Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Konfiguracije
Laptop i Tablet PC
lap top do 600 evra
STRANA 1 OD 1
keti lap top do 600 evra 16.10.2008. 23:23 T12655

status: user
broj poruka: 1

Prvi put kupujem lap-top i totalni sam laik u toj materiji. Izdvojila bih 500- 600 evra . Koristila bih ga za prevodjenje, gledala filove, slusala muziku. Nista spektakularno! Sta je najbolje sto moze da se nadje za moje potrebe ,a da kosta do 600 evra ? da li je povoljnije da narucim iz Amerike od prijatelja? Pomagajte!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Equinoxe Re: 16.10.2008. 23:38 #75629

broj poruka: 12057

Satellite A300-146

Ovaj će ti sve to završiti bez problema i dobićeš laptop odlične izrade sa jako dobrim displejom i veoma kvalitetnom tastaturom (za titlovanje, značajne stvari). Dobiješ OS, al na neko ouboljno igranje zaboravi, al pretpostavljam da ti to i ne treba.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Hoping for the best but expecting the worst.

obradmi Evo ti link ,bas sam gledao laptopove pa izaberi 16.10.2008. 23:53 #75631

broj poruka: 7720
http://www.pc4u.co.yu/
a i povoljni su sa cenama.
dorabi1 HP 6735s (Athlon 64 X2 QL-60, 2GB, 250GB, 15.4`) 16.10.2008. 23:55 #75632

broj poruka: 939

to ti je i previse za to sto si pobrojala.Za resto para kupi tortu i pice i pocasti onoga ko ce ti instalirati OS i ostalo.

pajsgudgud Bre cimaj ortaka. 17.10.2008. 01:08 #75638

broj poruka: 3741
em su jeftiniji tamo em dobijaš proizvod pravljen za Severno američko tržište.
Za te pare zverinu da uzmeš tamo.
Jeste mnogi će reći nema garancije, šta ako rikne. Do sada sam uvezao odatle dosta stvari i sve radi besprekorno. *ebeni audio cd plejer star sedam godina još uvek radi!!!
Grafulja vozi već dve godine bez problema, mp3 godinu ipo, i najsvežije lap tek tri meseca:).