Problem je sledeći, uzimam za traktor D-2 gorivo već dugi niz godina, justros na pumpi prvo sipam u auto a onda da sipam i za traktor i imam šta da vidim, nema D-2.
``Ja licno, u vozilo starije generacije sipam D2 (osim zimi, kada u tih par meseci sipam EURO D zbog niskih temperatura)...``
``Razlika je u čistoći, odnosno sadržaju sumpora, koje je kod Eurosupera 50 ppm-a, dakle miligrama po kilogramu, a D2 četiri, pet i više puta više. Za vaš je motor bolji D2 nego Eurosuper, a ako koristite Eurosuper, preporučujemo vam ulijevanje u spremnik pola litre ulja prije gorive. Time se osigurava dobro miješanje, a ulje je dobro da se osigura podmazivanje visokotlačne pumpe. Razlog je u činjenici što je sumpor štetan, ali i koristan. Naime, potiče stvaranje čađe, a u doticaju s vlagom stvara kiseline (najopasnija je sumporasta). Kiseline nagrizaju vitalne dijelove unutrašnjosti, razblažuju motorno ulje te se pogoršava podmazivanje. Zbog toga su stari dizelaši imali interval izmjene ulja od 5000 km. Ali, dok se sumpor ne spoji s vlagom, djeluje poput maziva (zbog lamelaste strukture), a kad se spojiti s česticama karbida nastaju sulfidi, koji također djeluju kao kruto mazivo. Najpoznatije je MoS2, temelj za aditiv Liqui Moly (postoji cijela paleta proizvoda), koji je stvoren sredinom 30-ih u Njemačkoj, kako avionski motor ne bi brzo zaribao ako ostane bez ulja, usljed ostećenja kartera.
Obrao sam trešnje, doduše imam i vinovu lozu ali tek za 3 godine, sveže posađena :)
Mislim da su trešnje ipak bolje, ja se plašim visine pa mogu da ostanem na zemlji dok neka lepotica bere na merdevinama :) Taman da pridržim da ne padne :)
Broj postavljenih tema: 60366. Broj poslatih odgovora: 647106. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.