Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : PC Berza
Tržište
Tantalove muke sa nečim što je trebalo da bude jednostavna ugradnja SSD-a u laptop.
STRANA 1 OD 1
Blueberry Tantalove muke sa nečim što je trebalo da bude jednostavna ugradnja SSD-a u laptop. 21.01.2019. 15:39 T66584

status: user
broj poruka: 1272
Pošto je generalno zabranjeno pominjati firme, firmu ćemo zvati `G`.
U firmi `G` kupio sam laptop HP Pavilion Power Laptop 15-cb021.
Kada sam kupovao, rečeno mi je da HDD mogu zameniti SSD-om u bilo koje doba, tako što ću firmi ostaviti laptop a oni odneti u servis, i sve je naravno potpuno besplatno.

Elem, žurka počinje kada sam im se obratio sa tim zahtevom. Radnik `G` firme mi kaže da to oni ne rade uopšte!!!
Naviknut na neinformisanost prodavaca, postavljam pitanje još dvaput, jednom dobijam odgovor da može, ali da se pošalje nekom od servisa u BG, drugi me upućuje na HP servis u Novom Sadu, ali , pazite sad ovo, niko ne ume da mi navede ime firme!!!
Guglam, i nalazim servis u ulici Braće Ribnikar, zovem, kažu mi da rade apsolutno sve laptopove osim HP Paviliona, jer, nemaju sertifikat!
Nastavljam guglanje firmi po Beogradu, dobijam odgovor da pozovem ili HP predstavništvo u Srbiji ili `G` na koji me vraćaju, jer niko od njih to ne može da uradi!
Pokušavam dobiti HP, nijedan broj telefona ne radi ili ne postoji!
Zovem besno `G`, i nakon obrazloženja cele situacije, dobijam odgovor da se to može uraditi jedino u Nepo sistemu i da se ugradnja plaća!!!
Poučen saradnjom sa ovom firmom, sad ću otvoriti laptop i ugraditi SSD sam i naravno izgubiti garanciju, a svi iznad pobrojani (sem Nepo-a koji nije kriv), nek mi se na**** k****, jer, tehnički kupujete uređaj za koji nemate nikakvu podršku!
Nikad više `G` i nikad više `HP`.

Jedan od onih što neće prodavati hardver, već pljeskavice.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Rammulino ... 21.01.2019. 15:43 #653178

status: user
broj poruka: 399
pa G je oduvek bilo g*vno.
nikad tamo nista nisam kupio. Najvece cene imaju na trzistu, nikakve akcije i vrlo su neljubazni, eto ti si jos jedan primer u moru primera.
Na ovako jadnom nasem trzistu, oni su lideri u fekalijama!

Asus p5ql-e
Xeon e5450 @3.5ghz Black Megahalems + Noctua nf-p12
4x2gb ddr2 Ocz
Zotac gtx 1050 ti 4gb
neki budjavi wd hdd
kingston ssd240 gb
lc power 720w green power


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
duqp izvini brate bb 21.01.2019. 15:52 #653179

status: user
broj poruka: 3466

ali odavno si trebao da znas sta je G


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Adzem ... 21.01.2019. 15:57 #653181

status: user
broj poruka: 3797
NAJGORA FIRMA U OVOJ BANANI OD DRZAVE UBEDLJIVO!! Pre dva meseca sam jurio b450 tomahawk i objasnjavao 15min dvojici radnika DA MI SAMO KAZU JEL IMAJU NAVEDENU PLOCU U BILO KOJOJ RADNJI NA TERITORIJI BEOGRADA da se odmah preuzme, ni posle 15min nisu skapirali sta ih tacno molim.



Ryzen 2600
RX 570, GTX 1070
Acer KG251QDbmiipx 240hz

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko To su jednostavne stvari koje bi trebalo da se jednostavno 21.01.2019. 16:05 #653182

status: user
broj poruka: 4228
rešavaju. Nije to prva takva situacija, šta god da je u pitanju.

Međutim, izgleda da što je veća firma, veća je i konfuzija.

@Blueberry: jasna mi je tvoja priča. Pretpostavljam da bi dobro razmislio o kupovini u firmi G da su ti tom prilikom dali negativan odgovor. Recimo, ja imam praksu da takva važna pitanja postavljam e-mailom. Nije ni to neka sigurica, ali jeste neki adut koji možda nekad možeš da iskoristiš.

Pozdrav!

Vlada

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Blueberry heh 21.01.2019. 16:09 #653183

status: user
broj poruka: 1272
Ima boljih, skupljih, zanimljivijih modela. Ima boljih kupaca...
Ali bolesno je, BOLESNO, ne pružiti nikakvu podršku za uređaj koji je prošle godine plaćen 137000 dinara...

Da, definitivno je važno gde kupujete tehniku, što bi neko rekao.
Odsad kupujem vani, ionako nemam garanciju...

Jedan od onih što neće prodavati hardver, već pljeskavice.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Adzem ... 21.01.2019. 16:12 #653184

status: user
broj poruka: 3797
Mozete da mi se smejete sada za ovo sto cu reci, ali provereno znam da vecina tamo ide, a pogotovu najveca sirotinja :):):):)

Tolika cifra, a vec nije dolazio sa ssdom? :O


Ryzen 2600
RX 570, GTX 1070
Acer KG251QDbmiipx 240hz

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
duqp A sta fali 21.01.2019. 17:50 #653185

status: user
broj poruka: 3466


Madjarskoj konekciji i onih par momaka koji rade to lepo sigurno sve. Ne cimas se ništa.

Meni mis stigao za 4 dana jer ga nije bilo u srb u ponedeljak kad sam zvao. Garancija 5g uredno sve. Jeste vremenski kao cimanje ali sigurno manje nego ovde i ovako kao ti sto imas situaciju I sigurno uređaji koštaju manje.

Jel taj lap tada košta i mrvicu manje preko?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Neces izgubiti garanciju ako ugradis sam SSD 21.01.2019. 19:05 #653191

status: user
broj poruka: 9421
Samo sacuvaj originalni hdd i u slucaju reklamacije, ponovo izvadi SSD I vrati nazad HDD.

MBP Retina 13` Late 2012
macOS Mojave

i7 4790K/MasterLiquid Pro 120/Maximus Gene VII/32GB/240GB RAIDR/Strix 980ti/CM 750W/LG 27MB85Z-B

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
duqp Samo nemoj da im javljas sa slikom i snimkom 21.01.2019. 20:46 #653194

status: user
broj poruka: 3466


I podacima sta si uradio. Ovde si nisi smotanko neces sjebati nista. Uradi upgrade i pun gas. Sad si naučio lekciju :)

A ostali, učite na tuđim greškama
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic >> 21.01.2019. 21:05 #653196

status: user
broj poruka: 19000
Ako nesto znaci, drugar koji je kupio hp u Gigatronu morao je da nosi laptop u Gigatron jednom godisnje u periodu od 5god. na ciscenje od prasine, da ne bi izgubio garanciju. To ozbiljne firme ne rade, voleo bih da vidim svojim ocima reakciju hp-a kada bi culi za takvu budalastinu. Mislim, razumem, korisnici su bahati, ne vode racuna, ali onda kada vide da je nesto unisteno, polomljeno, osteceno fizicki, onda je s razlogom odbijena garancija... Ionako su se uveliko ugradili za taj laptop, jos smaraju ljude da se cimaju do njih zarad ciscenja prasine...

Inace, jedna informacija za treci svet, ko nije upucen, hp je promenio vlasnika, sada je vlasnik Indijac ako imam dobru informaciju.

Crta ličnosti je uopšten i usredsređen neuropsihički sistem, svojstven za individuu, kadar da različite draži ucini funkcionalno ekvivalentnim i da započne
i vodi različite vidove adaptivnog i ekspresivnog ponašanja.
Gordon Allport


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Srdjanc ... 21.01.2019. 21:46 #653198

status: user
broj poruka: 3106
Da ne objasnjavam sta i kako, ali sa tri razlicita artikla sam imao problema u G i samo ukoliko garancija nije neophodna ja tek tada pomisljam da `dozvolim` nekome ko mi da link od te firme da kupi nesto.

U suprotnom posaljem na druge prodavce. Mislim da pred Sudom casti privredne komore Srbije oni imaju najvise presuda, tj u poredjenju sa drugim prodavcima PC tehnike. Zao mi je samo sto te presude moraju samo da objave jednom u novinama umesto da drze na sajtu okrivljenog.

Na fakultetu smo citali jednu presudu kad nisu hteli da prihvate reklamaciju televizora, jer nije ga gospodja otvorila odmah prvog dana iz kutije nego nekoliko dana kasnije te su to smatrali kao razlog za odbijanje reklamacije.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Re: >> 21.01.2019. 22:00 #653199

status: user
broj poruka: 4228
Možda je tako bilo ranije, kasnije je to bilo opciono. Bar koliko sam ja ispratio sa laptopovima koji su mi dopali šaka. S tim što je ovl.servis bio Ne.o S.stem. I koštalo je 10 € godišnje. Lično mislim da je to dobra investicijia. 5 x 10 € svakih godinu dana i dobiješ garanciju na ceo laptop 60 meseci.

Ionako kod nekih proizvođača, kod nekih modela postoji mogućnost dokupljivanja produžene garancije.

Pozdrav!

Vlada

:: Ako nesto znaci, drugar koji je kupio hp u Gigatronu morao je da nosi laptop u Gigatron jednom godisnje u periodu od 5god. na ciscenje od prasine, da ne bi izgubio garanciju. To ozbiljne firme ne rade, voleo bih da vidim svojim ocima reakciju hp-a kada bi culi za takvu budalastinu. Mislim, razumem, korisnici su bahati, ne vode racuna, ali onda kada vide da je nesto unisteno, polomljeno, osteceno fizicki, onda je s razlogom odbijena garancija... Ionako su se uveliko ugradili za taj laptop, jos smaraju ljude da se cimaju do njih zarad ciscenja prasine..
::
:: Inace, jedna informacija za treci svet, ko nije upucen, hp je promenio vlasnika, sada je vlasnik Indijac ako imam dobru informaciju
::
:: Crta ličnosti je uopšten i usredsređen neuropsihički sistem, svojstven za individuu, kadar da različite draži ucini funkcionalno ekvivalentnim i da započne
:: i vodi različite vidove adaptivnog i ekspresivnog ponašanja
:: Gordon Allport
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum ... 21.01.2019. 23:15 #653202

status: user
broj poruka: 12795
Odkad se gubi garancija otvaranjem laptopa? Prvi put čujem za to. Svi su napravljeni da se bezbolno instalira 2.5` SSD/HDD ili m2 SSD. Ne oštećuješ nikakvu nalepnicu otvaranjem tako da najlakša solucija je sam to da uradiš.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
duqp Pa stvarno se ne gubi 22.01.2019. 01:23 #653205

status: user
broj poruka: 3466

Ako nema nalepnica na tom mestu gde otvaras i ako ne odvrces srafove kutlacom za palačinke pa će da vide tragove otvaranja.

Ako mozes pedantno i bez tragova odradi to sam i sačuvaj zivce. A ako ti je nebitno razvaljuj kidaj i menjaj ali neka ti radi kako treba

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Rancesco85 re 22.01.2019. 07:14 #653209

status: user
broj poruka: 726
Ovo za garanciju stvarno nisam imao pojma, prosle godine sam uzeo nov laptop sa obicnim hdd, zvao firmu kod koje sam uzeo da pitam da li kupljeni model ima m2 ssd slot (nisu naravno pojma imali), ali bar su mi naveli ako planiram da ubacim da moram poslati u ovlasceni servis jer cu ako sam budem ubacivao izgubiti pravo na garanciju.

LIFE HAS GIVEN ME MUCH,MAYBE TAKEN MORE!

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: ... 22.01.2019. 07:31 #653212

status: user
broj poruka: 19000
Nisu bas svi takvi, vidjao sam ASUS i Lenovo, da moras da rasklopis pola laptopa, skine se cela gornja maska, na koju je vezana tastatura, da bi dosao do hard diska. Lenovo i ASUS to najcesce rade, a vidjao sam i na hp-u, DELL nisam skoro dobijao. Fizicko lice se ne vodi kao strucno da to uradi, pa se gubi garancija. Po meni, to nije korektno ako fizicko lice to strucno uradi i bezbolno, bez ostecenih delova, a ako je drugi slucaj u pitanju, tek onda treba da se izgubi garancija. Oni su to objedinili, jer im je tako lakse zbog troskova, ko ce da se mlati to sve da proverava...

Crta ličnosti je uopšten i usredsređen neuropsihički sistem, svojstven za individuu, kadar da različite draži ucini funkcionalno ekvivalentnim i da započne
i vodi različite vidove adaptivnog i ekspresivnog ponašanja.
Gordon Allport


:: Odkad se gubi garancija otvaranjem laptopa? Prvi put čujem za to. Svi su napravljeni da se bezbolno instalira 2.5` SSD/HDD ili m2 SSD. Ne oštećuješ nikakvu nalepnicu otvaranjem tako da najlakša solucija je sam to da uradiš
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
miki069 Krcanje 22.01.2019. 12:32 #653235

status: user
broj poruka: 1234
Konkretnom laptopu mora da se krckaju šarke da bi se otvorio.

Da li to radi ovlašćen ili ne-ovlašćen servis, vidi se.

Isti će da zine i odmah mu vrednost pada za 50%.




:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tortojed Ne zovu badava pomenutu firmu... 22.01.2019. 23:46 #653262

status: user
broj poruka: 10998
Shitatron. Kad god, i shta god da sam cuo o njima bilo je samo i iskljucivo grdno i optuzujuce... Mnogo se gamadi ovde nakotilo, koja bi da egzistira na bazi ``reketa`` (``ugradnja u cenu``), da cheshe mooda i izlezava se ceo bogovetni dan, pa onda na splavove. Shto reche jedan kriminalac `mala bara, puno krokodila``. Mada, vishe bi odgovaralo ``uska kanalizacija, previse pacova``...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ZooLoo ... 23.01.2019. 10:43 #653268

status: user
broj poruka: 3975
Prva greska koju ljudi prave je neinformisanost i srljanje kod pilicara. G & A samo smece smeca, imas daleko bolje i usluznije nase prodavnice a tu je uvek i bice KP Elita.

Pre bi Operateru narucio nesto nego da idem kod pilicara, idi bre! :D

Menjaj SSD i jebes garanciju, i ovako ce da tera, ipak je to HP. :D

PC Igre https://goo.gl/nReEin

HB https://goo.gl/v7sVst

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
miki069 Razjeba..nje 23.01.2019. 13:09 #653273

status: user
broj poruka: 1234
Ali će da izlomi lap-top dok zameni hard disk.

Nije ovde problem G-šit, već sam proizvođač.

Da može da se lako menja, menjali bi i ovlašteni.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Bobi4ever Re: Samo nemoj da im javljas sa slikom i snimkom 24.01.2019. 07:38 #653304

status: user
broj poruka: 4877

Ostali ne kupuju u Sisatronu.

::
::
:: I podacima sta si uradio. Ovde si nisi smotanko neces sjebati nista. Uradi upgrade i pun gas. Sad si naučio lekciju :)
::
:: A ostali, učite na tuđim greškama
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Blueberry u-p-d-a-t-e 20.01.2020. 11:39 #660636

status: user
broj poruka: 1272
Sacekao da istekne garancija.

Malo povuci - potegni, pomagao mi iskusniji kolega.
Nikakvo lomljenje laptopa, nikakvo lomljenje sarki.
Ubacio SSD.
Jedno nepopularno misljenje, vecina domacih servisera NEMA POJMA.
Amin!

Jedan od onih što neće prodavati hardver, već pljeskavice.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator Re 20.01.2020. 12:50 #660637

status: user
broj poruka: 4262
Kada sam rekao da u Ns na prste možeš pobrojati ljude koji znaju da servisiraju i rade servisiranje računara, bio sam prozivan. Realno 8 ljudi znaju raditi svoj posao u gradu i to je to. U Bg 4 puta više i to je to.
Ne znaju svi sve, ali ono što znaju rade odlično.
Nažalost, nakotilo se stoke u poslu, jer nije profitabilan kao do 2005 godine.
Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60359. Broj poslatih odgovora: 647037.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs