Brzina resavanja reklamacija od strane maloprodaja u Srbiji
STRANA 1 OD 1
Blueberry
Brzina resavanja reklamacija od strane maloprodaja u Srbiji
20.10.2013. 18:58
T55137
status: user broj poruka: 1272
Napominjem da ukoliko tema krsi pisana ili nepisana pravila foruma, administratori neka slobodno obrisu (zamolio bih samo da obaveste pre brisanja).
Ponekad imati najbolju cenu na trzistu ne znaci imati i najbolju uslugu. Da ne bude zabune , tema nije otvorena zarad pljuvanja bilo koga, vec da bi svako izrekao svoja iskustva u vezi sa ovom ne tako prijatnom situacijom i da bi to pomoglo u konacnom odabiru prodavca/maloprodaje.
Sustina je pomenuti firmu, i prosecno vreme resavanja reklamacije. Podrazumevaju se i pozitivni i negativni komentari, naravno, izbeci pljuvanje.
Zamolio bih one sa vezama, pomoci prijatelja i ostale koji koriste precice do lakseg resavanja situacije, da izbegnu odgovor na ovu temu, i da ne trose kiseonik na odbranu njihovih saradnika, jer ovde niko nije napadnut. Mnogi ce imati i razlicito iskustvo sa jednom istom firmom, tako da sve treba uzeti u obzir...Dolaze u obzir i male nepoznate maloprodaje.
Jer nosilac garancije nije maloprodaja, vec uvoznik, tako da one nemaju nikakvog uticaja na rokove, osim u slucaju proboja roka ali i tada dobijaju finansijsko razduzenje od uvoznika. Brzina resavanja reklamacije takodje zavisi od puno faktora: koliko je proslo vremena od kupivine proizvoda, da li je proizvod EOL, da li se popavlja ili menja, koji je tip uredjaja itd...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - MacBook Pro 13-inch: 2.5GHz with Retina display 2.5GHz dual-core Intel Core i5 Turbo Boost up to 3.1GHz 8GB 1600MHz memory 128GB flash storage Intel HD Graphics 4000
*** Crko hdd seagate 2tb, odneo u radnju gde sam kupio, rekli mi da mogu da ostavim kod njih ali da je brze da sam odnesem u ovlasceni servis, odneo u ovlasceni servis kod holiday inna, rekli javice za 7 dana, nisu javili ja ih cimao cimao 10og dana me zvali da ne moze da se popravi dali mi papir, odneo u *** i posle 2 dana dobio nov hdd,
Relativno skoro je otvorena slicna tema, koja je dovela do opste rasprave i raznih umesanja, te je ista bila ukinuta/zakljucana, vrlo moguce da ce i ova teci malo `nekontrolisano`, ali boze moj..
Obzirom da mi napajanje prolazi kroz `proces` u *** (zamena), nadam se da necu cekati 40 dana (za realizaciju) .
Elem, ove brojke ne bih uzeo `zdravo za gotovo`, jer nije u svim slucajevima tako.. sve zavisi od procesa reklamacije, odnosno komponente i nacina poslovanja glavnog distributera/uvoznika, takodje i niza stvari od kojih to sve zavisi.. zatim postupak i politika, sto je kod svake firme drugacije.. naravno, uvek ima slucajeva neizbeznog cekanja, ali bitno je da na kraju sve bude zavrseno kako treba, ja sam za to da cekam koliko treba, ali da mi se na kraju izadje u susret s postovanjem, sto je sasvim normalna stvar od strane firme prema krajnjem korisniku, ali na zalost nije bas uvek tako, neke nezeljene aktivnosti se uvek desavaju, uopste nije vazno gde, jer su svuda prisutne...
:: Auu..Pa to kod vas dugo traje :: Ja kad u toku dana posaljem na reklamaciju meni stigne dan pre toga :: :: Superior Technology :: Intel 3930K@4.8 Ghz/Asus Rampage IV Extreme/Corsair Dominator GT 32GB/Asus GTX 780 DCUII OC/Samsung 830 256GB/Creative Titanium HD/Enermax Revolution 1050w/Dell 2709w/CM Stacker 832 i ostala cuda :: ::
Zadnje što sam reklamirao bilo je gotovo u roku od 15 dana.Imao sam situacija od pre 3 godine kad sam cekao 2 meseca.Sad imam na reklamaciji tastaturu pa cu da obavestim za koliko je to rešeno.Ako nebude bilo po zakonu odmah cu angažavoti onog kog treba da angažujem. Ovo je dobra tema da ljudi znaju koja prodaja i servisi kako tretiraju nas potrošace.
sky ima veze i oni mu unapred posalju novo, taman malo pre nego sto se pokvari. :)
bez zezanja, do sada sam imao nekoliko reklamacija na neispravne uredjaje. alti je u pitanju. isti dan (prakticno za dva sata) dobijem novi uredjaj. prvo se proveri da je stari neispravan. jedino ako to nemaju u prodavnici, onda je potrebno sacekati da stigne iz magacina (sutradan ili eventualno za dva dana).
I naravno moze da se uzme kes ako ne zelis da cekas ili neces vise taj proizvod.
Re: Brzina resavanja reklamacija od strane maloprodaja u Srbiji
20.10.2013. 20:57
#521356
status: user broj poruka: 1088
Ma nisu tu krivi ni maloprodaje ni velepordaje. Krivi su servisi koji rade za njih neposustem i systemone. Oni rade 90% raklamaicja. Jedno MSI ima svoju ovlasceni servis svi ostali idu kod njih i zbog toga se ceka ponekad i do 2 meseca!
:: Napominjem da ukoliko tema krsi pisana ili nepisana pravila foruma, administratori neka slobodno obrisu (zamolio bih samo da obaveste pre brisanja) :: :: Ponekad imati najbolju cenu na trzistu ne znaci imati i najbolju uslugu. Da ne bude zabune , tema nije otvorena zarad pljuvanja bilo koga, vec da bi svako izrekao svoja iskustva u vezi sa ovom ne tako prijatnom situacijom i da bi to pomoglo u konacnom odabiru prodavca/maloprodaje :: :: Sustina je pomenuti firmu, i prosecno vreme resavanja reklamacije. Podrazumevaju se i pozitivni i negativni komentari, naravno, izbeci pljuvanje :: :: Zamolio bih one sa vezama, pomoci prijatelja i ostale koji koriste precice do lakseg resavanja situacije, da izbegnu odgovor na ovu temu, i da ne trose kiseonik na odbranu njihovih saradnika, jer ovde niko nije napadnut. Mnogi ce imati i razlicito iskustvo sa jednom istom firmom, tako da sve treba uzeti u obzir...Dolaze u obzir i male nepoznate maloprodaje.
Niko ovde ne može da bude merodavan. Kao prvo, maloprodajni objekti robu nabavljaju od veleprodaja pa se dešava da u istoj radnji možeti da reklamirate dva različita proizvoda (recimo ploču i memoriju) i da vam jedan reše za 3 dana a drugi za 45 jer su nabavljeni proizvodi iz dve različite veleprodajne kuće. Takođe, imao sam slučaj da u jednoj te istoj veleprodajnoj kući sam u roku od 6 meseci reklamirao dve potpuno iste grafike, prvi put su mi rešili za 25 dana, drugi put odmah, bez čekanja.
Od prilike to izgleda ovako: -predate komponentu na reklamaciju -prodavnica prosledi veleprodaji -veleprodaja konstatuje kvar -obaveštava se maloprodajni objekat -isporučuje se maloprodajnom objektu -preuzimate reklamiranu komponentu (popravljenu ili zamenu)
Zašto se ponekada čeka po mesec dana? Zabole ove u maloprodaji da odmah iste sekunde nosi vašu komponentu dobavljaču na reklamaciju. Sačekaće dan kada se ide po robu pa će je poneti. Cirka 5 dana. Zatim, zabole servisera u veleprodaji koji radi za 25-30 crvenih da po prijemu reklamacije istog sekunda to istestira. Ima vremena...cirka 5 dana. Probao je komponentu i ona ne radi, izdaje nalog za zamenu. Ako ima na lageru menja se odmah, ako nema, čeka se da stigne tura iz inostranstva...1-15 dana. Obaveste maloprodaju da je završeno. Maloprodaju, ponovo, baš zabole da odmah isključivo zbog vaše komponente ide kod dobavljača, pokupiće je kad budu išli po svoju robu, usputno. Cirka 5 dana.
Ono što savetujem svima je da u slučaju reklamacije bilo kog tipa provere sa maloprodajnim objektom da li je moguće odneti komponentu direktno kod uvoznika na servis. Uštedećete sebi i vreme i živce.
Ne moras da proveravas nista, imas pravo da nosis u ovlasceni servis kao fizicko lice. Maloprodaje su samo posrednici u procesu reklamacija, tako da realno reklamaciju zavrsavas brze ako odneses licno u servis.
:: :: Ono što savetujem svima je da u slučaju reklamacije bilo kog tipa provere sa maloprodajnim objektom da li je moguće odneti komponentu direktno kod uvoznika na servis. Uštedećete sebi i vreme i živce :: :: :: ::
uvozniku i nema problema, reseno za nekih 7 dana, sve zavisi, nekad ih mrzi nekad stvarno imaju guzvu, pa ih opet malo mrzi :) uglavnom cim se kupi komponenta i garancija krene, u sta spada eventualni kvar i cekanje 45 dana da se `istestira` to nam je sto nam je, moze da nas zezaju do 45 dana......
sa najpoznatijom maloprodajom u Srbiji, a koja je sastavni deo najpoznatije veleprodaje u Srbiji. Prvi put jaaaaaako dugo i lose resena reklamacija, a drugi put u roku od odmah. tako da je to kod mene 50:50 :)
upravo tako, ja sam recimo imao mnogo reklamacija, obrni-okreni, ali uvek sam na kraju bio ispostovan, kupujem, nikad na istom mestu, vec tamo gde je najbolja ponuda naravno, nemam zalbu ni na jednu firmu generalno, mogu samo da se pozalim na efikasnost `brzine ostvarivanja`, ali obzirom na okolnosti, dobro nam je i ovako (cast izuzecima kojih ima).
:: sa najpoznatijom maloprodajom u Srbiji, a koja je sastavni deo najpoznatije veleprodaje u Srbiji :: Prvi put jaaaaaako dugo i lose resena reklamacija, a drugi put u roku od odmah :: tako da je to kod mene 50:50 : :: :: Intel i3 4130, Alpenfohn Himalaya, Gigabyte Z87-HD3, 8gb Mushkin 1333@2000, SSD Mushkin Chronos 120gb + externi 500gb, LG IPS277L-BN 27`, Corsair HX520, Fractal Design Arc Midi window mod, NZXT Sentry LX fan controller, Mad Catz R.A.T. 9, Altec Lansin :: ::
Upravo tako sam ja odradio sa svojom plocom, pravac servis, da je islo preko maloprodaje potrajalo bi zasigurno...
:: Ne moras da proveravas nista, imas pravo da nosis u ovlasceni servis kao fizicko lice. Maloprodaje su samo posrednici u procesu reklamacija, tako da realno reklamaciju zavrsavas brze ako odneses licno u servis :: :: :: :: :: :: :: Ono što savetujem svima je da u slučaju reklamacije bilo kog tipa provere sa maloprodajnim objektom da li je moguće odneti komponentu direktno kod uvoznika na servis. Uštedećete sebi i vreme i živce :: :: :: :: :: :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.