Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : PC Berza
Tržište
Prava potrosaca,zamena uredjaja!
STRANA 1 OD 1
Hyper Prava potrosaca,zamena uredjaja! 02.09.2014. 21:36 T58875

status: user
broj poruka: 563
Zanima me ako sam kupio pokvaren uredjaj da li imam prava na zamenu odmah ili ide na servis?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ICEsd Re: Prava potrosaca,zamena uredjaja! 02.09.2014. 21:53 #561678

status: user
broj poruka: 2157

Imas pravo na zamenu istog u roku od 15 dana, od dana kupovine ili povracaj novca ako zamena nije moguca ili se ti ne slazes sa istom.

:: Zanima me ako sam kupio pokvaren uredjaj da li imam prava na zamenu odmah ili ide na servis
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC AKO SI KUPIO NOV I ISPOSTAVI SE DA JE NEISPRAVAN 02.09.2014. 22:52 #561686

status: user
broj poruka: 9420
Onda mozes da ga zamenis odmah ili uradis povracaj novca.
Ako se pokvari u roku od mesec dana, mozes da ga zamenis odmah ili uradis povracaj novca po fiskalnom racunu ili fakturi.
U zavisnosti od tipa uredjaja, da li se popravlja ili menja, posle mesec dana od datuma kupovine, uredjaj ide na popravku ili zamenu, odnosno povracaj novca ako ni jedno od prva dva nije moguce. Tada vec sve zavisi od servisa i njihove odluke.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz
with Retina display
2.5GHz dual-core Intel Core i5
Turbo Boost up to 3.1GHz
8GB 1600MHz memory
128GB flash storage
Intel HD Graphics 4000

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tomap85 re 02.09.2014. 23:13 #561691

status: user
broj poruka: 42

E,a u slucaju kad se vrsi zamena pa se dobije novi uredjaj,garancija ostaje koliko je preostalo ili se dobija nova od dve godine? Po nekom starom zakonu je bilo ovo drugo,da li je to promenjeno po novom?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
srdjanl telenor 03.09.2014. 00:35 #561694

status: user
broj poruka: 1512
kad je vec tema otvorena,da ne otvaram ponovo...Da li je neko imao iskustva sa telenorom,kad odnesete tel na reklamaciju,da li ispostuju rok od 15 dana i koliko ima je servis dobar,da li je bilo slucajeva da vrate tel da ne mogu da ga poprave?!

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Hyper re 03.09.2014. 01:23 #561700

status: user
broj poruka: 563

Hvala na odgovorima!

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tomap85 re:telenor 03.09.2014. 02:56 #561704

status: user
broj poruka: 42

Zavisi koje je marke telefon,tj u koji servis ide,za Bg elektronik sam cuo da su ok i da sa njima nema problema,dok je Begram katastrofa,dosta ljudi je imalo problema sa njima.Cuo sam recimo od rodjake koja radi u mts-u da se desava da po par puta ljudi vracaju telefon u servis dok se oni ne smiluju da ga poprave..ja recimo,nisam imao problema,dvaput sam slao telefone i sve je zavrseno bez problema,..otprilike,kako ti se zalomi izgleda..Imao sam Htc One sa ljubicastom kamerom,iz Telenora je isto ali nisam nosio njima vec direktno u servis,i bez problema su mi zamenili za drugi nov,cekao sam 20ak dana da stigne iz Htc-a doduse...u vezi njega sam i pitao da li neko zna,imam li pravo da trazim novu garanciju od dve godine ili ne?

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
srdjanl .... 03.09.2014. 03:00 #561705

status: user
broj poruka: 1512

samsung Core plus je u pitanju,nesto je poceo ulaz za punjac da zeza.

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tomap85 re 03.09.2014. 03:07 #561706

status: user
broj poruka: 42

Za Samsung je,koliko ja znam,Bg elektronik ,s njima nisam imao dodira ali iz onog sto sam procitao po netu sam skontao da su korektni tako da mislim da neces imati problema ako ti je telefon u garanciji i ako nisi nista sam cackao pa da imaju osnova da ti je poniste.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ICEsd re: 03.09.2014. 03:55 #561707

status: user
broj poruka: 2157


Telenor, Telekom, VIP sve su to prodavci, znaci njih gledas kao obicnog prodavca u tvom gradu, nikako drugacije.

Po zakonu roba se reklamira prodavcu, nikako servisu, prodavac je duzan da ti odgovori u roku od 15 dana, i ponudi opcije za resavanje problema, u slucaju da ne moze da resi problem vraca novac. Znaci ne treba tebe da brine i da mislis koji servis radi popravku, to je prbolem prodavca, tvoje je da sacekas 15 dana i ako ne ispotuju rok trazis pare nazad. ( korektno bi bilo sa tvoje strane da ih posle 7 dana podsetis i upozoris na rok od 15 dana ) U slucaju da rok nece da ispostuju pravac inspekcija i drustvo za zastitu potrosaca.

Sve ovo vazi ako je sa uredjajem rukovano po uputsvu za upotrebu i da nije pokusano popravljanje od ne-ovlascenog lica.U tvom slucaju vazi i pravilo da si korsitio originalni punjac i da si sa njime rukovao po uputstvu za upotrebu.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
srdjanl .... 03.09.2014. 06:23 #561708

status: user
broj poruka: 1512

naravno da tel niko nije pokusao da popravi a da nije ovlascen,cim sam primetio neko cudno pistanje,iz momenta sam otisao u telenor.Ne zna sta mu se moglo desiti,inace jako pazim,jer nemam love bacanje za drugi,i ovo sam uzeo na tih 6 rata. Hvala na info

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
TheBear Re: re: 03.09.2014. 09:26 #561715

status: user
broj poruka: 6502
Rok je samo za izjasnjavanje prodavca o reklamaciji, ne postoji rok za vracanje novca, po isteku 15 dana on treba da ti predlozi nacin na koji ce resiti reklamaciju, on moze da zadrzi uredjaj na popravci i posle 15 dana, uopste ne mora da vrati novac odmah, popravka/zamena treba da se izvrsi u razumnom roku, za to ne postoji nikakav rok u zakonu.

A zastita u slucaju da prodavac ne postuje sve ovo navedeno se moze traziti samo sudski, to nije u nadleznosti inspekcije, a drustvo za zastitu potrosaca moze samo da ti da savet, ne moze resiti problem, jer se radi o ugovornom odnosu tebe i prodavca, spor se moze resiti samo pred sudom.

Inace za dvadesetak dana pocinje sda se primenjuje novi zakon o zasiti potrosaca, tu su pravila malo drugacija.

::
::
:: Telenor, Telekom, VIP sve su to prodavci, znaci njih gledas kao obicnog prodavca u tvom gradu, nikako drugacije
::
:: Po zakonu roba se reklamira prodavcu, nikako servisu, prodavac je duzan da ti odgovori u roku od 15 dana, i ponudi opcije za resavanje problema, u slucaju da ne moze da resi problem vraca novac. Znaci ne treba tebe da brine i da mislis koji servis radi popravku, to je prbolem prodavca, tvoje je da sacekas 15 dana i ako ne ispotuju rok trazis pare nazad. ( korektno bi bilo sa tvoje strane da ih posle 7 dana podsetis i upozoris na rok od 15 dana ) U slucaju da rok nece da ispostuju pravac inspekcija i drustvo za zastitu potrosaca
::
:: Sve ovo vazi ako je sa uredjajem rukovano po uputsvu za upotrebu i da nije pokusano popravljanje od ne-ovlascenog lica.U tvom slucaju vazi i pravilo da si korsitio originalni punjac i da si sa njime rukovao po uputstvu za upotrebu
::
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ICEsd Re: Re: re: 03.09.2014. 14:16 #561756

status: user
broj poruka: 2157

U pravu si kolega za rok.Za 15 dana treba da ti da opcije ili da ti kaze koliko ce opravka trajati, i sto je najgore a i najtacnije citiran deo zakona: ` popravka/zamena treba da se izvrsi u razumnom roku`.

E sad koliki je razuman rok to je vec diskutabilno pitanje za nekog je 15 dana a za nekog i 1 god.


Sto se tice novog zakona, nije jos prosao kroz raspravu skupstinu Srbije ili ja nisam video kad je bio na raspravi.

U tvom slucaju i dalje vazi stari zakon jer novi zakoni ne mogu biti retroaktivno primenjeni.


:: Rok je samo za izjasnjavanje prodavca o reklamaciji, ne postoji rok za vracanje novca, po isteku 15 dana on treba da ti predlozi nacin na koji ce resiti reklamaciju, on moze da zadrzi uredjaj na popravci i posle 15 dana, uopste ne mora da vrati novac odmah, popravka/zamena treba da se izvrsi u razumnom roku, za to ne postoji nikakav rok u zakonu
::
:: A zastita u slucaju da prodavac ne postuje sve ovo navedeno se moze traziti samo sudski, to nije u nadleznosti inspekcije, a drustvo za zastitu potrosaca moze samo da ti da savet, ne moze resiti problem, jer se radi o ugovornom odnosu tebe i prodavca, spor se moze resiti samo pred sudom
::
:: Inace za dvadesetak dana pocinje sda se primenjuje novi zakon o zasiti potrosaca, tu su pravila malo drugacija
::
:: ::
:: ::
:: :: Telenor, Telekom, VIP sve su to prodavci, znaci njih gledas kao obicnog prodavca u tvom gradu, nikako drugacije
:: ::
:: :: Po zakonu roba se reklamira prodavcu, nikako servisu, prodavac je duzan da ti odgovori u roku od 15 dana, i ponudi opcije za resavanje problema, u slucaju da ne moze da resi problem vraca novac. Znaci ne treba tebe da brine i da mislis koji servis radi popravku, to je prbolem prodavca, tvoje je da sacekas 15 dana i ako ne ispotuju rok trazis pare nazad. ( korektno bi bilo sa tvoje strane da ih posle 7 dana podsetis i upozoris na rok od 15 dana ) U slucaju da rok nece da ispostuju pravac inspekcija i drustvo za zastitu potrosaca
:: ::
:: :: Sve ovo vazi ako je sa uredjajem rukovano po uputsvu za upotrebu i da nije pokusano popravljanje od ne-ovlascenog lica.U tvom slucaju vazi i pravilo da si korsitio originalni punjac i da si sa njime rukovao po uputstvu za upotrebu
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
TheBear Re: Re: Re: re: 03.09.2014. 14:46 #561758

status: user
broj poruka: 6502
Zakon je stupio na snagu u junu, a pocinje sa primenom 21. septembra.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/Politika/1622061/Usvojen+Zakon+o+za%C5%A1titi+potro%C5%A1a%C4%8Da.html

Rok za odogovor na reklamaciju ce biti - 8 dana
Rok za resavanje reklamacije ce biti - 15 dana, a za tehnicku robu i namestaj 30 dana.

::
:: U pravu si kolega za rok.Za 15 dana treba da ti da opcije ili da ti kaze koliko ce opravka trajati, i sto je najgore a i najtacnije citiran deo zakona: ` popravka/zamena treba da se izvrsi u razumnom roku`
::
:: E sad koliki je razuman rok to je vec diskutabilno pitanje za nekog je 15 dana a za nekog i 1 god
::
::
:: Sto se tice novog zakona, nije jos prosao kroz raspravu skupstinu Srbije ili ja nisam video kad je bio na raspravi
::
:: U tvom slucaju i dalje vazi stari zakon jer novi zakoni ne mogu biti retroaktivno primenjeni
::
::
:: :: Rok je samo za izjasnjavanje prodavca o reklamaciji, ne postoji rok za vracanje novca, po isteku 15 dana on treba da ti predlozi nacin na koji ce resiti reklamaciju, on moze da zadrzi uredjaj na popravci i posle 15 dana, uopste ne mora da vrati novac odmah, popravka/zamena treba da se izvrsi u razumnom roku, za to ne postoji nikakav rok u zakonu
:: ::
:: :: A zastita u slucaju da prodavac ne postuje sve ovo navedeno se moze traziti samo sudski, to nije u nadleznosti inspekcije, a drustvo za zastitu potrosaca moze samo da ti da savet, ne moze resiti problem, jer se radi o ugovornom odnosu tebe i prodavca, spor se moze resiti samo pred sudom
:: ::
:: :: Inace za dvadesetak dana pocinje sda se primenjuje novi zakon o zasiti potrosaca, tu su pravila malo drugacija
:: ::
:: :: ::
:: :: ::
:: :: :: Telenor, Telekom, VIP sve su to prodavci, znaci njih gledas kao obicnog prodavca u tvom gradu, nikako drugacije
:: :: ::
:: :: :: Po zakonu roba se reklamira prodavcu, nikako servisu, prodavac je duzan da ti odgovori u roku od 15 dana, i ponudi opcije za resavanje problema, u slucaju da ne moze da resi problem vraca novac. Znaci ne treba tebe da brine i da mislis koji servis radi popravku, to je prbolem prodavca, tvoje je da sacekas 15 dana i ako ne ispotuju rok trazis pare nazad. ( korektno bi bilo sa tvoje strane da ih posle 7 dana podsetis i upozoris na rok od 15 dana ) U slucaju da rok nece da ispostuju pravac inspekcija i drustvo za zastitu potrosaca
:: :: ::
:: :: :: Sve ovo vazi ako je sa uredjajem rukovano po uputsvu za upotrebu i da nije pokusano popravljanje od ne-ovlascenog lica.U tvom slucaju vazi i pravilo da si korsitio originalni punjac i da si sa njime rukovao po uputstvu za upotrebu
:: :: ::
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs