Onda mozes da ga zamenis odmah ili uradis povracaj novca. Ako se pokvari u roku od mesec dana, mozes da ga zamenis odmah ili uradis povracaj novca po fiskalnom racunu ili fakturi. U zavisnosti od tipa uredjaja, da li se popravlja ili menja, posle mesec dana od datuma kupovine, uredjaj ide na popravku ili zamenu, odnosno povracaj novca ako ni jedno od prva dva nije moguce. Tada vec sve zavisi od servisa i njihove odluke.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz with Retina display 2.5GHz dual-core Intel Core i5 Turbo Boost up to 3.1GHz 8GB 1600MHz memory 128GB flash storage Intel HD Graphics 4000
E,a u slucaju kad se vrsi zamena pa se dobije novi uredjaj,garancija ostaje koliko je preostalo ili se dobija nova od dve godine? Po nekom starom zakonu je bilo ovo drugo,da li je to promenjeno po novom?
kad je vec tema otvorena,da ne otvaram ponovo...Da li je neko imao iskustva sa telenorom,kad odnesete tel na reklamaciju,da li ispostuju rok od 15 dana i koliko ima je servis dobar,da li je bilo slucajeva da vrate tel da ne mogu da ga poprave?!
Zavisi koje je marke telefon,tj u koji servis ide,za Bg elektronik sam cuo da su ok i da sa njima nema problema,dok je Begram katastrofa,dosta ljudi je imalo problema sa njima.Cuo sam recimo od rodjake koja radi u mts-u da se desava da po par puta ljudi vracaju telefon u servis dok se oni ne smiluju da ga poprave..ja recimo,nisam imao problema,dvaput sam slao telefone i sve je zavrseno bez problema,..otprilike,kako ti se zalomi izgleda..Imao sam Htc One sa ljubicastom kamerom,iz Telenora je isto ali nisam nosio njima vec direktno u servis,i bez problema su mi zamenili za drugi nov,cekao sam 20ak dana da stigne iz Htc-a doduse...u vezi njega sam i pitao da li neko zna,imam li pravo da trazim novu garanciju od dve godine ili ne?
Za Samsung je,koliko ja znam,Bg elektronik ,s njima nisam imao dodira ali iz onog sto sam procitao po netu sam skontao da su korektni tako da mislim da neces imati problema ako ti je telefon u garanciji i ako nisi nista sam cackao pa da imaju osnova da ti je poniste.
Telenor, Telekom, VIP sve su to prodavci, znaci njih gledas kao obicnog prodavca u tvom gradu, nikako drugacije.
Po zakonu roba se reklamira prodavcu, nikako servisu, prodavac je duzan da ti odgovori u roku od 15 dana, i ponudi opcije za resavanje problema, u slucaju da ne moze da resi problem vraca novac. Znaci ne treba tebe da brine i da mislis koji servis radi popravku, to je prbolem prodavca, tvoje je da sacekas 15 dana i ako ne ispotuju rok trazis pare nazad. ( korektno bi bilo sa tvoje strane da ih posle 7 dana podsetis i upozoris na rok od 15 dana ) U slucaju da rok nece da ispostuju pravac inspekcija i drustvo za zastitu potrosaca.
Sve ovo vazi ako je sa uredjajem rukovano po uputsvu za upotrebu i da nije pokusano popravljanje od ne-ovlascenog lica.U tvom slucaju vazi i pravilo da si korsitio originalni punjac i da si sa njime rukovao po uputstvu za upotrebu.
naravno da tel niko nije pokusao da popravi a da nije ovlascen,cim sam primetio neko cudno pistanje,iz momenta sam otisao u telenor.Ne zna sta mu se moglo desiti,inace jako pazim,jer nemam love bacanje za drugi,i ovo sam uzeo na tih 6 rata. Hvala na info
Rok je samo za izjasnjavanje prodavca o reklamaciji, ne postoji rok za vracanje novca, po isteku 15 dana on treba da ti predlozi nacin na koji ce resiti reklamaciju, on moze da zadrzi uredjaj na popravci i posle 15 dana, uopste ne mora da vrati novac odmah, popravka/zamena treba da se izvrsi u razumnom roku, za to ne postoji nikakav rok u zakonu.
A zastita u slucaju da prodavac ne postuje sve ovo navedeno se moze traziti samo sudski, to nije u nadleznosti inspekcije, a drustvo za zastitu potrosaca moze samo da ti da savet, ne moze resiti problem, jer se radi o ugovornom odnosu tebe i prodavca, spor se moze resiti samo pred sudom.
Inace za dvadesetak dana pocinje sda se primenjuje novi zakon o zasiti potrosaca, tu su pravila malo drugacija.
:: :: :: Telenor, Telekom, VIP sve su to prodavci, znaci njih gledas kao obicnog prodavca u tvom gradu, nikako drugacije :: :: Po zakonu roba se reklamira prodavcu, nikako servisu, prodavac je duzan da ti odgovori u roku od 15 dana, i ponudi opcije za resavanje problema, u slucaju da ne moze da resi problem vraca novac. Znaci ne treba tebe da brine i da mislis koji servis radi popravku, to je prbolem prodavca, tvoje je da sacekas 15 dana i ako ne ispotuju rok trazis pare nazad. ( korektno bi bilo sa tvoje strane da ih posle 7 dana podsetis i upozoris na rok od 15 dana ) U slucaju da rok nece da ispostuju pravac inspekcija i drustvo za zastitu potrosaca :: :: Sve ovo vazi ako je sa uredjajem rukovano po uputsvu za upotrebu i da nije pokusano popravljanje od ne-ovlascenog lica.U tvom slucaju vazi i pravilo da si korsitio originalni punjac i da si sa njime rukovao po uputstvu za upotrebu ::
U pravu si kolega za rok.Za 15 dana treba da ti da opcije ili da ti kaze koliko ce opravka trajati, i sto je najgore a i najtacnije citiran deo zakona: ` popravka/zamena treba da se izvrsi u razumnom roku`.
E sad koliki je razuman rok to je vec diskutabilno pitanje za nekog je 15 dana a za nekog i 1 god.
Sto se tice novog zakona, nije jos prosao kroz raspravu skupstinu Srbije ili ja nisam video kad je bio na raspravi.
U tvom slucaju i dalje vazi stari zakon jer novi zakoni ne mogu biti retroaktivno primenjeni.
:: Rok je samo za izjasnjavanje prodavca o reklamaciji, ne postoji rok za vracanje novca, po isteku 15 dana on treba da ti predlozi nacin na koji ce resiti reklamaciju, on moze da zadrzi uredjaj na popravci i posle 15 dana, uopste ne mora da vrati novac odmah, popravka/zamena treba da se izvrsi u razumnom roku, za to ne postoji nikakav rok u zakonu :: :: A zastita u slucaju da prodavac ne postuje sve ovo navedeno se moze traziti samo sudski, to nije u nadleznosti inspekcije, a drustvo za zastitu potrosaca moze samo da ti da savet, ne moze resiti problem, jer se radi o ugovornom odnosu tebe i prodavca, spor se moze resiti samo pred sudom :: :: Inace za dvadesetak dana pocinje sda se primenjuje novi zakon o zasiti potrosaca, tu su pravila malo drugacija :: :: :: :: :: :: :: Telenor, Telekom, VIP sve su to prodavci, znaci njih gledas kao obicnog prodavca u tvom gradu, nikako drugacije :: :: :: :: Po zakonu roba se reklamira prodavcu, nikako servisu, prodavac je duzan da ti odgovori u roku od 15 dana, i ponudi opcije za resavanje problema, u slucaju da ne moze da resi problem vraca novac. Znaci ne treba tebe da brine i da mislis koji servis radi popravku, to je prbolem prodavca, tvoje je da sacekas 15 dana i ako ne ispotuju rok trazis pare nazad. ( korektno bi bilo sa tvoje strane da ih posle 7 dana podsetis i upozoris na rok od 15 dana ) U slucaju da rok nece da ispostuju pravac inspekcija i drustvo za zastitu potrosaca :: :: :: :: Sve ovo vazi ako je sa uredjajem rukovano po uputsvu za upotrebu i da nije pokusano popravljanje od ne-ovlascenog lica.U tvom slucaju vazi i pravilo da si korsitio originalni punjac i da si sa njime rukovao po uputstvu za upotrebu :: ::
Rok za odogovor na reklamaciju ce biti - 8 dana Rok za resavanje reklamacije ce biti - 15 dana, a za tehnicku robu i namestaj 30 dana.
:: :: U pravu si kolega za rok.Za 15 dana treba da ti da opcije ili da ti kaze koliko ce opravka trajati, i sto je najgore a i najtacnije citiran deo zakona: ` popravka/zamena treba da se izvrsi u razumnom roku` :: :: E sad koliki je razuman rok to je vec diskutabilno pitanje za nekog je 15 dana a za nekog i 1 god :: :: :: Sto se tice novog zakona, nije jos prosao kroz raspravu skupstinu Srbije ili ja nisam video kad je bio na raspravi :: :: U tvom slucaju i dalje vazi stari zakon jer novi zakoni ne mogu biti retroaktivno primenjeni :: :: :: :: Rok je samo za izjasnjavanje prodavca o reklamaciji, ne postoji rok za vracanje novca, po isteku 15 dana on treba da ti predlozi nacin na koji ce resiti reklamaciju, on moze da zadrzi uredjaj na popravci i posle 15 dana, uopste ne mora da vrati novac odmah, popravka/zamena treba da se izvrsi u razumnom roku, za to ne postoji nikakav rok u zakonu :: :: :: :: A zastita u slucaju da prodavac ne postuje sve ovo navedeno se moze traziti samo sudski, to nije u nadleznosti inspekcije, a drustvo za zastitu potrosaca moze samo da ti da savet, ne moze resiti problem, jer se radi o ugovornom odnosu tebe i prodavca, spor se moze resiti samo pred sudom :: :: :: :: Inace za dvadesetak dana pocinje sda se primenjuje novi zakon o zasiti potrosaca, tu su pravila malo drugacija :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: Telenor, Telekom, VIP sve su to prodavci, znaci njih gledas kao obicnog prodavca u tvom gradu, nikako drugacije :: :: :: :: :: :: Po zakonu roba se reklamira prodavcu, nikako servisu, prodavac je duzan da ti odgovori u roku od 15 dana, i ponudi opcije za resavanje problema, u slucaju da ne moze da resi problem vraca novac. Znaci ne treba tebe da brine i da mislis koji servis radi popravku, to je prbolem prodavca, tvoje je da sacekas 15 dana i ako ne ispotuju rok trazis pare nazad. ( korektno bi bilo sa tvoje strane da ih posle 7 dana podsetis i upozoris na rok od 15 dana ) U slucaju da rok nece da ispostuju pravac inspekcija i drustvo za zastitu potrosaca :: :: :: :: :: :: Sve ovo vazi ako je sa uredjajem rukovano po uputsvu za upotrebu i da nije pokusano popravljanje od ne-ovlascenog lica.U tvom slucaju vazi i pravilo da si korsitio originalni punjac i da si sa njime rukovao po uputstvu za upotrebu :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.