Pozz svima,ukratko pre oko dve nedelje sa poslao maticnu plocu na reklamaciju,posle nedelju dana dobijem sms obavestenje da nije utvrdjen kvar i naravno nije prihvacena reklamacija,odmah i nazovem da se pozalim da nebi dzabe slao.I navodno ploca ide na jos jedan krug testiranja,danas nazovem da vidim sta se desava,i dobijem odgovor da je navodno fizicko ostecenje,iskrivljen jedan pin valjda na lezistu procesora,onda je tu malo nastala rasprava preko telefona jer za 2.5 godine koliko je kod mene nisam imao razlog da skidam procesor,naravno ne prihavata se reklamacija.Da li je neko imas slican problem sa winowcima?Inace supruga mi je svegok da od kad sam kupio montirao sve,do ove reklamacije nisam imao potrebe da skidam cpu sa ploce.Razlog zbog kog sam poslao je da nisam imao sliku ,racunar je radio .I5 4460 LGA 1150,Gigabyte z97p D3
sms ti je potvrda da nije `utvrdjen kvar`. Sto znaci da prodaju foru iskrivljenog pina i da je to mogao neko da uradi tamo da se ogradi od reklamacije. Ponovo ih zvrcni i kazi im za to, da ne lelemude previse jer je radilo 2.5 godine, sms potvrda i kazi imas fotografije. U suprotnom da ce raditi inspekcija i da ces kontaktirati Gigabyte sa dokazima i da imas fotografije ploce u detalje.
Najveci prevaranti na trzistu. Ostaje ti da se rapravljas pa sta bude, pretnja inspekcijom pa ako prodje. Kazem ako prodje, jer je opste poznato ciji su oni igraci.
Koja je procedura da kontaktiram Gigabyte i koja inpekcija treba da se pozove?Komp sam koristio sa integisanom grafikom samo surf i filmovi,i samo odjednom kad sam ga upalio nije davao sliku ,a radio je.Pozajmim od drugara neku graficku kartu samo da probam i sve radi kako treba,i nije mi jesno kako se iskrivio taj jedan pin....
Prvo pravilo pre nosenja na reklamaciju,slikaj sa svih strana u sto vecoj rezoluciji predmet reklamacije...pred njima pre nego sto preuzmu....takodje koliko znam fizicko ostecenje su duzni pri preuzimanju da uoce i odmah vrate plocu,a da stoji kod njih toliko dana pa da onda uoce ne ide to tako...
:: Koja je procedura da kontaktiram Gigabyte i koja inpekcija treba da se pozove?Komp sam koristio sa integisanom grafikom samo surf i filmovi,i samo odjednom kad sam ga upalio nije davao sliku ,a radio je.Pozajmim od drugara neku graficku kartu samo da probam i sve radi kako treba,i nije mi jesno kako se iskrivio taj jedan pin... :: ::
Sad setih da li ima neke veze sto je to kupljeno online emmi,isto mu dodje zar ne?Nisam se toga ni setio da slikam,nisam znao da su takva go..a!
:: Prvo pravilo pre nosenja na reklamaciju,slikaj sa svih strana u sto vecoj rezoluciji predmet reklamacije...pred njima pre nego sto preuzmu....takodje koliko znam fizicko ostecenje su duzni pri preuzimanju da uoce i odmah vrate plocu,a da stoji kod njih toliko dana pa da onda uoce ne ide to tako.. :: :: :: :: Koja je procedura da kontaktiram Gigabyte i koja inpekcija treba da se pozove?Komp sam koristio sa integisanom grafikom samo surf i filmovi,i samo odjednom kad sam ga upalio nije davao sliku ,a radio je.Pozajmim od drugara neku graficku kartu samo da probam i sve radi kako treba,i nije mi jesno kako se iskrivio taj jedan pin... :: :: :: ::
To online znaci da mozes bez pitanja da vratis 15 dana nakon kupovine,posle je isto....i ja sam na tezi nacin naucio da slikam pre davanja na reklamaciju...drz se prve poruke u kojoj se ne pominje PIN,znaci tada je bila ispravna ako nije utvrdjen kvar,ovo kasnije su oni izazvali greskom ili namerno nikog nije briga....da je bilo krvig pina isti dan kada su primili paket morali su javiti i reci da se ne uvazava reklamacija zbog toga,za ove dve nedelje mogli su da igraju fudbal sa njom po servisu.....
:: Sad setih da li ima neke veze sto je to kupljeno online emmi,isto mu dodje zar ne?Nisam se toga ni setio da slikam,nisam znao da su takva go..a :: :: :: :: Prvo pravilo pre nosenja na reklamaciju,slikaj sa svih strana u sto vecoj rezoluciji predmet reklamacije...pred njima pre nego sto preuzmu....takodje koliko znam fizicko ostecenje su duzni pri preuzimanju da uoce i odmah vrate plocu,a da stoji kod njih toliko dana pa da onda uoce ne ide to tako.. :: :: :: :: :: :: :: Koja je procedura da kontaktiram Gigabyte i koja inpekcija treba da se pozove?Komp sam koristio sa integisanom grafikom samo surf i filmovi,i samo odjednom kad sam ga upalio nije davao sliku ,a radio je.Pozajmim od drugara neku graficku kartu samo da probam i sve radi kako treba,i nije mi jesno kako se iskrivio taj jedan pin... :: :: :: :: :: ::
:: To online znaci da mozes bez pitanja da vratis 15 dana nakon kupovine,posle je isto....i ja sam na tezi nacin naucio da slikam pre davanja na reklamaciju...drz se prve poruke u kojoj se ne pominje PIN,znaci tada je bila ispravna ako nije utvrdjen kvar,ovo kasnije su oni izazvali greskom ili namerno nikog nije briga....da je bilo krvig pina isti dan kada su primili paket morali su javiti i reci da se ne uvazava reklamacija zbog toga,za ove dve nedelje mogli su da igraju fudbal sa njom po servisu.....ja nisam serviser ali prvo gledam pinove na ploci kada kupujem,znaci smejurija je da nisu videli pola meseca,ko ce im to verovati,normalan ispektor nece... :: :: :: :: Sad setih da li ima neke veze sto je to kupljeno online emmi,isto mu dodje zar ne?Nisam se toga ni setio da slikam,nisam znao da su takva go..a :: :: :: :: :: :: :: Prvo pravilo pre nosenja na reklamaciju,slikaj sa svih strana u sto vecoj rezoluciji predmet reklamacije...pred njima pre nego sto preuzmu....takodje koliko znam fizicko ostecenje su duzni pri preuzimanju da uoce i odmah vrate plocu,a da stoji kod njih toliko dana pa da onda uoce ne ide to tako.. :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Koja je procedura da kontaktiram Gigabyte i koja inpekcija treba da se pozove?Komp sam koristio sa integisanom grafikom samo surf i filmovi,i samo odjednom kad sam ga upalio nije davao sliku ,a radio je.Pozajmim od drugara neku graficku kartu samo da probam i sve radi kako treba,i nije mi jesno kako se iskrivio taj jedan pin... :: :: :: :: :: :: :: ::
:: Koja je procedura da kontaktiram Gigabyte i koja inpekcija treba da se pozove?Komp sam koristio sa integisanom grafikom samo surf i filmovi,i samo odjednom kad sam ga upalio nije davao sliku ,a radio je.Pozajmim od drugara neku graficku kartu samo da probam i sve radi kako treba,i nije mi jesno kako se iskrivio taj jedan pin... :: ::
U jeb... Sta sad bi sa onim `niko nema problema sa emmi, narucio sam 2000 stvari bez problema, to su andjeli, svako ko se buni je lud...` Sta bi? Doslo iz dupeta u glavu?
A tebi zelim srecno ako budes kontaktirao `inspekciju`. Stvarno srecno...
Kontaktirao sam,ali bez uspeha nazalost..... :: :: U jeb... Sta sad bi sa onim `niko nema problema sa emmi, narucio sam 2000 stvari bez problema, to su andjeli, :: svako ko se buni je lud...` Sta bi? Doslo iz dupeta u glavu? :: :: A tebi zelim srecno ako budes kontaktirao `inspekciju`. Stvarno srecno.. :: :: ::
:: Kontaktirao sam,ali bez uspeha nazalost.... :: :: :: :: U jeb... Sta sad bi sa onim `niko nema problema sa emmi, narucio sam 2000 stvari bez problema, to su andjeli, :: :: svako ko se buni je lud...` Sta bi? Doslo iz dupeta u glavu? :: :: :: :: A tebi zelim srecno ako budes kontaktirao `inspekciju`. Stvarno srecno.. :: :: :: :: :: ::
Hvala vam na savetima.sastavljena poruka i poslat mail tj zalaba zastiti potrosaca.Drzste palceve.A kad sam ponovo zvao servis i rekao sta ako imam fotke kao dokaz da sam poslao fizicki isravno,samo je ta gdja ucutala na trenutak. Inace ako moze savet koju zamensku plocu uzeti za LGA 1150 i5 4460,u slucaju da nebudem imao srece....
Neces se mnogo usreciti njihovim izborom. Ostale su 2 maticne ploce u njihovom izboru. Jedna je micro ATX, druga mini ITX.
Tesko ces naci ista sto je 1150 socket, da je normalan ATX i da ima 4 slota za memoriju. Mozda negde na oglasima, ako ti vrate kintu.
:: Hvala vam na savetima.sastavljena poruka i poslat mail tj zalaba zastiti potrosaca.Drzste palceve.A kad sam ponovo zvao servis i rekao sta ako imam fotke kao dokaz da sam poslao fizicki isravno,samo je ta gdja ucutala na trenutak :: Inace ako moze savet koju zamensku plocu uzeti za LGA 1150 i5 4460,u slucaju da nebudem imao srece... ::
jer to ti je sada glavni adut: ako su prvi put probali (kao što su napisali) kako pin tada nije bio iskrivljen? Pin je ili iskrivljen ili nije. Dakle, ili računar ne radi ili radi.
Evo i ja imam par dana problema sa vraćanjem sudomašine preko Emmi-ja. Napravo sam video zapis i slikao za svaki slučaj, međutim dobio sam poruku od Winwin-a da mi nije uvažen razlog za reklamaciju zbog fizičkog oštećenja(nova sodomašina - neispravna po dolasku). Iz servisa Gorenja mi javili da još nije odlučeno šta sa sudomašinom, tako da ni ne znam ko je poslao poruku, ali sam je sačvao isto kao i sav razgovor koji sam vodio sa serviserom i operatorima call centra u Gorenju. Vidjeću kako će proći, a za svaki slučaj sam kontaktirao i centar za zaštitu potrošača, kao i advokata za svaki slučaj zajedno sa potpisanim listovima, garancijom, vido zapisima i slikama. Jasno mi je rečeno da ako ne riješe u roku od 10 dana, da imam pravo na povrat novca i pravo na odštetni zahtjev u visini od 50% od vrijednosti aparata, a za sudski postupak do 500 000 din se ne plaća sudska taksa. Oprostio sam im 4 matične ploče i šporet sa ravnom pločom samo u 2017 godini, ali ovo neću. Pa makar i išao do međunarodnog suda. Keša imam, tako da ću istjerati svoje na čistac. Otkako je vlasnik promjenjen od 2014 godine, sve je krenulo kako ne treba u toj firmi Alti.
Ako je neko nedovoljno stručan, ne bi trebalo da prodaje hw, nego pljeskavice.
Nisam obrisao poruku,cuvacu naravno.Kaze,postovani vasa reklamacija nije uvazena,zahtev za zamenu nije prihvacen.Uredjaj nije pokazao kvar.I do danas nisu zvali,nego sam ja vec bio nestrpljiv pa sam morao da pozovem da vidim sta se desava e onda su mi izjavili za taj iskrivljen pin...
:: jer to ti je sada glavni adut: ako su prvi put probali (kao što su napisali) kako pin tada nije bio iskrivljen? Pin je ili iskrivljen ili nije. Dakle, ili računar ne radi ili radi :: :: Pozdrav :: :: Vlad :: ::
To sa iskrivljenim ili slomljenim pinom je ocito postao obrazac ponašanja. Komšija reklamirao jer mu nije radio drugi štap memorije i odgovor je bio da nedostaje pin a ja sam mu bio namestio procesor.Doduše nisam proveravao dal je bio pin kad je uzeta a nit sam pogleado dal fali pin kad je slao.
Ma da, to su im fore. Ili pin ili sjebu neki otpornik ili kod mobilnih `voda`.
A mi sisli sa planine i jos uvek mislimo da traje opsada Dzingis Kana..
:: To sa iskrivljenim ili slomljenim pinom je ocito postao obrazac ponašanja :: Komšija reklamirao jer mu nije radio drugi štap memorije i odgovor je bio da nedostaje pin a ja sam mu bio namestio procesor.Doduše nisam proveravao dal je bio pin kad je uzeta a nit sam pogleado dal fali pin kad je slao :: :: ::
I to i mnoge ostale druge stvari. Mnogo su se neki ljudi obezobrazili ovde. Nas je jedino pokrenulo bombardovanje, ocigledno treba jos jedno da bi ljudi mrdnuli dupeta.
i7 4790K/MasterLiquid Pro 120/Maximus Gene VII/32GB/240GB RAIDR/Strix 980ti/CM 750W/LG 27MB85Z-B
:: jer to ti je sada glavni adut: ako su prvi put probali (kao što su napisali) kako pin tada nije bio iskrivljen? Pin je ili iskrivljen ili nije. Dakle, ili računar ne radi ili radi :: :: Pozdrav :: :: Vlad :: ::
Na zalost imao sam isto iskustvo sa njima kao i ti. Apsolutno isto su me vozali i 3 puta vracali plocu, 1000 razgovoda telefonom, prepucavanje kontaktiranje drustva za zastitu potrosaca.
Apsolutno su sve ignorisali cak su mi drsko preko telefona odgovorili da ih tuzim ako nisam zadovoljan. To me je okinulo onako zestoko da sam lepo seo u kola i zapucao pravo u njihov servis u Cacku sa namerom da plocu olomim o glavu likusi koja je rekla da mogu slobodno da ih tuzim, ili bar nekom sefu, pa ko naleti prvi...
Kad sa njima pricas oci u oci daleko manje imaju smelosti i hrabrosti da se ponasaju kao idioti...
Da skratim, na kraju su prihvatili reklamaciju i zamenili. Intel i5 4670k / Gigabyte Z87x-D3H, Patriot Viper 3 8GB @1600MHz / THERMALTAKE SPS-530M / Zalman Z9 Plus / Samsung SSD 120GB EVO + WD 2.5` Blue 640GB / Samsung BluRay SE-506 / A4Tech V5
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646986. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.