Posto smo svi imali losih iskustava prilikom reklamacija raznih proizvoda, resih da podelim jedno lepo iskustvo sa vama. Prosle godine sam kupio kancelarisku stolicu/fotelju u Kiki i pre neki dan puce rukonaslon sa jedne strane. U nedelju pogledam kod njih na sajtu i vidim da imaju i dalje taj model u prodaji, pa reko da ih pitam dali imaju rezervne delove za istu.Popunim na sajtu onu formu za mail ( iskreno malo skeptican, vodjen dosadasnjim iskustvom u komunikaciji sa domacim firmama na taj nacin.). Kada na moje iznenadjenje u ponedeljak pre podne stize mail od njih, u kome me obavestavaju da dodjem do njih i da je ostavljen meni potreban deo na moje ime.Danas sam bio i uzeo rukonaslon, niko mi nije ni spomenu fiskalni racun ili nista slicno.Izuzetno prijatno iznenadjen.
Broj postavljenih tema: 60366. Broj poslatih odgovora: 647106. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.