Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Svaštara
Svaštara
TEMA-GARANCIJE, vodite racuna pri kupovini
STRANA 1 OD 1
Stripy TEMA-GARANCIJE, vodite racuna pri kupovini 22.04.2007. 12:25 T4083

status: user
broj poruka: 4163
Evo ovako, zeleo bih pocetnicima i neupucenima malo da docaram sta moze da ih ocekuje u slucaju otkaza komponente ili racunara u garantnom roku.
Kada kupujete u bilo kojoj firmi obratite paznju i zahtevajte:
-Pismenu garanciju, tacno preciziranu i nedvosmislenu i bitnije
-Garantni uslovi
oko ovog drugog dolaze problemi. Evo nekih problema koje su imali ljudi u firmama u kojima sam ja licno radio. Decku crkne ploca posle 2 godine a garancija iznosi 3 godine. Gazda kaze ok zamenicemo (kao besplatno o svom trosku) ali: vi ste kupili plocu via kt 133 koja je kostala npr 50evra. To se vise ne pravi i za vas procesor mozete da dobijete bolju plocu i to via kt 400 i morate da doplatite 40e jer je to razlika u ceni te dve ploce. Decko slegne ramenima, kaze dobro i plati. O cemu se radi. O klasicnoj prevari. Ta via133 je svojevremeno vise kostala od ove nove kt400 i on je to vec platio.
Crkne vam ventilator na cipu `juzni most`, on izgori, dobijete odgovor izgorelo od struje. Crkne vam napajanje, propusti 220w u racunar, oni kazu tuzite EPS garancija ne vazi.
Prolupa hard disk (ili izgori elektronika),vi ga reklamirate. Vide najnormalnije ogrebotine sa strane koje nastaju normalnim montiranjem i kazu udarili ste ga ili vam je pao nema garancije (u ovom drugom slucaju ce se pozvati na napajanje ili EPS). ovo je tipican primer kada kupite samo komponentu, u navedenom primeru hard disk. Ono sto vi ne znate je to da odredjene komponente mogu same od sebe da vidno izgore sto se izuzima iz garancije. Tipicni primeri su: maticne ploce bazirane ne cipu i845 i865 i875, hard diskovi pogotovo serije maxtor diamond max 9, redje graficke karte.

Poenta cele price, da ne biste imali glavobolju je da kada kupujete bilo sta sa bilo kojom duzinom garancije trazite napismeno da ako u garantnom roku nesto otkaze ONI sve menjaju o NJIHOVOM trosku. Ako vam budu trazili doplate bilo kakve prirode, budite kategoricni, ne dajte ni dinar jer ste to VEC PLATILI. Oni treba da vode racuna sta ce da rade i kako da se snadju u tim situacijama. Trazite to napismeno!! Ako odbiju recite da u drugoj firmi to daju i da cete otici tamo, tada ce vas zaustaviti, reci da ste u pravu i dace vam jos nesto na poklon. Ne dajte da vas prevare!!!

Pozdrav svima
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
milos24 garancija 22.04.2007. 13:20 #16781

status: user
broj poruka: 282
Ako vam rikne komponenta u garantnom roku opcije su sledece:

U roku od 8 dana (ne radnih nego `normalnih`) ce vas obavestiti sta se desilo i sta moze da se uradi

1. U roku od 23 dana sa sve obavestavanjem ce vam popraviti komponentu, bez ikakvih nadoknada i produziti trajanje garancije za onoliko dana koliko je komponenta bila u servisu

2. U roku od 23 dana ce vam zameniti komponentu za istu takvu i dati vam novu garanciju. Npr. posle dve godine donesete komponentu kojoj je garancija tri godine i oni vam je zamene za novu na koju dobijate nove tri godine.

3. U roku od 23 dana ce vam zameniti komponentu za komponentu istih ili slicnih performansi, bez ikakve doplate i dati vam novu garanciju.

4. U roku od 23 dana ce vam vratiti onoliko novca koliko je vasa komponenta kostala poslednji put kada su je imali na stanju.

Kao sto je kolega vec rekao, vi nikad nista ne doplacujete.

Ovde mozete da se detaljnije informisete o celoj stvari

http://www.benchmark.co.yu/forum/showthread.php?t=119544&highlight=zakon+garancija

Pozdrav i cuvajte se

Milos

Ko ne zna, i zna da ne zna, dete je, nauci ga,
Ko zna, a ne zna da zna, spava, probudi ga,
Ko ne zna, a misli da zna, budala je, kloni ga se,
Ko zna, i zna da zna, mudar je, sledi ga.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
maxpogues a ne,ne,ne, dečko.....greška...sledi dopuna... 22.04.2007. 14:23 #16786

status: user
broj poruka: 33



Ukoliko ne ispoštuju ništa od unapred navedenog u roku od tih njihovih
30 ili 45 dana,
vratiće pare u iznosu tačno onolikom koliko je to plaćeno i piše na računu.
bez obzira što je ta komponenta koštala recimo 500evrića, a sada košta 150e.
moje pare ne trunu, ako komponente trunu, nije više doba juče evro 80din sutra 120, prekosutra 170 itd...na računu lepo piše koliko je para dato za stvar (komponentu).
može ta komponenta sada da se deli i uz kifle, to nije moja stvar. Oni su je naplatili, a ja sam je kupio. Želim ispravno ili pare natrag!
Već isprobano u euprosoft (milutin), monitoru (igor) i raznim koji se htedoše igrati igara...
a uvek postoje i ona dva telefona inspekcija koja časkom okrenete sa mobilnog.
Kupac ne treba da je stoka, ali ako pošteno plati ima puno pravo da igra i malo grublju igru pogotovo ako ga ne ispoštuju.
pozz
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Maksimus Svaka vam se dala 22.04.2007. 15:02 #16802

status: user
broj poruka: 128


Ovakvi ljudi trebaju na forumima..naročito kada se neko sprema odricati letovanja da bi kupio računar - a naročito zbog toga što postoji veliki bro ljudi koji uopšte ne želi da se žali.
Do sada sam bar 10 puta tako nešto kupovao i ljudi redovno neće da uzmu račun jer se plaše da sledeći put neće moći da kupuju na istom mestu a da ne govorim o spletkama...

Ali , hvla na linku - sad ću to prostudiram

Hvala i Pozdrav!!!!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Maksimus Evo samo da stavim da ko hoće odma vidi 22.04.2007. 15:15 #16805

status: user
broj poruka: 128
VAZNI TELEFONI
Trzisna inspekcija
Odeljenje Beograd, Omladinskih brigada 1, tel. 602-555, faks 3117-417
- Odsek za rešavanje prijava građana (dežurna služba), 27. marta 43-45, 3227-376, 3227-788 (07.30-22.00)
- Automatska telefonska sekretarica za prijavu slučajeva neizdavanja fiskalnih računa: 3620-932

A ako nešto nije jasno - pratite link gore naveden

Poz!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ukimafija @ Maksimus 22.04.2007. 22:59 #16842

status: user
broj poruka: 263
Hvala za telefone trzisne, ja stalno zovem jedan koji nikako ne mogu da dobijem , mozda iz 15. pokusaja...

Sad cu taman da zavrsim ono sa mp3 plejerom stoji mi 2 meseca na servisu a oni nista.....
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ukimafija @ Maksimus 22.04.2007. 23:08 #16846

status: user
broj poruka: 263
Hvala za telefone trzisne, ja stalno zovem jedan koji nikako ne mogu da dobijem , mozda iz 15. pokusaja...

Sad cu taman da zavrsim ono sa mp3 plejerom stoji mi 2 meseca na servisu a oni nista.....
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
milos24 Re: a ne,ne,ne, dečko.....greška...sledi dopuna... 23.04.2007. 00:28 #16867

status: user
broj poruka: 282
To sto oni navode 30 ili 45 dana je protivzakonito. A sto se tice vracanja para, nije greska

Èlan 35.
Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:
1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
2) da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili
3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Tebi su vratili onoliko novca koliko si dao jer si im pretio inspekcijom, a njima nije cista savest pa su bili u fazonu da im je bolje da izgube jos malo para nego da plate kaznu. Isto tao si mogao da im trazis i vise pare nego sto si dao, i verovatno bi proslo.

Pozdrav

Milos

Ko ne zna, i zna da ne zna, dete je, nauci ga,
Ko zna, a ne zna da zna, spava, probudi ga,
Ko ne zna, a misli da zna, budala je, kloni ga se,
Ko zna, i zna da zna, mudar je, sledi ga.

::
::
::
:: Ukoliko ne ispoštuju ništa od unapred navedenog u roku od tih njihovi
:: 30 ili 45 dana
:: vratiće pare u iznosu tačno onolikom koliko je to plaćeno i piše na računu
:: bez obzira što je ta komponenta koštala recimo 500evrića, a sada košta 150e
:: moje pare ne trunu, ako komponente trunu, nije više doba juče evro 80din sutra 120, prekosutra 170 itd...na računu lepo piše koliko je para dato za stvar (komponentu)
:: može ta komponenta sada da se deli i uz kifle, to nije moja stvar. Oni su je naplatili, a ja sam je kupio. Želim ispravno ili pare natrag
:: Već isprobano u euprosoft (milutin), monitoru (igor) i raznim koji se htedoše igrati igara..
:: a uvek postoje i ona dva telefona inspekcija koja časkom okrenete sa mobilnog
:: Kupac ne treba da je stoka, ali ako pošteno plati ima puno pravo da igra i malo grublju igru pogotovo ako ga ne ispoštuju
:: pozz
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Demetra fiskalni kao garancija 03.06.2007. 02:26 #20884

status: user
broj poruka: 38
a sta raditi u slucaju kakav sam ja imala danas. kupila sam napajanje i umesto garancije dobila sam samo fiskalni racun za koji su mi tvrdili da je to sve sto treba da dobijem i da je to trogodisnja garancija. ovo bi zaista trebalo sankcionisati samo meni je nekako glupo da prijavim nadleznima ovo. ali opet sta ako ja slucajno taj papiric od dva prsta nege zametnem a napajanje crne?! a ovo je samo jedan od slucajeva gde se krse prava kupca.


:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Fencer ... 03.06.2007. 12:45 #20904

status: user
broj poruka: 217



Zasto si prihvatila napajanje bez pisane garancije? Da li na samom racunu pise da je garancija 3 godine?

Ili trazi da ti daju pisanu garanciju ili vrati napajanje i trazi pare nazad.

I usput...garancija vazi samo uz fiskalni racun. Tako da nema NI SLUCAJNO da izgubis papiric od dva prsta inace nista od garancije...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60366. Broj poslatih odgovora: 647102.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs