Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Konfiguracije
Laptop i Tablet PC
HP 6120 ne dize sistem...
STRANA 1 OD 1
sawitch HP 6120 ne dize sistem... 28.12.2009. 14:34 T23250

status: user
broj poruka: 667
Prijatelju izgleda crk`o laptop pa me zamolio da u njegovo ime postavim topic ovde...

Prijavio mi je sledece:

Upali ga i on zavrti sta vec zavrti, ali je ekran crn... Komp radi ali nema slike, ne dize se sistem...

Moja pretpostavka da je otisao RAM, procesor ili ploca, ali ja sam naravno laik.. Zna li neko sta moze da mu bude? Ima li resenja?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Stripy Re: HP 6120 ne dize sistem... 28.12.2009. 16:40 #175462

broj poruka: 4163
Rešenje se zove servis. Jedino što možeš sam da uradiš je da mu izvadiš memoriju, uključiš i ako počne da se dere ko magarac verovatnoća da je riknula ista je velika. Ako ćuti ko mula 99% je vrisnula ploča.

Ako nemate šta da radite nemojte to raditi ovde

:: Prijatelju izgleda crk`o laptop pa me zamolio da u njegovo ime postavim topic ovde..
::
:: Prijavio mi je sledece
:: Upali ga i on zavrti sta vec zavrti, ali je ekran crn... Komp radi ali nema slike, ne dize se sistem..
:: Moja pretpostavka da je otisao RAM, procesor ili ploca, ali ja sam naravno laik.. Zna li neko sta moze da mu bude? Ima li resenja?
sawitch .... 28.12.2009. 17:17 #175476

broj poruka: 667
Sad cu da mu prenesem tvoje reci... Hvala..

STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647002.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano