Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Konfiguracije
Konfiguracije
Jedno opazanje, a bice znacajno za sve kupce !
STRANA 1 OD 1
operator Jedno opazanje, a bice znacajno za sve kupce ! 17.05.2012. 20:50 T45747

status: user
broj poruka: 4262
Sastavljene 4 konfiguracije iste, samo sto je razlika u reviziji ploce i , cisto da probam da li na H61 ploci memorija moze da radi na 1600, 1866, 2000 ili 2133 i odgovor je da moze, ali samo sa odredjenom revizijom ploce, nazalost.
U pitanju je MSI H61M-P25(B3) ploca v1.0a, a razlika na 1333 MHz i na 2133 je itekako primjetna( skoro 8 frejmova u BF3 na 1920x1200 bez dodatnih podesavanja).
Problem je samo sto ima samo jedna takva ploca u Win*in-u i EMM*-ju.
Pa ako neko u maloprodaji ima,ako moze da pogleda, rad sam za kupovinu 4 ploce :D.
Performanse su.. nenormalne.

Poredio sam nesto po cenama:

-Intel Core i3 2100 10600 din
-MSI H61M-P25(B3) 4200 din
-Patriot Extreme 2x4 GB 2133 MHz( koristio samo 1 stap memorije) 5620 doin pola 2810din
-1 TB Seagate 32 MB HJ stara serija 8800 din
-Power Color 6770 1 GB DDR5 8700 din
-Q6236-A2 550w kinez 3000 din
(38110 po MPC)
za 35 000 din.

Apsolutno najbolja kupovina danas u Srbiji.
U poredjenju sa Z 68 plocom od Gigabyte-a/MSI/ASUS u igricama Q4,CoD8,BF3 itd razlika je manje od jednog frejma !
Znaci, za 99.9 % ljudi najbolje sto moze da se ponudi.

U odnosu na one sklopljene sa memorijom na 1333 MHz, 500 GB HDD-om otpadkom sada i plocom ECS/MSI/Gigashit koje su stavljali, ovo je keva.

Od formalnog obrazovanja plaćaćeš račune. Od samoobrazovanja ćeš se obogatiti, ali ne u Srbiji. :D
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum ... 17.05.2012. 21:17 #418219

status: user
broj poruka: 12794
Čisto sumnjam da brzina memorije može da reaguje na visinu framerate-a, i prvi put čujem za to. Moguće je da je možda došlo do nekog odgušenja igre ili sistema, ali do pravog povećanja nije sigurno.
__________________
CPU-Z Validator : http://goo.gl/A84Kd

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ilicstefan e od tih revizija ploča mi je muka 17.05.2012. 21:19 #418221

status: user
broj poruka: 1577
To je stvarno bezveze, pojavi se ploča, ti je kupiš, naravno sve super i onda primetiš da nešto nije baš kako treba. Pogledaš negde i vidiš da je ta manjkavost ustvari nedostatak pri samoj konstrukciji ploče. Pomiriš se sa tim i onda posle par meseci TRAS! Dođe nova revizija koja košta isto kao i tvoja ploča što je koštala nekada, ali sada naravno sa tim ispravljenim problemom/nedostatkom/ograničenjem/nadogradnjom.

Zar ne bi bilo fer da lepo pogledaju da li joj nešto fali, a ne samo: Pakuj Džone pre, samo da se proda.

Ovo sam osetio na svojoj koži sa Gigashit pločom i vrlo jadno odrađenim hladnjakom na severnom mostu. Naravno u sledećoj reviziji problema konstantne temperature mosta od dobrih 90 stepeni celzijusa nema.


