A i C klasa Mercedesa nisu reprezetativne klase nego ekonomik. Najveci proizvodjac automobila u Evropi VW u neke modele ugradjuje Fiatov 1.9d motor. Opel je ugradjivao u dizel varijante japanski motor. Gleda se ekonomska racunica.Ako se vec nesto pokazalo kao dobro,zasto bi se razvijalo nesto novo i skuplje.
Uvek ce im ostati identitet vrhunskih proizvodjaca kamiona i autobusa. Tu su nenadmasni. Doduse za teretni program i nisam bas najsigurniji, pogotovo posle ovog kacenja trokrake zvezde na Kangu. @Dejzan BMW je napravio motor u saradnji sa PSC, koji je vec 3 poslednje godine Motor godine u kategoriji do 1600cc. To je produkt saradnje PSC i BMW a ovde se radi o klasicnoj kupovini motora od Renoa. Vozaci buduce C klase ce biti sigurno zadovoljni, u svakom slucaju, time sto dele motor sa Kanguom, jer su i vozaci A klase presrecni sto dele pogonski agregat sa Dacijom Logan .)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz with Retina display 2.5GHz dual-core Intel Core i5 Turbo Boost up to 3.1GHz 8GB 1600MHz memory 128GB flash storage Intel HD Graphics 4000
:: :: http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2013&mm=06&nav_id=72373 :: :: Pre neki dan sam pricao da Mecka moze da zavidi Fijatovim dizel agregatima evo i zasto... :: :: AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,
Pominje se u kontekstu da ima bolji dizel od Mercedesa... ne uzima tudje agregate... a pritom je izmisljen za reno dizel agregat... @vladats Opel ugradjuje Isuzu dizel motore jer je u vlasnistvu GM.... A sto se tice razvoja motora VW je puko totalno sto se tice dizela jer dok su svi uzeli comn riel vw je vozio tdi iz 1993 ...mada sadasnji dizeli su super (dobro se setili da unaprede)
AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,
:: pa gde se ovde pominje FIAT (JTD) :: :: :: :: :: :: http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2013&mm=06&nav_id=72373 :: :: :: :: Pre neki dan sam pricao da Mecka moze da zavidi Fijatovim dizel agregatima evo i zasto... :: :: :: :: AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,
jeste, tacno je da Mercedes, VW nemaju najbolje dizele kao nekad, kao ni sve ostalo.. doduse ima i velikog znacaja gde se proizvodi (Nemacka, Turska, Italia itd.).. haos je napravljen sa delovima i njihovim poreklom.. sto se tice Opela, ne znam da li jos uvek ugradjuju izusu motore.. a danas su najbolji dCi, HDi i jtd dizeli, za TDi je povuci-potegni.. dCi se ugradjuje u nissan micru, kao i u Renault, Daciu, itd. i pokazali su se kao najbolji motori koji ferceraju godinama sirom cele Evrope.
:: :: Pominje se u kontekstu da ima bolji dizel od Mercedesa... ne uzima tudje agregate... a pritom je izmisljen za reno dizel agregat.. :: @vladats Opel ugradjuje Isuzu dizel motore jer je u vlasnistvu GM... :: A sto se tice razvoja motora VW je puko totalno sto se tice dizela jer dok su svi uzeli comn riel vw je vozio tdi iz 1993 ...mada sadasnji dizeli su super (dobro se setili da unaprede :: :: AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400 :: :: :: :: pa gde se ovde pominje FIAT (JTD) :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2013&mm=06&nav_id=72373 :: :: :: :: :: :: Pre neki dan sam pricao da Mecka moze da zavidi Fijatovim dizel agregatima evo i zasto... :: :: :: :: :: :: AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,
:: :: :: Na benzin se vozi, na dizel se ore, a na plin se kuva : :: :: Mada, benzin-gas je meni najbolji izbor : :: :: Dobro, ja sam pristrasan jer sam ljubitelj japanaca. A tu je Honda, na polju motora, iskoristila benzinski motor najviš ::
Sa nižom potrošnjom i većim obrtnim momentom nemam šta da gledam na benzinski motor pored dizela. __________________ Scourge of PCBerza
:: :: :: Na benzin se vozi, na dizel se ore, a na plin se kuva : :: :: Mada, benzin-gas je meni najbolji izbor : :: :: Dobro, ja sam pristrasan jer sam ljubitelj japanaca. A tu je Honda, na polju motora, iskoristila benzinski motor najviš ::
:: :: Vi se zezate neko daje 30 000 evra za ta kola a ispod francuz... :: Ni BMW nije nista bolji sa Pezo :) :: Golf 2 INSTITUCIJA :: :: AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400 :: :: ::
Da se razumemo, jedino što vadi dizel pored potrošnje je taj famozni turbo, tako da svako poredjenje sa običnbim atmosfercem pada u vodu. Ali, polako, sve više se prave i turbo benzinci sa malom kubikažom, manjom potrošnjom i finim performansama
:: Sa nižom potrošnjom i većim obrtnim momentom nemam šta da gledam na benzinski motor pored dizela :: __________________ :: Scourge of PCBerza :: :: :: :: :: :: :: Na benzin se vozi, na dizel se ore, a na plin se kuva : :: :: :: :: Mada, benzin-gas je meni najbolji izbor : :: :: :: :: Dobro, ja sam pristrasan jer sam ljubitelj japanaca. A tu je Honda, na polju motora, iskoristila benzinski motor najviš :: ::
Znači vade ga 2 stvari u odnosu na benzinca. Sasvim dovoljno. Da ne pominjemo i manji radni nivo obrtaja pa samim tim i dugovečnost. Performanse su takodje na zavidnom nivou, jedan VW TDI od 131ks ima 300nm, sasvim dovoljno da stane uz jednog benzinca od 200ks bez problema.
Ne bih uzimao danas uopšte benzinca pogotovo da ga sakatim sa plinom. __________________ Scourge of PCBerza
:: :: Da se razumemo, jedino što vadi dizel pored potrošnje je taj famozni turbo, tako da svako poredjenje sa običnbim atmosfercem pada u vodu. Ali, polako, sve više se prave i turbo benzinci sa malom kubikažom, manjom potrošnjom i finim performansam :: :: :: Sa nižom potrošnjom i većim obrtnim momentom nemam šta da gledam na benzinski motor pored dizela :: :: __________________ :: :: Scourge of PCBerza :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Na benzin se vozi, na dizel se ore, a na plin se kuva : :: :: :: :: :: :: Mada, benzin-gas je meni najbolji izbor : :: :: :: :: :: :: Dobro, ja sam pristrasan jer sam ljubitelj japanaca. A tu je Honda, na polju motora, iskoristila benzinski motor najviš :: :: ::
Milioni i milioni idiota kupuju smart-fonove, koji su, svi odreda, sastavljeni od 80% ekrana do par dugmića oko ekrana i jedino se razlikuju vizuelno po veličini i boji maske. I sve kao neki extra modeli i varijante..... kad mogu da kupuju tako telefone verujući da su uvek kupili nešto posebno, onda mogu da pazare i isto sranje drugo pakovenje kod kola. Jedni te isti mudroseri na forumima kenjaju po Daciji a onda dodaju da je identično sklepan Reno bolji. Ne mislim na spoljašnjost, gde sve to stoji i realno je smanjena cena zarad zdrkanog dizajna, već na motore i mehaniku, koja je, jednostavno, copy-paste. Kad to može, što da ne? Tojota i Citroen C-1, ista kola, ali ipak ćete naći mudrosera koji će u nebo dizati Toyotu zarad nepouzdanih i za održavanje skupih francuza... i još hidraulika (koje ni od korava na citroenima...). Ko gi j. ako je dobro i kvalitetno, i obratno, jebo te Golf ako je to Golf III koji rđa brže od Dacie i ima sto sranja sa motorom.
Benzinca bih uzeo samo ako mi se neki nov auto uklapa u striktni budzet ili ciljano uzimam neki sportski model koji ,razume se, mogu da napojim. Plin je teska budalastina, ok razumem ljude koji stede, ali kad vidim da stave na passat-a ili 156icu 2.0...
Dizel odlikuje danas visoka potrosnja... Recimo Golf 2 1992 godiste dizel je u mojoj porodici uzet nov trajao do 2004 do 2001 trosio je po gradu 5 litara...na otvorenom 3.5... Danasnji golf 1.6 tdi po gradu trosi 8 na otvorenom 6 ..... Tako da samim tim sto su ga nasvirali jos su mu i potrosnju digli... Dizel je proslost.... Buducnost i sadasnjost je Hybrid ..U ostalom dizel je namenjen velikim masinama ... i velikim kubikazama.. Vozio sam starog porodicnog golfa 2 dizel Astru G 1.6 benz i sad vozim Opel Corsu D 1.2 .. Ni u ludiu ne bi vise seo u dizela... Em bucan em trosi samo 2 litra manje a kosta boga oca za servis.... Da je Reno napravio dizel jeste tu nema spora ali sve ostalo mu je katastrofa......Realno nova laguna 20 000 dizel posle 3 godine kosta 9 000 .... Isto sa pezo i citroenom..... Honda cuva cenu sacuvaj boze i njihov dizel je po meni ok kao i tojotin ali benzin je benzin...
AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400,
:: Znači vade ga 2 stvari u odnosu na benzinca. Sasvim dovoljno. Da ne pominjemo i manji radni nivo obrtaja pa samim tim i dugovečnost. Performanse su takodje na zavidnom nivou, jedan VW TDI od 131ks ima 300nm, sasvim dovoljno da stane uz jednog benzinca od 200ks bez problema :: :: Ne bih uzimao danas uopšte benzinca pogotovo da ga sakatim sa plinom :: __________________ :: Scourge of PCBerza :: :: :: :: :: Da se razumemo, jedino što vadi dizel pored potrošnje je taj famozni turbo, tako da svako poredjenje sa običnbim atmosfercem pada u vodu. Ali, polako, sve više se prave i turbo benzinci sa malom kubikažom, manjom potrošnjom i finim performansam :: :: :: :: :: Sa nižom potrošnjom i većim obrtnim momentom nemam šta da gledam na benzinski motor pored dizela :: :: :: __________________ :: :: :: Scourge of PCBerza :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Na benzin se vozi, na dizel se ore, a na plin se kuva : :: :: :: :: :: :: :: :: Mada, benzin-gas je meni najbolji izbor : :: :: :: :: :: :: :: :: Dobro, ja sam pristrasan jer sam ljubitelj japanaca. A tu je Honda, na polju motora, iskoristila benzinski motor najviš :: :: :: ::
Stvar je što nije copy paste, to će ti reći neki iskren vlasnik Dacie. Imaju mnogo više kvarova nego Renault, pogotovo mehanički tj nevezano za motor. Da ne pričam o kvalitetu izrade i završnoj obradi koja je blagi užas. __________________ Scourge of PCBerza
:: Milioni i milioni idiota kupuju smart-fonove, koji su, svi odreda, sastavljeni od 80% ekrana do par dugmića oko ekrana i jedino se razlikuju vizuelno po veličini i boji maske. I sve kao neki extra modeli i varijante..... kad mogu da kupuju tako telefone verujući da su uvek kupili nešto posebno, onda mogu da pazare i isto sranje drugo pakovenje kod kola. Jedni te isti mudroseri na forumima kenjaju po Daciji a onda dodaju da je identično sklepan Reno bolji. Ne mislim na spoljašnjost, gde sve to stoji i realno je smanjena cena zarad zdrkanog dizajna, već na motore i mehaniku, koja je, jednostavno, copy-paste. Kad to može, što da ne? Tojota i Citroen C-1, ista kola, ali ipak ćete naći mudrosera koji će u nebo dizati Toyotu zarad nepouzdanih i za održavanje skupih francuza... i još hidraulika (koje ni od korava na citroenima...). Ko gi j. ako je dobro i kvalitetno, i obratno, jebo te Golf ako je to Golf III koji rđa brže od Dacie i ima sto sranja sa motorom :: :: Budale računaju na sreću. :: ::
Ne znam u kojoj galaksiji Golf VII troši 8 litara sa 1.6 TDI motorom kad prijatelj koji ima taj isti motor u Skodi Rapid trosi 5L max.
Porediš ludorije kao i uvek, bučan dizel a troši 2L manje samo? Skuplje održavanje? Stvarno ne znam o čemu pričaš, posedovao sam više dizela i sa nijednim nisam imao niti problema niti skupo održavanje. Možda da nisi vozio 20 godina mator dizel bi znao koliko grešiš, ovako uživaj u svom benzincu koliko možeš. __________________ Scourge of PCBerza
:: :: Dizel odlikuje danas visoka potrosnja... Recimo Golf 2 1992 godiste dizel je u mojoj porodici uzet nov trajao do 2004 do 2001 trosio je po gradu 5 litara...na otvorenom 3.5... Danasnji golf 1.6 tdi po gradu trosi 8 na otvorenom 6 ..... Tako da samim tim sto su ga nasvirali jos su mu i potrosnju digli.. :: Dizel je proslost.... Buducnost i sadasnjost je Hybrid ..U ostalom dizel je namenjen velikim masinama ... i velikim kubikazama. :: Vozio sam starog porodicnog golfa 2 dizel Astru G 1.6 benz i sad vozim Opel Corsu D 1.2 .. Ni u ludiu ne bi vise seo u dizela... Em bucan em trosi samo 2 litra manje a kosta boga oca za servis... :: Da je Reno napravio dizel jeste tu nema spora ali sve ostalo mu je katastrofa......Realno nova laguna 20 000 dizel posle 3 godine kosta 9 000 .... Isto sa pezo i citroenom..... :: Honda cuva cenu sacuvaj boze i njihov dizel je po meni ok kao i tojotin ali benzin je benzin... :: :: AMD 965 X4 3.8 Ghz , Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H, 2 x 2 GB DDR3 1800Mhz Silicon X Power, HD 6870 Sapphire, LC Power Arkangel 850 W ,Cooler Master HAF 912+, Samsung SyncMaster P2470, Altec Lansing VS3151R, LOGITECH G400 :: :: :: :: Znači vade ga 2 stvari u odnosu na benzinca. Sasvim dovoljno. Da ne pominjemo i manji radni nivo obrtaja pa samim tim i dugovečnost. Performanse su takodje na zavidnom nivou, jedan VW TDI od 131ks ima 300nm, sasvim dovoljno da stane uz jednog benzinca od 200ks bez problema :: :: :: :: Ne bih uzimao danas uopšte benzinca pogotovo da ga sakatim sa plinom :: :: __________________ :: :: Scourge of PCBerza :: :: :: :: :: :: :: :: Da se razumemo, jedino što vadi dizel pored potrošnje je taj famozni turbo, tako da svako poredjenje sa običnbim atmosfercem pada u vodu. Ali, polako, sve više se prave i turbo benzinci sa malom kubikažom, manjom potrošnjom i finim performansam :: :: :: :: :: :: :: Sa nižom potrošnjom i većim obrtnim momentom nemam šta da gledam na benzinski motor pored dizela :: :: :: :: __________________ :: :: :: :: Scourge of PCBerza :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Na benzin se vozi, na dizel se ore, a na plin se kuva : :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Mada, benzin-gas je meni najbolji izbor : :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Dobro, ja sam pristrasan jer sam ljubitelj japanaca. A tu je Honda, na polju motora, iskoristila benzinski motor najviš :: :: :: :: ::
Gresis druze, 300Nm je obrtni moment na radilici, a na tocku je druga prica... dizel taj obrtni moment gubi na menjacu, jer mora nadomestiti obrtaje koje postize benzinac (da bi mogao postici priblizno istu max brzinu), tako da benzinac (atmosferski) od 130ks je u blagoj prednosti u odnosu na dizela iste snage, a sa turbo benzincem se ne moze ni porediti. potrosnja je i dalje svakako na strani dizela, dalje sto se tice dugovecnosti nisu samo obrtaju faktor, tu je i stepen kompresije i izbor materijala naravno, projektovani su i jedni i drugi na isti stepen izdrzljivosti...
status: user broj poruka: 10288 Znači vade ga 2 stvari u odnosu na benzinca. Sasvim dovoljno. Da ne pominjemo i manji radni nivo obrtaja pa samim tim i dugovečnost. Performanse su takodje na zavidnom nivou, jedan VW TDI od 131ks ima 300nm, sasvim dovoljno da stane uz jednog benzinca od 200ks bez problema.
Ne bih uzimao danas uopšte benzinca pogotovo da ga sakatim sa plinom.
Ja stvarno ne razumem o čemu pričaš, benzinac od 130ks je u prednosti u odnosu na dizela iste snage? Haaha, prvi put čujem za ovakvu odvalu, a još je nisam video. Dovoljno mi je sve bilo jasno kad sam video da moj Audi A4 1.9TDI 2005 od 131ks ide identično u liniji kao Volvo C70 2.5 Turbo od 200ks. To o čemu ti pričaš ne postoji. Jedan takav dizel razvija svu snagu već na 1800 rpm tako da apsolutno nema logike to što si rekao. __________________ Scourge of PCBerza
:: Gresis druze, 300Nm je obrtni moment na radilici, a na tocku je druga prica... dizel taj obrtni moment gubi na menjacu, jer mora nadomestiti obrtaje koje postize benzinac (da bi mogao postici priblizno istu max brzinu), tako da benzinac (atmosferski) od 130ks je u blagoj prednosti u odnosu na dizela iste snage, a sa turbo benzincem se ne moze ni porediti. potrosnja je i dalje svakako na strani dizela, dalje sto se tice dugovecnosti nisu samo obrtaju faktor, tu je i stepen kompresije i izbor materijala naravno, projektovani su i jedni i drugi na isti stepen izdrzljivosti.. :: :: :: Re: Re: Re: Dizel?? Pfuj pfuj 18.06.2013. 12:55 #49950 :: :: status: use :: broj poruka: 10288 Znači vade ga 2 stvari u odnosu na benzinca. Sasvim dovoljno. Da ne pominjemo i manji radni nivo obrtaja pa samim tim i dugovečnost. Performanse su takodje na zavidnom nivou, jedan VW TDI od 131ks ima 300nm, sasvim dovoljno da stane uz jednog benzinca od 200ks bez problema :: :: Ne bih uzimao danas uopšte benzinca pogotovo da ga sakatim sa plinom.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646999. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.