Neka ljudi iznesu svoja iskustva sa IT firmama gde su kupovali masine..... Ja bih izdvojio lopove....PC CENTAR, JUGODATA...... Sestra se zamalo za*ebala da uzme ponudu na kredit kod PCCnetra...Realna vrednost 300e ...bata sastavio 700e Jugodata prica za sebe.....a joj koji olos....Ubaci smece, pa zapecatira nalepnicom ...............................................................
>50% `firmi` koje distribuira opremu u Srbiji su dno dna inteligencije, znanja, kvaliteta...ma uzas zivi...sramota da se takvi bave ovako renomiranim poslom i kako oni to zovu IT-naukom...
He he he, slazem se u potpunosti, ne zna se ko je gori ...
:: C0mtr@de, PCcent@r, P@k0m, Jug0d@t@, S@mpr0, S&S, PC4U, HgSp0t, F0rum, W&W, Fl@ming0...gotovo svi `giganti :: :: >50% `firmi` koje distribuira opremu u Srbiji su dno dna inteligencije, znanja, kvaliteta...ma uzas zivi...sramota da se takvi bave ovako renomiranim poslom i kako oni to zovu IT-naukom.. :: :: :: - R a v e n L o r d - :: ::
Ja bih dodao i njih, tj barem one u Cara Nikolaja. Ono troje koji cine jednu bezivotnu masu kojoj se smrkne sve pred ocima kad im neko udje u radnju. a sta ti ja znam...
List Solutions definitivno! Ali najdefinitivnije! Kad zovete da pitate jel imaju nesto od Della, oni kazu da imaju, kad dodjete, kazu da nemaju. Kompletni idioti! Pritom ne izdaju racune...
I da li postoji najbolja firma? Ja sam pre za to da se pojedinci, ili čitava firma, dobro izreklamiraju svojim postupcima / prodajama na ovom i drugim forumima. Ako neko ima loša iskustva sa nekom firmom, recimo: kupio je kompjuter za mnogo veće pare, ne uvažavaju garanciju itd. neka to iznese na ovakvom mestu, pa da prodiskutujemo o tome, da upozorimo ljude koja su njihova prava, a koja prodavca. Lako je reći za nekog da je najgori.
OK da krenemo. Priča prva U oglasima videh memoriju 1Gb već zaboravih i koja je bila mislim Kingston. Pozovem ih, `nemamo biće sutra posle 12h hoćete da vam rezervišemo`? Ok, može, usput ste mi svratiću. Dodjem u 15h `nema, vozač jos nije stigao`. Ok dešava se doću sutra. Poučen iskustvom, pre no krenem okrenem da proverim oko 12h `nije još stiglo gužva u gradu`. Zovem oko 18h `ne, ne nije stiglo`. Treći dan već iznerviran zovem opet oko 12h ista meta isto odstojanje `jaoj znate nije još stiglo gužva u gradu semafori`. Ja na to odlepim okrenem drugu firmu i izreklamiraći ih je su skroooz ok TNT computers. Ja lepo jel imate tu i tu memoriju iz oglasa `imamo`. Jel je imate na stanju `imamo`. Dodjoh, platih, turih u kompjuter. Sve za dva sata bez imalo nerviranja.
Priča druga Kod istih kupljena 7600GS bagovita gasi monitor resuje komp itd. Odneta na reklamaciju u kutiji lepo zavijena u kesu u kojoj je i bila sa vga/dvi konvertorom u kesici i ntsc/pal kablovima takodje u kesi, cd sa drv-om i knjižica. Dakle sve po P.S.-u.Naravno račun garancija. Biće vam kartica gotova za 5 dana. Naravno da je tih 5 dana bilo puta 6 i vrhunac javljaju mi da je stigla kartica ja dolazim i lik mi daje samo karticu bez drajvera bez konvertora bez kutije knjižice ičega ntsc/pal kabla knjižice maaa odlep. Ja reko onako ironično a gde je barem cd sa drajverima. Lik se pravda pa tako su mi dali. Ok ponudio mi je da skine drajvere sa neta ali nije bilo potrebno. Mislim vrh neozbiljnosti i neprofesionalizma.
Retardirana osoba može da zaključi da samo razmenjuju sjebane kartice izmedju korisnika pa kako se kome zalomi. a sta ti ja znam...
:: :: :: `FORUM Racunari` definitivno, NAJVECI olo$ u gradu !! :: :: A smem li da pitam kakva su vam iskustva sa `Gigatronom` ? Ako neko moze neka mi na petars666@gmail.com kaze :: :: HVala
:: :: :: `FORUM Racunari` definitivno, NAJVECI olo$ u gradu !! :: :: A smem li da pitam kakva su vam iskustva sa `Gigatronom` ? Ako neko moze neka mi na petars666@gmail.com kaze :: :: HVal
Gigatron na banovom je ok, malo su skuplji ali je dobar izbor, ja nisam nikad imao problema kod njih, ali onaj bradonja ume ponekad da bude neljubazan. Ali se dosta ceka, skoro svaki put kad ja udjem neverovatna je guzva
1. Pre par godina kupujem štampač HP1300, štampač posle par meseci prestaje da radi, odnesem ga u servis gde inače nosim štampače koji nisu u garanciji samo na pregled da mi kažu da li mogu da ga poprave za neko pristojno vreme, jer mi štampač treba, pa makar i izgubio garanciju. Cena popravke je bila relativno visoka oko (10.000), rok i ne tako kratak, 15-ak dana,i reklamiram: kaže, pocepala se termofolija na valjku (izvinite ako grešim) i to ne spada pod garanciju. OK. Odnesem ga u Comtr@d€, gde je kupljen, garancija naravno, ne važi za pocepanu termofoliju, može popravka, ali skuplja negde oko 14.000, ali je rok za popravku kraći, biće gotov za par dana. Šalju i slike štampače, eto, pokvarilo se. OK, rok mi odgovara, ma, nema veze što je skuplje. Kada je štampač bio gotov, cena popravke se promenila, jer su zaboravili da uračunaju i `ruke`. Sada je cena sa `rukama` 17.000. dinara. Bilo mi je žao. Sebe. I nisam hteo da platim popravku. Hteo sam svoj štampač nazad, nepopravljen, odnosno sa njegovom pocepanom termofolijom. I dobio sam štampač nazad. Verovatno sa pocepanom termofolijom i ko zna sa čim, jer serijski brojevi na plastičnoj šasiji i samom štampaču nisu odgovarali onim brojevima prepisanim sa štamapača koji sam predao. Zar to nije super? Njima je ostao ceo ispravan jedan štampač. Frku nisam podizao, dobio sam drugi štampač, korišćen, ali ispravan koji i dan danas radi. Znači, nije problem ako zamena termofolije i termofolija ne spada u nešto što pokriva garancija, ne deri me. Nema veze što je cena viša, ali nemoj misliti da ću platiti još više samo zato što ćeš probati da mi naplatiš.
2. Standardno, kao i pajsgudgud, vraćam matičnu ploču koja ima jedan problem (ne radi) kompletnu, sa ambalažom, drajverima, kablovima i svim, dobijam drugu u antistatiku, izgleda kao nova. Hajde, za sve ću se snaći, ali da ohladim taj čipset nikako nisam mogao. Šta sve nisam probao, i montirao CM chipset cooler od 25€ i ništa. Znači, instaliran sistem na njoj traje par dana, dok temperatura u kućištu ne poraste preko 32C. Vratio sam i tu ploču i sada čekam odgovor. nevolja je što je ploča socket 754 i ne znam šta ću dobiti kao odgovor...
Radim u firmi koja se bavi uvozom racunarskih komponenti, nemamo nasu maloprodaju posto smo distributeri. Saradjujem sa 90% firmi koje imaju maloprodaje i znam kakvi su koji. 10 godina se bavim servisiranjem racunara i komponenti, od toga sam 6 godina radio pomaloprodajama takoda znam sve fore i cake kako mogu da vas vozaju. Izuzetno dobro znam sta podleze, a sta ne podleze garanciji ovde mogu samo da vam kazem da ne dozvolite da ispadnete ovce. Nemojte da kupujete u firmama koji daju garanciju na maticne ploce ili druge komponente godinu dana, a svi znamo da je garancija na te iste komponente 3 godine. Pogotovo ako vam i crkne racunar posle godinu dana koliko vam daju garanciju nemojte nositi kod njih na servis jer evo sada cu vam reci sta rade. Vama je ka njima istekla garancija i oni ce vam naplatiti komponentu koju ugrade, ali oni imaju jos uvek vazecu garanciju za istu tu komponentu. Jednostavno odnece je kod distributera, zamenice je, a vama ce naplatiti kao da su vam stavili novu. Ako to vec radite OBAVEZNO trazite da vam vrate vasu staru komponentu i uporedite SN sa onim koji je upisan u vasu garanciju. Ukoliko nekome treba savet ili pomoc neka se javne porukom ili mozemo i ovde da diskutujemo javno.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646997. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.