Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Svaštara
Svaštara
Prijateljsko upozorenje svim kolegama - potrošačima
STRANA 1 OD 1
cvvelle Prijateljsko upozorenje svim kolegama - potrošačima 25.09.2024. 15:46 T69297

status: user
broj poruka: 719
Društvo, nakon 2 meseca bitke (koja traje) za servisiranje uredjaja u produženoj garanciji,
i više sati provedenih u razgovorima sa drugim kupcima koji su slično prošli,
moram da podelim iskustvo koje će možda nekome poslužiti.

Prvo, šta god radili, ne kupujte Candy, Haier, Hoover, Bosch, Indesit, Hotpoint Ariston i Whirlpool, a ako imate šansu, uvalite nekome ili vratite što imate dok ne bude kasno ako se oslanjate na priče o produženim garancijama.

Ovlašćeni servis za Srbiju, za gore pomenute marke, je izvesna Nova (Nuova) Tehnika iz Beograda, Železnik, a sudeći po iskustvu mene i još desetinu klijenata, tu od servisa `leba nema.

Zakonski rok za otklanjanje kvara je 30 dana, njihov interni 45, a realno stanje 65+ dana pre nego što nabavka delova krene, a delovi stižu tek kada advokat pusti opomenu pred utuženje.
I to se ponavlja.
Posle kreće `sad će, sad će, šaljemo lokalnom serviseru`.

I to je u slučaju kada nema greške, sve registrovano, sva papirologija prisutna i garancija uvažena i reklamacija prihvaćena.
Mogu samo da zamislim kako bi se proveo neko kome `fali jedan papir`.

Šteta proizišla iz toga i nadoknada za nepoštovanje rokova reklamacije? Ma ajteee molim vas, pa vi se šalite?
Pa nije vam to ONA, ona prava garancija od dve godine, pa da vam još i popravimo uredjaj a da nije prošla godina dana.

Sve u svemu, ja sam platio školu (ili ću platiti, ili će mi platiti? Niko ne zna još), nemojte i vi.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
count Re: Prijateljsko upozorenje svim kolegama - potrošačima 26.09.2024. 10:34 #682487

status: user
broj poruka: 1347
Ona `Prva garancija` se zove SAOBRAZNOST i detaljno je definisana zakonom gde je prodavac zadužen za sve pa i za servis. Za to već ima nekog leka preko nadležnih službi koje mogu da nešto urade (ako hoće) pa i da kazne prodavca.
Garancija (to nije `produžena`) je preko 2 godine i za razliku od saobraznosti mora da bude dokumentovana garantnim listom dok je za 2 godine saoraznosti dovoljan račun ili neki dokaz kupovine.
Garancija preko 2 godine je već mnogo liberalnija i može da se tumači na razne načine, za nju je odgovoran uvoznik ili domaći proizvođač i teško se realizuje ako uvoznik ili proizvođač prave probleme. U praksi jedino sud može da razreši probleme.
`Produžena garancija` je nešto drugo. to je garancija preko 2 godine, tj, saobraznosti koju prodavac reklamira plus neka dodatna koja se i dodatno plaća.
Naj veći problem kod nas je sa Ovlašćenjim servisima koji su ili prenatrpani jer ih ima malo pa mogu da rade šta hoće. Oni su odgovorni uvozniku ili proizvođaču pa ako ima neki problem sa servisom onda treba prvo da se kontaktiraju oni. Neretko oni će da reše problem ako su iole odgovorni. Sledeći stepen je direktan kontakt sa proizviđačem uređaja ali to može da potraje. Ono mogu da raskinu ugovor sa uvoznikom ili servisom a to se uvoznivcima ne isplati.
Krajni postupak je sud ali jbg. znaš kakvi su naši sudovi.


Ryzen R9 7900x. ASrock B650Pro RS. Arctic Liquid Freezer III 360, 2x16GB Kingston 6000MHz, Gigabyte Rx 6600XT, KC 30001TB, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 960 evo (250GB, Adata nvme 1TB,.

:: Društvo, nakon 2 meseca bitke (koja traje) za servisiranje uredjaja u produženoj garanciji,
:: i više sati provedenih u razgovorima sa drugim kupcima koji su slično prošli,
:: moram da podelim iskustvo koje će možda nekome poslužiti
::
:: Prvo, šta god radili, ne kupujte Candy, Haier, Hoover, Bosch, Indesit, Hotpoint Ariston i Whirlpool, a ako imate šansu, uvalite nekome ili vratite što imate dok ne bude kasno ako se oslanjate na priče o produženim garancijama
::
:: Ovlašćeni servis za Srbiju, za gore pomenute marke, je izvesna Nova (Nuova) Tehnika iz Beograda, Železnik, a sudeći po iskustvu mene i još desetinu klijenata, tu od servisa `leba nema
::
:: Zakonski rok za otklanjanje kvara je 30 dana, njihov interni 45, a realno stanje 65+ dana pre nego što nabavka delova krene, a delovi stižu tek kada advokat pusti opomenu pred utuženje.
:: I to se ponavlja
:: Posle kreće `sad će, sad će, šaljemo lokalnom serviseru`
::
:: I to je u slučaju kada nema greške, sve registrovano, sva papirologija prisutna i garancija uvažena i reklamacija prihvaćena
:: Mogu samo da zamislim kako bi se proveo neko kome `fali jedan papir`
::
:: Šteta proizišla iz toga i nadoknada za nepoštovanje rokova reklamacije? Ma ajteee molim vas, pa vi se šalite
:: Pa nije vam to ONA, ona prava garancija od dve godine, pa da vam još i popravimo uredjaj a da nije prošla godina dana
::
:: Sve u svemu, ja sam platio školu (ili ću platiti, ili će mi platiti? Niko ne zna još), nemojte i vi.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
cvvelle Vrlo zakukuljeno 30.09.2024. 00:53 #682495

status: user
broj poruka: 719
Zadnju reč ipak daje sud.

Parcijalno korektno. Produženom garancijom proizvodjač `pere ruke` i uplatom osiguranja u ime kupca odgovornost prebacuje na osiguravajuće društvo.

Tu krene Vrzino kolo. Oni `peru ruke` dajući to ovlašćenom servisu. Ovlašćen servis to pravda time da ne poseduje delove već je to komunikacija proizvodjač - osiguravajuće društvo.

Na kraju sud uglavnom kaže `kupac je u pravu` jer je u zakonu `30 dana reklamacija, ili ste sklopili nevažeći ugovor koji je oštetio kupca, birajte šta vam je gore.`, ali sve traje od 6 meseci do oko godinu dana proces.

Popravka sleduje i poprave 99%, samo se ne zna kada. A posle traje odšteta i/ili povrat novca, kao što sam rekao.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MaliAbner Pre par dana... 12.10.2024. 10:59 #682573

status: user
broj poruka: 7767
Pre par dana kupujem nekog misonju i bezicne slusalice i prodavac na kasi mi nudi produzenu garanciju sa dve na pet godina uz doplatu 20+15 evara...
Odgovaram NE
On ponavlja pricu bla, bla, bla...
Kazem samo to sto je na stolu ispred njega...
On ponovo, bla, bla, bla...
Pitam ga da li zelil da ga gadjam misonjom i slusalicama gratis?
On odgovara dobro sto se ljutis...

To je to...

Produzena garancija cesto nije za 100% kvarova nego treba pazljivo citati na sta se odnosi a to niko ne uradi i onda zna da bude mucnih situacija...

Citat:
`Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!`

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60335. Broj poslatih odgovora: 646771.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs