Pozdrav drustvo Zanima me koliko iznose kamate za lizing ? Planirao sam da uzmem automobil pa me zanimaju kamate Sto manje to bolje naravno Hvala unapred
Lepo je uzeti nov auto ali ako nemas suvarka u dzepu zaboravi...
U srbiji kupuj samo ono za sta imas para da ne bi ostao bez ucesca i rata koje si platio... posto lizing kuce nisu ni malo nezne prema onima koji ne placaju redovno a u poslednje vreme nisu ni banke...
Sta reci kad su poceli da oduzimaju kuce i stanove onima koji neredovno izmiruju svoje kreditne obaveze, sta mislis kako reaguju na neredovne platise kredita za kola???
Tomato Republic Of Serbia !!!
:: Pozdrav drustv :: Zanima me koliko iznose kamate za lizing :: Planirao sam da uzmem automobil pa me zanimaju kamat :: Sto manje to bolje naravn :: Hvala unapred
Lizing NIJE KUPOVINA, već iznajmljivanje, rentiranje. Auto je stvarno tvoj, kad više nije ni po qtz od onoga što si platio za njega za onoga ko ti ga iznajmljuje (toliko je izraubovan tj. star da se ne isplati njegovo ponovno iznajmljivanje). Pogledaj malo auto-placeve, imaš ih gomili sa još uvek `novim` kolima - sva su oduzeta tj. vraćena sa lizinga. I to bi trebalo da nešto govori nekome, A nekome ne.
Znam da je to zeznuto posebno ako se rate ne placaju na vreme.Planirao sam da uzmem nesto novije audi a4 2010 za 15hiljada.Ucestvovao bih sa 30% i bez vecih problema bih odvojio 300 eura ali me zanima kamata da izracunam ratu.Pokusavao sam da skupim ali tesko je skupiti toliko novca na gomili.
Posalji mail par lizing kuca, oni ce ti istog dana poslati konkretnu ponudu, racunaj da uz osnovnicu od troskova imas oko 200evra taksi, i imas obavezan kasko. sad iz licnog iskustva, mozda je pametnije preko njih uzeti kasko, sad to ima plus i minus stranu, plus je sto je jeftinije dosta, i ti po toj ceni nikad ne mozes uzeti, a minus je sto je uglavnim sa ucescem u steti od 10% (odnosno minimalno 100evra) sto nije velika stavka ako je veca steta u pitanju, al za cesanja neka, sto je i najcesce ti se i ne isplati...
zaobidji lizing.Moj tast je uzeo auto na lizing i sve lepo napravili ugovor popunio menice odobreno sve.I onda cekanje mesec ,2,3,4,5,godinu dana a auta nema.banka trazi pare ,a na pitanje gde je auto to ih neinteresuje.Onda lepo ode covek u policiju i prijavi auto po sasiji i br motora,nadju mu auto u Nisu,a on covek kupio auto u Valjevu.Kontaktira coveka u Nis i sazna da ga je i ovaj kupio legtalno preko neke auto kuce.A banka i dalje trazi pare i preti oduzimanjem svega zivog.Sudski spor u toku ali ni tu ne cvetaju ruze jer su banke zasticene ko beli medvedi.Idalje mu traze pare da plati nesto sto mu banka navodno rentira ,a nikad nije dobio.Tako da lepo ako moras uzmi neki kreditic gde ti mogu uzeti auto u najgorem slucaju i to je to.
Ma kakav lizing. Mani se sopstvene propasti. Kao sto rece codeus posle 4 god. ima da ga nema. Ljudima nestaju kola posle 4 isplacene godine, a naravno lizing kompanije uzmu kasko od osiguranja i tebi ostaje samo kjuc sa kojim mozes da se igras.
ASUS M5A99X EVO Phenom II X6 1600T @ 3,5GHz CM 212 EVO Kingston HyperX 2x4GB @1600MHz MSI TFIII GTX 660 2GB KINGSTON HyperX 3K 120GB ASUS XONAR DG CM GX550
Ali ne u srbistanu gde je to zona neuredjenog poslovanja...
Na zapadu lizing kuce uzmu 10K automobila ostvare sumanuti popust i onda ti bukvalno iznajmljuju auto koji na kraju ponude na otkup pa ti sve ispadne nekako povoljno...
Dok kod nas nista od svega toga ne radi kako bi trebalo i kako je u svetu...
... al` ste vi neki pesimisti. Ja sam 2005. kupio auto na lizink i uredno ga otplatio do 2010. godine. Bez ikakvih problema.
Kalkulacija je bila ovakva.:
Cena auta za keš je bila 9730 eur. U staru sam za osiguranje PDV, osiguranje i ostale zajebancije puko oko 3000 eur. U narednih 5 godina sam kroz rate platio još oko 10.00 eur. Znači, ono što u startu date za `učešće`, tj. PDV i ostalo, to Vam je od prilike kamata.
Jedino je zajebano što svih 5 godina morate plaćati full kasko.
I još nešto vrlo važno. Ni pod razno ne uzimajte `Operativni liznig`, već isključivo `Finansijski lizing`. Takođe, ako nisi siguran da ćeš imati za rate sve vreme perioda otplate, zaboravi na lizing.
Inače, danas je i kredit isto što i lizing ( to samo u Srbistanu može ). Čak i u ugovoru za kredit stoji klauzula da auto ne smeš otuđiti dok ne isplatiš kredit, i naravno mogu ti ga oduzeti i prodati ako ne plaćaš redovno.
Inače skoro ( a možda je reč skoro i višak ) sve banke ti poture da potpišeš ovlašćenje ( i za lizing i za kredit ) u kom daješ saglasnost `da te u slučaju sudskog spora sa bankom zastupa advokat kog oni odaberu`.
Znači, nije idealno - ali ako imaš dovoljno da plaćaš rate, uzimaj slobodno.
Jel` tebe auto izašao 13000e sa ili bez kaska za svih 5 godina? Ako je bez kaska, onda i to moraš uračunati u konačnu cenu auta, a ta cifra na 5 godina izađe kao još sigurno 6000e na onu cifru koju si naveo... tako da nije svejedno. :)
I na temu kasko osiguranja, full kasko ima učešće vlasnika od 10% u šteti. Tako je jedan baja uzeo bmw na lizing, imao saobraćajku gde je stradao prednji kraj auta sa sve kompjuterom, i popravka je izašla oko 14 000e. Njegovo obavezno učešće ga je koštalo 1400 evra, a rata 1000e! E, to je jebeno kod kasko osiguranja.
PS: Blago tebi kad možeš auto da otplatiš `bez problema`. :)
To je cena bes kasko osiguranja, a kasko je za 5 godina izašao ukupno negde oko 2200 eur. Ful kasko koji sam ja imao je sa 0% učešća u šteti sa uključenom krađom uzemlji i inostranstvu. Lizing kuća je insistirala na takvom osiguranju.
P.S. Kao što rekoh to je bilo u periodu od 2005. do 2010. godine. Sada o tome mogu samo da maštam. A i nije neki specijalni auto u pitanju. Dacia Logan 1.6 sa Full opremom.
Dobro je, ja pomislih javice se jos neko protiv lizinga :P
01.02.2013. 21:58
#472985
status: user broj poruka: 54
salu na stranu, ja sam za sada imao dobro iskustvo sto se tice lizinga. s tim sto kad sam uzimao 2009 cena auta se umanjivala za 700e ako uzimas na lizing, pa ce me sandero izaci na kraju na 10800, ali sa ukljucenim kaskom u cenu rate, umesto tadasnjih 8400e za kes. jednu stetu sam imao, racun oko 90 000 din, platio 100e ucesce i to je to, ps. bas operativni lizing, ali mi se rata nije menjala 4 godine, osim sad za 2% kad je skocio pdv!! al to je druga prica...
Prvo i osnovno lizing se odobrava sa maksimalnom rocnoscu od 60 meseci.Lizing je od 2004,2005 postao jako popularan jer je isti lakse dobiti nego kredit iz prostog razloga sto do momenta optlate poslednje rate Banka je vlasnik vozila. Isto si duzan kao sto su ljudi rekli da osiguras full kasko (slazem se sa tim pogotovo kod a4 ) a jedan kluc stoji kod Banke. Takodje imaj na umu da je pored ucesca moguce da ces na na kraju otplate imati iznos koji moras da platis kako bi auto bio tvoj. ( desava se da ljudi zbog manje rate urade kalkulaciju sa ostatkom duga na kraju tj iznos koji ne ulazi u ratu ).
Ja licno vise volim kredit jer se automobil vodi na tebe i ako krene stani,pani mozes ga rpdoati pa namiriti kredit. Kada das licnu menicu auto ti kao i bilo sta od imovine mogu oduzeti ali ukoliko ne postoji ZALOGA na vozilo isto mozes prodati bez ikakvog problema nakon sto prodje propisanih 60 zakonskih dana. JEDINO ako Banka napravi nemu vrstu klauzule kojom te obavezuje da auto ne smes prodati ali su takvi primeri retki. Gledaj finansijski lizing a koliko ces na kraju platiti lako izracunas , RATA * broj meseci otpalte i eto iznosa sa kamatom.
U ovom poslovanju biraj vece Banke kako bi te glava manje bolela. Takodje znaj da ce ti za svaki izlazak iz zemlje trebati saglasnost Banke jer je ona vlasnik vozila i za bilo kakve korekcije na njemu * glavobolja za vlasnike novih automobila ).
Ne bih ja davao pare za taj auto, barem ne toliko, a na lizing ne bi ni pomišljao. Taj auto mnogo gubi na vrednosti odmah posle kupovine. Što lepo ne uzmeš neki polovnjak, mladji, sa malom kilometražom? Jeste teško to naći ali se može.
Broj postavljenih tema: 60366. Broj poslatih odgovora: 647106. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.