Gde ti zivis lol. Troskovi advokata, procesa, i eventualnog sudjenja, deset puta veci od cene ploce. Pod idealnim uslovom da dobije i uspe da vrati troskove. Pod uslovom da ga advokat kriminalac i sam ne prevari.
:: Mislim da bi manje nerviranja imao da ostaviš advokatu da završi to sve i da kupiš novu ploču :: ::
Ja sam imao problem sa graf.kartom sredinom 2015 god. odnesena u radnju,odatle u servis i dobio novu u vrednosti stare koja je 10% jaca u odnosu na staru koju i danas koristim. Jedino sto sam cekao pun period tj. 30 dana zakonski valjda da bi se sve to zavrsilo.Imao sam srece izgleda u odnosu na druge.
i5 2320 3.0MHz Gigabyte GA-Z77M-D3H DDR3 8 GB Kingston Xyper 1600 Powrecolor R9 270 TuboDuo Cooler Master 332 Elite Logitech X-230 Philips 22` LC Power 650W Green Power V2.3
ma necu da im popustim,znam da sam ispravno poslao.Ako treba do kraja cu zapucati za Bg u taj servis.A imam i poruku koju su poslali da je na ploci nije nadjen kvar.
:: Gazda je Andrej :: Onaj što su ga mlatili žandarmi na gejparadi
Aleksandar, Tihomir, Andrej... nije ni bitno ko im je vise gazda. Politika im je godinama vec ista. Odavno drze monopol i gledaju da te zajebu kako stignu.
Matorci uzimali klimu, rekli im jednu cifru a na racunu za placanje druga. Plus oko ugradnje sto su precutali sta je sve ukljuceno a sta nije. I tu su rekli jednu cenu a bila druga. Majstor koji je ugradjivao klimu ispostavi se da nam je komsija pa se covek cak i izvinjavao iako nije nista do njega ali ima ugovor sa njima. Objasnio cak i do sitnih detalja kakvim se prljavim trikovima sluze.. Treba ih izbegavati maksimalno.
Ja sam definitivno imao srece, dobio sam neispravnu grafiku, ljudi refundirali pare na racun i dovidjenja. Niko nije pravio nikakav problem. E jedno gde sam ispizdeo je sto je u brzini kada je sastavljao masinu serviser nabo konektor od ventilatora za procesor na chassis umesto na cpu a nema nesto ekstra mnogo prostora da se premesti, verovatno u brzini nije ni gledao, i druga stvar, usrafio je srafove pozadi tako da sam riknuo dok sam skinuo stranicu kucista, trebalo mi je pola sata da je vratim. Moguce i da je do mene jer kako sam raspakivao masinu bukvalno se docekala na srafove pa su se nabili ko ekseri, uostalom sto bi huliganisao nov komp a maksimalno me ispostovao covek. Castio sam ga flasom vina.
Kad si ti dobio ? Ja sam dobio odgovore prije 5 minuta. U roku od 5 minuta za 3 stvari me zvali. Jednu iz prošle godine(matična ploča 12/2017, jedan šporet sa ravnom pločom 03/2018,sudomašina 15/06/2018). Za prve dvije iz Čačka, a jedna iz servisa Gorenja. Ili se vratio Šime ili je nekome došlo iz dupeta u glavu.
Ako je neko nedovoljno stručan, ne bi trebalo da prodaje hw, nego pljeskavice.
U 9:03 sam dobio mail,pokusao sam da zovem tu istu osobu ali su verovatno u guzvi pa se nije javila,da vidim kako sta,jer su napisali da je vec juce poslato aksom pa da se odmah vrati nazad.Nisam u toku da li vracaju ceo iznos koliko je cena ploce?
:: Kad si ti dobio ? :: Ja sam dobio odgovore prije 5 minuta :: U roku od 5 minuta za 3 stvari me zvali :: Jednu iz prošle godine(matična ploča 12/2017, jedan šporet sa ravnom pločom 03/2018,sudomašina 15/06/2018). :: Za prve dvije iz Čačka, a jedna iz servisa Gorenja :: Ili se vratio Šime ili je nekome došlo iz dupeta u glavu :: :: Ako je neko nedovoljno stručan, ne bi trebalo da prodaje hw, nego pljeskavice :: ::
Da, ako je finansijsko razduženje. Samo sam popizdio zbog ploče. 7 mjeseci im je trebalo. A sudomašina neispravna po dolasku, samo nisam imao vremena da odem istog dana da je vratim. Još sve stvari uplatim unaprijed, nikada po dolasku robe, tako da bi trebalo bar takve mušterije da ispoštuju. Dobio sam još jedan poziv za stvar iz 06/2017 godine(mikser). Ipak izgleda da im se vratio Šime. Na sreću svih korisnika. Ovo da bude i iskustvo drugima. Kada otvarate predmet koji je donijet sa kurirskom službom, u toku dolaska i otvaranja paketa snimajte uređaj, takođe kad šaljete predmet na reklamaciju isti detaljno snimite, kao i par slika, za svaki slučaj. Ne vjerujte više nikome za svoj novac. Ja samo u Srbiji imam ovakvih problema. Čak ni u rodnoj Bosni nemam ovakvih zajebancija.
Ako je neko nedovoljno stručan, ne bi trebalo da prodaje hw, nego pljeskavice.
Ovo je strasno sta rade.Da,tako pise u mail-u ,cim se vrati kod njih nazad,odradice finansijsko razduzenje.
:: Da, ako je finansijsko razduženje :: Samo sam popizdio zbog ploče. 7 mjeseci im je trebalo :: A sudomašina neispravna po dolasku, samo nisam imao vremena da odem istog dana da je vratim :: Još sve stvari uplatim unaprijed, nikada po dolasku robe, tako da bi trebalo bar takve mušterije da ispoštuju :: Dobio sam još jedan poziv za stvar iz 06/2017 godine(mikser). Ipak izgleda da im se vratio Šime :: Na sreću svih korisnika :: Ovo da bude i iskustvo drugima :: Kada otvarate predmet koji je donijet sa kurirskom službom, u toku dolaska i otvaranja paketa snimajte uređaj, takođe kad šaljete predmet na reklamaciju isti detaljno snimite, kao i par slika, za svaki slučaj :: Ne vjerujte više nikome za svoj novac :: Ja samo u Srbiji imam ovakvih problema :: Čak ni u rodnoj Bosni nemam ovakvih zajebancija :: :: Ako je neko nedovoljno stručan, ne bi trebalo da prodaje hw, nego pljeskavice :: ::
:: Ovo je strasno sta rade.Da,tako pise u mail-u ,cim se vrati kod njih nazad,odradice finansijsko razduzenje :: :: :: Da, ako je finansijsko razduženje :: :: Samo sam popizdio zbog ploče. 7 mjeseci im je trebalo :: :: A sudomašina neispravna po dolasku, samo nisam imao vremena da odem istog dana da je vratim :: :: Još sve stvari uplatim unaprijed, nikada po dolasku robe, tako da bi trebalo bar takve mušterije da ispoštuju :: :: Dobio sam još jedan poziv za stvar iz 06/2017 godine(mikser). Ipak izgleda da im se vratio Šime :: :: Na sreću svih korisnika :: :: Ovo da bude i iskustvo drugima :: :: Kada otvarate predmet koji je donijet sa kurirskom službom, u toku dolaska i otvaranja paketa snimajte uređaj, takođe kad šaljete predmet na reklamaciju isti detaljno snimite, kao i par slika, za svaki slučaj :: :: Ne vjerujte više nikome za svoj novac :: :: Ja samo u Srbiji imam ovakvih problema :: :: Čak ni u rodnoj Bosni nemam ovakvih zajebancija :: :: :: :: Ako je neko nedovoljno stručan, ne bi trebalo da prodaje hw, nego pljeskavice :: :: :: ::
:: Gde nestade krivi pin,ispravio se sam :D :: :: :: :: Ovo je strasno sta rade.Da,tako pise u mail-u ,cim se vrati kod njih nazad,odradice finansijsko razduzenje :: :: :: :: :: Da, ako je finansijsko razduženje :: :: :: Samo sam popizdio zbog ploče. 7 mjeseci im je trebalo :: :: :: A sudomašina neispravna po dolasku, samo nisam imao vremena da odem istog dana da je vratim :: :: :: Još sve stvari uplatim unaprijed, nikada po dolasku robe, tako da bi trebalo bar takve mušterije da ispoštuju :: :: :: Dobio sam još jedan poziv za stvar iz 06/2017 godine(mikser). Ipak izgleda da im se vratio Šime :: :: :: Na sreću svih korisnika :: :: :: Ovo da bude i iskustvo drugima :: :: :: Kada otvarate predmet koji je donijet sa kurirskom službom, u toku dolaska i otvaranja paketa snimajte uređaj, takođe kad šaljete predmet na reklamaciju isti detaljno snimite, kao i par slika, za svaki slučaj :: :: :: Ne vjerujte više nikome za svoj novac :: :: :: Ja samo u Srbiji imam ovakvih problema :: :: :: Čak ni u rodnoj Bosni nemam ovakvih zajebancija :: :: :: :: :: :: Ako je neko nedovoljno stručan, ne bi trebalo da prodaje hw, nego pljeskavice :: :: :: :: :: ::
Ja sam poludeo,preksinoc sam takvu poruku sastavio i poslao mail-om,da se juce opste nisu javljali,nego jutros vidim mail da ce reklamacija biti pozitivno resena u moju korist.Oho,reko drugacije izgleda nije moglo,rekao sam im prekljuce da ako nece milom ide silom,nedam na sebe ako nisam kriv i NE popustam!Sto se mene tice zbogom win win,emmi,i neznam po kojim nazivom firme se jos kriju....
:: Hteli na brzinu da te otkace. Ponekad im upali, al ne moze kod svakog da prodje. Ako si ih pritiso : :: :: - Majstore, da li će ići ili neće ići :: - Hm, mislim da će biti čupavo. :: ::
Treba razdvojiti servis od reklamacije. Cak i kad servis konstatuje nešto na reklamacijama odlucuju šta ce da rade. Ja sam imao problem samo jednom sa tastaturom sa pozadinskim osvetljenjem al ne da nisu uvaližili reklamaciju vec su mi 3-4 puta davali istu kojoj se posle desetak dana brisali tasteri jer su bili nekvalitni i tek kad sam ih zvao vratili mi novac. Oko nove godine sijalice sam neke uzeo i jednoj je odpadala plastika a reklamiciju nisu prihvatili jer je bila fizicki oštecena.Kad sam zvao reklamacije rekli su da servis daje svoje mišljenje a oni odlucuju šta ce pa su mi naravno zamenili sijalicu. Sve druge reklamacije su prošle a to ukljucije 2-3 graficke i još puno toga za ovih desetak godina. Da ne ispadne da su loši jer nisu ali da umeju da zeznu umeju a šta je razlog jebem li ga.Da se ne lažemo i mi se nekad pravimo budale a znamo da nam je telefon upao u vodu. Ovde se za tebe završilo posle malog stresa ipak dobro :)
Cak pre svega ovoga, davno to bese, nagledao sam se servisa gde su uzimali neke priucene klince, pa cak i priucene osobe. U fazno `jel` umes da baratas lemilicom`. E pa tako smo ja i ortak otisli u mislim NT soft ili tako nesto bese, gde je jedan klinac popravljao nesto oko monitora i ostavio lemilicu na VGA kablu (katodnjak monitor). Srecom videh i dreknuh na klinca. Ovaj se usr`o. Srecom malo je nagoreo kabl (nije prodrlo), ali to je jedna od stvari gde ti moze i sam serviser nesto sjebati, pa se posle pravda da si ti sjebao, da ne bi on nadrljao na poslu.
:: Treba razdvojiti servis od reklamacije :: Cak i kad servis konstatuje nešto na reklamacijama odlucuju šta ce da rade :: Ja sam imao problem samo jednom sa tastaturom sa pozadinskim osvetljenjem al ne da nisu uvaližili reklamaciju vec su mi 3-4 puta davali istu kojoj se posle desetak dana brisali tasteri jer su bili nekvalitni i tek kad sam ih zvao vratili mi novac :: Oko nove godine sijalice sam neke uzeo i jednoj je odpadala plastika a reklamiciju nisu prihvatili jer je bila fizicki oštecena.Kad sam zvao reklamacije rekli su da servis daje svoje mišljenje a oni odlucuju šta ce pa su mi naravno zamenili sijalicu :: Sve druge reklamacije su prošle a to ukljucije 2-3 graficke i još puno toga za ovih desetak godina :: Da ne ispadne da su loši jer nisu ali da umeju da zeznu umeju a šta je razlog jebem li ga.Da se ne lažemo i mi se nekad pravimo budale a znamo da nam je telefon upao u vodu :: Ovde se za tebe završilo posle malog stresa ipak dobro : :: ::
Desi se i iskusnima razno-razne nepredvidjene situacije, a kamoli nekom pocetniku. Fora je sto je najlakse okriviti stranku, pa napakovati kako je nestrucno rukovao...Verujte, ne bave se svi elektronikom, ljudi pojma nemaju o tome, kao ja o neurohirurgiji, recimo i poveruju serviseru. Nista cudno, sve je manje postenih ljudi i svako danas gleda da uzme nki dinar, zakine, ukrade, prevari...
::Srecom malo je nagoreo kabl (nije prodrlo), ali to je jedna od stvari gde ti moze i sam serviser nesto sjebati, pa se posle pravda da si ti sjebao, da ne bi on nadrljao na poslu
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
Broj postavljenih tema: 60416. Broj poslatih odgovora: 647622. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.