Pitanje: kad kupujem preko Interneta, a na sajtu piše da daju garanciju na duže od zakonskih 24 meseca, recimo, 36 meseci - da li je prodavac dužan da, uz fiskalni račun, pošalje i garantni list?
Nedavno sam od A*tija, preko WW sajta, kupio hard disk od 4TB za koji piše da daju garanciju od 36 meseci, ali mi oni nisu poslali garantni list na 36 meseci. Ako se disk pokvari, recimo, 1 mesec nakon zakonski garantovanih 24 meseca, kako ja da dokažem da je još pod garancijom kad nemam garantni list?
A to ako misliš da na fiskalnom ne piše trajanje garancije, znaju oni :)
Ali jeste im malo čudna politika. Mislim ne upisuju serijski broj na garantni list, pa tehnički može neko ko ima istu robu da popravi kod njih iako nije tu kupio. Jedino ako imaju unet serijski u bazi.
Isto se i meni desilo preko WinWin-a :) Mislim na to da sam poručio nešto sa garancijom od 3 god. a dobio samo fiskalni uz predmet.Nekad daju, nekad ne ...
Sad sam pogledao fiskalni i samo sam mogao pronaći datum prodaje, ali ne i trajanje garancije... Osim ako nije šifrovano. Uglavnom, kad sam kupovao komponente u WW-u, morao sam svaki put da tražim da mi daju Garantni list (za duže od 2 godine) i davali su... Ali, zbog neljubaznosti (čitaj: bezobrazluka) pojedinih prodavaca, odustao sam od odlaska u WW shop, pa poručujem preko weba, stigne mi kurirom na kućnu adresu. Tako mi dođe lakše.
Ja sam kod njih kupovao napajanje i prodavac mi rekao da ne treba garatni list, ja sam posle krtkog ubeđivanja dobio garatni list (na 36 meseci).
Traži ti za svaki slučaj, ko zna šta može da bude....a sa fiskalnim ti garancija važi 24 meseca, ne znam kako bi posle `dokazao` da je garancija 36 ili više meseci.
Sad u Zakonu o zaštiti potrošača (http://goo.gl/oPGAJ6) naiđoh i na ovu rečenicu: `Davalac garancije je dužan da na zahtev potrošača izda garantni list.` Što se može tumačiti da bez izrićitog zahteva kupca prodavac nije dužan da izda garantni list. I to je verovatno tačno.
Eee, kakve mi zakone imamo... Kud ne odoh na Zapad dok mi je još bilo vreme... ccc
Garantni list je uvek OBAVEZAN, bilo da kupuješ preko firme ili kao fizičko lice, ne znam zašto si tako dobio, to nije po pravilu ni u jednoj firmi. Drugo, fiskalni isečak je termalni papir, sa koga se izliže tekst posle godinu dana, da se ne vidi ništa, bez obzira gde stajao, posle ne možeš da reklamiraš, ja ga obavezno iskopiram da imam na običnom papiru.
:: Sad sam pogledao fiskalni i samo sam mogao pronaći datum prodaje, ali ne i trajanje garancije... Osim ako nije šifrovano. Uglavnom, kad sam kupovao komponente u WW-u, morao sam svaki put da tražim da mi daju Garantni list (za duže od 2 godine) i davali su.. :: Ali, zbog neljubaznosti (čitaj: bezobrazluka) pojedinih prodavaca, odustao sam od odlaska u WW shop, pa poručujem preko weba, stigne mi kurirom na kućnu adresu. Tako mi dođe lakše :: :: :: ___ :: Case: TT Urban S7 :: MBO: Asus P8Z77-V L :: CPU: i7 3770 :: RAM: Kingston DDR3 32G :: HDD: 1TB WD Black + 1TB Seagate + 4TB WD Purpl :: SSD: Intel 240G :: GPU: Radeon R9 270X PCS :: Monitor: Dell P2714 :: Blu-Ray: LG BH16NS40 :: ::
Na sajtu winwin-a kazu da je garancija 24 meseca,ako je duza od 24 meseca mora se izdati garantni list. Kod reklamacije proizvoda sa garancijom vecom od 24 meseca mora se doneti garantni list. Moras da dobijes garantni list da bi imao garanciju od 3 godine. http://www.winwin.rs/garancije-reklamacije-servis.html
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.