U jednoj prodavnici IT opreme, za proizvod nisam dobio garantni nego servisni list. Ubedjuju me da je to isto, u šta baš nisam siguran jer koliko znam voda se piše voda a ne benzin. A i na servisnom listu nema roka trajanja garancije i nema pečata maloprodajnog objekta.
Po mogućstvu iskopirati fiskalni račun. Bez obzira što se kod nas prodaju najfinije i najjeftinije trake za fiskalne uređaje i one blede ako su dugotrajno izložene svetlosti, zubu vremena, vetra, trt-mrt...
Za neke uređaje - komponente se ne dobija nikakva garancija, samo čuvaš fiskalni.
Servisni list ili servisni kupon je možda predznak da će ti uskoro biti... potreban?
Fiskalni nije štampan nego ispisan rukom. Garantni list mora mora jer je garancija 36 meseci. Da li će mi kupon biti potreban, ne znam jer ću proizvod vratiti u roku od 14 dana ako mi ne daju pravi garantni list. Ili ću videti sa inspekcijom, šta god.
Sve OK, i ono je fiskalni a i ono je garantni - servisni (ono sto si prevrnuo, pise Garantni kupon) Nemoj da vracas bezveze, nema potrebe da dzabe dizes frku i panicis, sve ti je regularno.
Garantni list, fiskalni racun ili pisani racun kako god (ne treba samo ako je veleprodaja).
:: :: Fiskalni nije štampan nego ispisan rukom. :: Garantni list mora mora jer je garancija 36 meseci :: Da li će mi kupon biti potreban, ne znam jer ću proizvod vratiti u roku od 14 dana ako mi ne daju pravi garantni list :: Ili ću videti sa inspekcijom, šta god.
Ne piše Garantni kupon nego SERVISNI KUPON. Čudno čitaš voda. Da li ti pri kupovini kod ovih dobijaš servisni, ili list kome u zaglavlju stoji GARANTNI LIST? Na koji način je regularno?
Buduci da je (ako se ne varam) u pitanju proizvod SSD SATA3 120GB Patriot Blast 560/425MB/s, PBT120GS25SSDR, kupljen u radnji sa `E` na pocetku i `I` na kraju i 2 M u sredini. a kod njih je uobicajena procedura da samo salju fakturu sa fiskalnim racunom (u ovom slucaju im sigurno nije radila kasa ili nisu imali struju, odatle i blok racun) bez garantnog lista. Pisani fiskalni racun je u svakom obliku jednak stampanom fiskalnom racunu, sem u tome sto je stampani izrod stampaca, odnosno kase. Za svaki slucaj sto se tice duzine garancije, printscreen-uj i odstampaj web stranicu. Svako dobro.
Nadovezao sam se samo na post za fiskalni, garanciju, prvi nisam ni citao.
Ps garantni ili servisni list, ili za tebe `voda` mora da ima pecat, jer ti nece priznati, i u pravu ce biti. Servisni list je logicno da bude status neke popravke(revers), nema veze s garantnim..
:: :: @VMAR :: :: Ne piše Garantni kupon nego SERVISNI KUPON. Čudno čitaš voda :: Da li ti pri kupovini kod ovih dobijaš servisni, ili list kome u zaglavlju stoji GARANTNI LIST :: Na koji način je regularno :: ::
Ne varaš se. U pitanju je proizvod SSD SATA3 120GB Patriot Blast 560/425MB/s, PBT120GS25SSDR, kupljen u radnji sa `E` na pocetku i `I` na kraju i 2 M u sredini. Uvoznik je firma sa početnim slovom A, drugim L, trecim T, i na kraju I. Datum je 11. dvanaesti, godine 20 sa zadnjim ciframa 1 i 5.
Šalu na stranu, ako je tako kako kažeš, tako je trebalo da mi kažu a ne da nešto mumlaju ili ne odgovaraju. Bolje da zaposle tebe. U svakom slučaju hvala na pokušaju razjašnjenja.
E sad, što se regularnosti svega tiče, stvar se malo ljulja. Ne znam kako je po zakonu, ali bilo bi bolje da izdaju sve papire a ne da ja nešto štampam. Šta ako npr. za tri godine izvršim fotomontažu i umesto 36 meseci stavim recimo 50? (Ne da bih to uradio ali možda neko bi.) Ili u servisu jednostavno ne poveruju papiru koji nije njihov. Klimavo i kilavo.
@imarkovic Pa nisam tebi ni rekao, nego VMARC-u. Ne čitaš više od jednog posta :p
Štampanje (kopirancija) fikslanog računa se odnosi na one koje je `odštampao` fiskalni uređaj na termo rolnu. Pošto si dobio rukom odštampani fiskalni račun iscepkan iz bloka, mala je verovatnoća da će izbledeti.
Takav račun je takođe važeći, a koristi se u slučaju da je radnja - izdavalac računa, bez obzira na broj slova M koje ima u sredini imena ili nema, sprečena iz nekog razloga da izda fiskalni račun odštampan na fiskalnom uređaju. Na primer, nestanak struje, kvar računara, krađa kablova... Taj pisani fiskalni račun dođe nešto kao Tošibin patent: no matter what.
Reklamirao sam sijased uredjaja Altiju sa tim tvojim Servisnim kuponom. Ja ti kazem da neces imati problema oko prijema reklamacije, Alti njake oko razresenja sa njihovim tripovima odugovlacenja i zamenama sa repariranim i polovnim komponentama. A ti se cimaj, vracaj, radi sta znas... Tvoja stvar ako imas visak volje, energije i vremena da se bavis besmislicama. Uredno ce ti vratiti pare, jer drugi list nemaju da ti daju a cisto sumnjam da ce da stampaju drugi specijalno za tebe. Pogledace te, onako, verovatno ti okrenuti ledja i prevrnuti ocima i vratiti ti pare.
Da se razumemo, ja sam prekinuo saradnju sa njima, odavno... Upravo zbog njihove `ozbiljnosti` na svim poljima. Ali ponavljam ti, to je regularni papir za prijem reklamacija u njihov servis, kakogod ga oni zvali a ti zeleo da se zove. Neces imati problem u prijemu a to sto posle prijema trebas da se mlatis sa njima, to je vec druga tema...
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646986. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.