I tako resih ja da isprobam kupovinu preko web-a. Napravim nalog na sajtu te poznate prodavnice (racunara i komponenti), i narucim/kupim proizvod (u pitanju je mis). Dobijem lepo od njih na e-mail porudzbenicu, na sajtu cak pise i kada doticni glodar treba da stigne na moju adresu (za dva (2) dana)). Dodje i dan kada je mis trebao da bude isporucen, ali prodje vreme do kada kurirska sluzba isporucuje (na sajtu lepo pise do 15h), ja ne bih lenj pa pozovem njihov call-centar. Slusao sam ja muziku preko telefona jedno 10-tak minuta (pristojan muzicki izbor) pre nego sto mi se javise da mi kazu da kuriska sluzba dostavlja do 17h, ali da ce oni da provere sta se desava sa mojom posiljkom pa ce da me zovu da me obaveste. Prodje i tih famoznih 17h, posiljke i dalje nema, niti neko zove. Resih ja da jos malo slusam muziku preko telefona pa pozvah opet, ovaj put mi je trebalo samo 30 min da mi se neko javi (zvao sam vise puta u roku od tih 30 min, muzicki izbor je i dalje pristojan). Ovaj put mi objasnise da je doslo do greske, da oni doticni proizvod nemaju u toj radnji nego da moraju da ga uzmu iz druge i da ce to rok isporuke pomeriti za jos dva (2) dana (ovo cak necu ni da pokusam da prokomentarisem). Posle par minuta od zavrsetka razgovora dobih e-mail od njih sa obavestenjem s novim datumom o dospecu posiljke (zasto mi se cini da je redosled dogadjaja ovde pogresan). Dodje i taj novi rok za isporuku moje posiljke, misa nema, niko ne zove niti pise. Mislim da sam nasao mesto sa pristojnim muzickim izborom za slusanje preko telefona, ali jos `neko vreme` necu da kupujem robu kod njih preko web-a. P.S. Finansiski nisam ostecen, robu sam trebao da platim prilikom preuzeca (verujem da je svima jasno zasto sam izabrao tu opciju placanja).
da znas za sledeci put postoji opocija kurirskim sluzbama(kupac placa postarinuza manje iznose do 5000rsd i opcija2 isporuka u njihovoj radnji kada stigne roba oni te zovu na fon da dodjes u radnju i preuzmes robu naravno bez troskova dostave
ne razumem, zasto bih ja platio postarinu kada me oni oslobadjaju toga (posto vrednost porudzbine prelazi odredjen iznos).A druga opcija gubi smisao bar po meni, zasto bih to radio preko neta i onda isao kod njih u radnju, tako mogu da odem u bilo koju radnju i da ga kupim (nije u pitanju raritet).Ovaj post je samo o njihovom odnosu prema kupcima, na zalost nisu jedini koji se tako ponasaju.
ne opravdavam njihov odnos prema kupcu(u ovom slucaju tebi) a kupuje se na webu i preuzima u radnji iz razloga 8% jeftinije i nema u lokalnoj radnji nego u surdulici i oni je prebace u lokalnu
Moram da ti kazem da sam ja vise puta narucivao robu i preko firme tj predracuna i dostavu na kucnu adresu a i preko weba, odnosno na dostavu u radnju. U oba slucaja nisam imao nikakvih problema niti zamerki, a i bili su skroz korektni i ozbiljni (u pitanju su bili stampaci, razne periferije i hardware). Tako da jedino sto mogu da zakljucim jeste da nisi imao srece prilikom tvoje prve web narudzbine, a sto se muzike tice, ona je ok i to stoji :)
Intel i7 2600k @ 4.2 Ghz @1.30v + Titan Fenrir EVO ASRock Z68 Extreme 4 ASUS Radeon R9 280X DirectCU II TOP 8GB 1600MHz DDR3 HyperX Genesis XMP X2 Grey Series Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Samsung SpinPoint F3 1TB
salu na stranu, i ja sam imao srece do sad sa kupovinom preko neta (pored gomile knjiga, narucivao sam i mis, gamepad, panel za laptop, ali uglavnom tako do 50e, mislim da graficku od 200e ne bih bio hrabar da porucim)
Skupe predmete, televizore, racunare i druge je uvek bolje preuzimati u radnji, jer ako nesto nije u redu, sa posiljkom samo se okrenes i odes, nemoze da se desi da ti uvale ostecenu ili polovnu, koriscenu stvar. Meni je tako stigao tablet koji je bio koriscen, jer je imao u sebi memorijsku karticu mikro sd , i na njoj gomila slika nekih likova koji su koristili tablet, i onda ga vratili, a ovi pokusali da mi prodaju kao nov, nekoristen, naravno da nisam hteo da preuzmem tablet jer da sam hteo koriscenu stvar, kupio bih ga na limundu ili kupindu a ne u prodavnici
:: ne razumem, zasto bih ja platio postarinu kada me oni oslobadjaju toga (posto vrednost porudzbine prelazi odredjen iznos).A druga opcija gubi smisao bar po meni, zasto bih to radio preko neta i onda isao kod njih u radnju, tako mogu da odem u bilo koju radnju i da ga kupim (nije u pitanju raritet).Ovaj post je samo o njihovom odnosu prema kupcima, na zalost nisu jedini koji se tako ponasaju :: ::
Stigao je paket danas `sa malim zakasnjenjem` :) Najveci je problem u celoj prici taj famozni odnos, narocito sto sam proveo neko `kratko` vreme u prodaji i znam kako cela prica funkcionise i kako je to nekad bilo.Ne razumem svakim danom je sve veca konkurencija, veci izbor robe i losiji odnos prema kupcima od kojih im posao zavisi.Ne mislim samo na ovu firmu niti samo na prodaju racunara/komponenti, vec uopsteno na trgovinu. Ali bice verovatno bolje kada se probudim :) , budjenje od strane kurira posle dva sata sna ne pomaze mojim vijugama.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646997. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.