CPU: Intel Core i5-3470 Quad 3.2Ghz s1155 Box MB: Gigabyte GA-B75-D3V RAM: Kingston 4GB DDR3 1333MHz HDD: graficka integrisana WD Cav.Blue 1TB 7200 64M sata3 WD10EZEX DVD: Samsung DVD-RW SH-224DB/BEBE Kuciste: Blueberry BC-G51-560 560W napajanje Za kes 43999 dinara plus monitor: Samsung 23` 14990 dinara za kes
Toliko mi nudi jedan lik koji se bavi racunarima, i kaze da je to ispod cene za ovakvu konfiguraciju, posto sam ja laik, prosto i jednostavno pitam da li ovo vredi 44 soma. Hvala svima koji pomognu.
Klasicni vacaros, naravno da ne vredi te pare. Cak je skupo i 10.000din manje. Ono sto sam ja izracunao ugrubo i sa realnim cenama (ali obavezno sa garancijom) vredi oko 28k, i to sam malo i isao preko, znaci to je maksimum. Ako nema garanciju, znaci smanji tu sumu i to je to.. duplo manja cifra maltene. Za monitor ne ulazim koji je, ali sudeci po ceni ostalog, mora da je i on precenjen.
:: Pomoc :: :: CPU: Intel Core i5-3470 Quad 3.2Ghz s1155 Box :: MB: Gigabyte GA-B75-D3 :: RAM: Kingston 4GB DDR3 1333MHz HDD: :: graficka integrisan :: WD Cav.Blue 1TB 7200 64M sata3 WD10EZEX :: DVD: Samsung DVD-RW SH-224DB/BEBE :: Kuciste: Blueberry BC-G51-560 :: 560W napajanje :: Za kes 43999 dinar :: plus :: monitor: Samsung 23` 14990 dinara za ke :: :: Toliko mi nudi jedan lik koji se bavi racunarima, i kaze da je to ispod cene za ovakvu konfiguraciju, posto sam ja laik, prosto i jednostavno pitam da li ovo vredi 44 soma :: Hvala svima koji pomognu.
napajanje je od kucista/komplet, veoma zalosno - 0 din
UKUPNO GLANC SVE NOVO IZ RADNJE SA GARANCIJOM: 40 000 din
To je on mozda platio pre oj ha vremena i kad je i pdv bio manji, i to garant negde gde su ga odrali po nekoj suludoj ceni pa on sada to ceni malko jeftinije nego sto je on platio glanc novo... U prevodu oce da te odere drugarski. Maximalna cifra za taj komplet je 30 000 din
Monitor ti je garant isto tako zacenio jer imas jako lepih glanc novih 23 za lepe cifre: