Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Svaštara
Svaštara
registracija motocikla/motora/skutera do 50 ccm
STRANA 1 OD 1
stantic registracija motocikla/motora/skutera do 50 ccm 18.04.2013. 22:25 T52755

status: user
broj poruka: 73
Pozdrav,
ima li neko pouzdanu informaciju o tome da li se
motocikli (motori, skuteri ili kako se već zovu) do 50 kubika
moraju registrovati po novom zakonu, i do kad?
Lepše je vreme, pa je došlo vreme da se provoza,
u pitanju je neka Yamaha, ona najmanja, ne znam tačno naziv i oznaku,
znam sigurno da je do 50 ccm, tako piše i u saobraćajnoj, onoj staroj, papirnoj.
To je po starom bila trajna registracija.
U gradu viđam one nove bele tablice, a i neke žute, isto nove, a viđam i motocikle
sa starim tablicama.
Malo sam se raspitivao, preko jednog poznanika koji radi u SUP-u, doduše ne na tim poslovima, i sad sam još više zbunjen.
Po njegovim rečima, bele tablice idu na motocikle koji razvijaju brzinu preko 45 km/h (?!) i kod njih se jednom godišnje vrši tehnički, produžavanje. menjanje nalepnice itd (kao kod automobila). One druge, žute su valjda kao ove stare, tj imaju trajni karakter, jednom ga registruješ i to je to, ali ako ti motocikl ne razvija više od 45 km/h.
E sad, ja ne moram da vozim brže od 45, ionako je u gradu 50 ograničenje, konkretno moj može da razvije 65-70 ako je dug pravac, na brzinomeru mu je ugravirano do 80. I dalje mi nije jasno da li sa ovim starim tablicama mogu da vozim (OK do 45, brže mi ni ne treba), ili moram da uzmem te žute?
Na koji način saobraćajna policija kontroliše to, ima neki katalog, ili sedne da ga provoza, ili...? Ili se svodi na merenje koliko si brzo vozio, ali onda treba da stoji
da se ne sme brže od 45 voziti, a ne da motocikl ne može ići brže od 45. Mislim, kakav je to podatak, u saobraćajnim dozvolama se piše kubikaža i snaga, a ne maksimalna brzina kojom se ide. A i kad bi išao celo vreme punim gasom, koliko bi taj motor idržao? Ili da vozim 25-30?
Jer onda moj kao što rekoh može do 70, i onda sam u istoj kategoriji kao oni od 250-500 ccm koji idu preko 200 km/h što je glupost.
Ukratko, ne bih da plaćam nešto što ne moram, vozim motor isključivo po gradu, 90% do posla i kući kad je lepo vreme, i OK mi je da ga ne vozim brže od 45 km/h iako može da ide (malo) brže. Da li mogu da ostanem na starim tablicama (ja sam vlasnik, na mom je imenu), ili moram preći na nove tablice?
Ako neko može da mi objasni, bio bih jako zahvalan.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
stantic baš niko... 19.04.2013. 13:52 #488456

status: user
broj poruka: 73
...sa foruma ne vozi motocikl?


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Veljko83 Re 19.04.2013. 16:10 #488479

status: user
broj poruka: 180
Mislim da je po novom zakonu godisnja registracija obavezna za sve motocikle bez obzira na kubikazu...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
jaga RE 19.04.2013. 17:26 #488492

status: user
broj poruka: 618

skuteri su pravljenida u kategoriji trajna registracija idu max brzinom do 45km/sat
stavljaju im u fabrici blokadu
medjutim masovno su skidane radi povecanja krajnje brzine
na
teh pregledima (gde ce nasa milicija veoma rado da salje na varendn) da se ustanovi dali ili ne moze da ide vise od te brzine
tablice se za sada ne menjaju osim u slucaju prve registracije ili prodaje novom vlasniku.Makar dok ne stupi na snagu koja ce biti KO ZNA KADA ALI RELATIVNO BRZO KADA DONESU UREDBU
AUTOMATIK IDE NA ZUTU A APN4 BELU BAS IZ RAZLIKE U KRAJNJOJ BRZINI

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
jumperjack Srbikistan 19.04.2013. 19:54 #488506

status: user
broj poruka: 497
Vlasnici motocikala do 49 kubika od 01.01.2011 godine, prema novom pravilniku MUP-a Srbije, moraju svoje dvotočkaše da registruju svake godine, a do sada su to radili samo jednom, pri prvoj registraciji. Troškovi za nova dokumenta za motocikle iznose 2.805 dinara. Od toga, za jednu registarsku tablicu potrebno je izdvojiti 1.205 dinara, registraciona nalepnica košta 400 dinara, a 1.200 dinara iznosi nova, čipovana saobraćajna dozvola.Rok za zamenu tablica i saobraćajne dozvole za motorna vozila je praktično njihova sledeća registracija od dana početka primene Pravilnika o registraciji motornih vozila, odnosno 1. januara 2012 godine. Budući da su motocikli do 49 kubika, do pretprosle godine, imali trajnu registraciju, njihovi vlasnici imali su rok od godinu dana, odnosno do početka 2012 godine, da registruju svoje ljubimce i dobiju nova saobraćajna dokumenta, tablice i nalepnicu. Registarska tablica za priključno vozilo, takozvana treća tablica košta 1.069 dinara i u pogledu oblika, boje, dimenzije i oznaka, ne razlikuje se od prve dve tablice, osim što se oznaka registarskog područja na njoj nalazi posle registarskog broja vozila. Da napomenem jos da je osiguranje obavezno kao i prva pomoc a za to se ne zna cena nego otimaju koliko mogu! Srbija majcica...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
serdjo pozdrav 28.06.2013. 20:00 #501763

status: user
broj poruka: 1


Nista jos nije regulisano kako treba.Vozim 50cm.sare table.Zaustavljen dva puta ove sezone,panduri pogledali saob.rekli u redu i prijatno.Ja pitao dokle vaze stare table?On odgovori-vozi i daje vaze
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646986.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs