju istog.U zemlji u kojoj firma može da duguje par miliona drugoj firmi, dobije izvršnu sudsku presudu za plaćanje i plenidbu imovine, i ništa se nikada ne dogodi.To je samo vrh ledenog brega, pored ministara policije koji su obijali trafike, i slično... A advokatske kancelarije nemaju šta da traže u tim iznosima jer je samo izlazak koliko i taj laptop ili prosečan uređaj koji se reklamira.Inspekcija ode na teren, dobije besplatan ručak i još neki evro pride, i sve je OK.A za `ubeđivanje` mišićnom masom i zakonima fizike, nisu svi stvoreni.Ako smo u 21. veku, razvijamo zakone, slobode i prava, da bi se opet sve to svelo na onu:`zakon jačeg i u šumi vlada...`, onda jebeš civilizaciju, idem ja u selo, na planinu, i lepo upucam svako ljudsko biće koje mi se približi na puškomet...
:: Zalosno ali sve sto si rekao stoji ko dobar dan :: No valjda postoji zakon o zastiti potrosaca a inspekcija mora da odreaguje a na kraju krajeva postoji i advokatska kancelarija. :: Druga stvar treba zauzeti stav i braniti sebe kao licnost i svoju svojinu :: Trazis ono sto tebi po zakonu pripada tj ono sto firma mora da ispostuje :: U krajnjem slucaju tu je i ona stara pa ako nece milom onda silom :: :: By the way ,mene su tako zezalli u Pakom-u pa kad sam dosao u servis i kad su me videli i kad sam dao do znanja da ne mogu da se zezaju samnom bilo je ``Gospodine nemojte da se nervirate,gospodine sad cemo zavrsiti,sve ce biti u redu` a stvarno sam bio u stanju da ih pobacam tamo u servisu :: A dok sam sve lepim recima pokusao da zavrsim drndali su me i pravili se ludi. :: :: Ne znam,ali mrzim svaki vid nepravde bilo kome nacinjena :: :: Bulldozer -> http://i56.tinypic.com/fbew5h.pn :: FrekFencija
Da ,ali onda se sve to kosi sa onim sto si izneo o nasem narodu tj znaci njemu je jedino preostalo da se naguzi i da ga... Posto smo mi naucili da nas gaze i siluju onda tako treba i da nastavimo? Negde se mora preseci na ovaj ili onaj nacin.Ne moze se vecno trpeti!
P.S.Zakon jaceg je najmocniji vid prezivljavanja na globalnom nivou ljudskog postojanja.Nalazi se u mnogim oblicima ali je uvek prisutan kao ultimativno orudje.
Ako nisi spreman da plivas sa ajkulama onda nemoj ni da pokusavas sto znaci da neces ni uspeti da se uklopis u sistem. Covek mora da se prilagodjava svim datim uslovima koji mu zivot nalaze bez obzira kakve je prirode kao licnost.
Pozdrav. - Just look at us.Everything is backwards. everything is upside down.Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality
Sad sam zvao practic u ns-u i kazu mi da ce poslati(ako ne i vec stiglo) racun od starog laptopa, bateriju, punjac, mojih 8k doplate i da se obratim uvozniku tj da im odnesem dell-a i trazim papir za refundaciju ili stari laptop lenovo, u slucaju da mi daju taj papir o refundaciji practic u ns-u(gde je lenovo i kupljen) ce mi vratiti novce a ukoliko mi vrate pokvarenog lenova oni ce ga opet slati na servis i traziti refundaciju, oticicu sutra ranom zorom pa cemo da vidimo sta ce biti.. .)
Evo ovako ljudi, posle nebrojano mnogo poziva upucenih i PINu i Practicu resena je stvar Pin je prihvatio laptop u svoje okrilje uz mnogo ljutih i nadrkanih pogleda na licima ljudi koji tamo rade, a i boli me kurac, koliko sam ja imao problema sa tim laptopom nek se i oni malo drkaju ..
Prvo su mi dali papir na kom pise da mi je uradjena zamena, ja to lepo uslikam posaljem mailom u practic i oni mi jave da ne treba to da pise na papiru vec da ce mi vratiti novac, i odnesem ja opet papir u pin (sva sreca nisam otisao kuci nego sam to sve uradio ispred pinove zgrade xD) gde su mi nazvrljali da ce mi se vratiti suma u iznosu koji se nalazi na racunu, opet posaljem mailom sliku toga practicu gde mi potvrde da je to ok i to je to xD
dobio sam od njih papir o povracaju novca i sa tim papirom mogu uzeti svoj novac nazad iz practica ali navodno necu dobiti punu cenu jer je proslo skoro godinu dana, ali ako se odlucim da uzmem novi laptop odmah tu kod nih uvazice mi svih 60,000. .D i dobicu doplatu za della nazad, elem na pola puta sam da se odlucim za asus k53sv sa intel sany bridgom i gt540m karticom pa cu jos malo da procesljam netom i vidim nesto o toj masini...
ceo test i moje utiske o toj dell masini mozete procitati na bench forumu xD
Drago mi je da si uspeo da se ispetljas iz cele te zavrzlame, a mi ovde na Berzi smo shugavi prljavi seljani koji ne zasluzuju tu istu temu nego da idemo na fensi benov CHmar pa da tamo citamo...
Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.2Ghz Ram:7 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MHz GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-13 MBO:AM3+ Asus M5A97 Case:CoolerMasterElite430 PSU:Chieftec 650w a85 CpuCooler:TitanVanesa Mis: Mx518 Philips 22
Naravno da niste shugavi prljavi seljani nego je onaj forum malo vise `user friendly` za par dana cu napraviti temu sa sve slikama svim tekstom sa bench-a samo za tebe, samo nemoj da se ljutis :D
da imam takvo misljenje o berzi ja bi tamo imao 700 postova a ne ovde, tamo imam 20ak samo i uglavnom sam pasivan, ustvari 10 puta ne znam da li sam otvorio benchov forum :D
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647005. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.