Što se tiče konfe, mogu samo da kažem da bi ipak neko bolje napajanje bilo poželjno, ti kinezi su pouzdani kao vrbov kolac, takođe mislim da je 4 gb rama sasvim dovoljno (ja imam 4gb i iskreno da vam kažem do sada nisam uspeo ni u 3 gb da udarim, a kamoli 4 RAM + 4 virtualne memorije), i to lepo u dual channel i ima da piči k`o zmaj. I možda doduše malo manji hard ako je ispod 4500 dinara 500GB. Ako je više onda bi bilo isplativije kupiti 1 tb. Ostalo je super za te pare.

Probaj da se ne nasmeješ

http://www.youtube.com/watch?v=p32OC97aNqc

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
nocniduh @operator 17.05.2012. 21:30 #418225

status: user
broj poruka: 113
A kakvo je tvoje iskustvo sa Celeron G530 + non Z68 ploče, da li si uspeo da naiđeš na neku koja može da potera memoriju makar na 1333 umesto na 1066?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Miskonius re 17.05.2012. 22:06 #418232

status: user
broj poruka: 4420
Druze aj probaj ti to na jos nekin igrama, jer to je gotovo nemoguce.
Gledao sam testove sa i7 3960k, gde je razlika u performansama sistema sa memorijom na 1600 i 2133 NIKAKVA.
Da su i pitanju multi gpu sistemi pa i da dodje do nekog boljitka povecanjem frekvence rama, ali ovako..


U gluposti sveta blista mudrost Svevišnjeg. Zato mudrac ponizno gleda na glupaka.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator re 18.05.2012. 02:42 #418272

status: user
broj poruka: 4262
U igraonici sam i sada i testirao sam cijelu noc. Rezultti ne lazu, uostalom Alan Wake nijednom da zastuca na ovoj prvoj varijanti ploce(ni BF3 ne stuca na 1920x1080, dok na drugim plocama s vremena na vreme zakucava i to primetno. Cak sam menjao i HDD-e, graficku, cak i memorijske module i samo na ovoj ploci radi besprekorno. IMam jos izbor od H61 Asrock i neku Saphire plocu P67, cak i na njoj slabije radi.
Probao sam cak i da renderujem na Corei3 2100 def. i X955 na 3.7 GHz i zavrse u isto vreme,a pustim na novjoj reviiji ploce, kad ono sporije za skoro 3 minuta !
Meni se cini da ima nesto u hw, sto su obogaljili, posto su vidjeli kako se ponasa ploca, nista drugo ili su softverski onemogucili dio cipseta.
Na masini sa Z68 chipsetom se identicno ponasa, dok na slabijim varijantama H61 i H67, cak i P67( samo jedna P 67 ploca, nemam vise) to nije to.

Ko naleti ili ima u radnji, neka javi. :D
Ostace i za pivo i cevape.


Od formalnog obrazovanja plaćaćeš račune. Od samoobrazovanja ćeš se obogatiti, ali ne u Srbiji. :D

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
PhatPhuck C c c c c .... 18.05.2012. 04:51 #418278

status: user
broj poruka: 1886
:: Čisto sumnjam da brzina memorije može da reaguje na visinu framerate-a, i prvi put čujem za to. Moguće je da je možda došlo do nekog odgušenja igre ili sistema, ali do pravog povećanja nije sigurno

A šta misliš, iz koje to memorije se vrši transfer tekstura i ostalih podataka - u lokalnu memoriju grafičke kartice?

Ako je grafička dovoljno brza za date uslove (tip igrice - to jest - sofisticiranost grafike i odabrana rezolucija u kojoj se igra) - KAKO TO brzina kojom grafička obradi sve podatke i na kraju ih upiše u frame-buffer kao sliku koju ti vidiš na ekranu - neće ni malo zavisiti od brzine OPERATIVNE MEMORIJE?

Ako se procesor takođe bavi fizikom i geometrijom, a sve to obradi pre nego što konačni `nacrt` plasira grafičkoj kartici, a procesor za skladištenje svojih podataka - koje obrađuje - koristi operativnu memoriju - KAKO TO da ukupna brzina obrade svih podataka ne bude zavisna od brzine operativne memorije?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
f0rever Re: C c c c c .... 18.05.2012. 06:27 #418279

status: user
broj poruka: 3821
+1

Logicno je, da je razlika primetna izmedju 1333MHz i 2133MHz, po mom misljenju, nista cudno.

Pravo pitanje je:

Da li sve igrice imaju benefit od ovoga. Neke, ocigledno imaju. Operator definitivno ne bi lagao.


I love how much people just did not give a fuck in the 80s and 90s!


:: :: Čisto sumnjam da brzina memorije može da reaguje na visinu framerate-a, i prvi put čujem za to. Moguće je da je možda došlo do nekog odgušenja igre ili sistema, ali do pravog povećanja nije sigurno
::
:: A šta misliš, iz koje to memorije se vrši transfer tekstura i ostalih podataka - u lokalnu memoriju grafičke kartice?
::
:: Ako je grafička dovoljno brza za date uslove (tip igrice - to jest - sofisticiranost grafike i odabrana rezolucija u kojoj se igra) - KAKO TO brzina kojom grafička obradi sve podatke i na kraju ih upiše u frame-buffer kao sliku koju ti vidiš na ekranu - neće ni malo zavisiti od brzine OPERATIVNE MEMORIJE
::
:: Ako se procesor takođe bavi fizikom i geometrijom, a sve to obradi pre nego što konačni `nacrt` plasira grafičkoj kartici, a procesor za skladištenje svojih podataka - koje obrađuje - koristi operativnu memoriju - KAKO TO da ukupna brzina obrade svih podataka ne bude zavisna od brzine operativne memorije
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gogi1 Render 18.05.2012. 08:22 #418282

status: user
broj poruka: 2076
Ono sto sa sigurnoscu mogu da kazem je da je dobit u renderu video materijala itekako primetna izmedju 1600 i 2000mhz, za igre ne mogu da tvrdim jer nisam poredio.
Intel 2700K, Noctua NH D14, MSI Z68A GD80, 4gb ddr3 2133 CL7, Palit GTX460 768mb, SSD Mushkin Callisto Deluxe 60gb + hdd Hitachi 500gb, Lg 24`, Corsair HX520, Thermaltake V9 BlacX.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator re 18.05.2012. 08:40 #418285

status: user
broj poruka: 4262
@PhatPhuck
Definitivno si se izrazio na moj nacin :D
Ja ne koristim strucne rijeci da me pogresno ne shvate u mojoj okolini. .)

Od formalnog obrazovanja plaćaćeš račune. Od samoobrazovanja ćeš se obogatiti, ali ne u Srbiji. :D

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
PhatPhuck Re: re 18.05.2012. 10:30 #418301

status: user
broj poruka: 1886
Xe, xe :) Pa, zdravorazumska je stvar da brža memorija - pogotovo u multi-threadovanim igricama u kojima ima dosta fizike (a da nije Physix - ili da jeste Physix, a da se ne radi na samom GPU-u) i u kojima procesor mora da odradi dosta drugih proračunavanja (kao, na primer, da `gura` AI) - osim poslova koje normalno radi (a to je serviranje verteksa/temena i transferisanje podataka u lokalnu/dedicated memoriju grafike) - ZNATNO brža memorija MORA da donese neki dobitak...

Isto kao što overklokovanjem memorije na samoj grafičkoj - omogućavamo PROCESORU koji je na grafičkoj da brže PROCESIRA /obradi sve podatke koje treba da obradi i da izračuna sve što treba da izračuna, pa grafička, kao sklop, radi brže - logično je i da prva karika u lancu, iliti `graphics pipeline-u`, a to je CPU i njegova memorija (operativna) isto tako moraju doneti poboljšanje... Koliko je to poboljšanje - to se vidi kada se rade benchmarkovi u niskim rezolucijama, kada GPU nikako nije usko grlo.

:: @PhatPhuc
:: Definitivno si se izrazio na moj nacin :
:: Ja ne koristim strucne rijeci da me pogresno ne shvate u mojoj okolini. .
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator re 18.05.2012. 11:53 #418319

status: user
broj poruka: 4262
Ali do sada mi se nije desilo da hoce memorija da radi na tim plocama H61, a na H67 htjela je samo na ASUS-u, ali bez revizije. Sa revizijom B3 dobijao sam dosta losije rezultate, tj. nikakve.
Fakticki ispada, ako memoriju mozete da naterate da radi na 1866+ Mhz, vec ste na konju sa jeftinim plocama, na stranu kvalitet naponske sekcije.
Ova MSI ploca se pokazala jako, jako dobrom za te pare.
Od formalnog obrazovanja plaćaćeš račune. Od samoobrazovanja ćeš se obogatiti, ali ne u Srbiji. :D

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gliga79 Re: C c c c c .... 18.05.2012. 18:03 #418386

status: user
broj poruka: 4641
Da vidim dokaz gde brzi RAM povecava Fremrejt u igrama?

Intel i5 2500k, Noctua NH-D14, Asus Maximus IV Gene - Z, MSI Cyclone 6850 Power Edition, 4x2Gb Hyper X 1600mhz Genesis (gray), HDD WD 640 gb, Samsung F3 1tb, Seasonic S12D 850w

:: :: Čisto sumnjam da brzina memorije može da reaguje na visinu framerate-a, i prvi put čujem za to. Moguće je da je možda došlo do nekog odgušenja igre ili sistema, ali do pravog povećanja nije sigurno
::
:: A šta misliš, iz koje to memorije se vrši transfer tekstura i ostalih podataka - u lokalnu memoriju grafičke kartice?
::
:: Ako je grafička dovoljno brza za date uslove (tip igrice - to jest - sofisticiranost grafike i odabrana rezolucija u kojoj se igra) - KAKO TO brzina kojom grafička obradi sve podatke i na kraju ih upiše u frame-buffer kao sliku koju ti vidiš na ekranu - neće ni malo zavisiti od brzine OPERATIVNE MEMORIJE
::
:: Ako se procesor takođe bavi fizikom i geometrijom, a sve to obradi pre nego što konačni `nacrt` plasira grafičkoj kartici, a procesor za skladištenje svojih podataka - koje obrađuje - koristi operativnu memoriju - KAKO TO da ukupna brzina obrade svih podataka ne bude zavisna od brzine operativne memorije
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Tristram Re: Re: C c c c c .... 18.05.2012. 18:20 #418388

status: user
broj poruka: 1872
Nećeš ga naći, igre ne učitavaju sa harda u ram zrno po zrno već sve što im treba recimo za jedan segment u okviru igre i to se radi unapred, ako ne može sve da stane u slučaju da memorije imaš malo možeš da primetiš ona karakteristična cepkanja kad vuče stvari sa harda, to se danas kad imaš 4gb memorije ili više retko dešava. Teksture grafička onda učitava iz rama u svoju memoriju i to se takođe radi na kamaru a ne malo po malo tako da eventualno možeš da primetiš stuttering ako su teksture osobito velike što nažalost krasi relativno mali broj igara. I to se danas relativno retko dešava a da li utiče na frejmrejt ili ne zavisi od metoda njegovog merenja, ako se prosek uzima bez ekstremnih vrednosti koje se javljaju tokom stutteringa onda razlike u ciframa neće biti iako ćeš ti okom da primetiš da li cepka ili ne.
A sad, da li brzina rama u tim situacijama kad su teksture ekstremno velike a tvoja grafička slaba s memorijom utiče na nešto, utiče, i to na trajanje tih cepkanja ali ne može da ih eliminiše potpuno koliko god bila brza, znači to da li ima razlike u fps zavisi od toga da li je softver koji ga meri naleteo na te pauze ili su bile suviše kratke da bi ih registrovao. Da se razumemo, za tvoje oko neće biti razlike, ako možeš da uočiš stuttering sa ramom na 1333 primetićeš ga i na 2000.



:: Da vidim dokaz gde brzi RAM povecava Fremrejt u igrama
::
:: Intel i5 2500k, Noctua NH-D14, Asus Maximus IV Gene - Z, MSI Cyclone 6850 Power Edition, 4x2Gb Hyper X 1600mhz Genesis (gray), HDD WD 640 gb, Samsung F3 1tb, Seasonic S12D 850w
::
:: :: :: Čisto sumnjam da brzina memorije može da reaguje na visinu framerate-a, i prvi put čujem za to. Moguće je da je možda došlo do nekog odgušenja igre ili sistema, ali do pravog povećanja nije sigurno
:: ::
:: :: A šta misliš, iz koje to memorije se vrši transfer tekstura i ostalih podataka - u lokalnu memoriju grafičke kartice?
:: ::
:: :: Ako je grafička dovoljno brza za date uslove (tip igrice - to jest - sofisticiranost grafike i odabrana rezolucija u kojoj se igra) - KAKO TO brzina kojom grafička obradi sve podatke i na kraju ih upiše u frame-buffer kao sliku koju ti vidiš na ekranu - neće ni malo zavisiti od brzine OPERATIVNE MEMORIJE
:: ::
:: :: Ako se procesor takođe bavi fizikom i geometrijom, a sve to obradi pre nego što konačni `nacrt` plasira grafičkoj kartici, a procesor za skladištenje svojih podataka - koje obrađuje - koristi operativnu memoriju - KAKO TO da ukupna brzina obrade svih podataka ne bude zavisna od brzine operativne memorije
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum Re: C c c c c .... 18.05.2012. 18:46 #418392

status: user
broj poruka: 12794
Brzina rama nema učinka u igrama ili ako ga ima onda je 1%. Textura se učitava u ram gde stoji ukoliko engine zna da će biti korišćena u toj blizini, tako da veći učinak ima količina rama pa tek onda brzina.
__________________
CPU-Z Validator : http://goo.gl/A84Kd

:: :: Čisto sumnjam da brzina memorije može da reaguje na visinu framerate-a, i prvi put čujem za to. Moguće je da je možda došlo do nekog odgušenja igre ili sistema, ali do pravog povećanja nije sigurno
::
:: A šta misliš, iz koje to memorije se vrši transfer tekstura i ostalih podataka - u lokalnu memoriju grafičke kartice?
::
:: Ako je grafička dovoljno brza za date uslove (tip igrice - to jest - sofisticiranost grafike i odabrana rezolucija u kojoj se igra) - KAKO TO brzina kojom grafička obradi sve podatke i na kraju ih upiše u frame-buffer kao sliku koju ti vidiš na ekranu - neće ni malo zavisiti od brzine OPERATIVNE MEMORIJE
::
:: Ako se procesor takođe bavi fizikom i geometrijom, a sve to obradi pre nego što konačni `nacrt` plasira grafičkoj kartici, a procesor za skladištenje svojih podataka - koje obrađuje - koristi operativnu memoriju - KAKO TO da ukupna brzina obrade svih podataka ne bude zavisna od brzine operativne memorije
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
PhatPhuck With all due respect... 18.05.2012. 19:38 #418399

status: user
broj poruka: 1886
Koliko čovek treba da bude neupućen i naivan, da ne kažem glup, pa da zdravorazumsku stvar - a to je brzina OPERATIVNE memorije (što znači, memorije sa kojom se STALNO, NON-STOP OPERIŠE/RADI/KORISTI SE), dovodi u pitanje kada je brzina u bilo kojoj memory-intensive aplikaciji u pitanju... A igrice svakako jesu `memory-intensive`...

http://www.xbitlabs.com/articles/memory/display/sandy-bridge-ddr3_7.html#sect0

`Performance in 3D Games

At the same time, there are some applications that use operating memory very actively, and therefore react immediately to any changes in its speed. These applications are 3D games.`

