Ako imas love, porucis preko sajta, i stigne za mesec dana na kucnu adresu, uz slasno cascenje onih besposlicara na carini. Ako nemas, vidi da navatas nekog kolegu koji zivi preko da ti naruci i transportuje do Srbije. Ja bih ti, medjutim, savetovao da razmislis o kupovini te stvarcice. Ako zelis ultrarealistican dozivljaj u simulacijama voznje, a pretpostavljam da je to ovde slucaj, bolja solucija je, po meni, projektor ( ili naravno 3 projektora ) sa IR Track pro kamerom. Razlozi su sledeci : uz Oculus ne vidis svoje prave ruke, volan i menjac, mnogi ljudi se zale na problem mucnine ( jer mozak ne shvata da to nije stvarna slika ), i oci bi ti otisle u tri lepe u rekordnom roku, jer buljis u dva mala ekrana koja su na milimetar od tvojih zenica.
Dev kit 2 je prakticno finalna verzija, dostupna siroj populaciji. 99 posto ljudi koji ga kupuju su strastveni zaljubljenici u video igre i pre svega simulatore voznje, a ne programeri koji zele da unaprede proizvod. Ako autor posta spada u taj jedan procenat, neka me opovrgne.
Veruj mi da je ovaj drugi procenat malo veci. Sta mislis ko pravi (ce praviti) te igre i simulatore? Svakako, nek se autor izjasni ako zeli. Ali ja volim da razmisljam ovako.
Btw kako znas da nece biti jos XY verzija do finalne?
Mozda izadje eventualno jos Dev kit 3, ali kazem ti, pratim desavanja oko toga, i nisam do sada na netu naisao ni na jednu osobu koja to nije kupila iz komercijalnih, zabavnih razloga. Sve su ili bogati zaludjeni klinci, ili matorci koji su okoreli ljubitelji automobilizma i simulatora. Sam uredjaj je, pretpostavljam da znas, izumeo Dzon Karmak, i on je vec dobio dobranu dioptriju usavrsavajuci te naocare. Vlasnistvo nad proizvodom u medjuvremenu ode u ruke Cukerberg Fejsa, tako da komercijalni aspekt sada uzlece punom parom. Shvatam sta hoces da kazes za ljude koji svojim znanjem, talentom i vestinama unapredjuju softver i hardver. Ali ja sam ubedjen da je taj procenat jako mali. Pitas ko pravi te igre i simulatore ? Igre prave kompanije koje su u tom industrijskom segmentu ekvivalent Holivuda, dakle pritup, plitak sadrzaj sa akcentom na formi, sto je savrsen recept za najvece trziste na svetu. Sa druge strane, simulatore prave mali razvojni timovi sastavljeni od fanatika, koji zalazu svoje dedovine ne bi li napravili sto realisticniji softver. Jedino od takvih ljudi bih kupio nesto, i svojim novcem pomogao njihove napore.
Dev kit 2 i nije baš finalna verzija. Već je izašao Dev Kit 3 i ima veću rezoluciju ekrana i bolju ergonomiju. Pretpostavlja se da ima 2560x1440 displej jer se u 1080p pred očima vidi grid od pixela koji smeta, tako da spremite grafike sa 3GB video memorije barem za fluidno igranje.
Ispicutura, ovde ce stvar pasti u ruke indie developera jer se velikima nece isplatiti da rade dok mnogo (mnogo) ljudi ne kupi Oculus, sto nece biti skoro (nikad?).
Daum, oklen ti ovo? Na zvanicnom sajtu moze da se naruci samo DK2, sa specifikacijama koje su, a to je 960 x 1080 per eye. Nema teorije za 2560x1440 per eye. Koja grafika da tera 2 x 2560x1440? GTX R9 980 300 x 3?
[18:05] the most immersive `2d` experience would be to add oculus rift support, colors only change along the Y axis, so you can`t rotate or look around expect up/down [21:44] recorded camera (rotation) movements using oculus rift, tested moving some object with leap motion record... [04:21] llamapixel: http://www.reddit.com/r/oculus/comments/2cc5ra/geocore_a_descent_inspired_open_world_shooter/ [18:32] a lot of people doing stuff with oculus and unity [18:34] Can Oculus Rift be a proper alternative to TrackIR? [18:36] the new one has ir tracking [15:57] the oculus uses lenses to give the effect of infinite focal [15:57] the lenses inside the oculus make up for the close distance [15:57] interesting [15:59] but yes, regular sighted people can use the oculus just fine, its as if you are looking at stars in the sky, infinite focal
Drugo, u Riftu je jedan ekran koji se deli na dve slike, nisam ni mislio 2x 2560x1440. Samim tim, DK3 će da ima 2560x1440 ekran, jer jedan mali 1080p ekran pravi problem koji sam već naveo. Dakle imaćeš 1280x1440 po oku.
Rečeno je odavno da će finalni proizvod da ima veću rezoluciju ekrana ionako a pošto je Galaxy Note 3 ekran u DK2 i to sa sve Samsungovim logoom sasvim je logično da će da iskoriste verovatno Note 4 ekran.
:: :: Ispicutura, ovde ce stvar pasti u ruke indie developera jer se velikima nece isplatiti da rade dok mnogo (mnogo) ljudi :: ne kupi Oculus, sto nece biti skoro (nikad?) :: :: Daum, oklen ti ovo? Na zvanicnom sajtu moze da se naruci samo DK2, sa specifikacijama koje su, a to je 960 x 1080 per eye. Nema teorije za 2560x1440 per eye. Koja grafika da tera 2 x 2560x1440? GTX R9 980 300 x 3 :: :: :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60366. Broj poslatih odgovora: 647106. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.