Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Konfiguracije
Laptop i Tablet PC
Da li se isplati ...
STRANA 1 OD 1
matz Da li se isplati ... 03.10.2009. 14:11 T20630

status: user
broj poruka: 801

...uzeti laptop sto se tice radnog veka i trajanja samog. Mozda je pitanje glupo ali sam laik.
Cini mi se da riknjavaju brze nego komponente za jedan ` losh` desktop od 15.000 bez monitora...bar po onome sto citam na netu
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Equinoxe Re: 03.10.2009. 14:44 #145047

broj poruka: 12057

Pitanje je samo tvojih potreba. Znači, da li ti treba mobilna mašina. E sad dal crkava i šta opet zavisi od toga šta uzimaš (marka, mehanika, komponente, način korišćenja).
`Isplatiće ti se`, ako sa tom mobinlom mašinom zarađuješ.

Nema sumanje da je lakše zameniti crknutu Desktop komponentu nego onu u laptopu, al prvo idu potrebe pa onda zahtevi, sa kojim ide kvalitet, brzina i cena koju si srpeman da platiš.

Moderna matična ploča sa komponentama DELL XPS modela:
http://i207.photobucket.com/albums/bb109/bigdogtrucker/SL738215.jpg

Ono što je najskuplje su matična ploča i displej. Displej se menja kad hoćeš, a matične ploče crkavaju daleko ređe neko u dekstop mašinama.

mikac962 Re: 03.10.2009. 19:00 #145099

broj poruka: 555

Kod laptopova dolazi do izrazaja izreka `koliko para, toliko muzike`. Kvalitetniji modeli kostaju vise i traju duze. Po mom licnom iskustvu Toshiba laptopovi iz serije Tecra su dugovecni. Mogu da sahrane i po dva desktopa, ali kostaju preko 1000 Evra. Znaci, ako ti nije neophodno da imas prenosivi racunar, ipak se opredeli za desktop i za mnogo manje para imaces ono sto ti treba. Takodje, za servis jednostavnije, mozda i brze nego kod laptopova.

matz re 03.10.2009. 21:53 #145156

broj poruka: 801

http://www.pcpractic.rs/proizvodi/laptop/3372-hp-pro-book-4515s-nx505ea