U zadnje vreme su jako popularni-dosta se kupuju kazu-sta mislite o njima-sta pruzaju,jel to samo rekreacija/decija igracka ili nesto moze i da posluzi korisno kao na pr:
veoma ekonomicno i brzo prevozno sredstvo, kao i el. bicikl. Mozes videti sredjenog gospodina ili gospodju u dobrim godinama kako piče na njima i po ulici i po trotoaru, zavisi kuda je prohodno. Kad stignu sklope ga i odloze na sigurno dok ne krenu opet. U Srbiji te gledaju ko da si iz Laze pusten. Ja doneo kcerki el. monocikl na poklon, ni da cuje. Kaze da je blam to da vozi. Jedva ga prodao. A super stvar bila, 14” tocak mogao po svim terenima da se vozi. Ovde, na Azurnoj obali na njemu u prodavnicu idu, mnogo zanimljiv prevoz:
Elektricni trotinet? Znajuci MASU i ZAPREMINU tela vecine kompjuterasa samo se elektricni bicikl isplati i to kao POMAGALO a ne da ga koristis umesto skutera!
.... kao i svaka tehnička zajebancija, tzv. gadget, majmunu u nama je zanimljivo i interesantno. Kao i za višecevni bacač raketa, može mu se naći korisna primena. Ali, u osnovi, to je jako štetna naprava (ne samo zbog mogućnosti padova i pogibija u saobraćaju i podmukle mržnje sunarodnika koji ga nemaju i koji će iskoristiti svaku mogućnost da ometu ili `čuknu` elektroblejača ako mogu da se izvuku na neku foru u saobraćaju) već zato što je to još jedna sprava koja te sprečava - ili tvoju decu - da budeš zdraviji. Svaki korak dnevno je strašno dragocen. Kada bi pretovio svaki korak u pare, koje bi kada bi ih imao - dao na lečenje od dijabetesa ili raka creva-želuca ili drugog što donosi nekretanje, onda bi to bila fina usporedba. Koliko košta običan korak, tj. koliko zarađuješ svakim običnim korakom. Pešačenje i trčanje, nenadomestivi su u pravilnom funkcionisanju organizma, kostiju, probave, masnoća itd. Nenadomestivi. Vežbanje bilo čega bez koračanja i opterećivanja muskulature i skeleta od dna do vrha, uz istovremeno mešanje i mehaničko mućkanje u probavnim organima (teretane, bazeni, veslanje, prosto `pumpanje` mišične mase, pa i biciklizam) samo su delomično uspešne zamene za totalni nerad, ali nisu 100% zdrave za organizam. Ovo električno sranje samo će još više da smanji kretanje, pogotovo mladih. Jedina dobra stvar koju vidim u njima, to je da u vreme vožnje-upotrebe, neće da bleje u ekran mobilnog, tako da je to dobro za oči, ali i koordinaciju, nije da to nije neka vrsta blagog kretanja za razliku od sedenja u kolima. Ako je neka uteha. Kao i u svemu, umerenost je pravi odgovor. Ako bi upotreba toga bila umerena, ne bi bilo više štete nego koristi.
nije bas idealno resenje, ali za pocetak dosta rad sa malim tezinama do 10kg po ruci plafon (ujutru i navece), sve preko toga ne gine ti bajpas na duge staze
sva ta trckaranja po betonu/cvorevitim/zilavim sumama bih zaobisao, samo ces se povrediti, a i osipa se hrskavica setnja moze / istrcavanja do 20min. na bezbednim mestima (kao neko ko je pretrcao 400km poljskih suma moze se reci da imam nekog iskustva, za Srbistan je cifra neuporedivo veca)
a ovi trotineti, sto pomenu nekolicina kolega, samo za zdravstveno nesposobne ljude i debile .)
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
Ovi trotineti su super za odlazak na posao. Biciklom ti treba presvlaka, a ovde stojis mirno i nema razloga da se znojis. Bolje nego u busu bez klime. Cena je, jedino, kao i za sve sto se pojavi, bar duplo jaca nego sto treba...
E to sto svaka budala vozi vazi i za tantuze u BMW i ostalim sranjima... a vazi i za idiote na biciklu koji ide debelo brze od trotineta...
Onaj el bicikl iznad za 1000E - ruzan ko pas, sa gumetinama za imbecile, sklopis i places...
itd. razlozi da se pesaci su i te kako brojni, no ona druga strana price lagodnost po ceni zdravlja se vec malo teze leci .)
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
100% istina, to sam upravo i pokusao objasniti. Nije poenta da ces da zamenis setnju trotinetom, nego prevoz do posla koji bi svakako koristio, bilo da je automobil ili neki vid javnog prevoza.
Sto se tice el. bicikla, ko je iz BG, preporucio bi mu da kontaktira Dusana sa Zvezdare, decko je elektro inzennjer inace, pravi el. bicikle kakve pozelite, ima servis i odrzavanje istih, moze i od vaseg bicikla da napravi elektricni ili bilo kojeg drugog. Probao sam model sa 500w motorom, staruje ko motocikl.Moze da se ispodesava koliko ce da asistira sa motorom pri pedalanju, ima tempomat po potrebi, i t d. Ima ga na KP sa razlicitim modelima pa koga interesuje vredi ga posetiti, izuzetno prijatna osoba i strucan u svom radu.
:: Ovi trotineti su super za odlazak na posao. Biciklom ti treba presvlaka, a ovde stojis mirno i nema razloga da se znojis. Bolje nego u busu bez klime :: Cena je, jedino, kao i za sve sto se pojavi, bar duplo jaca nego sto treba.. :: :: E to sto svaka budala vozi vazi i za tantuze u BMW i ostalim sranjima... a vazi i za idiote na biciklu koji ide debelo brze od trotineta.. :: :: Onaj el bicikl iznad za 1000E - ruzan ko pas, sa gumetinama za imbecile, sklopis i places.. :: :: Gigabyte Z77M-D3H, i5 3570 :: 3x8GB ddr3 1333, SanDisk SSD 64GB, Win X :: Frontier DIV :: :: ::
evo iz prve ruke, komsija ima tu skalameriju (trotinet), koristi je za sve vrste kretanja, u pocetku samo posao, potom preslo na sve ostalo,
karatak opis osobe: neobrijan / zapusten, zenske ruke i noge, VI mesec, corav
tako da ta prica koristicu samo za ovo ili ono i potom trcati polu maraton, tesko da moze, mislim bice 10% razumnih ljudi, ostalih 90% nesto slicno onom crtacu woli ili kako se vec zove
el bicikla deluje kao bolje varijanta, mada bilo je onih resenja gde se pesaci bukvalno na bicikli neka zemlja Evrope i koliko se secam Arapi uvezli par komada, mozda bi mogao neki Srbistanac to da uveze / napravi /adaptira
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
Ako vozis bajs, vozis bajs a ne motor... Trotinet lako spakujes u kanc a gde ces sa bajsom. Meni su u firmi makli korpu sa bajsa (garant neko iz obezbedjenja).
Da bi se neko pokrenuo jedini nacin je ukinuti sve vrste prevoza... Samo se plasim da se ne bi mrdali daleko...
:: evo iz prve ruke, komsija ima tu skalameriju (trotinet), koristi je za sve vrste kretanja, u pocetku samo posao, potom preslo na sve ostalo :: :: karatak opis osobe :: neobrijan / zapusten, zenske ruke i noge, VI mesec, cora :: :: tako da ta prica koristicu samo za ovo ili ono i potom trcati polu maraton, tesko da moze, mislim bice 10% razumnih ljudi, ostalih 90% nesto slicno onom crtacu woli ili kako se vec zov :: :: el bicikla deluje kao bolje varijanta, mada bilo je onih resenja gde se pesaci bukvalno na bicikli neka zemlja Evrope i koliko se secam Arapi uvezli par komada, mozda bi mogao neki Srbistanac to da uveze / napravi /adaptir :: :: `The aim of public education is not to spread enlightement at all. It i :: simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level :: to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.` :: ::
prenete su vam `prednosti` i mane, pa ko sta voli nek izovli, na putu do posla bar 4 trotineta sam video, svi do jednog manje vise zadovoljavaju opis gore pomenute osobe sa varijacijama na gore ili prosireni teskasi ili anoreksicno celave osobe, pa prionite dok ima
p.s. lopovluka ce uvek biti i u WC da ga smestis neko ce da se posudi na putu do burger kinga .)
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
ima neku ulogu recimo da se skoci do prodavnice u kraju-2 do 3 km.i to povremeno Mislim pre svega na e-trotinet,mada na nekim drugim forumima se muce kako da nadje mesto u saobracaju-pesaci ga ne vole necujan je,vozaci ga ne vole lakoga oduvaju,biciklisti ga ne podnose na svojoj stazama- mozda bi bicik staze bile idelane za njih jedino nekako da mu se brzina ogranici do 15 km.Motorni skejboard je zanimljiv a koliko je siguran ne znam.Jako nesigurni su rekao bih howerboard bez drske i monocikli al opet mozda ne razvijaju velike brzine pa sad kad se padne.... Evo nekih usporedjenja: https://youtu.be/tg4rAAGYpxI?t=7
Iznajmio sam ih do i od posla u Poljskoj, nisu loša zajebancija dok ne naidješ na loš trotoar a onda osetiš svaki kamenčić i neravninu. Najmanji ugao penjanja i izgubi snagu tako da ima prednosti i mane. Xiaomi košta oko 300e i za te pare je ok.
Nije loše kombinovati javni prevoz i skuter pošto se lako sklopi.
p.s. Sandra : How do you know they`ll be back? Todd : Because they`re soldiers, Sir. Like me. Sandra : Why are they doing this? Todd : They`re obeying orders, Sir. It`s their duty. Sandra : Do you know how many there will be? Todd : Seventeen more, Sir. Sandra : Oh my God, you can`t fight seventeen more on your own, you have to organize us. We`re not cowards, we`ll do as you tell us, we`ll fight. Todd : No. Sandra : Why not? Todd : Soldiers deserve soldiers, Sir. Sandra : But one soldier, against seventeen. What are you going to do? Todd : I`m going to kill them all, Sir.
brm, brm, brmmmmm i ulete u sahtu, a hahahahahahha :)
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
pre ce biti da je obrnuta situacija, no malo sam mozda preterao u uznemiravnju dusevnog mira pojedinih istomisljenika, sorry, cujemo sa za par meseci, a mozda i par godina
stigano novi materijal vredan paznje, 11 000 primeraka vrednih paznje, ko zna sta se sve tu novo krije, u svakom slucaju nova odiseja je na pomolu, pozdrav .)
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
Ja bih to kupio ALI problem nisu novci nego tezina...
KAO I UVEK NIJE LEPO STO SE TI TROTINETI BRZINOM 20km/h VOZE POTROTOARU GDE SE LJUDI KRECU BRZINOM 3-7km/h...
NEKA VOZE PO STAZI ZA BICIKLE, AKO NEMA STAZE NEKA IDU ULICOM ALI PAZI KURCA ONI SE PLASE DA IH NE OPALI NEKI AUTO NO ZATO SE NE PLASE DA ONI MOGU DA UDARE NEKOG PESAKA...
A OPET NA BICIKLISTICKOJ STAZI NAJVSE PESAKA VALJDA IM IMPONUJE CRVENI TEPIH
E TO TI JE SRBIJA BEZ OBZIRA NA PARTISKU ORJENTACIJU... EGOIZAM I BAHATOST !!!
Velika slova sam koristio ne da VICEM nego da naglasim cinjenice...
Inace jutros na Slaviji je majstor ladno presao Srpskih Vladara preko PET traka a da nije ni pogledao da li mu neko dolazi od pozadi, niti je dao znak da skrece... tako da u skorije vreme ocekujem porast nesreca u kojima su zrtve trotinetasi...
Citat: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!`
Mogao bi da gledas malo iz ugla pesaka, a ne samo vozaca (i ja sam vozac i pre neki dan za malo da udarim jedan auto, kojim je upravljala zenska persona koja nije pogledala pre nego se ukljucila sa trotoara u drugu traku - curka). Trotineti kod nas nisu problem jos uvek, niti imamo takvu platnu moc da svako moze da ih ima.
Trotoar je nekad bio samo trotoar, pravi trotoar i bez parkiranih vozila sa strane.
Danas je to uska stazica, plus parkirani automobili prave je jos uzom, a oni su jos posle rekonstrukcije prosirivsi ulicu napravili i stazu za bicikle, a za pesake toliko usko, da ne mozes zaobici pesaka ispred neometano (Slavija)... A pritom biciklisti, ne da ne prolaze cesto, nego ih NEMA. Beograd je inace ravan kao Vojvodina, pa je potrebno da bas svuda ima biciklisticku stazu, ma ajde, ko je to tako projektovao je debil.
Crta ličnosti je uopšten i usredsređen neuropsihički sistem, svojstven za individuu, kadar da različite draži ucini funkcionalno ekvivalentnim i da započne i vodi različite vidove adaptivnog i ekspresivnog ponašanja. Gordon Allport
Da dopunim majstor je trotinetom sa trotoara preko pet traka Srpskih Vladara pa na trotoar sa druge strane ulice...
Dalje nisu sve zene vozaci uzasne, mogo je vise muskih losih vozaca... to vise zavisi od osobe nego od pola te osobe...
Ponavljam trotoar je za pesake a ne za vozila bez obzira da li govorimo o trotinetu, biciklu ili automobilu...
Pre neki dan kod mene u kraju bahati karkirase auto tako da se ne moze proci trotoarom nazalost naleteh na njega i polomih mu retrovizor i sve birsace... ako ga vidim da jos jednom to uradi ode soferka... za bahate nemam milosti...
Sve dok sam u snazi kaznjavacu ih kad nece policija...
Citat: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!`
:: Mogao bi da gledas malo iz ugla pesaka, a ne samo vozaca (i ja sam vozac i pre neki dan za malo da udarim jedan auto, kojim je upravljala zenska persona koja nije pogledala pre nego se ukljucila sa trotoara u drugu traku - curka). Trotineti kod nas nisu problem jos uvek, niti imamo takvu platnu moc da svako moze da ih ima :: :: Trotoar je nekad bio samo trotoar, pravi trotoar i bez parkiranih vozila sa strane :: :: Danas je to uska stazica, plus parkirani automobili prave je jos uzom, a oni su jos posle rekonstrukcije prosirivsi ulicu napravili i stazu za bicikle, a za pesake toliko usko, da ne mozes zaobici pesaka ispred neometano (Slavija)... A pritom biciklisti, ne da ne prolaze cesto, nego ih NEMA. Beograd je inace ravan kao Vojvodina, pa je potrebno da bas svuda ima biciklisticku stazu, ma ajde, ko je to tako projektovao je debil :: :: Crta ličnosti je uopšten i usredsređen neuropsihički sistem, svojstven za individuu, kadar da različite draži ucini funkcionalno ekvivalentnim i da započne :: i vodi različite vidove adaptivnog i ekspresivnog ponašanja :: Gordon Allport :: ::
Nemam nista protiv zena (naprotiv), ali iz mog iskustva, definitivno ih je ogroman procenat, veoma losih vozaca. Zasto? Ne bih ulazio u nauku i sta je sve dokazano, ali muskarci su sposobniji za neke stvari bolje od zena, kao i obrnuto naravno. Muskaraca ima mnogo vise kao vozaca, naravno i kretena, tako da ti se cini...
Svaka ti cast ako si to uradio, ali to te nista ne razlikuje od njegove bahatosti, a i treba se paziti, vrlo lako se dobije stangla u glavu i sta posle... Jedan lik koga znam se samo razdrao na neke olose sto prave haos u 3h ujutru ispred njegove kuce na 20m, okrenuo se, krenuli su kolima na njega sa 80km i odleteo je 5m u vis, dobio trajne posledice, upropastili su ga... Nije mogao nista, jer je ovaj neki tatin sin inspektora policije i to je to.
Crta ličnosti je uopšten i usredsređen neuropsihički sistem, svojstven za individuu, kadar da različite draži ucini funkcionalno ekvivalentnim i da započne i vodi različite vidove adaptivnog i ekspresivnog ponašanja. Gordon Allport
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.