DOOM Vulkan vs. OpenGL Benchmark – RX 480 brzi za 30%
STRANA 1 OD 1
obradmi
DOOM Vulkan vs. OpenGL Benchmark – RX 480 brzi za 30%
13.07.2016. 20:34
T63729
status: user broj poruka: 7720
Testirana je skalabilnost izmedju Polaris ,Paskal i Maksvel arhikteture , kod GTX 970 nema znacajnijeg poboljsanja sa Vulkan API ,dok Polaris postize odlicne rezultate.Radi se o igrici DOOM koja koristi Vulkan API umesto OpenGL. Kod Gtx 1080 zabelezen je dobitak u perfomansama 19.4% ,a kod Rx 480 cak 30.65% na 1080 P ,dok je kod GTX 970 zabelezen pad perfomansi. Na 1440 P Gtx 1080 belezi porast perfomansi od 5 % dok Rx 480 ima povecanje od 29.3% .
Izgleda je Maksvel t.j GTX 970 najveci gubitnik za novi gejmerski API koji forsira manje zauzece CPU ,a koji je izbacila Khronos grupa kao sledecu generaciju OpenGL za realtime 3D grafiku. Vulkan radi na skoro svim platformama Android, Linux, SteamOS,Windows ,a za sada je predstavljen u igricama The :Talos Principle – prva igrica sa Vulkan renderovanjem, Doom i Dota 2. http://www.gamersnexus.net/game-bench/2510-doom-vulkan-vs-opengl-benchmark-rx-480-gtx-1080
Ovo je sa Intel i7-5930K na 1080 P i 1440 P na kojoj ti rezoluciji imas dobitak i koji ti je CPU ? Evo jos jedan test koji pokazuje da GTX 970 nema dobitak nemacki sajt.
Mada cudno sa istog ovog nemackog foruma kazu da lik sa GTX 970 i FX 8320 na 4,2 Ghz ima povecanje od 50 % ali tek na 720 P. Link sa GTX 970 http://tinyurl.com/zloyvkw
:: Ne bih se složio da nema poboljšanja na GTX970, meni je minimalni i maximalni FPS skočio za 20, gde sam imao 60-70 sad imam 90.. :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.