Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : PC Berza
Tržište
Pomoc oko provere garancije reklamirane robe
STRANA 1 OD 1
cojka032 Pomoc oko provere garancije reklamirane robe 25.08.2016. 10:41 T63888

status: user
broj poruka: 297
Pre mesecak dana (11.07.2016.) sam odneo Graficku GTX660 u ***** na reklamaciju i posle par dana (18.07.2016. ) sam dobio SMS da je garancija prihvacena i da je poslata u servis.
Posle jedno mesecak dana orenem ja njih da vidim sta se desava sa grafickom i saznao sam da je graficka poslata u servis i da dodjem da pokupim novu kartu. Kad sam otisao kod njih pitali su me sta sam cekao tj sto nisam dosao ranije jer su me navodno zvali 18.07 da dodjem po drugu graficku karticu. Mobilni nit mi je zvonio nit mi je stizao SMS sa porukom da treba da se pojavim da preuzmem proizvod al ajde oprostise mi jer je doslo do greske kod njih al mi onda uvalise GTX 950 i onda mi rekose da mi se garancija produzava.
Da li je realno da za reklamiranu kartu koju sam platio 20K RSD dobijem karticu koju oni cene 15K RSD i da li mi stvarno garacija vazi jos par meseci kolikomi je ostalo od prosle kartice? Uz karticu sam dobio Otpremnicu pa me interesuje posto bih prodao karticu sta sve da saljem sa grafickom?

Pre par meseci secam se da sam procitao slicnu temu i da ste pomogli coveku pa reko da vidim da li mozete malo da mi razjasnite situaciju u kojoj sam se nasao ili da im saljem Inspekciju jer racun od druge kartice i drugi garantni list nisam dobio.

Unapred HVALA

Edit: Admin

Windows Hardware update
Windows has detected that you have moved your mouse.
Please restart your computer
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Neba Mislim da 25.08.2016. 11:08 #622715

status: user
broj poruka: 1197
Ako ti menjaju za drugi (nov) proizvod on jedino treba da bude `odgovarajući` tj. sličnih performansi. Treba u svakom slučaju da dobiješ punu garanciju i fiskalni račun.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Elfusion nisam ni ja bas siguran ali ovako je bilo kod mene 25.08.2016. 11:12 #622716

status: user
broj poruka: 414
reklamirao sam do sada nekoliko stvari i ako nisam dobio isti uredjaj onda ti daju uredjaj ili pare u iznosu koliko oni cena sada vrednost tog reklamiranog uredjaja sto je obicno manja cifra od placene. za garanciju sam dobio skroz novu ako sam dobio nov uredjaj.... nista od ovog sto ti pricam nije kupovano u ***** ali valjda je isto
Nekapiram pise da si dobio sms a dole pises da nisi dobio? Ako su prihvatili garanciju logicno je da treba da odes kod njih da to sredis.
Elektrofusion
Powered by ReactorSuperial

Edit: Admin

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 .... 25.08.2016. 12:07 #622718

status: user
broj poruka: 3350
Dobio si uredjaj koji kosta 20K dinara. GTX 950 bilo Gigabyte ili ASUS se krece oko 20K.

Ono sto nisu smeli da urade, a to je produzenje garancije.

Objasnjenje:
Pravilno ispunjen garantni list sadrzi sve elemente koje su na kartici: model, S/N, datum kupovine i jos po koja stavka, pored pecata i potpisa.
Fiskalni racun pokazuje da je prodat odredjen model kartice.

Kada se dobije nova kartica, stari garantni list i stari fiskalni racun se ne poklapa sa stanjem, tvojim i njihovim. I pred poreskom upravom, njihovi papiri se razlikuju sa stanjem. Tako da, idi ti tamo nazad, trazi fiskalni racun, nov, nov garantni list i ako se bune, kazi im da ne zajebavaju i da znas Zakon o obligacionim odnosima:

Zakon o obligacionim odnosima:
Produženje garantnog roka

Član 503

(1) U slučaju manje opravke, garantni rok se produžava onoliko koliko je kupac bio lišen upotrebe stvari.

(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari.

(3) Ako je zamenjen ili bitno opravljen samo neki deo stvari, garantni rok počinje teći ponovo samo za taj deo.

U tacki 1 stoji da se garantni rok produzava, u tacki 2 stoji da PONOVO pocinje teci. Sto znaci da je to ispocetka.

Ako opet krenu da kenjaju, kazi im da ces se vratiti sa porodicnim advokatom, kao i inspekcijom. I da prekinu da zajebavaju ljude, jer svi znaju svoja prava.




_____________________________
P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 WiFi gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
cojka032 hvala svima 25.08.2016. 14:55 #622728

status: user
broj poruka: 297
na brzim odgovorima.
Sto se same graficke tice otici cu sutra do njih jer mi je graficka kuci pa cu posle posla kod njih da svratim pa cu vam preneti detalje sta su rekli i kako su reagovali. Znaci da nema ni trunka postovanja kod ***** a nisam ocekivao jer sam blok nastavu bas u toj radnji odradio.

Edit: Admin

Windows Hardware update
Windows has detected that you have moved your mouse.
Please restart your computer

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vladarko Re: hvala svima 25.08.2016. 19:16 #622747

status: user
broj poruka: 4228
Mora da nisi ostavio dobar utisak dok si bio na blok-nastavi!

Mislim da je neXus2000 u pravu, jer je to relativno skoro promenjeno, pre godinu i po dana - kada ne mogu da poprave uređaj daju ti novi čija garancija se ne nastavlja, već je puna garancija - kao da si baš sada kupio uređaj. Pošto garancija ne važi bez fiskalnog računa pretpostavljam da ti i njega moraju izdati, bez obzira što nećeš platiti. Pretpostavljam da će napraviti nalog za ispravku na osnovu starog računa i tako `prebiti kasu`.

Pozdrav!

Vlada

:: na brzim odgovorima
:: Sto se same graficke tice otici cu sutra do njih jer mi je graficka kuci pa cu posle posla kod njih da svratim pa cu vam preneti detalje sta su rekli i kako su reagovali. Znaci da nema ni trunka postovanja kod ***** a nisam ocekivao jer sam blok nastavu bas u toj radnji odradio
::
:: Windows Hardware update
:: Windows has detected that you have moved your mouse
:: Please restart your compute
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC 25.08.2016. 22:12 #622758

status: user
broj poruka: 9420
Sve je tako kako su ti rekli, zavrsili. Za divno cudo, bili su fer i korektni.
Dobio si odgovarajuci uredjaj i garancija se nastavlja. Njihova je dobra volja da li ce ti produziti garanciju ili nastaviti, po zakonu se garancija nastavlja. Da nije tako, mogao bi stalno pred istek garancije da kvaris uredjaj i dobijas novi.


El Capitan

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Guts Pomoc oko robe 26.08.2016. 00:07 #622762

status: user
broj poruka: 68
Ako ti menjaju uredjaj, moraju da vide sa tobom da li zelis finansijsko razduzenje, da li zelis isti uredjaj ili koji uredjaj zelis u toj vrednosti (uzima se cena graficke koja je bila pri kupovini a ne trenutna cena). Ne smeju da ti oni daju neki uredjaj na koji ti nisi pristao, jedino u slucaju ako nemaju istu graficku, pa da ti daju neki primer koja bi odgovarala. Ako ti daju drugi uredjaj, pise se nova garancija. U slucaju da ti daju isti model, onda vec moze da se nastavi garancija od prosle, sa produzetkom koji zavisi od broja dana koliko je graficka bila na servisu. Pozz.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
100tinalog Re: Pomoc oko provere garancije reklamirane robe 26.08.2016. 19:11 #622787

status: user
broj poruka: 1219
Tuzi goveda i trazi inspekciju. Ja sam ih tuzio za gtx780, dobio sam 970 ali kao garancija samo mesec dana.

***** najveci prevaranti. Nista vise preko njih.
http://valid.x86.fr/56cuui

Edit: Admin

:: Pre mesecak dana (11.07.2016.) sam odneo Graficku GTX660 u ***** na reklamaciju i posle par dana (18.07.2016. ) sam dobio SMS da je garancija prihvacena i da je poslata u servis
:: Posle jedno mesecak dana orenem ja njih da vidim sta se desava sa grafickom i saznao sam da je graficka poslata u servis i da dodjem da pokupim novu kartu. Kad sam otisao kod njih pitali su me sta sam cekao tj sto nisam dosao ranije jer su me navodno zvali 18.07 da dodjem po drugu graficku karticu. Mobilni nit mi je zvonio nit mi je stizao SMS sa porukom da treba da se pojavim da preuzmem proizvod al ajde oprostise mi jer je doslo do greske kod njih al mi onda uvalise GTX 950 i onda mi rekose da mi se garancija produzava
:: Da li je realno da za reklamiranu kartu koju sam platio 20K RSD dobijem karticu koju oni cene 15K RSD i da li mi stvarno garacija vazi jos par meseci kolikomi je ostalo od prosle kartice? Uz karticu sam dobio Otpremnicu pa me interesuje posto bih prodao karticu sta sve da saljem sa grafickom
::
:: Pre par meseci secam se da sam procitao slicnu temu i da ste pomogli coveku pa reko da vidim da li mozete malo da mi razjasnite situaciju u kojoj sam se nasao ili da im saljem Inspekciju jer racun od druge kartice i drugi garantni list nisam dobio
::
:: Unapred HVAL
::
:: Windows Hardware update
:: Windows has detected that you have moved your mouse
:: Please restart your computer
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Morow Re: 26.08.2016. 20:37 #622790

status: user
broj poruka: 1038
Nemam pojma sto se garancije tice pri zameni kartica ali dobio si malo jacu graficku. Jos ako je GTX950 Asus Strix i-haaaa. :D Ali u svakom slucaju javi nam sta se desava.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
djokosrb Jbt ja sistem kad sve svodi na to kako je neko tamo raspolozen 26.08.2016. 21:15 #622791

status: user
broj poruka: 6875
Lik od kojeg sam ja uzeo GTX 1060 je nju dobio (kod njih kostala 380e) kao zamenu za crknutu GTX 960 4GB(260e placena).
Nov papir i racun. ***** je u pitanju.

Edit: Admin

Dete Partizana


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
lakiwot Re: Jbt ja sistem kad sve svodi na to kako je neko tamo raspolozen 27.08.2016. 00:49 #622806

status: user
broj poruka: 1118
Veze.

***** su djubrad postali, nosio sam sdd 9000 placen, sad kosta 8100, trazio sam pare nazad, pa naravno kupim za 8100 din.. ustedim 900 din..
Naravno nije bilo teorije.
Posle par dana su mi javili da cak nema ni taj ssd za zamenu nego samsung da doplatim 5000 i nesto dinara...
Naravno nisam dobio novu garanciju, ali uzeo sam isti ssd posle natezanja u radnji.
http://valid.x86.fr/bek4z2

Edit: Admin

:: Lik od kojeg sam ja uzeo GTX 1060 je nju dobio (kod njih kostala 380e) kao zamenu za crknutu GTX 960 4GB(260e placena)
:: Nov papir i racun. ***** je u pitanju
::
::
::
:: Dete Partizana
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Re: Re: Jbt ja sistem kad sve svodi na to kako je neko tamo raspolozen 27.08.2016. 11:20 #622812

status: user
broj poruka: 9420
A zar ne mislis da ovo sto si napisao mnogo vise govori o tebi nego o *****?
Zar mislis da je neko sisao vesla? Pa gde bi oni bili kada bi na takvim pametnjakovicima pucali po 900 din po SSDu? Zakon mora da stiti i proizvodjace, distributere i kupce podjednako.


El Capitan

Edit: Admin

:: Veze
::
:: ***** su djubrad postali, nosio sam sdd 9000 placen, sad kosta 8100, trazio sam pare nazad, pa naravno kupim za 8100 din.. ustedim 900 din..
:: Naravno nije bilo teorije.
::
:: ::
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tata02 ... 27.08.2016. 23:07 #622829

status: user
broj poruka: 845
У Србији нема правила, како се коме заломи. Мени су у ЊинЊин-у за цркнуту графичку карту, која није могла да се поправи, рачунали пуну цену са фискалног и доплатио сам, по свом избору, за бољу графичку. Пре 20-ак дана, такође у ЊинЊин-у, су ми за цркнутог миша Cooler Master Alcor дали у замену Logitech G302 Daedalus Prime који је скупљи, а по мени и бољи миш. Cooler Master Alcor нису имали на стању а нису ме ни питали да ли желим нешто друго, само су ми јавили да дођем по миша. Ево га ради као змај.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
cojka032 Izvinjavam se 29.08.2016. 18:20 #622876

status: user
broj poruka: 297
Sto nisam odgovarao ranije a razlog je sto pe****ma na sajtu stoji da rade od 09-16 subotom a oni u stvari rade od 10-13 h subotom ( kazem subotom jer je to jedini dan kad mogu da izadjem sa posla zbog smanjenog posla vikendom ).
Nego odem ja danas oko 10 ( za vreme dorucka ) do *** a i pitam ih ja koliko mi vazi garancija sa obzirom da sam kartu dobio kao zamenu za GTX 660 i oni mi bez pardona kazu da mi se nastavlja garancija medjutim nebih ja lenj pre nego sto sam otisao u *** kontaktirao sam sluzbu za zastitu kupaca i oni mi rekli da po cranu 503 b moraju da mi daju garanciju od datuma preuzimanja robe i taj mail sam otstampao i podvukao njihov odgovor fluorescentnim markerom. Posto sam im pokazao papir odmah su promenili ton i izvinuli su se kao mislili su da je stara bila GTX 950 pa da se nastavlja i onda mi upisali punu garanciju.
Znaci gamad treba pritegnuti da bi doboi ono sto je zakonom propisano inace ostajes ostecen ( da nisam pokazao razgovor umesto 3 god. garancije imao bi samo 4 meseca ) tako da pamet u glavu i izbegavajte usrani *** u sirokom luku.
Skoro sam kupio od *** komponente po dosta nizim cenama i coveku skidam kapu jer je drzao komponente kod njega dok nije sve nabavio ( i ako mi je u samom startu rekao da to izbegava da radi ) i od sad je on za mene jedina prodavnica u Srbiji.

Hvala jos jednom svima na odgovorima a narocito neXus2000 u na citiranju zakona.

Edit: Admin

Windows Hardware update
Windows has detected that you have moved your mouse.
Please restart your computer

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Kovle Reew 30.08.2016. 03:44 #622892

status: user
broj poruka: 976
Cojka mozes o kojim imenima se radi da mi napises na mail. Posto vlasnici sajta dobijaju pare da njihovi korisnici ne govore lose ili dobro o drugim subjektima. Sutra cu sesti da protumacim zakone da konacno razgranicim sebi da se ne nerviram vise da li neko moze da tuzi vlasnike ovog foruma i sajta i da li cu da stavim 4 ili 5 zvezdica da se ne prepozna koja firma tj kolektiv lopuza je u pitanju
Pretpostavljam da Samsung ide po forumima i tuzi vlasnike istih..
___________________________________
https://www.hd-space.org
http://hd-torrents.org/index.php
Intel Q6600 2.4ghz
Asus NVIDIA 8800GT TOP
Asus P5KE-WIFI/AP
WD BLUE 500gb + SAMSUNG F1 1tb
Leadtek TV2000 EXPERT
Thermaltake Sopran

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
neXus2000 .... 30.08.2016. 09:24 #622893

status: user
broj poruka: 3350
No problem man.

Malo objasnjenje, sto se tice tog zakona i tacke 2. Kada se zameni neki bitan deo, garancija za taj bitan deo pocinje ponovo teci. Tj. Ako, npr. TV, ima garanciju 2 godine, sve u njemu generalno ima toliku garanciju. E onda ti crkne ti ploca za jedno godinu dana. Zamene plocu. Tebi sve osim te ploce ima jos godinu dana garancije, a ploca 2 godine.
Posto je u pitanju ceo uredjaj, ti dobijas garanciju novog uredjaja. Cak i da je zamenjen istim. Kad sagledas u zivotu, ne postoje dve iste stvari, a posebno kada se serijski brojevi ne poklapaju.

_____________________________
P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 WiFi gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646986.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs