Zna li neko koja su moja prava prema trenutnom zakoniku? Koji su rokovi? Mislim da postoji 8 dana rok za nesto, a valjda 30 dana za nesto drugo? pride, ako se ne varam, ako uredjaJ nije stariji od 6 meseci, onda valjda ne bi smeli da radi servis (popravku) uredjaja bez moje eksplicitne saglasnosti, vec bi morali da vrse zamenu... ? Zna li neko nesto preciznije?
Letos uzeo Set Top Box Horizons S u BCGroup. Poceo da zeza, zamrzne se slika, a ton ide. Pride se redovno i ugasi sam od sebe jos dok prikazuje sliku. Odneo u pon 21.dec na reklamaciju. Primili, ja kazem za prvi razlog, krenem da izlezem drugi, ovaj me prekine i kaze, ma to uopste nije bitno, zar mislis da ce to neko da popravlja, pa to ce se samo zameniti. zapravo da imam ovde na stanju, vec bih ti zamenio. Elem, kaze bice to gotovo za par dana. I nedelju dana kasnije, nije nista gotovo, zovem, ne mogu da dobijem servis dva dana, na kraju ih jedva nahvatao. Serviser u BCGroup kaze, ja sam to prosledio u servis uvoznika, i sada je to kod njih, ne znam situaciju... Pa rekoh, mislio sam da ce se to prosto zameniti, kaze on pa to i jeste neka procedura, ali izgleda da mozda nema na stanju, mozda ce ga i servisirati. I sad ja razmisljam, a ovamo nisu cak ni hteli da upisu kompletnu specifikaciju svih problema sa uredjajem, sta ce poravljati jedino ono sto su delimicno hteli da zapisu... Sta ciniti?...
nista se ne brini resice se tamo negde, krajem januara(mozda). Idu prazncici, a upao su u pricicu prebacivke odgovornosti s kurte na murtu, tako da opusteno i jednom nedeljno se seti da ih pozoves i priupitas za vreme. U medjuvremenu nadji neku drugu zanimaciju, inace ces odlepiti cekajuci Godo-a :(...
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
Prodavac, u ovom slučaju BC Group, može jedino da prosledi uređaj ovlašćenom servisu. Drugim rečima, po Zakonu prodavac nije kompetentan da se bavi procenom ispravnosti uređaja i uzrocima kvara, već to mora da obavi isključivo ovlašćeni servis. Nekada je uvoznik istovremeno i ovlašćeni servise, a nekada ne.
Nakon konstantacije kvara, ovlašćeni servis može da popravi uređaj ili vlasniku uređaja izda pisanu potvrdu na kojoj piše da uređaj nije moguće popraviti. Uz potvrdu o neispravnosti, kupcu se izdaje novi uređaj ili vraća novac na mestu na kojem je uređaj i kupljen.
Inače, zakonski rok na odgovor na reklamaciju, ali ne i njeno rešavanje, je 8 radnih dana. Ukoliko do kvara kupljene robe dođe u roku od 6 meseci od dana kupovine, kupac ima pravo da odbije popravku i insistira na zameni robe ili povratu novca. Nakon isteka 6 meseci od dana kupovine, kupac više nema pravo da insistira na zameni, već je obavezan da prihvati i popravku, osim ukoliko ovlaščeni servis sam ne odluči drugačije i kupcu izda potvrdu za zamenu robe.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646997. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.