da li iko meri protok internet saobracaja nekom pod aplikacija? Ja merim u zadnja 4 meseca i konstantno mi kradu okruglo 100 MB od 600 koliko imam u paketu. Na potrosenih 200MB posalju mi SMS da sam potrosio pola od 600, na 500 da sam potrosio sve?! Znaci aplikacija za merenje radi, jer izmeri 300 isto kad i mreza. Tako stalno. Dokupim jos 150 i uredno iztarifiraju svih 150. Znaci u startu mi odseku 100 mb. Inace u pitanju je MTS i paket mix net M. Kakva su vasa iskustva? Kakve su nase mogucnosti za zalbe i reklamacije jer je maksimalno sto mogu je da im posaljem mail ili da se svadjam sa CALL centrom ili sa nekim u poslovnici koji je ni kriv ni duzan?!
:: mada od kada imam box paket samo jednom sam potrosio preko pola. :: :: sta koristis za merenje? 3g watchdog ili nesto drugo :: :: pada mi na pamet da oni u protok uracunavaju i upload, mozda na njega ode tih 100m ::
Koliko god da meriš, nikad nećeš prići obračunu koji Telekom koristi, jer njihov softver koji beleži network traffick vrši zaokruživanje vrednosti, prilikom diskonektovanja. Takođe, mnogi korisnici mobilnih paketa zaboravljaju da uračunaju upload, koji nije zanemarljiv u konačnoj sumi, obzirom da svaki put kad učitaš neku web stranu, ti uploaduješ podatke. Tih 600 MB je za današnje pojmove jako malo.
Ja redovno kontrolisem svoj protok i nikada (sem u izuzetnim situacijama kad sam nesto download-ovao) nisam presao 300-500 mb Paket je Mix Net L tako da ja imam 1Gb protoka a net mi je upaljen svaki dan od 8 - 16h posto sam na terenima i jos popodne neka bude jos nekih 2-3 sata (nek bude u proseku 12h dnevno sam na 3g i 12h na wi-fi)
Ja koristim Androidov merac koji mi meri od 1-31 u mesecu i nikakvih problema nisam imao. Cak mi i na racunu stoji otprilike toliko koliko sam i potrosio +/- 5%
Najvise mi je oduzimao FB i Google Play (kada sam skidao neke aplikacije ili programe) ovo ostalo, smesno...
Ne znam koliko dugo, mozda 3 godine. Za to vreme sam dva puta dobio od njih SMS da sam potrosio pola od 1GB. i to jednom od ta dva u ovom mesecu. NE silazim sa neta, telefon punim i po 2x dnevno, 3G ne iskljucujem nikada. iPhone 4s. Moje licno misljenje je da te ne kradu, 600MB mesecno je knap za ozbiljno koriscenje interneta na iPhone. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz with Retina display 2.5GHz dual-core Intel Core i5 Turbo Boost up to 3.1GHz 8GB 1600MHz memory 128GB flash storage Intel HD Graphics 4000
na 200 potrosenih MB dobijem njihovu poruku da sam potrosio 50%, a na 500 da sam potrosio 100% . Znaci da prvih 300 MB mere bez 100 MB, a ostalih 300 MB mere isto kao i ja. I posle 500MB pocinje kilavi paket. I tako cetvrti mesec zaredom merim i ista prica.
Da se ti nisi ipak malo zaneo sa tim RATEL-om... pa oni ni TV stanice ne mogu da nateraju da sprovode zakon ali ce zato da proveravaju njegov racun i zacepe kaznu bezobraznom MTS-u zarad nedostajucih 100MB...
SMEHOTRESNO !!!
Alo srbistanci dajmo se malo osvestiti... vreme je za veliko opasuljivanje... za trezveno razmisljanje...
Inace ako mu ne uspe ovo sa RATEL-om ne treba da klone duhom nego pravac neka advokatska kancelarija pa da presavije tabak i DHL-om prosledi svoj slucaj sudu casti u Strazburu... sto je sigurno sigurno je...
ALI... pre nego sto pocne ista od gore navedenog neka proveri da nije tih 100MB ipak potrostio na mejl, fbruku, itd...
Citat: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicnu i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` Tomato Republic Of Serbia, BRE !!!
:: Prvo zvanicna reklamacija a potom Ratel prijava ukoliko te otkace - nemas ti zasto sa njima da se prepires sto preko slusalice sto uzivo :: :: Wait in here small rune :: ::
Nego reci mi kako je tebi tamo u Maleziji,da li su vam oborili jos neki avion???
Verovatno je covek potrosio,nece oni da se vuku po Strazburu za 100 mb
:: @alexi :: Srbistan !! :: :: Zemlja cuda i precenjenih muda.. :: :: Da se ti nisi ipak malo zaneo sa tim RATEL-om... pa oni ni TV stanice ne mogu da nateraju da sprovode zakon ali ce zato da proveravaju njegov racun i zacepe kaznu bezobraznom MTS-u zarad nedostajucih 100MB.. :: :: SMEHOTRESNO !! :: :: Alo srbistanci dajmo se malo osvestiti... vreme je za veliko opasuljivanje... za trezveno razmisljanje.. :: :: Inace ako mu ne uspe ovo sa RATEL-om ne treba da klone duhom nego pravac neka advokatska kancelarija pa da presavije tabak i DHL-om prosledi svoj slucaj sudu casti u Strazburu... sto je sigurno sigurno je.. :: :: ALI... pre nego sto pocne ista od gore navedenog neka proveri da nije tih 100MB ipak potrostio na mejl, fbruku, itd.. :: :: Citat: :: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicn :: i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` :: Tomato Republic Of Serbia, BRE !!! :: :: :: Prvo zvanicna reklamacija a potom Ratel prijava ukoliko te otkace - nemas ti zasto sa njima da se prepires sto preko slusalice sto uzivo :: :: :: :: Wait in here small rune :: :: :: ::
^ Da l je ovo Srbistan ili nije nisam siguran ali čovek reče sve je proverio i siguran je u obračun pa ga uputih gde može da se javi.
Ratel ili ne Ratel, ljudi sređuju stvari - bar je tako u mom slučaju. Zavrtali su me u V*P-u početkom meseca oko prenosa broja usled raskida ugovora i prelaska na prepaid. Jednom sam zvao CC gde su mi izdali krajnje netačne informacije i ukapirah da nemam šta da se bavim njima kad postoji telo koje (bi barem trebalo da) rešava stvari ovakve prirode. Kad ono međutim posle prijave zove operator i kaže da mogu da prenesem broj gde hoću i kada hoću - reko MA NIJE VALJDA.
Ovo pričam i iz perspektive čoveka koji je (beskrajno zahvalan što više nije) bio zaposlen kod jednog od cenjenih operatora koji su svakako redom pilićari pa zna kako bi stvari morale da funkcionišu bez obzira šta gospođica preko slušalice izrekne. kao i iz perspektive korisnika mobilnih usluga.
Nema on šta da se bavi njima direktno i troši svoje vreme na slušalici, postoje ljudi koji su plaćeni za to da teraju pravdu kod (minornih) 100MB kako si naveo. Ako je greška kod njega Ratel će tako i proceniti (bar bi tako trebalo da bude, je l da) gde će njemu stići pečatiran odgovor poštom na adresu. - -
Nepravda bre, dje ce im dusa. Kako smeju da zakidaju na poslucnim malim dronovima. Evo ja prvim ulazem protest i apelujem svim provajderima da se uozbilje. Kad se vec plati +stotine evra preko noramlne cene uredjaja, pa bre i usluga Interneta mora da je `na nivou`. Kako neki rekose, 24h veza i dodatne bakterije i po mogucstvu sto blize glavi korisnika i za 10-tak godina (ili pre) slede prvi simptomi:
Ni ja ne videh razlike između onoga što mi prijavljuje android i računa. LM, ono što meni najviše smeta kod MTS-a, to je taj čuveni 3g koji još, usput, POSEBNO naplaćuju.... e, pa taj 3g, i kada ga ima na ekranu, volšebno NESTAJE i prepušta sporijim protokolima mesto ODMAH kada počne stvarna upotreba net-a i ozbiljnije učitavanje. Drugim rečima - MOŠA. Upotrebom sporijih protokola, stvaran protok korisnih informacija se verovatno i dalje smanjuje jer su zaštitni kodovi koji se primenjuju `obogatili` polazni i dolazni signal u cilju zaštite od grešaka... a MTS se i dalje hvališe sa brzinama.
:: ^ Da l je ovo Srbistan ili nije nisam siguran ali čovek reče sve je proverio i siguran je u obračun pa ga uputih gde može da se javi :: :: Ratel ili ne Ratel, ljudi sređuju stvari - bar je tako u mom slučaju. Zavrtali su me u V*P-u početkom meseca oko prenosa broja usled raskida ugovora i prelaska na prepaid. Jednom sam zvao CC gde su mi izdali krajnje netačne informacije i ukapirah da nemam šta da se bavim njima kad postoji telo koje (bi barem trebalo da) rešava stvari ovakve prirode. Kad ono međutim posle prijave zove operator i kaže da mogu da prenesem broj gde hoću i kada hoću - reko MA NIJE VALJDA :: :: Ovo pričam i iz perspektive čoveka koji je (beskrajno zahvalan što više nije) bio zaposlen kod jednog od cenjenih operatora koji su svakako redom pilićari pa zna kako bi stvari morale da funkcionišu bez obzira šta gospođica preko slušalice izrekne. kao i iz perspektive korisnika mobilnih usluga ::
Pozdrav,izvinjavam se ako sam pogrešio temu nije mi namera da skrećem pažnju sa matične teme,SAMO MI TREBA POMOĆ. Čitao sam temu o potkradanju ovdašnjih operatera mobilne telefonije,pa sam pročitao komentar u vezi sa prenosom broja. Naime,prestrala mi je ugovorna obaveza kod VIP-a,i htedoh da prenesem broj u drugu mrežu,ali mi ne javljaju već drugi dan ništa u vezi sa tim.prvo su mi rekli da nisam registrovan korisnik,pa sam se registrovao ali ništa od tad.
E sad interesuje me kako si se ti obraćao RATEL-u,tj.na koji način i kojim putem? I da li može još neko da mi pomogne. Hvala vam unapred!!!
Odes tamo, napravis haos i da vidis kako sve moze...
Jest da su me jednom uhapsili i da sam popio prijavu za uznemiravanje JRM ali vredelo je... Vec istog dana je moglo, zato sad kad odem u MTS u Pancevu, da vidis kako sve moze, i ono sto ne moze...
Oljustim po 100+ mb dnevno a pritom kada sam kod kuce na wifi je tel. Ja slusam radio slusam sve preko interneta ja imam na iCloud muziku pa s toga sve vucem sa neta cak i fotke seruje na cloud... Telenor ne krade mb pogadja se sa DW-UP koji pise iphone ali na zalost meni bi tih 500MB bilo malo :-)
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646997. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.