`As we can see, gamers should really take memory speed into consideration. Of course, the situation is different in different games, but all in all one 266-MHz increment increase in the memory frequency produces about 2% gain in fps rate in nominal mode and about 3-4% in a system with an overclocked processor. Therefore, choosing the right memory for a gaming computer should be taken seriously enough. Slow DDR3 SDRAM modules may turn into a system bottleneck that will prevent the processor and graphics card from unveiling their true potential. Especially, since there are some games (in our case it is F1 2010), where you can gain a fps or two by simply playing around with memory timings. Not to mention a significant performance boost resulting from the increase in the memory frequency.`

`...there are applications that work with large amounts of data and their performance depends much greater on the DDR3 SDRAM specifications. Among applications like that are, for example, some contemporary games, where you can gain a few extra frames per second by simply upgrading your memory.`


I još jednom, DA PONOVIM: ja ne tvrdim da će brza memorija učiniti čuda ONDA KADA JE BRZINA (ili sporost) GRAFIKE KLJUČNI FAKTOR, to jest, kada se neko igra u modernoj igrici u visokoj rezoluciji sa uključenim 4x ili 8x AA - pa grafička jedva izlazi ili ne izlazi na kraj sa opterećenjem/workloadom.. Ali svakako veća brzina memorije MORA da donosi dobitak u OPŠTIM performansama, UVEK...
Jedini faktor koji to determiniše, koliko će taj dobitak biti vidljiv jesu uslovi igranja (rezolucija i workload GPU-a), i tip igrice. (koliko opterećuje procesor, a koliko GPU).

Brza memorija će SVAKAKO VIDLJIVO doprineti performansama ako, na primer, određena igrica zahteva više memorije za teksture nego što ima lokalne memorije na grafičkoj kartici, pa se teksturna memorija proširuje na operativnu. (kao što beše famozni ancient setting u BIOS-u, `AGP Aperture Size`).

`Those who want respect - give respect.` - Anthony J. Soprano
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
PhatPhuck Re: Re: Re: C c c c c .... 18.05.2012. 19:57 #418401

status: user
broj poruka: 1886
Igre ne učitavaju ODJEDNOM sve teksture u memoriju grafičke, pogotovo ako su u pitanju moderne igrice - jer je količina tekstura najčešće veća nego raspoloživa memorija na grafičkoj.
Naravno, ako imaš grafičku sa 1.5, 2GB ili više lokalne memorije, onda će se učitati... Ali za sve ostale ljude to ne važi... Teksture se premeštaju iz operativne memorije u lokalnu memoriju grafičke, ako lokalna memorija nije dovoljna da bi sadržala SVE teksture i pre-kalkulisane shadow ili reflection mape za određeni nivo u igrici...
Ovo sigurno, na primer, važi za sve ljude koji igraju Crysis 1 ili 2 sa 256, 512 ili 768MB memorije na grafičkoj... A pogotovo ako koriste `High Resolution Texture Packove`.

:: Nećeš ga naći, igre ne učitavaju sa harda u ram zrno po zrno već sve što im treba recimo za jedan segment u okviru igre i to se radi unapred, ako ne može sve da stane u slučaju da memorije imaš malo možeš da primetiš ona karakteristična cepkanja kad vuče stvari sa harda, to se danas kad imaš 4gb memorije ili više retko dešava. Teksture grafička onda učitava iz rama u svoju memoriju i to se takođe radi na kamaru a ne malo po malo tako da eventualno možeš da primetiš stuttering ako su teksture osobito velike što nažalost krasi relativno mali broj igara. I to se danas relativno retko dešava a da li utiče na frejmrejt ili ne zavisi od metoda njegovog merenja, ako se prosek uzima bez ekstremnih vrednosti koje se javljaju tokom stutteringa onda razlike u ciframa neće biti iako ćeš ti okom da primetiš da li cepka ili ne
:: A sad, da li brzina rama u tim situacijama kad su teksture ekstremno velike a tvoja grafička slaba s memorijom utiče na nešto, utiče, i to na trajanje tih cepkanja ali ne može da ih eliminiše potpuno koliko god bila brza, znači to da li ima razlike u fps zavisi od toga da li je softver koji ga meri naleteo na te pauze ili su bile suviše kratke da bi ih registrovao. Da se razumemo, za tvoje oko neće biti razlike, ako možeš da uočiš stuttering sa ramom na 1333 primetićeš ga i na 2000.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
PhatPhuck ... 18.05.2012. 20:09 #418404

status: user
broj poruka: 1886
http://media.bestofmicro.com/9/5/231017/original/019_left_4_dead.png
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Tristram Re: 18.05.2012. 22:25 #418447

status: user
broj poruka: 1872
Naravno da ne učitavaju baš sve teksture odjednom, nekulturni čoveče što se dereš po forumu bez razloga. Učitavaju koliko im treba za predstojeći segment, a komuniciraju s glavnim ramom po just-in-time metodi samo ako ne može da im stane minimum i to se opaža kao stuttering a kao promena u fps može da se primeti a ne mora. Danas kad je 1gb standard to se dešava prilično retko i količina grafičke memorije je obično dovoljna za standardne rezolucije, pogotovo što su većina igara danas konzolaški portovi koje krase notorno slabe teksture.

Ovo što priča operator kad je baš ova situacija kod njega u pitanju može biti, a može biti i nešto deseto, uticaj brzine tvog glavnog rama na gejming performanse je dokazano minoran, a na render recimo još minorniji jer ti je tu cpu usko grlo i mnogo više mu treba vremena da obradi ono što je u memorijii nego da iščita, upiše i dohvati novu turu. Ovo gore što si stavio da je benchmark u niskim rezolucijama dobar pokazatelj uticaja memorije na rad takođe nije tačno jer tek tu grafička s njom retko komunicira, dobar test procesora već jeste jer mu se gura više frejmova na obradu.

Znatno brža glavna memorija ne mora obavezno da donese dobitak, mnogo je češća situacija da dobiješ kurac od ovce nego obrnuto, čak ni memoriju na grafičkoj često nema smisla klokovati, čim postigneš optimalnu ukupnu propusnu moć za tvoju karticu možeš da je digneš i na 20GHz i dobićeš jedno veliko debelo ništa. Probaj nekad pa ćeš videti i sam.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum .... 19.05.2012. 02:52 #418487

status: user
broj poruka: 12794
@tristram, ne vredi polemisati o stvarima sa nekim ko ne može na normalno nivou da vodi razgovor nego se samo hvata za testove na netu.

::STALNO, NON-STOP OPERIŠE/RADI/KORISTI SE), dovodi u pitanje kada je brzina u bilo kojoj memory-intensive aplikaciji u pitanju... A igrice svakako jesu `memory-intensive`..

Potpuno netačno. Zavisi od igre do igre, 99% današnjih nije toliko intenzivno.

::Igre ne učitavaju ODJEDNOM sve teksture u memoriju grafičke, pogotovo ako su u pitanju moderne igrice - jer je količina tekstura najčešće veća nego raspoloživa memorija na grafičkoj

Takodje potpuno netačno. 99% igara danas ne napuni ni 2GB memorije zbog prosečnih portova sa konzola koje rade sa 256mb video memorije i samim tim su ograničene engine-om tokom portovanja. Ovde se kreće već o samoj rezoluciji texture i njihovim količinama, pa tako prosečna igra ima 1K-2K texture dok retko koje imaju 4K ili čak 8K. Primeri ovoga su samo za sad Crysis 2, Rage i Battlefield 3.

Nije sve tako šareno kako pišu u testovima.
__________________
CPU-Z Validator : http://goo.gl/A84Kd
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647000.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs