Teoretski gledano Vega treba da ima 2x veci memorijski protok od Titan X (Pascal)zahvaljujuci 3D struktuiranoj HBM2 memoriji koju su razvili Hunix i AMD ,a koja je opet duplo brza od HBM1. Treba da ima 32 Gb memorije, 1 terabyte/s memorijski protok i siri memorijski bus.
Zbog male velicine HBM2 (8 puta veci kapacitet od HBM1)direkno naleze na GPU preko interpozera sto omogucava siru magistralu,a i manji PCB (printed circuit board)kao sto je bio slucaj sa R9 nano.
Karta bi trebala da bude konkurent GTX 1080 i navodno iako planirana za januar 2017 u AMD-u nastoje da se karta pojavi u oktobru sa novom verzijom GCN. Kao i Polaris i ovo ce biti radjeno u 14 nm finfet Samsung procesu ,na koji treba da predje i Nvidia krajem godine.
Cek da to izadje pa onda da pricamo, ali mi se sve cini da mazu oci tj. da umanje promasaj sa polarisom. BTW ne verujem da ce zeleni da sede skrstenih ruku i da ce 1080 dobiti naslednika...
:: Teoretski gledano Vega treba da ima 2x veci memorijski protok od Titan X (Pascal)zahvaljujuci 3D struktuiranoj HBM2 memoriji koju su razvili Hunix i AMD ,a koja je opet duplo brza od HBM1 :: Treba da ima 32 Gb memorije, 1 terabyte/s memorijski protok i siri memorijski bus :: :: Zbog male velicine HBM2 (8 puta veci kapacitet od HBM1)direkno :: naleze na GPU preko interpozera sto omogucava siru magistralu,a i manji PCB :: (printed circuit board)kao sto je bio slucaj sa R9 nano :: :: Karta bi trebala da bude konkurent GTX 1080 i navodno iako planirana za januar 2017 u AMD-u nastoje da se karta pojavi u oktobru sa novom verzijom GCN :: Kao i Polaris i ovo ce biti radjeno u 14 nm finfet Samsung procesu ,na koji :: treba da predje i Nvidia krajem godine :: :: http://wccftech.com/amd-vega-flagship-gpu-launch-teaser :: ::
Kako to kod novog zelenog Titana nema problema sa 4K frame buferom sa 12GB memorije? Drugo, ono sto vec i nije cudno, to su onako pompezno, tipicno od njih, stavili da bode oci, kao da je samo to bitno. I trece, sto rece Daum, valjda, nastoje, mozda, navodno....
Jbg. drugacija arhiktetura ,drugo tu mogu da trpaju memorije koliko neces HBM2 je mnogo manja od GDDR5 .
:: Kako to kod novog zelenog Titana nema problema sa 4K frame buferom sa 12GB memorije :: Drugo, ono sto vec i nije cudno, to su onako pompezno, tipicno od njih, stavili da bode oci, kao da je samo to bitno :: I trece, sto rece Daum, valjda, nastoje, mozda, navodno... :: :: I oni sebe zovu konkurencijom? :: :: :: Dete Partizana :: :: ::
Ja stvarno ne mogu da razumem diskusije o skupim grafickim karticama koje su skupe samo zbog developera koji cine sve kako bi ti `morao` da kupujes novije. Elem, sto se tice grafickih kartica, zna se da je skoro sve namerno dobro optimizovano za Nvidia a namerno lose za AMD. Cinjenica da se kopa sa AMD a ne Nvidia jasno potvrdjuje da su `zelene` karte zapravo slabiuje od `crvenih`. Pravi developeri mogu da naprave da sve radi na high na 1080p i sa HD5450, ali zasto bi ako se to ne isplati. Realno te besne kartice po meni vrede oko 100 evra, ali zbog glupe mase one vrede i do 1000 evra.
Citaj malo koliko broj poligona po igama raste iz godine u godinu, nece da moze da ta karta i slicne koju si naveo da tera nove igre sve na high u 60 fps-a...
Ima neoptimizovanog djubreta, da, ali i dalje koristimo 2d povrsine da pravimo 3d modele i okruzenje , ultra primitivan sistem koji teglimo vec 15 godina, zato moraju jace i jace karte da obradjuju poligone kojih je sve vise i vise, to nije vestacki nametnuto.
Upravo tako, kao sto Dex rece, radi se sa poligonima i dokle god je tako i nama ce biti ovako.
Ne znam da li se neko seca, ali bila je(a mozda je jos uvek) jedna mala firma koja jerazvijala svoj engine koji uopste ne radi sa poligonima vec sa pixelima, odnosno tackama i secam se da je bilo ludilo i prakticno neogranicena sloboda za kreiranjem svega i svacega, samo je bila fora ugla iz kog se posmatra neki objekat, pa se pikseli smenjuju kako se kreces kroz prostor, od prilike tako nesto, ne mogu da se setim sad naziva. Poenta je da su ljudi isli u tom smeru ali ocigledno je to nedovoljno jer poligoni su svuda u 3D programima i engine-ima, pa je fakticki neisplativo tek tako prihvatiti nesto novo a zanemariti sve sto je do sada uradjeno.
Ko zna koliko ce jos godina da prodje dok se to ne promeni, na zalost.
i7 6700K + Noctua NH-D14 GTX980ti Gigabyte G1 MSI Z170A Krait Gaming Kingston 16GB DDR4 @3000MHz Savage Dell U2515H + LG D2343 3D SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB) Thermaltake Urban S71 + CM V850 Creative X-Fi Titanium+Z-5500
Euclideon se zove firma i radilo se sa atomima, problem je bila animacija i pokreti, tako da bi neki hibrid engine koji bi koristio za pozadinu i svet atome (za sve sto se ne mrda/staticno i sto je neunistivo) a sve sto se mrda mogu poligoni.
`Pravi developeri mogu da naprave da sve radi na high na 1080p` to ti je na konzolama PS4 i Xbox ,Asynchronous compute t.j ti sa slabijom grafikom postizes zadovoljavajuci fps ,kao sto je slucaj sa Vulkan API koji je vec na Androidu i sada pokusavaju da ga ubace na PC.
:: Ja stvarno ne mogu da razumem diskusije o skupim grafickim karticama koje su skupe samo zbog developera koji cine sve kako bi ti `morao` da kupujes novije :: Elem, sto se tice grafickih kartica, zna se da je skoro sve namerno dobro optimizovano za Nvidia a namerno lose za AMD. Cinjenica da se kopa sa AMD a ne Nvidia jasno potvrdjuje da su `zelene` karte zapravo slabiuje od `crvenih`. Pravi developeri mogu da naprave da sve radi na high na 1080p i sa HD5450, ali zasto bi ako se to ne isplati. Realno te besne kartice po meni vrede oko 100 evra, ali zbog glupe mase one vrede i do 1000 evra :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.